Goedemorgen Zaterdag
+13
Hoochie
Oasis
Steep
Raindrop
Blondie
Suus
Sam
Slakje
Lady4
M@niek
kwebbeltje
Annemoontje
Ibbeltje
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen Zaterdag
Goede morgen,
Veeeeeel te vroeg wakker en ik kan niet meer in slaap komen
Dan nu maar even bij lezen hier, straks hardlopen, boodschappen doen en vanavond naar feestje van Niekske
Fijne dag!
Veeeeeel te vroeg wakker en ik kan niet meer in slaap komen
Dan nu maar even bij lezen hier, straks hardlopen, boodschappen doen en vanavond naar feestje van Niekske
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Re: Goedemorgen Zaterdag
Morgen!
Ik ben ook veels te vroeg wakker, echt zo balen.
Hiier een relaxdag op de planning. Ik ga binnenkort onze trap opknappen, dus ga me een beetje inlezen wat ik nodig heb, verder wat boodschapjes doen en een serie of filmpje kijken denk ik.
Veel plezier bij het feestje Ibbeltje!
Fijne dag allemaal!
Ik ben ook veels te vroeg wakker, echt zo balen.
Hiier een relaxdag op de planning. Ik ga binnenkort onze trap opknappen, dus ga me een beetje inlezen wat ik nodig heb, verder wat boodschapjes doen en een serie of filmpje kijken denk ik.
Veel plezier bij het feestje Ibbeltje!
Fijne dag allemaal!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Goedemorgen !!
Ik lig ook al weer een tijdje wakker, helaas.
Vandaag is ons nichtje 1 jaar geworden dus daar gaan wij heen! Eerst nog even de stad in om een laatste cadeautje te scoren nog
Ik lig ook al weer een tijdje wakker, helaas.
Vandaag is ons nichtje 1 jaar geworden dus daar gaan wij heen! Eerst nog even de stad in om een laatste cadeautje te scoren nog
Gast- Gast
Goeiemorgen,
Hier ook al eruit. Maar ik ga zo werken, heb totaal geen zin naar een week vrij gehad hebben.
Iedereen een fijne dag!
Hier ook al eruit. Maar ik ga zo werken, heb totaal geen zin naar een week vrij gehad hebben.
Iedereen een fijne dag!
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Vervelend dat jullie ook al zo vroeg waker zijn.
Annemoontje Dank je wel, komt wel goed Jij succes met de trap (het inlezen iig er van ) En een fijne relaxdag
Jackie gefeliciteerd met je nichtje, veel plezier op het feestje.
Annemoontje Dank je wel, komt wel goed Jij succes met de trap (het inlezen iig er van ) En een fijne relaxdag
Jackie gefeliciteerd met je nichtje, veel plezier op het feestje.
kwebbeltje schreef:Goeiemorgen,
Iedereen een fijne dag!
Oe dat is altijd weer even wennen ja na een week vrij. Werk ze, hopelijk valt het wel weer mee als je er eenmaal bent.
Goedemorgen!
Ik moet zo gaan werken. Heb maar een paar uurtjes geslapen ivm een ziek kind. Pfff ben zo moe
Ik moet zo gaan werken. Heb maar een paar uurtjes geslapen ivm een ziek kind. Pfff ben zo moe
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen. Zo werken, tot vier uur. Mijn vriend heeft ook weekenddienst, dus dat is wel gezellig. We gaan elkaar vast tegenkomen. Vanavond of even een bioscoopje pakken of lekker bankhangen, want morgen moeten we ook allebei weer vroeg.
Fijne dag!
Ik heb heerlijk geslapen. Zo werken, tot vier uur. Mijn vriend heeft ook weekenddienst, dus dat is wel gezellig. We gaan elkaar vast tegenkomen. Vanavond of even een bioscoopje pakken of lekker bankhangen, want morgen moeten we ook allebei weer vroeg.
Fijne dag!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Moniek> beterschap met je kindje. vervelend dat je niet goed hebt kunnen slapen daardoor. Succes vandaag.
Goedemorgen!
Ik ben bijna heel de nacht wakker geweest. Donderdag een wortelkanaalbehandeling gehad en nu is mijn lip echt drie keer zo dik. En dus heel pijnlijk...
Om 12u naar de tandarts maar weer dan.
Ik ben bijna heel de nacht wakker geweest. Donderdag een wortelkanaalbehandeling gehad en nu is mijn lip echt drie keer zo dik. En dus heel pijnlijk...
Om 12u naar de tandarts maar weer dan.
Gast- Gast
Goedemorgen.
Ik moet vandaag werken van 10u tot 18u en verder ga ik maar weinig doen vandaag.
Ik moet vandaag werken van 10u tot 18u en verder ga ik maar weinig doen vandaag.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Chipp ai dat klinkt niet goed. Sterkte!
Hopelijk gaat het gauw beter.
Slakje> werk ze!
Slakje> werk ze!
Goedemorgen! Mijn vriend lag te snurken, en nu kan ik niet meer slapen
Ik ga zo eerst maar ontbijten en dan wandelen en later kijken voor een nieuwe badkamer en kleren shoppen
Chipp: beterschap!
De rest: fijne dag!
Ik ga zo eerst maar ontbijten en dan wandelen en later kijken voor een nieuwe badkamer en kleren shoppen
Chipp: beterschap!
De rest: fijne dag!
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Goedemorgen!
Ik had nog wel wat langer willen blijven liggen, maar heb wel zin in vandaag. Ik ga een dagje naar Alkmaar met mijn schoonzus en schoonmoeder En vanavond komen er vrienden bij ons eten.
Fijne dag vandaag!
Ai, hopelijk kan de tandarts iets voor je doen, Chipp, vervelend zo veel pijn!
Ik had nog wel wat langer willen blijven liggen, maar heb wel zin in vandaag. Ik ga een dagje naar Alkmaar met mijn schoonzus en schoonmoeder En vanavond komen er vrienden bij ons eten.
Fijne dag vandaag!
Ai, hopelijk kan de tandarts iets voor je doen, Chipp, vervelend zo veel pijn!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Goedemorgen!
Ik ga zo een uurtje sporten. Daarna in de tuin werken en het huishouden doen. Ik hoop dat er nog wat tijd voor de studie over blijft. Vanavond blijven we lekker een avond thuis.
Een fijne dag allemaal!
Ik ga zo een uurtje sporten. Daarna in de tuin werken en het huishouden doen. Ik hoop dat er nog wat tijd voor de studie over blijft. Vanavond blijven we lekker een avond thuis.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Mijn vriend ligt nog lekker te slapen en ik internet wat op mijn iPad. Geen spannende plannen voor vandaag. In ieder geval even naar de markt voor boodschappen en thuis wat opruimen. Verder de Ikea site goed in gaten houden voor een bepaalde stoel die ik wil hebben... Hij is telkens uitverkocht maar zoals het nu lijkt komt ie dit weekend weer binnen! Dan snel daar naartoe
Fijne dag allemaal!
Mijn vriend ligt nog lekker te slapen en ik internet wat op mijn iPad. Geen spannende plannen voor vandaag. In ieder geval even naar de markt voor boodschappen en thuis wat opruimen. Verder de Ikea site goed in gaten houden voor een bepaalde stoel die ik wil hebben... Hij is telkens uitverkocht maar zoals het nu lijkt komt ie dit weekend weer binnen! Dan snel daar naartoe
Fijne dag allemaal!
Blondie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 89
Registratiedatum : 07-06-11
Goedemorgen!
Ik ben ook al een tijdje wakker, wilde uitslapen maar dat is helaas niet gelukt.
Vandaag niet veel plannen, het huishouden en de was doen. Verder gewoon relaxen, heb nog veel series om te kijken
Fijne dag allemaal!
Chipp, beterschap!
Slakje, werkse!
Ik ben ook al een tijdje wakker, wilde uitslapen maar dat is helaas niet gelukt.
Vandaag niet veel plannen, het huishouden en de was doen. Verder gewoon relaxen, heb nog veel series om te kijken
Fijne dag allemaal!
Chipp, beterschap!
Slakje, werkse!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik schrok wakker doordat er een machinist was die het nodig vond om zijn stoomfluit te laten horen. Vanaf mijn huis tot Arnhem cs (daar zitten nog 2 stations tussen) en ik kon 'm horen tot hij was aangekomen, joy!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen,
Ik had best nog langer willen blijven liggen maar ben er toch maar uitgegaan.
Vandaag even de stad in met mijn vriend, en daarna schoolwerk.
In de avond ga ik naar het verjaardagsfeestje van Niekske.
Fijne dag allemaal!
Ik had best nog langer willen blijven liggen maar ben er toch maar uitgegaan.
Vandaag even de stad in met mijn vriend, en daarna schoolwerk.
In de avond ga ik naar het verjaardagsfeestje van Niekske.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Heej Oasis ga jj ook naar Niekske???
Ik ben fut aan het verzamelen om te gaan hardlopen. Ben echt al weken niet geweest, wel zonde want ik kon 5 km achter elkaar lopen.
Daarna boodschappen doen en kijken voor de badkamertegels. Vanavond verjaardag van mijn zwager en schoonvader.
Fijne dag allemaal
Daarna boodschappen doen en kijken voor de badkamertegels. Vanavond verjaardag van mijn zwager en schoonvader.
Fijne dag allemaal
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Hoochie schreef:Ik ben fut aan het verzamelen om te gaan hardlopen. Ben echt al weken niet geweest, wel zonde want ik kon 5 km achter elkaar lopen.
Fijne dag allemaal
Hop even gaan dan heb je zo'n lekker voldaan gevoel,. Ik was een week niet geweest en heb net gelopen zo heerlijk weer! Succes!
Goedemorgen,
Ik ben inmiddels een uur aan het werk. Hoop echt dat ik vrijdag aangenomen word voor een nieuwe baan, ben hier helemaal klaar mee. Niks te doen, dus verveling ten top en de laatste tijd wordt echt alles veranderd. De telefoon, het meldingensysteem, brandalarm, sleutels.. En niks hiervan wordt mij verteld, waardoor ik overal tegenaan loop en dingen gewoon niet kan doen. Pff...
Gelukkig ben ik om 1uur vrij, morgen nog zo'n ochtend...
Fijne dag allemaal.
Ik ben inmiddels een uur aan het werk. Hoop echt dat ik vrijdag aangenomen word voor een nieuwe baan, ben hier helemaal klaar mee. Niks te doen, dus verveling ten top en de laatste tijd wordt echt alles veranderd. De telefoon, het meldingensysteem, brandalarm, sleutels.. En niks hiervan wordt mij verteld, waardoor ik overal tegenaan loop en dingen gewoon niet kan doen. Pff...
Gelukkig ben ik om 1uur vrij, morgen nog zo'n ochtend...
Fijne dag allemaal.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag
» Goedemorgen Zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag!
» Goedemorgen zaterdag