Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een fles forte voeding per dag, wie nog meer...

4 plaatsers

Ga naar beneden

Een fles forte voeding per dag, wie nog meer... Empty Een fles forte voeding per dag, wie nog meer...

Bericht  Printje di 23 apr 2013 - 3:52

Onze Boeddha zat eerst steeds op de -1 lijn maar is inmiddels doorgestoken naar net boven de gemiddelde lijn. Ze woog nu 5700 Gr.

Omdat ik vertelde dat ze zo snel weer honger heeft adviseerde het cb om de flessen waarbij ze het het moeilijkst trekt te vervangen door fortevoeding, niet eerst mengen maar gewoon hup een forte fles... Dat heb ik dus net gedaan dus ben benieuwd.

Iemand hier nog mer ervaring met maar een a twee flessen forte op een dag?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fles forte voeding per dag, wie nog meer... Empty Re: Een fles forte voeding per dag, wie nog meer...

Bericht  piene1983 di 23 apr 2013 - 4:12

Dit hebben wij ook een poosje gedaan. Wij deden de fles voor de nacht en de ochtendfles met de Friso forte en de andere flessen met standaard en dan jbpm erdoor. Ging prima. Wel een gedoe hé, een hongerige baby! Op een gegeven moment was het hier over, wel heeft hij altijd de max gehad van wat hij op een dag mocht hebben en soms ook wel dagen wat meer. Succes!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fles forte voeding per dag, wie nog meer... Empty Re: Een fles forte voeding per dag, wie nog meer...

Bericht  Printje di 23 apr 2013 - 4:42

Dank je, ja we hebben een hongerige tante. De arts keek echt verbaasd dat ze al zo 4x210 cc naar binnen klokt. Maar goed dit is dus een tijdelijke oplossing, dadelijk met vier mnd snel over naar groente en fruit zei ook de cb arts. En dat is nog maar drie weekjes.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fles forte voeding per dag, wie nog meer... Empty Re: Een fles forte voeding per dag, wie nog meer...

Bericht  Muus di 23 apr 2013 - 5:55

Ik geef de laaste fles met friso extra, anders zou ik echt nog een nachtvoeding moeten geven (5 mnd oud morgen). Vorige week de laatste fles weer eens met gewone voeding gegeven maar daar kreeg onze zoon de nacht niet mee door helaas. Voorlopig blijf ik het nog geven dus.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fles forte voeding per dag, wie nog meer... Empty Re: Een fles forte voeding per dag, wie nog meer...

Bericht  Limburg85 di 23 apr 2013 - 6:57

Ik ben benieuwd naar je ervaring. Welke voeding heeft ze hier naast?
Hier zat hij ook al vroeg op 4 flessen, dit is 2 weken super gegaan en nu gaat het zo wisselend :-( zelfs met pap in de laatste fles terwijl die wel door kan slapen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fles forte voeding per dag, wie nog meer... Empty Re: Een fles forte voeding per dag, wie nog meer...

Bericht  Printje di 23 apr 2013 - 8:09

Ze krijgt voor de rest de standaardvoeding van eigen merk AH met jbpm erin. En dan de laatste fles dus de Friso forte ofzoiets.

Hier slaapt ze ook niet altijd door helaas. Soms slaapt ze dus van 20 uur tot half 9 de volgende ochtend. En een andere keer wordt ze snachts weer wakker, heel irritant.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fles forte voeding per dag, wie nog meer... Empty Re: Een fles forte voeding per dag, wie nog meer...

Bericht  Limburg85 di 23 apr 2013 - 8:21

Is hier ook, geen peil op te trekken helaas.
Terwijl hij dus ook van 19 tot 06.30 kan slapen.
Hier krijgt Extra Care van Kruidvat.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fles forte voeding per dag, wie nog meer... Empty Re: Een fles forte voeding per dag, wie nog meer...

Bericht  Printje di 23 apr 2013 - 8:53

Kruidvat reageerde ze in het begin heel sterk op dus dat durf ik niet aan. Zo stom idd, ze kan echt dus gewoon 13 uur achter elkaar slapen, soms nachten achter elkaar en dan opeens weer nachten niet. Wanneer ik dan bij haar ga kijken, madame ligt namelijk gewoon enorm hard te lachen en te kletsen.... wordt ze nog veel blijer hahaha we geven dan s'nachts nog wat flesje zodat ze weer gaat slapen maar mevrouw Boeddha groeit dus zo hard dat het eigenlijk niet meer mag van het cb...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fles forte voeding per dag, wie nog meer... Empty Re: Een fles forte voeding per dag, wie nog meer...

Bericht  Limburg85 wo 24 apr 2013 - 9:28

Hoe is het gegaan?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fles forte voeding per dag, wie nog meer... Empty Re: Een fles forte voeding per dag, wie nog meer...

Bericht  Printje wo 24 apr 2013 - 9:33

Ze werd rond vijf uur druk kletsend en lachend wakker. Ten ik ging kijken had ze een heerlijke volle luier, yes zo fijn midden in de nacht hahaha. Maar ze had geen honger en sliep daarna weer verder.

Ook haar 16-17 uur fles doen we met die forte en het lijkt alsof ze idd er langer mee kan doen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fles forte voeding per dag, wie nog meer... Empty Re: Een fles forte voeding per dag, wie nog meer...

Bericht  Limburg85 wo 24 apr 2013 - 23:48

En tot hoe laat had ze toen geslapen? Zou fijn zijn als ze het verzadigde vol kan houden!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fles forte voeding per dag, wie nog meer... Empty Re: Een fles forte voeding per dag, wie nog meer...

Bericht  Printje do 25 apr 2013 - 4:47

Ongeveer tot vijf uur dus, ben benieuwd hoe het blijft gaan.

En anders helaas en start ik met groente, ga mijn kind geen honger laten leiden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een fles forte voeding per dag, wie nog meer... Empty Re: Een fles forte voeding per dag, wie nog meer...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum