Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY di 6 nov 2012 - 1:00

@ Silver: Thnx voor je knuffel Wink!
We gaan 45 min van deze woonplaats verhuizen. Ik wilde dichter bij mijn familie wonen. Dat is van onze nieuwe woonplaats af een uurtje rijden en mijn 2ling zus woont dan een kwartier bij me vandaan dus daar ben ik erg blij mee. De ouders van mijn vriend wonen nu een kwartier van ons af en dat is straks 45 min. Dus een beetje op de helft van beide families.

Leuk dat de wintersport inmiddels geboekt is! Dat zou ik ook graag nog een keer willen maar ik krijg mijn vriend echt niet zo ver.

@ Boekenwurm: Spannend voor morgen, succes alvast!
Als blijkt dat het niet aangeslagen is, moet je dan gaan spuiten? Is dat omdat je dan de hoogste dosis clomid heb gehad? Kan het niet zijn dat het een volgende keer dan wel aanslaat?
Als je niet wil antwoorden, begrijp ik dat hoor.

@ SB: spannend dat je allerlei krampjes heb.

@ Aardbei: Gefeliciteerd met je verjaardag!! En owja, ook met je voorgenomen huwelijk! Had ik even overheen gelezen.

@ Stitch: Hoe was je les haken gegaan??Laughing !! Zou het ook nog wel eens willen leren maar ach wat niet..vind alles leuk maar na een tijdje stop ik er weer mee.

Vandaag nog een dagje vrij. Ga zo meteen koekjes bakken voor de kindjes op mijn werk. Ik was vorige week jarig en toen zou ik met ze koekjes gaan bakken. Alleen het oventje rookte heel erg en was bang dat de rookmelder af zou gaan dus had beloofd dat ik thuis de koekjes ging bakken en dan woensdag mee zou nemen.
Verder ga ik vanmiddag nog proberen een ziekenhuis taart te maken voor mijn vader. Die heeft komende maandag zijn 4e chemokuur en dan zit hij op de helft en wil hij de verpleegsters een taartje geven.
Dus ik heb nog genoeg te doen!!

Owja, ik ga overwegen om acupunctuur te gaan doen ivm mijn schildklier problemen. Ik heb al het één en ander op internet gelezen dat dit best wel eens kan helpen. Iemand ervaring ermee?
Ik ga dit dan wel pas doen als ik verhuisd ben, dus dat wordt volgend jaar.



ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 di 6 nov 2012 - 1:34

ShallY schreef:@ Silver: Thnx voor je knuffel Wink!


@ Boekenwurm: Spannend voor morgen, succes alvast!
Als blijkt dat het niet aangeslagen is, moet je dan gaan spuiten? Is dat omdat je dan de hoogste dosis clomid heb gehad? Kan het niet zijn dat het een volgende keer dan wel aanslaat?
Als je niet wil antwoorden, begrijp ik dat hoor.




Nee volgens mij niet want het doel van clomid is dat het iedere maand aanslaat en niet dat het elke keer weer afwachten is of het aanslaat. Ten minste dat heb ik begrepen van de gyn. De clomid 100 sloeg bij mij ook 1 maand wel aan de maand erna niet en toen moest ik ook gelijk verder met clomid 150 i.p.v. toch weer 100 proberen. Maar goed zeker weten doe ik het niet dus ik zal het morgen wel horen.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 di 6 nov 2012 - 7:02

boekenwurm83 schreef:
x-justme-x schreef:@ boekenwurm:
Lees dat jij ook PCO hebt, hoe lang zijn jullie al bezig om zwanger te worden?
En weet je al lang dat je het hebt?


Wij zijn nu bijna een jaar bezig. Ik ben eind december 2011 met de pil gestopt en toen ik in april 2012 nog steeds niet ongesteld was geworden, ben ik naar de huisarts gegaan en zij heeft mij weer doorverwezen naar de fertiliteitskliniek. Uit een echo en bloedonderzoeken bleek dat ik pco heb. Ik loop daar nu sinds juni. Heb nu inmiddels de hoogste dosis clomid geslikt en heb morgen een echo. Als deze dosis ook niet aanslaat, dan moet ik verder met hormoonspuiten.

Jullie gaan voor jullie eerste kindje? Hoe ben je erachter gekomen destijds dat je pco hebt?
!

Inderdaad ons eerste kindje.. Toen ik op mijn 15de ineens 8 maanden niet ongesteld was geweest ben ik daarvoor al bij de huisarts en de gyno geweest en ook met bloedonderzoek en een echo bleek ik PCO te hebben. Daarna met de pil begonnen en verder helemaal geen klachten. Nu 1,5 week met de pil gestopt, al ongesteld geweest.
Vanmiddag belde het ziekenhuis al en heb ik komende vrijdag al mijn intake! Gaat snel allemaal, maar wel fijn! smile
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY di 6 nov 2012 - 7:13

Dat is fijn Justme dat je vrijdag al terecht kan. Succes alvast!

@alle meiden: ik ken jullie dan wel niet persoonlijk maar wil even zeggen dat jullie stuk voor stuk lieve meiden zijn! Ik vind het fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan en krijg altijd lieve antwoorden!! Dus bij deze, thnx!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty di 6 nov 2012 - 7:28

@silver; ik weet nog niet wanneer ik ga testen, wil eerst even deze dagen door Wink misschien het weekend of erna. Ik werk ook wel eens van die korte dienstjes, dan heb je idd nog wat aan de rest van dag smile Bij mijn huidige werk heb je alleen 8 uurs diensten dus dat telt we lekker aan, alleen als je niet ingepland bent schiet het nog niet op.

@Shally; ik heb geen ervaring met acuupuntuur en schildklier. Maar ik heb ook niet zoveel met acupunctuur dus me er ook nooit echt in verdiept. Heb je al lang last van je schildklier??
Fijn is dat he dat je je verhaal van je af kan schrijven, zeker omdat het vaak iets is waar je nog niet zozeer met je omgeving over praat. vind het ook leuk om alle verhalen te lezen.

@justme; fijn dat je al zo snel terecht kan. Succes!

@all; nog steeds geen ongi!
Morgen dagje werken, nog niet vee schik van.... Mja thuis zitten was ik ook klaar mee dus moet wat haha
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY di 6 nov 2012 - 7:39

@ SB: ik weet sinds september dat ik een te trage schildklier heb, daarom wordt ik dus waarschijnlijk ook niet ongesteld.


ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei di 6 nov 2012 - 9:54




Nenaa: en, al wat gevonden om te haken? En al begonnen?

Sleepingbeauty: maandag twee weken geleden dachten ze aan de hand van mijn echo's dat mijn ei gesprongen was, dus ik dacht dat je dan in principe 14 dagen later kon gaan testen smile. Morgen nog maar eens testen en anders het ziekenhuis nog maar eens bellen.
Ik hoop dat ze ingaan op je brief! En natuurlijk dat je krampen niet van een naderende menstruatie zijn!

Silver: volgens mij gaan ze niet meer meten en moet ik gewoon zelf een test doen of ongesteld worden. In beide gevallen moet ik bellen en weet ik eigenlijk niet wat het vervolgtraject is. En dank voor de felicitatie!
En superfijn, lekker wintersporten. Is bij mij alweer 8 jaar geleden.

Boekenwurm: superveel succes bij je echo morgen! Ik hoop dat er positief nieuws is, laat je het weten? En het klopt inderdaad dat het doel is dat als het werkt, het dan ookmecht werkt. Je hoeft dan ook niet meer voor echo's enzo, wat je bij andere medicijnen wel elke cyclus moet.

Shally: ik heb er geen ervaring mee maar ik hoop dat het werkt voor je!

Justme: dat is snel, fijn zeg! Ben benieuwd wat er uit komt.

@ all: ik ga morgenochtend weer testen, wat het ziekenhuis dus eigenlijk ook al zei. Ben in ieder geval nog niet ongesteld, dus nog een goed teken. Ben heel benieuwd.


Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei di 6 nov 2012 - 19:16

En weer negatief. Grrrr echt irritant! Als mijn eisprong is geweest moet ik toch óf zwanger zijn óf ongesteld worden...
Nou ik denk dat ik even tot vrijdag wacht want om nou gelijk vandaag al te bellen naar het ziekenhuis...
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemoontje di 6 nov 2012 - 20:55

@ Aardbei Ow wat vervelend zeg dat je nu niet weet waar je aan toe bent! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

@ all Hier even een kleine update van mij: Heb sinds zaterdagavond echt vreselijke menstruatiekrampen en het houdt ook niet op. Dacht eerst dat het mijn eisprong zou kunnen zijn, maar ik betwijfel dat nu toch wel echt omdat het echt heel heftig is en veel te lang aanhoudt daarvoor (Ik heb het zowat de hele dag door en ook als ik van warme naar koude ruimtes ga en andersom). Ik zou als ik een normale cyclus zou hebben pas over twee weken ongesteld moeten worden, maar ik betwijfel het of ik dat ga halen. En aangezien mijn vorige cyclus ook maar drie weken duurde en ik toen telkens net zulke krampen had, zie ik het nu even somber in. We zullen zien.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Snoes di 6 nov 2012 - 22:20

Boekenwurm, hoe was je echo?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 di 6 nov 2012 - 22:34

Lief dat je ernaar vraagt!

Was nog niks te zien helaas. Maandag weer een echo want ik zit nu op dag 10 dus het kan nog komen natuurlijk. Daar hopen we dan maar op! Zo niet dan moet ik inderdaad met hormoonspuiten beginnen. Ik baal wel maar heb ook nog wel hoop aangezien de vorige keer de medicatie ook pas later begon te werken.

Hoe is het met jou nu? Je gaat al snel met verlof ofniet?
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Snoes di 6 nov 2012 - 22:37

Balen dat er nog niets te zien was, al is dag 10 inderdaad nog vroeg. Zeker gezien het feit dat de medicatie de vorige keren ook pas later begon te werken. Hopelijk slaat het wel gewoon aan. Met mij gaat alles prima! Ik had nog 4 weken vakantiedagen/overuren staan, dus die ben ik nu aan het opnemen. Ik werk officieel door tot 39 weken (in Belgie mag dat) maar ik ben nu dus ook al gewoon thuis als zijnde vakantie en overuren. Zo heb ik al mijn zwangerschapsverlof nog na mijn bevalling.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa di 6 nov 2012 - 22:48

@aarbei jahzeeker! Ben al begonnen, ik vond via YouTube een hele leuke beanie hat! Ben al een flink eind op weg Wink als die af is zal ik een foto plaatsen! Het haken houdt me wel heel erg gefocussed op het haken! Dus werkt goed! Wat balen dat je nu weer in die onzekere periode zit! Ik hoop dat je snel positief test en die ongi lekker wegblijft! Wel alleen als het om de goeie redenen is natuurlijk!

@annemoontje wat vervelend zeg... Hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt! Zulke onzekerheid is killing...

@boekenwurm balen zeg... Duimen voor maandag dan maar!!

@all misschien even een stomme vraag... Maar toen ik nog aan de pil was, was ik altijd 5 dagen ongi, de eerste twee heel heftig met pijn en alles erop en eraan en de laatste drie dagen viel het heel erg mee, heb een jaar een spiraal gehad, met misschien 2 dagen bloedverlies (over het hele jaar) maar nu die spiraal eruit is ben ik 1 dag ongesteld, en 2 dagen verlies ik 1x in de 7 uur ofzo wat bloed, voor de rest is er niks, dit was vorige maand ook zo? Een van jullie hier ervaring mee? Op zich fijn natuurlijk zo weinig bloed verliezen, maar geeft toch wel enige onzekerheid...
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei wo 7 nov 2012 - 0:46

@ Annemoontje: dat zou balen zijn, als je alweer zo snel ongesteld zou worden. En heb je altijd zo ver van tevoren krampen? Ik altijd pas opde dag zelf.

@ Boekenwurm: jammer dat er nog niets te zien is. Maar aangezien die andere keer ook later was blijf ik duimen voor je. Hebben ze er wel één opgemeten? Hoe groot was die?

@ Nenaa: leuk, ben benieuwd als hij af is. Ik voel nu wel krampen dus ik denk dat mijn menstruatie er toch aan zit te komen. Nouja het is al heel wat dat ik die heb zonder het op te wekken dus ik ben nog blij smile
Ik denk dat ik niet iets nuttigs kan antwoorden op je vraag aangezien het bij mij al helemaal niet 'normaal' gaat.


@ all: ik begin dus wat krampen te voelen en denk dat ik ongesteld ga worden. Het is in ieder geval al iets om dat te hebben zonder het op te wekken dus ben niet geheel ontevreden smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa wo 7 nov 2012 - 2:28

@aardbei dat is ook weer zo! Een stap in de goede richting in ieder geval. Dat is nooit verkeerd!!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 2:57

Jeetje wat gaan jullie ineens snel zeg! :shock:

@ nenaa, welkom in dit topic!

@ Sabje, begrijpelijk dat je even afstand neemt van dit topic hug

@ Boekwurm, jammer dat er nog niks te zien was. Hopelijk was het gewoon nog te vroeg

@ aardbei, hopelijk zet het door!

@ Annemoontje, heb je toevallig ovulatietesten in huis om te checken? Misschien dat het toch je eisprong is.

@ Silver, lekker er eventjes tussenuit zeg! Ik heb eigenlijk ook wel zin in een lekkere zon en strand vakantie maar helaas mijn man houdt er niet van.

@ll vandaag begin ik weer met ovulatietesten. Ben benieuwd of en wanneer ik 'm vind. Hopelijk snel deze keer en is mijn cyclus wat korter dan de volgende keer. Ik zit nu op dag 18 (kortste cyclus was 34 en langste 47) Ik heb nu een week gesmeerd met creme voor m'n schimmelinfectie maar het blijft prikken en is nog steeds rood. Met nu nog een week smeren en dan moet het hopelijk weg zijn. Ik had eigenlijk toch wel gehoopt dat het na een week minder zou zijn, nou niet dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa wo 7 nov 2012 - 3:23

@deugniet Dankjewel voor je warme welkom! Hihii ben hier met open armen ontvangen! Wat lastig dat je cyclus zo wisselt steeds! Ik heb ook vreselijk met een schimmelinfectie gevochten! daarom ben ik vorig jaar aan de spiraal gegaan! Heeft me enorm geholpen maar ja, als je zwanger wilt worden moet doe er weer uit Wink verder helpt het wassen van mn ondergoed met neutral erg goed en op de momenten dat ik wel last heb doe ik een met yoghurt doordrenkte tampon in (klinkt en voelt vies... Maar werkt wel! Was advies van mn gyna!!) Hoop dat je snel van die stomme schimmel afbent!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 3:32

Yoghurt en een tampon? Ja joh? Bij mij zit het meer uitwendig dus dat zal denk ik niet veel nut hebben. Ik heb ook al zo'n 'ei' gehad van de huisarts maar dat heeft toen niet geholpen. En dit is al mijn tweede soort creme. Maar het blijft gewoon rood helaas. Ik wacht nog een weekje af en anders ga ik maar weer naar de huisarts.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa wo 7 nov 2012 - 3:39

@deugniet ja... Ik heb mn gyna ook aangekeken alsof die gek was, maar het verlicht heel erg! Bij mij was het ook meer net op het randje van binnen naar buiten maar het hielp enorm, even 20 minuutjes laten zitten is goed genoeg! Ik heb idd ook van die eitjes gehad, die werken altijd een paar dagen door! Die zalf heb ik ook verschillende van gehad maar die maakte het ook niet beter... Ik kreeg altijd 3 eitjes, 1 pil voor mij en 1 pil voor mn vriend, en die zalf gebruikte ik gewoon niet aangezien het toch niet werkte!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 3:44

Hmm oke misschien dat ik dat toch eens een keer moet proberen dan! Bedankt voor de tip smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa wo 7 nov 2012 - 4:05

@deugniet heel graag gedaan, hoop dat het werkt!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 wo 7 nov 2012 - 4:32

Aardbei schreef:
@ Boekenwurm: jammer dat er nog niets te zien is. Maar aangezien die andere keer ook later was blijf ik duimen voor je. Hebben ze er wel één opgemeten? Hoe groot was die?


@ all: ik begin dus wat krampen te voelen en denk dat ik ongesteld ga worden. Het is in ieder geval al iets om dat te hebben zonder het op te wekken dus ben niet geheel ontevreden voor een kindje 2012 - Pagina 11 561177

Er zaten echt enorm veel kleine eitjes. Maar allemaal van ongeveer dezelfde grootte. 9mm was de grootste die ze kon meten. Dus hopelijk gaat die een groeispurt krijgen de komende dagen.

Ik hoop voor je dat je inderdaad uit jezelf ongesteld gaat worden! Stom is dat he, dat je met iets wat voor anderen heel normaal is, zo blij kunt zijn. Ik had toen het bij mij gebeurde ook echt het gevoel dat ik eindelijk m'n lichaam een beetje onder controle had, ook al was het maar eenmalig achteraf.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty wo 7 nov 2012 - 5:11

@Aardbei; Balen weer negatief getest! Neutral Hopen dat nu dan toch jem ensturatie spontaan op gang komt. Dat is dan al heel wat voor deze maand.

@Annemoontje; wat vervelend zeg, hopelijk heb je snel duildeijkheid.

@Nenaa; de menstruatie die jij beschrijft herken ik ook niet, maar misschien is het nog een nawee van het spiraaltje? Of hoort dit gewoon zo bij jou?

@deugniet; balen dat je steeds last van schimmel had. Kan dat goedje geen kwaad voor een eventuele bevruchting??
Ik heb er zelf nog nooit last van gehad, maar klinkt niet lekker *afkloppen*

@boekenwurm; hopeijk maken je eitjes nog een groeispurt! Zou heel mooi zijn natuurlijk!! Blijft altijd spannend lijkt me!

@all: hier vandaag gewerkt. Heerlijk dagje! En ik ben nog steeds niet ongesteld! voor een kindje 2012 - Pagina 11 253468018
Alle krampjes e.d. zijn ook weer weg, gisteravond waren ze er wel, toen dacht ook echt goed ik wordt ongesteld vannacht. Maar helemaal niks tot nog toe.
Mijn man zegt al als je steeds zo'n buikpijn hebt is het vast niet raak deze maand.... *ik hoop het stiekem nog van wel*

Vandaag helaas geen gesprek gehad, ga hem denk ik maar even mailen. Denk loop zo ff bij die man langs, maar dat kan ik wel vergeten, als hij vol vergaderingen zit natuurlijk... Twisted Evil
"Zou ik kunnen mailen van dat ik nav het aantal ure nen het feit dat het weer een half jaar contract wort, ik graag een gesprek aan zou willen gaan?" *eigenlijk vraag ik me ook af of het wel mag op die basis zoveel contracten?!?

Morgenochtend werk ik weer en 's middags moet ik eigenlijk nog na het werk voor 2 uur soort van bespreking over de werkdruk. Maar weet nog niet of ik ga want voel me lichtelijk teleurgesteld over hoe het nu gaat.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa wo 7 nov 2012 - 6:52

@sleepingbeauty ik heb nadat mn spiraal verwijderd is een "schoonmaakbloeding" gehad (zoals mn gyna die zo mooi noemde), dit begon twee dagen nadat die verwijderd was en twee weken erna ongeveer begon mn "normale cyclus" weer, sindsdien is het ook steeds 31 tot 34 dagen tot de volgende menstruatie. Wat dat betreft klopt het dus wel, of het mn oude cyclus is weet ik niet, vanaf het moment dat ik ongesteld ben geworden (rond mn 13e) ben ik al aan de pil geweest en daarna dus aan de spiraal! maar als dit mn normale bloedingen zijn, doe ik het er direct voor! Vervelend dat je niet hebt kunnen praten vandaag! hoop dat je die man snel onder ogen kan krijgen!!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis wo 7 nov 2012 - 20:42

@ aardbei, balen dat je negatief hebt getest. Ben je al ongesteld geworden.

@ SB, heb je de mail nog gestuurd en jammer dat je die man niet hebt kunnen spreken. Hopelijk heb je snel contact en duidelijkheid. Je hebt wel een lange cyclus, dan duurt het wachten zo lang.

@ Boekenwurm, wanneer heb je nu weer de echo. Mijn duimen draaien, dat je dan grote eitjes hebt.

@ Nenaa, dus druk aan het haken geslagen. Je menstruatie ken ik ook niet, maar hopelijk blijft het zo. Wat doe jij voor werk? Was ik wel benieuwd naar.

@ Deugniet, wat balen dat je steeds een schimmel had. Ik had hiervoor medicatie die ik elke maand moest innemen en toen ging het bij mij heel goed en had ik die eieren niet meer nodig, die vind ik zo vies.

@ all, verder weet ik het niet. Hier weinig nieuws, wacht nog steeds op menstruatie en volgens mijn ticker zijn over 2 dagen alweer 30 dagen voorbij. Dan wacht ik al 60 dagen op mijn ongi na mijn curettage. We zullen afwachten. Hopleijk komt het snel. Voel wel van alles in mijn lichaam, maar ja meer dan afwachten kan ik niet.
Vandaag voor het eerst weer werken na een weekje vakantie. Ben benieuwd of ik tot rust ben gekomen en of ik de groep weer even leuk vind. Als ik er vandaag weer van baal, dan is het goed om toch eens verder te gaan kijken. Verder dus niets te vertellen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 11 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum