film op ipad?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
film op ipad?
hoi allemaal,
aangezien ik mijn vorige topic niet terug kan vinden, even een nieuwe.
ik heb dus sinds een week of 2 een i.pad, en probeer nu een gedownloade film er op te krijgen die een kennis als mp.4 op een cdtje gezet heeft, (dan zou het naar mijn idee na wat gelees op het net moeten kunnen.. ik heb de film overgezet op mijn laptop, en krijg als ik met rechts klik de optie "kopieren naar ipad" maar als ik dat doe krijg ik een melding dat ie niet gekopierd kan worden omdat het apparaat niet reageert of de verbinding is verbroken! Terwijl hij echt aan is, en aangesloten is aan de computer!
wat doe ik fout??
aangezien ik mijn vorige topic niet terug kan vinden, even een nieuwe.
ik heb dus sinds een week of 2 een i.pad, en probeer nu een gedownloade film er op te krijgen die een kennis als mp.4 op een cdtje gezet heeft, (dan zou het naar mijn idee na wat gelees op het net moeten kunnen.. ik heb de film overgezet op mijn laptop, en krijg als ik met rechts klik de optie "kopieren naar ipad" maar als ik dat doe krijg ik een melding dat ie niet gekopierd kan worden omdat het apparaat niet reageert of de verbinding is verbroken! Terwijl hij echt aan is, en aangesloten is aan de computer!
wat doe ik fout??
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Re: film op ipad?
Ik zou het via iTunes doen, dat werkt bij mij altijd prima.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Via iTunes, was ook mijn reactie in je vorige topic.
Caulfield- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12
Staat trouwens hier: https://yescafe.actieforum.com/t31543-film-op-ipad#1315684
Caulfield- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: