Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal vr 26 okt 2012 - 1:34

@ Linnie; Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, erg spannend dan dinsdag! En wat betreft de ovulatietesten kan ik je echt niet helpen.

@ Sabje; Heeft het al doorgezet? Echt balen van je langere cyclus voor een kindje 2012 - Pagina 7 699888

@ Nillis; Jouw curettage was dus een week eerder als de mijne. Ik heb zelf het idee dat mijn menstruatie eraan zit te komen. Was eerdere keren tussen de 37 en 44 dagen. Hoop dat je een beetje bent opgeknapt en hele fijne dag morgen!

@ Deugniet; Fijn dat de afspraak gepland is. Maar ik hoop zeker dat de afspraak niet nodig zal zijn!

@ ShallY; Sterkte met het verlies van je oma voor een kindje 2012 - Pagina 7 699888 Kan het zijn dat je menstruatie op gang gaat komen, of wijzen de bloeduitslagen er nog niet op dat de medicatie aanslaat? Ik heb maandag een belafspraak met mijn eigen gyn, verwacht alleen niet dat daar iets nieuws uit gaat komen. Ik wil ook graag weer zo snel mogelijk zwanger worden en het dus nog een keertje proberen zonder extra onderzoeken of hulp.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty vr 26 okt 2012 - 3:02

@Sabje; spannend!!!

@weegschaal; Inderdaad mijn hoofd staat er niet naar en ik denk ook niet dat het positief werkt op het zwanger worden Wink
spannend voor jou!!!

@Nillis; ook al grieperig pfff hangt echt in de lucht. Ben ook de hele week al niet fit. Heel erg verkouden.
Vanmorgen stond ik op het punt me ziek te meldne, maar toch weer gaan werken :P 't Is niet dat ik me erg ziek voel alleen gammel van al het hoesten en niesen en verkouden zijn. Pff mja dit weekend nog door en dan 2 dagen vrij!
Leuk dat je dochter zaterdag jarig is, houden jullie een grote verjaardag??

@deugniet: spannend!

@Shally: gecondoleerd. Fijn dat je je oma onlangs nog hebt gezien en haar hebt kunnen troosten. Sterkte komende week. Valt tegen he alles aan je hoofd en dan ook nog gewoon werken, vond ik wel pittig afgelopen week. En dan was het niet eens mijn eigen oma!

@all;
Nog steeds niet fit. Zit nog steeds te hoesten en te proesten...hele week al feest hier!
Mja vanmorgen wilde ik me ziekmelden toch maar niet gedaan, want ik voel me ook niet heel ziek....
Moet het weekend nog werken en dan ben ik 2 dagen vrij.
Vannavond zou ik vrienden nog helpen verhuizen, weet niet of ik dat nou ook ga doen, of dat ik nu voor mezelf kies en me een beetje rustig houdt naast het werken....Argh twijfel kont ben ik toch ookvoor een kindje 2012 - Pagina 7 1578173417
Mijn vestand zegt nee en mijn gevoel zegt gewoon doorgaanvoor een kindje 2012 - Pagina 7 827601

Fijn weekend allemaal! Jullie nog leuke plannen?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY vr 26 okt 2012 - 4:53

@Weegschaal: ik heb geen idee of mijn medicijnen aanslaan, dat hoor ik in december pas als ik terug moet.

@SB: gewoon lekker thuis blijven en aan je zelf denken;)!!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch vr 26 okt 2012 - 7:32

Filoria schreef:Bedankt voor de knuffels lieve meiden. Ik hoop voor Stitch, Deugniet, Jasmine, Shally, Samantha, Weegschaal en Boekenwurm dat jullie met een beetje hulp van de artsen allemaal heel mooie en gezonde kindjes gaan baren in 2013! En alle meiden die nog niet in het medische circuit zitten gun ik ook een positieve test natuurlijk! Zet 'm op dames :cheering:

Een beetje laat, maar wilde t toch nog even zeggen: Lieve Filoria, bedankt voor je lieve berichtjes, ga je hier missen, en hoop dat je gezondheid snel weer toelaat dat jullie ook weer verder kunnen voor een mooi kindje. Ik hoop elkaar snel tegen te komen in het zwangeren topic! hug

Sleepingbeauty, gecondoleerd met je vriend zijn oma! Is altijd klote, ik weet er helaas alles van hug

Shally, jij ook gecondoleerd met je oma. Had je een goede band met je oma? Mijn oma is ook pasgeleden overleden, en ik mis haar nog elke dag! Heel veel sterkte de komende tijd! hug

Deugniet, jammer dat je ongesteld bent geworden, volgens mij heb je een beetje een vergelijkbare cyclus met die van mij. Fijn dat jij ook snel terecht kan bij de gyn!

Weegschaal, fijn dat er met de scopie niets gevonden is. Al kan ik me ook wel voorstellen dat het frustrerend is dat je nu nog niet weet waar de miskramen steeds vandaan komen.

Nillis, alvast gefeliciteerd met je dochter!!! Een hele fijne dag morgen! Ben benieuwd naar het bureautje, hebben jullie het helemaal zelf gemaakt? Hopelijk is je grieperigheid weer weggetrokken!

Silver, wat vervelend dat het op je werk niet zo goed gaat! Hopelijk gaan je collega's snel gewoon normaal doen. hug Balen dat je ongesteld bent geworden, en nu dus een paar maanden niet verder kan. Hopelijk in 2013 dan snel een mooie test!

Vlinder, het zit jullie ook niet mee zeg! hug Ik ga heel hard voor jullie duimen dat de hogere dosis wel aanslaat en jullie een mooie positieve test hebben!

Annemoontje, lekker vakantie!! Wel jammer dat je ongesteld bent geworden zeg!

Sazzle, jij ook al ongesteld. Gaat niet goed hier in dit topic deze maand!

Linnie, wat naar van je vriend! Hopelijk is het niets ernstigs. In ieder geval ga ik heel hard duimen dat de neuroloog dinsdag goed nieuws voor jullie heeft.

All, geloof dat ik iedereen nu zo'n beetje wel gehad heb laughcry Beetje drukke week gehad, dus geen tijd gehad om te reageren.
Afgelopen vrijdag bij de dermatoloog geweest, zij vermoed toch dat het een allergie is, dus krijg binnenkort een allergie test. Ze gaan dan allemaal stofjes op mijn rug plakken om te kijken waar ik op reageer. Maandag de 12e gaat de test erop, de 14e er weer af, en dan moet ik de 16e terug komen bij de dermatoloog. En de 15e moet ik naar de gyn, dus heb een weekje ziekenhuis voor de boeg Razz
Vanochtend werd ik gebeld of ik vanmiddag nog op gesprek kon komen, dus heb vanmiddag een sollicitatiegesprek gehad. En mag donderdag al een ochtendje meelopen. Echt superleuk, hoop zo dat ik het word! Is een vacature voor 34 uur op een babygroep, en volgens mij ook een superleuk bedrijf. Duimen jullie voor me?
En dan hebben we nu ook nog ons nichtje van 1,5 te logeren, dag kan niet beter dus Wink Ze ligt nu heerlijk te slapen, en mijn schoonzusje en zwager komen straks nog even gezellig wat drinken (haar mama en papa) Die zijn nu op kraamvisite bij gezamelijke vrienden, en ze slapen dan vanacht bij mijn schoonouders. (ingewikkelde constructie dus :P) Echt superleuk, kunnen we ook alvast oefenen Razz

Fijne avond allemaal!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria vr 26 okt 2012 - 8:08

Stitch schreef:Een beetje laat, maar wilde t toch nog even zeggen: Lieve Filoria, bedankt voor je lieve berichtjes, ga je hier missen, en hoop dat je gezondheid snel weer toelaat dat jullie ook weer verder kunnen voor een mooi kindje. Ik hoop elkaar snel tegen te komen in het zwangeren topic! voor een kindje 2012 - Pagina 7 699888
Aaww lief, dankje!
Wat leuk van die sollicitatie! Ik duim voor je hoor. En veel plezier met je nichtje!

Shally en Sleepingbeauty: gecondoleerd.

Weegschaal: ik las in het andere topic over je scopie. Wat stom dat elke gynaecoloog weer wat anders lijkt te zeggen. Je past duidelijk niet in het plaatje. Hopelijk heeft je eigen gyn een duidelijk antwoord voor je maandag! Wat hoop je zelf te horen?

Kleine update van mij:
Qua gezondheid gaat het hier helaas nog niet veel beter met me. Loop nu bij een psycholoog, een internist en bij een KNO-arts, dus ben druk bezig al die afspraken in mijn agenda te proppen. Ben nu echt blij dat ik niet óók nog zwanger ben. Had niet gedacht dat ik dat nog zou denken. Ook al willen we wel heel graag een tweede kindje. Nu even niet No
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal za 27 okt 2012 - 4:44

@ Filoria; Wat goed weer iets van je te horen, ik mis je hier wel hoor! Wat vervelend om te lezen dat het nog niet beter met je gaat. Ik hoop dat het snel beter mag gaan!
Wat betreft het dunne baarmoederslijmvlies zitten de artsen wel op 1 lijn hoor. Mijn eigen gyn wilde alleen met collega's overleggen en meer research doen voordat ze echt met zekerheid kon zeggen of het verband kon houden en evt behandeld moest worden. Maar ik ging er al vanuit dat dit niet nodig lijkt te zijn. Mijn vertrouwen is sinds 1,5 week geleden weer aan het groeien. Zelfs zo groot dat ik het weer aandurf om zwanger te worden, ook zonder extra behandelingen. De afweging was evt behandelingen ondergaan, zonder zekerheid van resultaat, die langere tijd gaan duren of overstappen naar een privekliniek/buitenland die er extra werk van kunnen maken, maar dit neemt ook nog wat meer tijd in beslag. En de wens en drang om nu al weer zwanger te worden en het toch weer te proberen is toch groter.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Twellie za 27 okt 2012 - 5:56

Filoria: dat klinkt vervelend. Wat scheelt er eigenlijk aan (als je het er uberhaupt over wil hebben)? Wel fijn dat je het kunt accepteren dat het nu niet kan. Vind het altijd zo knap wanneer mensen dat kunnen, ik stond redelijk hysterisch in mijn kinderwens voor een tweede voor een kindje 2012 - Pagina 7 394967.

Weegschaal: goh, dat had ik niet verwacht. Ga je het dan ook proberen zonder die prednison en andere dingen die voorgesteld waren? Fijn dat je vertrouwen weer is gegroeid, ik hoop zo dat de vijfde keer jullie keer is. Ik heb wel eens meegelezen op een forum voor miskramen en heel vaak bleek het toch zo te zijn dat de aanhouder wint. Dus na bijvoorbeeld drie of vier miskramen kwam er dan een goede zwangerschap, dat gun ik jullie van harte!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 za 27 okt 2012 - 7:51

Pfff het gaat nog zwaar worden op mijn werk, collega vertelde vandaag dat ze zwanger is. Was best verbaasd, aangezien ze het in 1e instantie bij 1 zouden houden. Durfde er ook niet te veel over te hebben, misschien bang en uit bescherming voor mezelf (dat ik in huilen uit zou barsten ofzo).

Op mijn werk weten ze allemaal van mn miskraam, ook daarom was ik best wel verbaasd dat ze het zo snel verteld heeft, aangezien ze van mij weet dat er nog van alles mis kan gaan. Maja dat is ieder voor zich natuurlijk.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis za 27 okt 2012 - 20:46

@ Linnie, voor een kindje 2012 - Pagina 7 699888succes dinsdag

@ Stitch, fijn om even wat te lezen van je. Succes met de testen en alle ziekenhuisbezoeken.

@ Weegschaal, wat fijn dat je vertrouwen weer gegroeid is En al ongi geworden.

@ Filoria, fijn om even wat van je te lezen. Hopelijk kun je snel hier weer meeschrijven. voor een kindje 2012 - Pagina 7 699888

@SB, lekker aan jezelf denken hoor. Hier is de verkoudheid ook nog niet over, maar ja heb ook geen tijd om ziek te worden, met ons meisje haar grote verjaardag. Hier was de verjaardag erg gezellig en ons meisje is lekker verwend.

@ all, hier gisteren een hele leuke verjaardag van T gehad. Ze was echt jarig en is lekker verwend met kado's. Nu alweer 2 jaar. Zal zo even een foto plaatsen van het bureautje van T . Het is namelijk erg leuk geworden.
Verder geen nieuws. Nog steeds niet ongesteld en volgens mij ook niet zwanger, dus wachten maar gewoon af
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis za 27 okt 2012 - 20:53

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Foto-YHO7ZFG3
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty zo 28 okt 2012 - 2:52

@Stitch: Dankje!
Ga voor je duimen! Leuk dat je op gesprek mocht komen, ging het goed? Ochtendje meelopen lijkt me ook wel fijn. Kan je zelf of zien of het klikt. Bij ons is dat nooit zo eigenlijk.
Leuk nichtje logeren. Wij hebben niet meer zulke jonge nichtjes! Wel jammer! 1 nichtje van 4 maar die is nooit wezen logeren, dat heeft ze niet geleerd van papa en mama en nu wil ze nooit weg. haha...
Lijkt mij juist wel lekker als je kinderen een nachtje uit logeren kunnen, avondje samen voor een kindje 2012 - Pagina 7 561177

@Filoria; voor een kindje 2012 - Pagina 7 699888

@linnie: Lastige situatie voor jou! Hopelijk mogen jullie ook snel weer volgen.
Hoe snel heeft ze het verteld dan? Was ze nog geen 12 weken? Vriendin van ons heeft het ook verteld met 6 weken ofzo, Zou zelf denk ik er eerder voor kiezen om het eerst een tijdje voor ons te houden.

@Nillis; Ja verkoudheid blijft zo hangen als je geen rust neem. Bij mij wel. Al moet ik zeggen dat het nu af zakt.
Ben nog wel even wezen helpen. We hebben het niet te laat gemaakt en zaterdag ook maar weer gewoon gewerkt maar toen ben ik 's middags niet meer gegaan. Gewoon even als rust voor mezelfvoor een kindje 2012 - Pagina 7 561177 En eigenlijk voel ik me sinds vandaag weer wat beter! Vanavond alleen nog 3 uurtjes werken voor een kindje 2012 - Pagina 7 1371890812 En dan ben ik 2 dagen vrij!
Wat een ontzettend gaaf setje!!! Heb je dat nou zelf gemaakt? Omdat je het had over schilderen laatst??

@all; Voor mij is het wachten aangebroken.... *zucht*
Ik twijfel toch altijd een beetje wanneer nou echt mijn vruchtbare dagen zijn....
Heb altijd wel een paar dagen slijm en dan 1 of 2 dagen meer slijm... en dan nog 1 of 2 dagen klonterig slijm...en dan is het over... pirat
Ik voel ook niet altijd een pijn van de eisprong ofzo...
Maar goed verwacht deze ronde niet veel want zoals ik al eerder zei nachtdienst, half ziek geweest en oma overleden...
Officieel de laatste kans om als 24 jarige zwanger te raken voor een kindje 2012 - Pagina 7 561177 want ik wordt volgende maand 25:D
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemoontje zo 28 okt 2012 - 7:15

@ Shally Gecondoleerd en veel sterkte hug

@ Weegschaal Wat fijn om te lezen dat je vertrouwen is gegroeid en je nu zonder extra behandeling zwanger durft te raken. Spannend!
Wij gaan deze vakantie niet ergens heen, heb een tijd terug ook vakantie gehad, maar had nog best wat dagen staan, aangezien ik vorig jaar en de jaar daarvoor weinig vrij heb op opgenomen. We gaan wel dagjes weg, zo gaan we een dagje naar Delft, gaan we een keer uiteten, komen mijn ouders weer eens borrelen etc. Maar ik ga ook nog wat in huis rommelen, zo wil ik een beginnetje maken met de trap die ook eens opgeknapt moet worden.

@ Nillis Wat een mooi bureautje voor je dochter, echt gaaf! Hebben jullie die zelf zo gemaakt?

@ Stitch Ben benieuwd of er iets uit de allergietesten komt. Spannend dat je donderdag een ochtendje mag meelopen. Ik ga zeker voor je duimen! Klinkt wel als een hele leuke baan in ieder geval.

@ Linnie1985 Aj, dat kan best confronterend zijn als je collega dan toch ook ineens weer zwanger blijkt te zijn. Vooral als je het niet had zien aankomen natuurlijk. Vooral de maanden die nog moeten komen lijken me echt lastig. Even ook een knuffel voor jou. hug

@ Sleepingbeauty Wat lastig dat je niet precies weet wanneer nou je vruchtbare dagen zijn. Ik ga toch ook voor jou weer duimen dat je toch snel zwanger bent, ondanks dat de kans deze maand klein is.

@ Sazzle Jammer zeg! Balen!

@ Sabje Heeft het doorgezet ondertussen?

@ Filoria Sterkte! Je hebt het er maar druk mee zo te lezen en kan wel begrijpen dat je er nu even niet mee bezig wilt zijn. hug

@ All Ben nu niet meer ongesteld sinds vanochtend. Was wel erg ongesteld, ik had de dikste tampon en maandverband tegelijk in, anders kon ik beter op de wc blijven hangen. Ben nu toch wel blij dat ik ongesteld ben geweest. Mijn lichaam is nu rustig en ben eindelijk van de wekenlange buikkrampen verlost. Verder voel ik me goed. Gaat nu dus wat beter met me en ik probeer ook te genieten van mijn vrije dagen nu.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 zo 28 okt 2012 - 7:34

Nou ze hadden het erover dat ze aan iedereen wilden gaan vragen om te gokken wat het ging worden voor ze 3 maanden is, vond ik best confronterend.
Toen zei ze kan dat niet beter als ik de 3 maanden voorbij ben, dus zo weet ik dat ze nog niet lang zwanger is?

Enige wat wel fijn is, is dat ze grotendeels op de dagen werkt die ik vrij ben. Heb er dan dus niet zo heel veel mee te maken.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  sabje zo 28 okt 2012 - 8:50

Het is hier gister doorgezet op de 40 :O . Vrijdag heel de dag op ibuprofen kunnen werken.en gister heel de dag op bed gelegen van de buikpijn. Sinds vanmiddag gaat het redelijk en ook even naar mijn ouders geweest. Weet niet hoe lang ik dit nog ga trekken. De buikpijn is echt te erg. Zo erg dat ik ervan moet overgeven. Misschien toch maar naar de dokter voor andere medicatie. Morgen reageer ik weer op iedereen. Nu lig ook al lekker in.mijn bedje.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 ma 29 okt 2012 - 0:19

sabje schreef:Het is hier gister doorgezet op de 40 :O . Vrijdag heel de dag op ibuprofen kunnen werken.en gister heel de dag op bed gelegen van de buikpijn. Sinds vanmiddag gaat het redelijk en ook even naar mijn ouders geweest. Weet niet hoe lang ik dit nog ga trekken. De buikpijn is echt te erg. Zo erg dat ik ervan moet overgeven. Misschien toch maar naar de dokter voor andere medicatie. Morgen reageer ik weer op iedereen. Nu lig ook al lekker in.mijn bedje.

Heb jij altijd zo'n buikpijn als je ongesteld bent? Ik heb dat namelijk nooit zo erg. Hoe voel je je nu? Beterschap iig.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis ma 29 okt 2012 - 1:43

@ SB, ik voel me ook eindelijk weer wat beter. De verkoudheid zakt wat af. Ik zal voor je blijven duimen. Misschien ook eens ovulatietesten gebruiken? We hebben het meeste van het bureautje van de Ikea behalve de plaat aan de achterkant die hebben we zelf beschilderd met magneetverf en schoolbord verf.

@ Annemoontje, fijn dat de ongesteldheid weer over is en dat de buik rustiger is. Op naar de volgende ronde. Lees SB over het bureautje.

@ weegschaal, ben je al ongesteld geworden?

@ Stitch, hoe was het ochtendje meelopen?

@ Linnie, vind dat ook zo confronterend. Hoe gaat het nu bij jou? Ben je nog weer begonnen met temperaturen.

@ Sabje, wat vervelend dat je er zoveel last van hebt. Misschien inderdaad weer eens naar ha gaan om te kijken of er iets anders is.

@ all, nou nog 1 dag cursus morgen en dan heb ik lekker een week vakantie. heerlijk kijk er echt even naar uit. Woensdag ga ik de hele dag winkelen met mijn schoonmoeder en de rest van de week lekker bij huis aan klungelen. Verder geen nieuws. Zat me net alleen te bedenken dat we nu T jarig is geweest bijna een jaar van zwanger worden verder zijn. Dat vind ik toch wel echt lang. Hoop snel ongesteld te worden. kunnen we weer verder.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal ma 29 okt 2012 - 1:48

Twellie schreef:
Weegschaal: goh, dat had ik niet verwacht. Ga je het dan ook proberen zonder die prednison en andere dingen die voorgesteld waren? Fijn dat je vertrouwen weer is gegroeid, ik hoop zo dat de vijfde keer jullie keer is. Ik heb wel eens meegelezen op een forum voor miskramen en heel vaak bleek het toch zo te zijn dat de aanhouder wint. Dus na bijvoorbeeld drie of vier miskramen kwam er dan een goede zwangerschap, dat gun ik jullie van harte!

Als de medicatie me nu voorgezet zou worden zou ik het waarschijnlijk allemaal gaan gebruiken bij en voor een volgende zwangerschap. Maar zo werkt het dus helaas (toch) niet. Mijn gyn wilde eerst mijn dunne bms verder onderzoeken. Nu hier niets uit gekomen is zou ik weer een nieuwe afspraak moeten maken om het opnieuw te bespreken, dan is de aankomende maand al weer 'verloren' door de wachttijd. Daarnaast heb ik gemerkt dat ze er nog niet zo happig op is, dat ze het liever nog een keer zonder wil proberen. Ik zou ook een afspraak kunnen maken bij een privekliniek of in het buitenland, maar ook dan gaat er weer wachttijd overheen. En ik merk gewoon dat ik er dan liever voor kies om weer zwanger te worden. Ik heb me de laatste dagen ook meer gefocust op succesverhalen na een aantal keer zonder extra behandeling zoals jij hierboven beschrijft. Dat geeft me weer genoeg vertrouwen om er weer voor te gaan!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal ma 29 okt 2012 - 2:13

@ Stitch; Dan heb je echt een weekje ziekenhuis idd. Ik hoop dat er iets uitkomt waar ze gemakkelijk iets aan kunnen doen! Ik duim voor de baan!!

@ Linnie; Ik vind het ook moeilijk dat mensen zo gemakkelijk over zwangerschappen kunnen praten, alsof het allemaal zo vanzelfsprekend is. Ben dan ook verbaasd dat ze dit doen waar ik bij ben, alsof mijn verhaal helemaal geen indruk op ze maakt. Fijn dat je die collega niet veel op het werk tegenkomt als je dit moeilijk vindt! Heel veel succes trouwens morgen bij de afspraak van je vriend in het ziekenhuis!

@ Nillis; Het bureautje van je dochter is erg leuk geworden! Nog niet ongesteld helaas, jij ook al niet voor een kindje 2012 - Pagina 7 1371890812 Geniet lekker van je vrije week. En laten we afspreken dat wij deze week nog ongesteld gaan worden! Voor jou ook alweer een jaar voor een kindje 2012 - Pagina 7 699888

@ Annemoontje; Fijn dat je je nu beter voelt, geniet lekker van je vrije dagen en de leuke dingen die je gaat doen!

@ Sabje; Fijn dat het heeft doorgezet en je duidelijkheid hebt. Maar echt balen dat je er zo beroerd van bent voor een kindje 2012 - Pagina 7 699888

Ik ben net gebeld door mijn gyn. Ze heeft vanavond overleg met collega's over mij; gaat dan mijn dunne bms in relatie tot de miskramen bepspreken en de vit b12 injecties aankaarten. Verder heeft ze me aangemeld voor de progesteron studie. We hebben afgesproken via de mail contact te houden (toch makkelijk dat we in hetzelfde ziekenhuis werken Wink) en zo nodig een belafspraak in te plannen. En ik heb ook officieel toestemming gehad om weer zwanger te worden!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 23:30

@ Nillis wat een leuk speelhoekje zeg! En lekker zeg vakantie! Geniet er maar van!

@ Linnie1985 ik zou het persoonlijk ook niet zo vroeg vertellen. Ik snap best dat het confronterend voor je is. Maar jou tijd komt ook meid! hug Hoe is het gegaan met je vriend en zijn afspraak?

@ Sabje wat rot dat je zo'n last van je buik hebt. Maar eigenlijk is het ook niet echt goed om met buikpijn ibuprofen te slikken want daar kan je ook maagklachten van krijgen. Ik denk dat je huisarts net als ik ook gewoon paracetamol zal aanraden. En dan misschien 2 te gelijk innnemen. Wat bij mij ook goed helpt is een warme kruik op m'n buik.

@Weegschaal fijn dat je weer groen licht hebt mbt zwanger worden!

@ll na 6 dagen flink ongesteld te zijn is het gelukkig weer over. Ik had ook ineens flinke krampen en erge buikpijn. En dan ook nog een 6 dagen pff. Normaal ben ik het 4 á 5 dagen. Ook heb ik nu ook nog eens een schimmelinfectie te pakken bah. Hopelijk is het met een weekje smeren over!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 di 30 okt 2012 - 0:35

Hij moet pas vanmiddag rond half 4 in het zh zijn, laat het later nog wel weten.

En thnx voor alle successen.

@ weegschaal: ik kon eerlijk wel door de grond zakken van hoe ze deden, gelukkig kon ik mijn tranen bedwingen. Ik zat haast te denken dat ze het er juist om deden waar ik bij was...
En al wat gehoord van het zh?

@ deugniet: oei vervelend, ik hoop ook voor je dat je er snel vanaf bent.

@ nillis: ik ben nog niet begonnen met temperaturen, eerst ovulatietesten probreren. Hoe was je cursus gegaan? Lekker hoor weekje vakantie! Ik moet woensdag en donderdag werken en dan ben ik 5 dagen vrij! En heb week 1 vrij gevraagd (oudjaarsdag valt dan ook op die dag ideaal haha. (Onze winkel is namelijk die dag tot 5 uur open en 2e kerstdag ook, maar ik stond 2e kerstdag gelukkig niet op het rooster!))
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 di 30 okt 2012 - 2:27

@ Linnie heel veel succes vandaag! Ben benieuwd wat eruit komt! En wat vervelend van die collega voor je! Je zou denken dat ze wel iets meer rekening met je houden. Mijn directe collega is ook pas zwanger en loopt alleen maar te klagen en zich ziek te melden. Ook vertelde ze dat ze precies hadden uitgeteld wanneer ze (eenmalig!) sex zouden hebben omdat ze graag een voorjaarskindje wilden en het de vorige keer ook in 1 keer raak was. Ik ben nog lang niet zo lang bezig als jij maar ik vind het al vervelend, dus kan me niet voorstellen hoe confronterend het voor jou is!voor een kindje 2012 - Pagina 7 699888

@ Deugniet, fijn dat je snel bij de gyn terecht kunt! Vervelend zo'n lange ongesteldheid! En balen dat je een schimmelinfectie hebt. Hopelijk ben je er snel vanaf!

@ Sabje, wat rot dat je alweer zo'n last hebt van je ongesteldheid. Het is echt niet normaal dat je zo'n pijn hebt. Als ik jou was ging ik er een keer mee langs de ha! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt meid!

@ Weegschaal, wat fijn dat jullie er weer voor mogen gaanvoor een kindje 2012 - Pagina 7 281626781En ook fijn dat ze er nu zo druk mee bezig zijn. Hopelijk levert het snel resultaat op!

@ Nillis, wat lekker een weekje vakantie! En lekker shoppen morgen dus, niet te veel geld uitgeven hevoor een kindje 2012 - Pagina 7 1578173417 Een jaar is inderdaad al weer erg lang. Hopelijk word je snel ongesteld en kunnen jullie er weer voor gaan!

@ Stitch, wat leuk dat je donderdag een meeloopochtend hebt. Weet je of meer sollicitanten dit hebben of ben je de enige? Ik duim voor je! Je hebt inderdaad heel wat ziekenhuisbezoeken voor de boeg pff. Hopelijk levert het in beide gevallen wat op!

@ Filoria wat vervelend dat het nog steeds niet goed met je gaat! voor een kindje 2012 - Pagina 7 699888Hopelijk komt daar snel verandering en kun je toch weer voor een tweede kindje gaan!

@SB frusterend dat je niet precies weet wanneer je vruchtbare dagen zijn. Nou maar hopen dat je toch goed getimed hebt ondanks alles en wie weet dan toch nog met je 24e zwanger!

@ Annemoontje, fijn dat je ongesteld af bent en dat je ook van je krampen verlost bent. Ik ben dit gister ook ongesteld geworden en eindelijk zijn mijn steken onderin en buikpijn ook een stuk minder geworden. Zal dus toch wel met elkaar samenhangen. Een fijne vakantie!!

@ Shally gecondoleerd meid! Mocht je buik- en rugpijn aanhouden dan kun je altijd even contact opnemen met de ha.

Nou volgens mij heb ik zo'n beetje iedereen wel gehad nu. Ben hier al even niet meer geweest. Ook weinig nieuws van mijn kant. Gister heeft m'n ongesteldheid goed doorgezet dus morgen aan de clomid 150 en volgende week woensdag begint het weer van voorafaan met de metingen. We zullen wel zien!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Snoes di 30 okt 2012 - 3:46

Boekenwurm, spannend hoor! Ik duim voor je dat de 150mg wel aanslaat!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal di 30 okt 2012 - 7:28

@ Deugniet; Wat vervelend zo'n schimmelinfectie. Hopelijk ben je er met je vruchtbare dagen vanaf!

@ Linnie; Mensen denken soms gewoon echt niet navoor een kindje 2012 - Pagina 7 699888Hoe was de afspraak vanmiddag?

@ Boekenwurm; Ik duim ook zo dat de 150mg wel aan gaat slaan, wat een spannende tijd weer zeg!

Ik heb een mail gekregen van mijn gyn waarin staat dat ze na overleg met haar collega's heeft besloten toch niets te willen proberen. Ben wel echt teleurgesteld. Wij hadden na de laatste miskraam een goed gesprek met haar waarin ze vertelde al eens eerder medicatie geprobeerd te hebben. Ook noteerde ze mijn ideeen en leek hier voor open te staan. In ons laatste gesprek merkte ik al dat ze wat terugkrabbelde, maar ik dacht dat ze het nog te vroeg vond. Nu heeft ze dus overleg gehad met haar collega's en lijkt alles dus van de baan. Wel ben ik aangemeld voor de progesteron studie, maar dan kan ik ook een placebo krijgen. Mijn man en ik hadden samen voor nu besloten er weer voor te willen gaan zonder hulp, omdat we niet kunnen en willen wachten. Maar voor de toekomst heb ik toch wel graag wat opties. Verder kreeg ik vandaag weer de tip over vitamine b12, die dus bij mij lager is dan geadviseerd. Alleen is er volgens mijn gyn geen geen bewijs dat dit samenhangt met miskramen. Ga het toch nog eens aankaarten bij mijn huisarts.
Voor nu is het wachten op mijn menstruatie en er dan weer voor gaan. En alvast wat informatie inwinnen over priveklinieken. Want als er nog een miskraam komt, al gaan we daar maar niet vanuit, wil ik graag verder geholpen worden.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 di 30 okt 2012 - 7:33

Er was niks ernstigs uitgekomen. De dokter denkt aan migraine, je kan blijkbaar ook migraine hebben zonder hoofdpijn. Hij krijgt binnenkort bericht voor een afspraak voor een hersenscan.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal di 30 okt 2012 - 7:40

Linnie1985 schreef:Er was niks ernstigs uitgekomen. De dokter denkt aan migraine, je kan blijkbaar ook migraine hebben zonder hoofdpijn. Hij krijgt binnenkort bericht voor een afspraak voor een hersenscan.

Gelukkig niks ernstigs! Maar nog even spannend tot de hersenscan dan.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 7 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum