Forum vs Facebook
+42
xxjojootjexx
Linda
liesje
Pompoen
Annie24
Ellebel
Steep
studiebol
CCC
Highway
PapillonRose
L!ND@
Stuiterbal
Pien
Liadan
joyce0606
Amber-
sanne-84
Sam
Flower_L
Kat1980
LDJ
Clapperdie
RYW
Lejow
Luthien
Urban Naked
maiadebij
Viva
Printje
Parel
Jasmine
PiP
Susan
Happydobby
Marin
Jade
Tsjip
Parisienne
Muppetje
Rush
Snoes
46 plaatsers
Pagina 3 van 12
Pagina 3 van 12 • 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12
Re: Forum vs Facebook
Ik zou het ook niet kunnen waarderen. Of ik vraag iemand of ik doe het zelf.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik ben het met Snoes eens.
Ik ben geen moeder en wordt dat voorlopig ook niet, maar ik wil later niet dat mensen (heb zelf geen facebook) foto's van mijn kind op facebook zetten. Erover praten vind ik prima, maar echt geen foto's. Msschien ben ik dan een zeikerd..
Ik ben geen moeder en wordt dat voorlopig ook niet, maar ik wil later niet dat mensen (heb zelf geen facebook) foto's van mijn kind op facebook zetten. Erover praten vind ik prima, maar echt geen foto's. Msschien ben ik dan een zeikerd..
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik vind het ook nogal wat om ongevraagd info van iemands facebook hier te plaatsen, zeker als je die gene blijkbaar ook niet kent. Gewoon omdat je het ziet staan en blijkbaar graag topics opent over geboortes/ziekenhuisopnames/andere Nanninga nieuwtjes.
Ik zou daar niet blij mee zijn en bepaal graag zelf wat, waneer en door wie op het forum wordt gezet.
Ik zou daar niet blij mee zijn en bepaal graag zelf wat, waneer en door wie op het forum wordt gezet.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind het ook nogal wat om ongevraagd info van iemands facebook hier te plaatsen, zeker als je die gene blijkbaar ook niet kent. Gewoon omdat je het ziet staan en blijkbaar graag topics opent over geboortes/ziekenhuisopnames/andere Nanninga nieuwtjes.
Goh, sla jij de spijker even op zijn kop...
Dat was inderdaad ook écht de reden waarom ik het plaatste, knap hoor Smikkel!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hoewel ik liever t beide in de hand heb en mensen aanwijs, zou ik t erger vinden als mensen van het forum iets op mijn facebook zetten, en daardoor de kans er is mensen waartegen ik t zelf wil vertellen et eerder lezen, dan dat mensen t van mn facebook halen en hier op t forum zetten (zo heel veel ken ik er hier niet). Maar heb
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Het zou mij trouwens niets uitmaken als iemand hier een topic opent als er wat met me aan de hand is. Ik zou het niet fijn vinden als er naam en toenaam in genoemd worden, of als er foto's in geplaatst zouden worden, maar goed, dat stonden er in het topic van gister dan ook niet.
En nee, dit zeg ik echt niet, om het 'goed te praten'. Zo denk ik er gewoon over.
Iemand van hier mag ook best op mijn FB reageren, daarom heb ik ze ook op FB, maar reacties als 'Ja ik las op het forum dat..' hoeven dan weer niet.
En nee, dit zeg ik echt niet, om het 'goed te praten'. Zo denk ik er gewoon over.
Iemand van hier mag ook best op mijn FB reageren, daarom heb ik ze ook op FB, maar reacties als 'Ja ik las op het forum dat..' hoeven dan weer niet.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik had het ook niet erg gevonden als iemand voor mij een topic had geopend naar aanleiding van een Facebookbericht. Ten tijde van de geboortes van mijn kinderen had ik nog geen Facebook. Wel Hyves, maar daar postte ik haast nooit iets.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Muppetje schreef:Helemaal mee eens! Het stond eerder hier dan op Facebook. Ik had met Amber afgesproken dat zij het hier zou melden, en tsja, zij had heel snel n bericht dat ie er was (kon de steeds wanhopiger wordende wa berichtjes over waar ik was moeilijk negeren ). Ik had het inderdaad écht niet kunnen waarderen als iemand van hier me op facebook had gefeliciteerd voor ik het zelf wereldkundig had gemaakt. En het duurde even voordat ik het daar had gezet, wilde eerst mijn werk en zus in Amerika zelf bereiken...
Haha, ja wij spreken elkaar zoveel via de whats app dat het wel erg opviel dat je niet reageerde.
Muppet heeft hier geplaatst dat ik bevallen was, dit hadden we afgesproken. Als de situatie zo was geweest, dt het al wel op facebook stond en iemand van hier had hier een topic geopend had ik dat niet erg gevonden.
Andersom wel, ik zou het niet fijn vinden als mensen n.a.v. een topic hier het op facebook had gezet en ik het daar nog niet bekend had gemaakt.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Muppetje schreef:Helemaal mee eens! Het stond eerder hier dan op Facebook. Ik had met Amber afgesproken dat zij het hier zou melden, en tsja, zij had heel snel n bericht dat ie er was (kon de steeds wanhopiger wordende wa berichtjes over waar ik was moeilijk negeren ). Ik had het inderdaad écht niet kunnen waarderen als iemand van hier me op facebook had gefeliciteerd voor ik het zelf wereldkundig had gemaakt. En het duurde even voordat ik het daar had gezet, wilde eerst mijn werk en zus in Amerika zelf bereiken...
Haha, ja wij spreken elkaar zoveel via de whats app dat het wel erg opviel dat je niet reageerde.
Muppet heeft hier geplaatst dat ik bevallen was, dit hadden we afgesproken. Als de situatie zo was geweest, dt het al wel op facebook stond en iemand van hier had hier een topic geopend had ik dat niet erg gevonden.
Andersom wel, ik zou het niet fijn vinden als mensen n.a.v. een topic hier het op facebook had gezet en ik het daar nog niet bekend had gemaakt.
Volgens mij had ik dat voor de 'je weet maar nooit' zelfs nog gevraagd in het topic, of mensen het niet op je Facebook wilden zetten
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Helemaal mee eens! Het stond eerder hier dan op Facebook. Ik had met Amber afgesproken dat zij het hier zou melden, en tsja, zij had heel snel n bericht dat ie er was (kon de steeds wanhopiger wordende wa berichtjes over waar ik was moeilijk negeren ). Ik had het inderdaad écht niet kunnen waarderen als iemand van hier me op facebook had gefeliciteerd voor ik het zelf wereldkundig had gemaakt. En het duurde even voordat ik het daar had gezet, wilde eerst mijn werk en zus in Amerika zelf bereiken...
Volgens mij had ik dat voor de 'je weet maar nooit' zelfs nog gevraagd in het topic, of mensen het niet op je Facebook wilden zetten
Klopt had je inderdaad gedaan!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Smikkell schreef:Ik vind het ook nogal wat om ongevraagd info van iemands facebook hier te plaatsen, zeker als je die gene blijkbaar ook niet kent. Gewoon omdat je het ziet staan en blijkbaar graag topics opent over geboortes/ziekenhuisopnames/andere Nanninga nieuwtjes.
helemaal mee eens! na afgelopen dinsdag ben ik nu echt heel scherp met wat ik op FB zet, ik durf het bijna niet meer omdat het kennelijk zo kwakkeloos word gekopieerd.
heb daarom ook wederom besloten om mijn FB geheel prive te maken voor de OPRECHT geinteresseerden onderons en de rest pleur ik er allemaal bij deze af!
Gast- Gast
Jeetje, een beetje overdreven, denk je ook niet?Anniej_S schreef:
heb daarom ook wederom besloten om mijn FB geheel prive te maken voor de OPRECHT geinteresseerden onderons en de rest pleur ik er allemaal bij deze af!
Gast- Gast
Vind je?Zelda schreef:Jeetje, een beetje overdreven, denk je ook niet?Anniej_S schreef:
Gast- Gast
Smikkell schreef:Vind je?Zelda schreef:Jeetje, een beetje overdreven, denk je ook niet?Anniej_S schreef:
Ja, jij niet dan? Het maakt mij niet uit dat ze mensen eraf pleurt hoor, dat snap ik heus, maar naar aanleiding van dit....Anniej is toch al bevallen? Wat moet een ander nog over haar er op zetten dan?
Gast- Gast
Maar hoe weet je nou of mensen oprecht geïnteresseerd zijn? Ga je dat vragen, zelf raden of ga je tellen hoe vaak ze op je reageren op Facebook?
Susan- Lady Post-a-lot
Zelda schreef:Jeetje, een beetje overdreven, denk je ook niet?Anniej_S schreef:
Hoezo overdreven? Ik vind het gewoon hondsuit asociaal om zomaar klakkeloos van iemand zo maar alles van FB te kopieren en hier op het forum te zetten. En dat gaat neit alleen maar over afgelopen Dinsdag toen ik bevallen was.
Het stond bovendien al op fb op het moment dat ik nog MOEST bevallen omdat mensen zomaar aan het gissen waren dat ik ook echt dinsdag zou bevallen.
Omdat ik boven Vlinder stond ging iedereen er maar vanuit dat ik dus ook de 16e zou bevallen, maar het had dus ook gewoon de 17e kunnen zijn.
Gast- Gast
Oh, en trouwens, wat versta je onder onoprecht geïnteresseerd?
Susan- Lady Post-a-lot
Nou dat blijkt wel aan sommige reacties die ik kreeg omdat ze opeens van facebook waren verdwenen. Ik kreeg echt berichten en WAAROM heb je mij van FB afgegooid? Nou omdat we anders gewoon geen contact ook h adden? Dat komt echt ook echte mede door dat stomme theekrans gebeuren.
Iedereen voegt mekaar maar toe in de zin ik ken jouw en wil alles van je weten en zien, nou nee dank je de koekoek.
Iedereen voegt mekaar maar toe in de zin ik ken jouw en wil alles van je weten en zien, nou nee dank je de koekoek.
Gast- Gast
Het is dan misschien niet netjes om zoiets zonder toestemming op een forum of Facebook te zetten, maar met desinteresse of onoprechte interesse heeft dat in mijn ogen niks te maken. Ik denk eerder dat iemand juist heel geïnteresseerd is en dat in enthousiaste onnadenkendheid doet.
Als iemand mij trouwens op zo'n manier van Facebook 'pleurt', in de veronderstelling dat ik daar alleen maar zit uit sensatiezoekerij of zoiets, dan denk ik ook niet dat ik veel mis aan dat contact.
Als iemand mij trouwens op zo'n manier van Facebook 'pleurt', in de veronderstelling dat ik daar alleen maar zit uit sensatiezoekerij of zoiets, dan denk ik ook niet dat ik veel mis aan dat contact.
Susan- Lady Post-a-lot
Il heb destijds ook mijn schoonzussen "verboden" om fotos die zij hadden gemaakt met hun telefoon op fb te zetten, ik wil graag zelf in de hand houden waar en wanneer een foto geplaatst wordt van mijm zoon. Gelukkig hebben ze zich er aan gehouden.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Volgens mij heb jij zelf ook meegedaan aan het iedereen toevoegen?Anniej_S schreef:Nou dat blijkt wel aan sommige reacties die ik kreeg omdat ze opeens van facebook waren verdwenen. Ik kreeg echt berichten en WAAROM heb je mij van FB afgegooid? Nou omdat we anders gewoon geen contact ook h adden? Dat komt echt ook echte mede door dat stomme theekrans gebeuren.
Ik snap je wel een beetje, maar vind wel dat je nu een overdreven reageert.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik vind het een beetje raar om te veronderstellen dat er veel mensen in jouw vriendenlijst zijn die alleen vrienden met jou zijn uit sensatiezoekerij. Dat je mensen erafgooit waarmee je weinig contact hebt, dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar dat doen naar aanleiding van gister vind ik een beetje overdreven.
Gast- Gast
Het feit dat er forummers zelf zoeken naar nieuwtjes bij mensen die niet hun vrienden zijn of die ze niet kennen. Je bepaalt toch zelf wat je wel en niet of het forum wilt zetten of door wie je dat laat doen. Ik snap dat je twee keer nadenkt voor je wat op facebook zet als dit de norm wordt.Zelda schreef:Smikkell schreef:Vind je?Zelda schreef:Jeetje, een beetje overdreven, denk je ook niet?Anniej_S schreef:
Ja, jij niet dan? Het maakt mij niet uit dat ze mensen eraf pleurt hoor, dat snap ik heus, maar naar aanleiding van dit....Anniej is toch al bevallen? Wat moet een ander nog over haar er op zetten dan?
Ik vind het behoorlijk bijdehand wat Lejow heeft gedaan. Dat ze het zelf niet erg zou vinden is toch geen vrijbrief. Ze wist zelfs niet zeker wie het was.
Ja, ik vind Lejow inderdaad geilen op nieuws. Ze is er als de kippen bij als er iemand bevalt of in het ziekenhuis ligt en betrekt daar op wa ook mensen bij. Nu was het opeens de schuld van Stofzuiger. Kan ik die dan ook niet vertrouwen op FB? En als Lejow niet weet wat er is, dan verzint ze gewoon iets, zoals: 'Smikkell is van het forum, want ze heeft zelfmoord gepleegd'. Ik vind haar gedrag echt ziekelijk!
Gast- Gast
Nu gaat het ineens over Lejow, terwijl ik het over Anniej had?Smikkell schreef:Het feit dat er forummers zelf zoeken naar nieuwtjes bij mensen die niet hun vrienden zijn of die ze niet kennen. Je bepaalt toch zelf wat je wel en niet of het forum wilt zetten of door wie je dat laat doen. Ik snap dat je twee keer nadenkt voor je wat op facebook zet als dit de norm wordt.
Ik vind het behoorlijk bijdehand wat Lejow heeft gedaan. Dat ze het zelf niet erg zou vinden is toch geen vrijbrief. Ze wist zelfs niet zeker wie het was.
Ja, ik vind Lejow inderdaad geilen op nieuws. Ze is er als de kippen bij als er iemand bevalt of in het ziekenhuis ligt en betrekt daar op wa ook mensen bij. Nu was het opeens de schuld van Stofzuiger. Kan ik die dan ook niet vertrouwen op FB? En als Lejow niet weet wat er is, dan verzint ze gewoon iets, zoals: 'Smikkell is van het forum, want ze heeft zelfmoord gepleegd'. Ik vind haar gedrag echt ziekelijk!
Gast- Gast
Voor mij was er destijds ook een topic toen ik nog aan het bevallen was, geopend door iemand die ik op MSN had verteld dat mijn vliezen waren gebroken en dat ik aan het wachten was op de eerste weeën, maar ik vond dat juist lief, het is geen moment bij me opgekomen om daar zo agressief op te reageren.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 12 • 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» De yes-forum groep op Facebook.
» Facebook en forum-account gehacked
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Facebook vs Yes
» Hoe zet ik dit uit? (Facebook)
» Facebook en forum-account gehacked
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Facebook vs Yes
» Hoe zet ik dit uit? (Facebook)
Pagina 3 van 12
Permissies van dit forum: