Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forum vs Facebook

+42
xxjojootjexx
Linda
liesje
Pompoen
Annie24
Ellebel
Steep
studiebol
CCC
Highway
PapillonRose
L!ND@
Stuiterbal
Pien
Liadan
joyce0606
Amber-
sanne-84
Sam
Flower_L
Kat1980
LDJ
Clapperdie
RYW
Lejow
Luthien
Urban Naked
maiadebij
Viva
Printje
Parel
Jasmine
PiP
Susan
Happydobby
Marin
Jade
Tsjip
Parisienne
Muppetje
Rush
Snoes
46 plaatsers

Pagina 6 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Forum vs Facebook - Pagina 6 Empty Re: Forum vs Facebook

Bericht  Parel vr 19 okt 2012 - 6:40

Anniej_S schreef:Nou dat blijkt wel aan sommige reacties die ik kreeg omdat ze opeens van facebook waren verdwenen. Ik kreeg echt berichten en WAAROM heb je mij van FB afgegooid? Nou omdat we anders gewoon geen contact ook h adden? Dat komt echt ook echte mede door dat stomme theekrans gebeuren.

Iedereen voegt mekaar maar toe in de zin ik ken jouw en wil alles van je weten en zien, nou nee dank je de koekoek.

Mag ik wel even zeggen dat jij hetzelfde vroeg aan mij WAAROM ik je eraf had gehaald? Meerdere keren zelfs. Dus in feite ben (was, wellicht) jij net zo nieuwsgierig. En dat is je goed recht, denk dat iedereen wel wat nieuwsgierigs heeft, maar dan moet je niet gaan doen alsof het je onbekend is.

Ik ben gek op smeuïge, sappige nieuwtjes, vooral via fb, maar ik zet daar niks op wat ik niet wil dat mensen weten en ik zal uit respect niet hier iets neerzetten van een ander. Net zo min dat ik trouwens op fb zal vermelden dat 'wij' op een forum zitten.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  studiebol vr 19 okt 2012 - 6:43

Lejow schreef:Maar mag ik dan, oprecht, vragen, waarom jullie het erg vinden als er iets hier geplaatst wordt, wat ook op FB staat?
Zoals bijv een ziekenhuisopname of een geboorte?

Kijk, iets wat hier staat, op een FB plaatsen, vind ik een ander verhaal. Hier plaats je dingen toch redelijk 'anoniem'.
Maar ik vraag me echt serieus af, waarom jullie dat erg vinden.

Ik geef gewoon ff antwoord op je 1e vraag hoor.

Ja ik zou dat erg vinden, ik ben met 2 of 3 mensen vrienden op FB. Als pietje zou lezen dat ik iets heb, zou ik het niet leuk vinden dat pietje dat hier neer zou zetten. Als ik vond dat iedereen dat hier mocht weten dan was ik of, vrienden geworden met iedereen, of ik had het er zelf wel neer gezet.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 6:44

Waarom zou ik mij in godsnaam nu nog meoten verdedigen? Ik lees wel hier dat er diverse meiden gepikeerd zijn dat ik hun van FB heb gegooid, jammer dan. Dat is een bewuste keuze. En als jij je daardoor voelt aangesproken dat ik "jouw" bestempel als sensatie zoeker voel jij je hoogstpersoonlijk zelf aangesproken omdat het misschien ook wel zo is, dat je kickt op de foto's van onze dochters.

Je hoeft niet idd ALTIJD maar te reageren, maar wat heb ik aan je in mijn FB als ik je toch uberhaupt niet persoonlijk verder ken?! :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 6:44

Pippa schreef:Als ik ooit een kindje krijg dan is er 1 iemand die dat mag plaatsen, zodat jullie het állemaal weten :cheering:

+1 Yes

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 19 okt 2012 - 6:44

Fijn dat je antwoord Studie haha!
Daar heb je inderdaad een goed punt!
Daarom zei ik al, ik denk dat de meningen daarin gewoon heeeeel erg verschillend zijn.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 6:45

chococupcake schreef:
Anniej_S schreef:Nou dat blijkt wel aan sommige reacties die ik kreeg omdat ze opeens van facebook waren verdwenen. Ik kreeg echt berichten en WAAROM heb je mij van FB afgegooid? Nou omdat we anders gewoon geen contact ook h adden? Dat komt echt ook echte mede door dat stomme theekrans gebeuren.

Iedereen voegt mekaar maar toe in de zin ik ken jouw en wil alles van je weten en zien, nou nee dank je de koekoek.

en daar deed jij niet aan mee zeker?! scratch

Ik heb me daar eerder al over uitgesproken, daarom ook een reden dat ik er een heleboel van afgedaan?!

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 19 okt 2012 - 6:45

Maar WAT is er nou sensatiezoekerig aan babyfoto's, je bent toch niet een of andere celebrity waarvoor de fotografen in de bosjes liggen of zo? Ik vind het ook een beetje grootheidswaanzin om te denken dat mensen naar jouw foto's (of naar wat dan ook op jouw Facebookaccount) kijken uit sensatiezucht. Als je geen vage kennissen op je Facebook wil, prima, maar als je daar wel voor kiest, ga dan niet achteraf lopen miepen dat niet iedereen zo'n diepgaande interesse heeft als je real life vrienden en familie. Ik vind het echt raar om mensen die je zelf hebt toegevoegd dan te beschuldigen van sensatiezoekerij of nieuwsgierigheid.

Laatst aangepast door Susan op vr 19 okt 2012 - 6:48; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Susan vr 19 okt 2012 - 6:46

Overigens ben ik niet gepikeerd, eerlijk gezegd weet ik niet eens of ik jou nou wel of niet op Facebook had.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 6:46

Anniej_S schreef:Waarom zou ik mij in godsnaam nu nog meoten verdedigen? Ik lees wel hier dat er diverse meiden gepikeerd zijn dat ik hun van FB heb gegooid, jammer dan. Dat is een bewuste keuze. En als jij je daardoor voelt aangesproken dat ik "jouw" bestempel als sensatie zoeker voel jij je hoogstpersoonlijk zelf aangesproken omdat het misschien ook wel zo is, dat je kickt op de foto's van onze dochters.

Je hoeft niet idd ALTIJD maar te reageren, maar wat heb ik aan je in mijn FB als ik je toch uberhaupt niet persoonlijk verder ken?! :shock:

Denk je nou echt dat vrouwen daar op kicken?! Heel vreemd dit.

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 19 okt 2012 - 6:47

Elodie schreef:
Anniej_S schreef:Waarom zou ik mij in godsnaam nu nog meoten verdedigen? Ik lees wel hier dat er diverse meiden gepikeerd zijn dat ik hun van FB heb gegooid, jammer dan. Dat is een bewuste keuze. En als jij je daardoor voelt aangesproken dat ik "jouw" bestempel als sensatie zoeker voel jij je hoogstpersoonlijk zelf aangesproken omdat het misschien ook wel zo is, dat je kickt op de foto's van onze dochters.

Inderdaad, het wordt echt steeds idioter. Kicken op de foto's van je dochters? Ben je wel helemaal lekker?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 6:47

Ik heb de meeste ook verwijderd nadat er idd dingen van FB werden gekopieerd of besproken op het forum waar ik totaal geen zin in had. het is niet alleen van afgelopen Dinsdag, het gaat nu in het algemeen. Het is nu gewoon een opstapeling van meerdere dingen.

En dan heb ik het nog geen gehad over de laatste dagen dat er gejaagd werd/word op mensen die (nog) moeten bevallen of bevallen zijn..

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 19 okt 2012 - 6:48

Susan schreef:Maar WAT is er nou sensatiezoekerig aan babyfoto's, je bent toch niet een of andere celebrity waarvoor de fotografen in de bosjes liggen of zo? Ik vind het ook een beetje grootheidswaanzin om te denken dat mensen naar jouw foto's (of naar wat dan ook op jouw Facebookaccount) kijken uit sensatiezucht. Als je geen vage kennissen op je Facebook wil, prima, maar als je daar wel voor kiest, ga dan niet achteraf lopen miepen dat niet iedereen zo'n diepgaande interesse heeft als je vrienden en kennissen. Ik vind het echt raar om mensen die je zelf hebt toegevoegd dan te beschuldigen van sensatiezoekerij of nieuwsgierigheid.

Uhm, ja dit dus.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  CCC vr 19 okt 2012 - 6:49

Ooooh Anniej... houd ajb op joh... Jij denkt serieus dat de hele wereld op jou kinderen zit te wachten en daarop kickt?! Echt hoor, kan me herinneren dat jij me toevoegde op FB terwijl jij mij niet kent en andersom. Ik accepteer niet zo snel mensen op FB. Vind het echt bullshit wat je nu loopt uit te kramen terwijl je ook tegen Parel wel meerdere keren steken onder water hebt gegeven overw aarom je verwijderd was... Snap sowieso niet waarom je niet gewoon lekker van je kraamtijd gaat genieten.

Ontopic: ik heb er niet zoveel moeite mee als er iets van FB hier geplaatst word. Er zijn maar een aantal meiden die ik op FB heb en daar ga ik buiten het forum ook leuk mee om. Ik vond het heel lief dat Lejow een topic opende toen N. geboren was en ook toen zij in het ziekenhuis is opgenomen. Ik heb daar veel steun uitgehaald. Toevallig was dit Lejow, maar had ook een ander kunnen zijn.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol vr 19 okt 2012 - 6:49

Susan schreef:
Elodie schreef:

Inderdaad, het wordt echt steeds idioter. Kicken op de foto's van je dochters? Ben je wel helemaal lekker?

Ik ga er maar vanuit dat ze erg last heeft van haar zwangerschapshormonen, want erg normaal reageert ze niet.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Steep vr 19 okt 2012 - 6:49

Ik vind dit ook een beetje ver gaan Anniej.. Ik krijg het idee dat je ontzettend kwaad bent door de manier waarop je post..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Parel vr 19 okt 2012 - 6:50

Elodie schreef:

Klinkt inderdaad een beetje raar, ik vind (je ene dochter dan, andere niet gezien) je dochter onwijs leuk, maar ik lig er geen nacht wakker van dat ik niet op je fb kan kijken.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 6:50

Waar slaat dat nu weer op dan ?!

Gast
Gast

Anniej_S schreef:Ik heb de meeste ook verwijderd nadat er idd dingen van FB werden gekopieerd of besproken op het forum waar ik totaal geen zin in had. het is niet alleen van afgelopen Dinsdag, het gaat nu in het algemeen. Het is nu gewoon een opstapeling van meerdere dingen.

En dan heb ik het nog geen gehad over de laatste dagen dat er gejaagd werd/word op mensen die (nog) moeten bevallen of bevallen zijn..

Ik denk dat het allemaal wel mee valt Anniej_S want zo boeiend waren je www's niet. En dat laatste is ook wel weer een beetje overdreven...

Gast
Gast

Bericht  studiebol vr 19 okt 2012 - 6:50

Lejow schreef:Fijn dat je antwoord Studie haha!
Daar heb je inderdaad een goed punt!
Daarom zei ik al, ik denk dat de meningen daarin gewoon heeeeel erg verschillend zijn.

Ja idd.. en daarom maak ik gewoon heel bewust de keuze niet iedereen toe te voegen, ik wil hier ook nog wel wat anoniem zijn.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Smikkell schreef:
Zelda schreef:
Smikkell schreef:
Zelda schreef:
Anniej_S schreef:
heb daarom ook wederom besloten om mijn FB geheel prive te maken voor de OPRECHT geinteresseerden onderons en de rest pleur ik er allemaal bij deze af!
Jeetje, een beetje overdreven, denk je ook niet?
Vind je?

Ja, jij niet dan? Het maakt mij niet uit dat ze mensen eraf pleurt hoor, dat snap ik heus, maar naar aanleiding van dit....Anniej is toch al bevallen? Wat moet een ander nog over haar er op zetten dan?
Het feit dat er forummers zelf zoeken naar nieuwtjes bij mensen die niet hun vrienden zijn of die ze niet kennen. Je bepaalt toch zelf wat je wel en niet of het forum wilt zetten of door wie je dat laat doen. Ik snap dat je twee keer nadenkt voor je wat op facebook zet als dit de norm wordt.

Ik vind het behoorlijk bijdehand wat Lejow heeft gedaan. Dat ze het zelf niet erg zou vinden is toch geen vrijbrief. Ze wist zelfs niet zeker wie het was.

Ja, ik vind Lejow inderdaad geilen op nieuws. Ze is er als de kippen bij als er iemand bevalt of in het ziekenhuis ligt en betrekt daar op wa ook mensen bij. Nu was het opeens de schuld van Stofzuiger. Kan ik die dan ook niet vertrouwen op FB? En als Lejow niet weet wat er is, dan verzint ze gewoon iets, zoals: 'Smikkell is van het forum, want ze heeft zelfmoord gepleegd'. Ik vind haar gedrag echt ziekelijk!

Guttegut, komt mevrouw relnicht ook weer om de hoek kijken hoor laughcry

Gast
Gast

Parisienne schreef:Dat Anniej dat risico niet meer wil is zeker haar goed recht. Maar om er dan mensen af te gooien en die te bestempelen als 'sensatiezoekers' en 'baby-kijkers' vind ik dan jammer en niet netjes.

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 6:51

Susan schreef:
Zelda schreef:Anniej, wat reageer jij toch altijd fel als mensen jouw dochter gewoon leuk vinden ofzo. Het lijkt wel of je overal wat achter zoekt. Probeer toch eens de positieve kant te zien.

Nou, inderdaad, ik snap het ook niet echt. Je zet die foto's er toch zelf op, wat wil je dan horen? Of moeten mensen die jou niet goed genoeg kennen dan hun plek weten en mogen ze niet reageren of zo?

Nou inderdaad, stel je niet zo aan zeg.

Gast
Gast

Bericht  Ellebel vr 19 okt 2012 - 6:51

Nu ga je echt te ver hoor. Kicken op foto's van je dochters? Je doet nu net alsof de betreffende meiden pedofielen zijn. Echt zwaaaaar overtrokken dit.

En dat laatste? Dat je niks aan de mensen in je fb hebt als je ze niet kent? Dat had je je ook kunnen bedenken vóórdat je op de accepteren knop drukte en vóórdat je ze zelf uitnodigde. Natuurlijk is het nog steeds je goed recht om meiden alsnog te verwijderen, maar je verwoording vind ik echt beneden alle pijl.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Parisienne vr 19 okt 2012 - 6:53

Kicken op foto's van je dochter? Ben je wel helemaal wijs? Zitten je hormonen je nog een beetje dwars? Ooit gehoord van oprechte interesse, van interesse in de ontwikkeling van leeftijdsgenoten van je dochter, interesse in meiden waar je een tijd lang mee hebt geschreven op het forum over zwangerschap & baby's..

Ik voel me aangesproken omdat ik een van de meiden ben die je verwijderd hebt, niet omdat ik 'sensatie' mis omdat ik jou niet meer op FB heb. Je hebt echt een totaal verkeerd persoon voor je..

Als ik jou was zou ik die beschuldigingen terugtrekken.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 6:53

Ik weet niet hoe Annie eerst reageerde eigenlijk, maar ik vind dit zo raar. De manier waarop en ze is pas een paar dagen geleden bevallen. Wellicht ligt het daaraan. Maar jezus, ik was in mijn kraamweek echt niet zulke discussies aangegaan.

Het is je goed recht om mensen te verwijderen van FB, Annie. Maar moet je dat echt 10keer roepen? Ga gewoon lekker genieten van deze bijzondere periode.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: