Net als in de film.....
+30
Jerry
June
Antibes
Guus
SoGood
Paper Crown
schuddebuikje
Rush
Coco
Minx
Slakje
Derpy
ProudMom
Pompoen
Marin
Sissi
Steep
Novalee
studiebol
Angela_1986
Lady Starstruck
RYW
Aggi
Caroow
Rouxxxe
Parisienne
kwak
Aagje!
Printje
Lejow
34 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Net als in de film.....
Vandeweek was ik alleen thuis met B, en toen zij lag te slapen en ik stond te douchen had ik echt even een 'net als in de film' momentje.
Ik stond met mijn gezicht naar de muur, hoofd onder de douche, haren uit te spoelen. En dacht ineens: 'Wat nou als ik hier sta, en er komt ineens een inbreker/moordenaar binnen, die me zo (zonder dat ik het dus zie) grijpt/slasht..
Merkte echt dat ik er niet te lang aan moest denken, want werd gewoon een beetje bang
Hebben jullie ook wel eens dat soort gedachten? Of spoor ik gewoon niet
Ik stond met mijn gezicht naar de muur, hoofd onder de douche, haren uit te spoelen. En dacht ineens: 'Wat nou als ik hier sta, en er komt ineens een inbreker/moordenaar binnen, die me zo (zonder dat ik het dus zie) grijpt/slasht..
Merkte echt dat ik er niet te lang aan moest denken, want werd gewoon een beetje bang
Hebben jullie ook wel eens dat soort gedachten? Of spoor ik gewoon niet
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Net als in de film.....
hahahaa sterker nog ik kan mezelf zo gek maken dat ik 'de inbreker' serieus ook nog hoor lopen ook..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ja ik heb dat regelmatig, ik slaap ook altijd het verst weg van de deur, dat mocht er iemand binnen komen, ze eerst langs mijn man moeten....
Ik heb dus duidelijk te veel films gekeken
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
ik heb die gedachten echt zo vaak.
Ben ook heel bang in het donker want ik denk dat er achter elke boom een enge man staat, ik praat me dat zelf in en ik weet dat het onzin is maar toch heb ik die gedachten elke keer weer.
Hier gaat ook altijd de deur op slot als er niemand beneden is en zodra mijn man weg is savonds gaat de deur ook op slot.
Ben ook heel bang in het donker want ik denk dat er achter elke boom een enge man staat, ik praat me dat zelf in en ik weet dat het onzin is maar toch heb ik die gedachten elke keer weer.
Hier gaat ook altijd de deur op slot als er niemand beneden is en zodra mijn man weg is savonds gaat de deur ook op slot.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ohja.. regelmatig bij ons in het achterhuis. Ik voel er niet altijd wat, maar soms heb ik het gevoel daar heel snel weg te moeten. Mijn zus heeft daar daadwerkelijk (?) wat gezien, en de hond reageert daar ook heel raar af en toe.
Gast- Gast
ik ook, lekker egoïstisch is dat eigenlijk heXXAnnieXX schreef:Ja ik heb dat regelmatig, ik slaap ook altijd het verst weg van de deur, dat mocht er iemand binnen komen, ze eerst langs mijn man moeten....
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik hoorde vroeger ook altijd Sinterklaas en het paard in de woonkamer rondlopen ahhahaha
Printje- Lady Post-a-lot
kwak schreef:ik ook, lekker egoïstisch is dat eigenlijk heXXAnnieXX schreef:Ja ik heb dat regelmatig, ik slaap ook altijd het verst weg van de deur, dat mocht er iemand binnen komen, ze eerst langs mijn man moeten....
hahaha hier nog zo eentje...
Printje- Lady Post-a-lot
Ja, ik had dat laatst ook.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ja! Ik heb dat soort gedachtes ook haha. Als ik b.v onder de douche sta of na het tandenpoetsen voorover gebogen sta bij de wastafel. Of als ik op de bank lig met m'n hoofd naar de gang. En onze slaapkamer grenst aan de gallerij, en dan denk ik soms dat er iemand voor het raam staat ofzo.
Ik ben een schijterd. En raar.
Ik ben een schijterd. En raar.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
kwak schreef:ik ook, lekker egoïstisch is dat eigenlijk heXXAnnieXX schreef:Ja ik heb dat regelmatig, ik slaap ook altijd het verst weg van de deur, dat mocht er iemand binnen komen, ze eerst langs mijn man moeten....
Haha ja beetje wel he !
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Jaaaaa, dat in de slaapkamer had ik vroeger ook heel erg. Ik sliep links van de gangdeur, en mijn ouders een stukje verder rechts. En ik was echt altijd als de dood, want mijn kamer was het dichtste bij de deur, dus als er een inbreker zou komen, zouden ze vast mij als eerste meenemen
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik maak regelmatig mijn vriend midden in de nacht wakker omdat ik dorst heb en niet alleen naar de keuken durf te lopen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Herken het ook wel een beetje Die gedachten dat er iemand binnenkomt zonder dat we het merken... brrr
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Caroow schreef:Ik maak regelmatig mijn vriend midden in de nacht wakker omdat ik dorst heb en niet alleen naar de keuken durf te lopen.
Ehm skattie..
Flesje of bekertje water naast je bed?
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat zijn we toch eigenlijk helden allemaal hahahaha. Mega Mindy is er niets bij..
Ik timmer ook altijd manlief uit bed als ik drinken wil...deels omdat ik een schijterd ben deels omdat ik mijn warme bedje niet uit wil..
Ik timmer ook altijd manlief uit bed als ik drinken wil...deels omdat ik een schijterd ben deels omdat ik mijn warme bedje niet uit wil..
Printje- Lady Post-a-lot
Als mijn kinderen niet hier slapen (zoals nu) dan loop ik voor het slapen gaan altijd even door hun lege slaapkamers en kijk onder de bedden
Maar ik heb een excuus, in de zomer heeft er iemand geprobeerd in te breken terwijl ik lag te slapen. Is gelukkig niet gelukt omdat er een lampje in de vensterbank stond, dat met een klap op de grond kapot viel. Ik werd daar wakker van en ze zijn gevlucht. Ik was me wel dood geschrokken. En eigenlijk moet ik even ophouden met eraan denken
Maar ik heb een excuus, in de zomer heeft er iemand geprobeerd in te breken terwijl ik lag te slapen. Is gelukkig niet gelukt omdat er een lampje in de vensterbank stond, dat met een klap op de grond kapot viel. Ik werd daar wakker van en ze zijn gevlucht. Ik was me wel dood geschrokken. En eigenlijk moet ik even ophouden met eraan denken
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik durf niet alleen het licht uit te doen, dat moet mijn vriend doen als ik al in bed lig. Ook durf ik niet alleen naar de wc 's nachts.Caroow schreef:Ik maak regelmatig mijn vriend midden in de nacht wakker omdat ik dorst heb en niet alleen naar de keuken durf te lopen.
Echt ziekelijk
Gast- Gast
RYW; ow jakkie zeg...
Printje- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Caroow schreef:Ik maak regelmatig mijn vriend midden in de nacht wakker omdat ik dorst heb en niet alleen naar de keuken durf te lopen.
Ehm skattie..
Flesje of bekertje water naast je bed?
Als ik dorst heb moet ik ijskoude jus
Caroow- Lady Post-a-lot
RYW
Mijn zus heeft een keer een man in de achtertuin zien staan toen we nog thuis woonden. Doodeng.
Mijn zus heeft een keer een man in de achtertuin zien staan toen we nog thuis woonden. Doodeng.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik durf niet alleen het licht uit te doen, dat moet mijn vriend doen als ik al in bed lig. Ook durf ik niet alleen naar de wc 's nachts.Caroow schreef:Ik maak regelmatig mijn vriend midden in de nacht wakker omdat ik dorst heb en niet alleen naar de keuken durf te lopen.
Echt ziekelijk
Wij hebben de badkamer ehh hoe heet dat.. en suite oid.. Er zit een deur in de slaapkamer naar de badkamer. Dat durf ik nog net, maar liever niet.
Caroow- Lady Post-a-lot
Ja was echt eng. Zeker omdat normaal gesproken mijn jongste zoon daar slaapt, nu was hij bij zijn vader in de vakantie. Er staat daar een boom voor het raam waar ze waarschijnlijk in geklommen zijn, ik was echt de dag erna in staat die boom hoogstpersoonlijk te gaan omhakken. Mijn vriend heeft wel drie sloten op de ramen van de jongens gezet nu
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Daar moet je niet te lang bij stil staan, haha.
Ik heb van die momenten dat ik denk dat er iemand onder mijn bed woont of achter het muurtje in de badkamer leeft. Daar moet ik nooit te lang over nadenken. Dat doet mijn nachtrust ook absoluut geen goed.
Ik heb van die momenten dat ik denk dat er iemand onder mijn bed woont of achter het muurtje in de badkamer leeft. Daar moet ik nooit te lang over nadenken. Dat doet mijn nachtrust ook absoluut geen goed.
Gast- Gast
Ik heb heel lang niet met mijn arm uit bed durven slapen uit angst dat er iemand onder mijn bed ligt die mij naar beneden trekt Vind het nog steeds geen fijn idee om zo te slapen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: