Film Hachi
+5
Ayla
Beachgirl
Kaboutertje
Okidoki
Fearie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Film Hachi
Iemand de film Hachi aan het kijken of al gezien? Wat een verschrikkelijk zielige film . Echt een tranentrekker.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Film Hachi
Ja, ik kijk hem ook. Heb die film al meerdere keren gezien maar ben telkens weer ontroerd door de trouw van dat beest. En helemaal omdat je weet dat het een waargebeurd verhaal is.
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10
Ik heb ´m al gezien en hij is zo mooi
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb ooit een voorstukje gezien van de film en had toen de tranen al in de ogen staan, sinds die tijd altijd geweigerd om hem te kijken omdat ik het niet droog hou. Nu is ie op tv en wou mijn vriend hem eindelijk zien, zit nu al een half uur te snotteren en mijn vriend lacht me uit
Fearie- Ratel
Ik kijk ook maar heb net een klein stukje gemist.... maar ik heb nog geen traan gelaten, wie weet komt t nog.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Pff hier ook tranen, maar ik ben sowiezo sinds de bevalling emotioneler, en films met dieren (en dan vooral zo'n trouw beest) hou ik het echt niet droog hoor! Arm beestje.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Dit soort films kan ik echt niet aan. Heb al eerder op dit forum gelezen waar het zo ongeveer over gaat, dus ik ga mooi niet kijken
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik en mijn vriend kijken ook, eigenlijk alleen om die hond. Mijn vriend wil graag zo'n hond haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ayla schreef:Pff hier ook tranen, maar ik ben sowiezo sinds de bevalling emotioneler, en films met dieren (en dan vooral zo'n trouw beest) hou ik het echt niet droog hoor! Arm beestje.
Ik ben ook zo'n dweil sinds de bevalling en deze film doet daar niet goed aan.
Fearie- Ratel
Ik heb m hier liggen op dvd maar nog niet 'durven' kijken. Ben bang voor een huilbui waar ik niet meer uitkom haha.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Ik heb m hier liggen op dvd maar nog niet 'durven' kijken. Ben bang voor een huilbui waar ik niet meer uitkom haha.
Nou, ik ben er net van af. Wat een verschrikkelijk zielige film, zat hier als een klein kind te janken. Was geen houden meer aan
Fearie- Ratel
oke net wel tranen hier! haha
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Haha ja erg he Fearie, maar ook andersom hoor, ik kan ook helemaal warm worden van geluk soms! Ik zou nog even wachten met de film kijken Leaf, hij is écht zielig (nouja, niet zo zeer zielig, maar de trouw die die hond heeft!) En je kan niet uitleggen dat zijn baasje niet meer terugkomt he.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ayla schreef:Haha ja erg he Fearie, maar ook andersom hoor, ik kan ook helemaal warm worden van geluk soms! Ik zou nog even wachten met de film kijken Leaf, hij is écht zielig (nouja, niet zo zeer zielig, maar de trouw die die hond heeft!) En je kan niet uitleggen dat zijn baasje niet meer terugkomt he.
Nee, ik wacht idd nog wel ff! Ik ben een enorme dierenvriend en al het dierenleed, film of niet, moet ik van huilen op tv haha. Zeker als het om honden gaat, ik weet hoe trouw ze kunnen zijn. Nee hoor, nog even niet!
Gast- Gast
Ik vond dit zo'n mooie film. Was de eerste keer dat ik hem zag maar kan hem iedereen aanraden.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Is dat die film over die hond die bij dat treinstation zn baasje elke dag gaat halen? (zelfs als baasje dood is?)
Was die gister op tv?? die wilde ik nog zooo graag eens zien!!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Curious schreef:Is dat die film over die hond die bij dat treinstation zn baasje elke dag gaat halen? (zelfs als baasje dood is?)
Klopt, gisteravond bij SBS. Ik had hem dus nog niet eerder gezien en er ook niet van gehoord maar was zo zielig en zo'n mooie hond.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
ahh, jammer, gemist dus!!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: