HELP! Geen (pap)fles meer..
+7
Tania
_Lana_
Linda
-Ieniemienie-
Happydobby
Printje
Parel
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: HELP! Geen (pap)fles meer..
Heb nu een oefenbeker van difrax, en als we haar helpen drinkt ze toch wel wat! Steeds een slok of 3 maar het gaat prima! Heb er nu bosvruchtenthee in zitten.
Vanavond ga ik maar proberen of ze wat later kan avondeten en dan een fles gewone melk aanbieden, wil ze dat niet dan skippen we hem en zien we het wel weer.
Vanavond ga ik maar proberen of ze wat later kan avondeten en dan een fles gewone melk aanbieden, wil ze dat niet dan skippen we hem en zien we het wel weer.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Heb nu een oefenbeker van difrax, en als we haar helpen drinkt ze toch wel wat! Steeds een slok of 3 maar het gaat prima! Heb er nu bosvruchtenthee in zitten.
Waar heb jij die oefenbeker trouwens vandaan, Parel? Hier echt nergens te krijgen!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
*Lookie* schreef:Parel schreef:Heb nu een oefenbeker van difrax, en als we haar helpen drinkt ze toch wel wat! Steeds een slok of 3 maar het gaat prima! Heb er nu bosvruchtenthee in zitten.
Waar heb jij die oefenbeker trouwens vandaan, Parel? Hier echt nergens te krijgen!
Hier lagen er een hoop bij de Etos.
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Ik heb die van difrax! Hier gewoon bij de drogist idd!
En anders difrax.nl?
En anders difrax.nl?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer geen fles meer maar een (tuit) beker?
» Z. wil niet meer drinken uit de fles??!!
» Een fles forte voeding per dag, wie nog meer...
» Geen middagslaapje meer?
» Geen baby meer...
» Z. wil niet meer drinken uit de fles??!!
» Een fles forte voeding per dag, wie nog meer...
» Geen middagslaapje meer?
» Geen baby meer...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: