Forum vs Facebook
+42
xxjojootjexx
Linda
liesje
Pompoen
Annie24
Ellebel
Steep
studiebol
CCC
Highway
PapillonRose
L!ND@
Stuiterbal
Pien
Liadan
joyce0606
Amber-
sanne-84
Sam
Flower_L
Kat1980
LDJ
Clapperdie
RYW
Lejow
Luthien
Urban Naked
maiadebij
Viva
Printje
Parel
Jasmine
PiP
Susan
Happydobby
Marin
Jade
Tsjip
Parisienne
Muppetje
Rush
Snoes
46 plaatsers
Pagina 11 van 12
Pagina 11 van 12 • 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12
Re: Forum vs Facebook
Jongens.. Euh... meiden..
Printje zegt net tegen me op FB dat ze gewoon CHIPS GAAT HALEN!
Dit kan echt niet
(er staan nog steeds geen cupcakes in de oven..)
Dit kan echt niet
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet het niet.. ik vind Anniej eigenlijk altijd al zo geweest, in zowel haar manier van verwoorden als het schreeuwerige.Printje schreef:studiebol schreef:Printje schreef:Zelda schreef:Ik denk eerder dat het gewoon de hormonen zijn.
Misschien moeten we het daarom maar laten rusten, ze bedoelt het vast niet zo..ze is 2 dagen geleden bevallen die hormonen gieren door dr lijf.
Niet persoonlijk naar jou gericht hoor, maar ja jij zegt het nu ff
Ik heb zooooo'n ongeloofelijk hekel aan de zin, ze bedoelt het vast niet zo. Dan moet ze het of allemaal niet zeggen, of duidelijk uitleggen hoe ze het wel bedoelt, ze kwetst gewoon mensen.
klopt ook wel wat je zegt maar ik denk dat als ze er met haar eigen 100% verstand bij was geweest ze het misschien anders gezegd had. Het geeft haar geen recht om het te zeggen idd maar ik denk dat ze het nu dus anders zegt als dat ze het over 2 mnd of wat dan ook gezegd zou hebben.
Ik heb overigens nooit last van die heerlijke hormonen, dus ik spreek niet uit ervaring hoor
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Dit dus....wees nou eens niet zo vaag. Ik denk soms echt dat je het erom doet, telkens een klein tipje van de sluier oplichten.RYW schreef:Zelda schreef:Waar refereer jij nu aan?Smikkell schreef:En alcohol wel?Parisienne schreef:Dan nog ben je er toch wel met je hoofd bij wat je zegt lijkt me? Vind hier eigenlijk geen excuus mogelijk..Zelda schreef:Ik denk eerder dat het gewoon de hormonen zijn.
Inderdaad. Smikkell, je spreekt je heel vaak maar een heel klein beetje uit. Net genoeg om ergens naar te hinten en een discussie of iets persoonlijks over e-mails delen of zo de op in te gooien, en zodra je erop wordt aangesproken, dan ben je één en al onschuld en bedoelde je dat allemaal niet, wat ja, dat staat er toch niet letterlijk? Doe je dat nou bewust, dingen zo plaatsen dat er wel een relletje ontstaat maar dat jij nergens op te pakken bent?
Wil je nou gewoon eens concreet uitspreken wat je dan wél bedoelt met die opmerking over alcohol?
Gast- Gast
Lejow schreef:Jongens.. Euh... meiden..
Dit kan echt niet
Heb je een toestemmingsfomulier, ondertekend door Printje zelf? Wel in blauwe inkt, anders is het vervalsbaar.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Dit kan echt niet
whahahaha en ik ben ze nu lekker aan eht eten Heerlijke vieze stink cheese union...gewoon omdat het kan.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
RYW schreef:Zelda schreef:Waar refereer jij nu aan?Smikkell schreef:En alcohol wel?Parisienne schreef:Dan nog ben je er toch wel met je hoofd bij wat je zegt lijkt me? Vind hier eigenlijk geen excuus mogelijk..Zelda schreef:Ik denk eerder dat het gewoon de hormonen zijn.
Inderdaad. Smikkell, je spreekt je heel vaak maar een heel klein beetje uit. Net genoeg om ergens naar te hinten en een discussie of iets persoonlijks over e-mails delen of zo de op in te gooien, en zodra je erop wordt aangesproken, dan ben je één en al onschuld en bedoelde je dat allemaal niet, wat ja, dat staat er toch niet letterlijk? Doe je dat nou bewust, dingen zo plaatsen dat er wel een relletje ontstaat maar dat jij nergens op te pakken bent?
Wil je nou gewoon eens concreet uitspreken wat je dan wél bedoelt met die opmerking over alcohol?
Gelukkig, er zijn meer mensen die haar door zien. Smerige streken.
Gast- Gast
Dit kan echt niet
Moet ze gauw zijn, ik was een blokje om met de hond (miniblokje, dat red de babyfoon net, dus een minuutje of 7 weg), 3 pagina's (!!!) erbij..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb geen chips (meer) Bij gebrek aan beter ga ik zo dan maar crackers met smeerkaas maken.Lejow schreef:Jongens.. Euh... meiden..
Dit kan echt niet
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
RYW schreef:Zelda schreef:Waar refereer jij nu aan?Smikkell schreef:En alcohol wel?Parisienne schreef:Dan nog ben je er toch wel met je hoofd bij wat je zegt lijkt me? Vind hier eigenlijk geen excuus mogelijk..Zelda schreef:Ik denk eerder dat het gewoon de hormonen zijn.
Dat valt mij ook op, of je mengen in een conflict waarin je dan zelf net buiten schot blijft.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Printje schreef:Lejow schreef:Jongens.. Euh... meiden..
Dit kan echt niet
whahahaha en ik ben ze nu lekker aan eht eten Heerlijke vieze stink cheese union...gewoon omdat het kan.
Verdorie, kan je dit voor je houden?!! Ik heb zin in chips (en al helemaal cheese union, lang geleden!!), maar ik heb niks in huis en de supermarkt gaat over 2 minuten dicht.. Verdikke.
Gast- Gast
RYW schreef:Lejow schreef:Jongens.. Euh... meiden..
Dit kan echt niet
Heb je een toestemmingsfomulier, ondertekend door Printje zelf? Wel in blauwe inkt, anders is het vervalsbaar.
Nee ik wilde net zeggen eigenlijk. Lejow ik vind het echt erg dat jij zulke persoonlijke informatie van mij zomaar hier neerzet hoor. Als ik nu nog maar kan slapen vannacht
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Lejow schreef:Jongens.. Euh... meiden..
Dit kan echt niet
Ik Cheese Union!
Lejow- Lady Post-a-lot
Fruity schreef:Printje schreef:Lejow schreef:Jongens.. Euh... meiden..
Dit kan echt niet
Verdorie, kan je dit voor je houden?!! Ik heb zin in chips (en al helemaal cheese union, lang geleden!!), maar ik heb niks in huis en de supermarkt gaat over 2 minuten dicht.. Verdikke.
mmm jammie en ze zijn heeeeeeeeeeeeerlijk
Printje- Lady Post-a-lot
Printje heeft niet eens een foto van haar chips op Facebook gepost. Jammer, want ik kick toevallig op foto's van chips.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Printje heeft niet eens een foto van haar chips op Facebook gepost. Jammer, want ik kick toevallig op foto's van chips.
Lejow- Lady Post-a-lot
De papparazzi ligt al in de bosjes klaar....Susan schreef:Printje heeft niet eens een foto van haar chips op Facebook gepost. Jammer, want ik kick toevallig op foto's van chips.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mag ik mijn drankprobleem inzetten?
Nee, denk niet dat het veel uitmaakt.
Gast- Gast
Autisme dan?Fruity schreef:Smikkell schreef:Mag ik mijn drankprobleem inzetten?
Gast- Gast
Liadan schreef:Volgens mij heb jij zelf ook meegedaan aan het iedereen toevoegen?Anniej_S schreef:Nou dat blijkt wel aan sommige reacties die ik kreeg omdat ze opeens van facebook waren verdwenen. Ik kreeg echt berichten en WAAROM heb je mij van FB afgegooid? Nou omdat we anders gewoon geen contact ook h adden? Dat komt echt ook echte mede door dat stomme theekrans gebeuren.
Iedereen voegt mekaar maar toe in de zin ik ken jouw en wil alles van je weten en zien, nou nee dank je de koekoek.
Ik snap je wel een beetje, maar vind wel dat je nu een overdreven reageert.
Ik heb geen zin om alles terug te lezen maar ik ben het hier mee eens, zelf heb je ook mee gedaan aan iedereen toevoegen. Je hebt mij namelijk ook eens uitgenodigd terwijl ik geen idee had wie je was.
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Susan schreef:Printje heeft niet eens een foto van haar chips op Facebook gepost. Jammer, want ik kick toevallig op foto's van chips.
hhahahahha daarom durf ik het niet meer te posten..omdat ik zie dat jij ook online bent en jij altijd kickt op mijn chippies...die nog steeds erg erg lekker zijn trouwens hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Zelda schreef:De papparazzi ligt al in de bosjes klaar....Susan schreef:Printje heeft niet eens een foto van haar chips op Facebook gepost. Jammer, want ik kick toevallig op foto's van chips.
Mijn pa is de dubbelganger van Joop van Tellingen!! (als is dat nu een beetje raar)
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik zou d'r van je Facebook afpleuren, omdat ze kickt op je chips.Printje schreef:Susan schreef:Printje heeft niet eens een foto van haar chips op Facebook gepost. Jammer, want ik kick toevallig op foto's van chips.
hhahahahha daarom durf ik het niet meer te posten..omdat ik zie dat jij ook online bent en jij altijd kickt op mijn chippies...die nog steeds erg erg lekker zijn trouwens hahahaha
Gast- Gast
Smikkell schreef:Autisme dan?Fruity schreef:Smikkell schreef:Mag ik mijn drankprobleem inzetten?
Nee, het ligt puur aan je karakter en aan wie je bent. Geen stoornis of ander probleem kan daar wat aan veranderen.
Gast- Gast
Speciaal voor al mijn lieve schatten hier:
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 11 van 12 • 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» De yes-forum groep op Facebook.
» Facebook en forum-account gehacked
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Facebook vs Yes
» Hoe zet ik dit uit? (Facebook)
» Facebook en forum-account gehacked
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Facebook vs Yes
» Hoe zet ik dit uit? (Facebook)
Pagina 11 van 12
Permissies van dit forum: