Forum vs Facebook
+42
xxjojootjexx
Linda
liesje
Pompoen
Annie24
Ellebel
Steep
studiebol
CCC
Highway
PapillonRose
L!ND@
Stuiterbal
Pien
Liadan
joyce0606
Amber-
sanne-84
Sam
Flower_L
Kat1980
LDJ
Clapperdie
RYW
Lejow
Luthien
Urban Naked
maiadebij
Viva
Printje
Parel
Jasmine
PiP
Susan
Happydobby
Marin
Jade
Tsjip
Parisienne
Muppetje
Rush
Snoes
46 plaatsers
Pagina 2 van 12
Pagina 2 van 12 • 1, 2, 3, ... 10, 11, 12
Re: Forum vs Facebook
Dat het van fb naar hier gekopieerd wordt, zou ik niet erg vinden. Andersom als erop mijn fb nog niks staat zou ik het niet leuk vinden.
Wat ik eigenlijk nog minder leuk zou vinden is als iemand anders eerder foto's van mijn baby op zijn/haar fb zou zetten dan ik dat zelf zou doen.
Wat ik eigenlijk nog minder leuk zou vinden is als iemand anders eerder foto's van mijn baby op zijn/haar fb zou zetten dan ik dat zelf zou doen.
Gast- Gast
Petra* schreef:Ben eigenlijk te weinig op het forum om daar 'bang' voor te zijn,, echter ging er gisteren wel wat mis! Pip stuurde me een berichtje via facebook dat er een topic was voor de geboorte van de dochter van mijn beste vriendin (die niet op het forum zit hehe)
haha, dat is wel heeeel bijzonder ja!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik ben het helemaal met je eens, Snoes! Groot gelijk!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik heb het ook aan iemand hier gevraagd om te posten als ik bevallen ben.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn schoonvader plaatste vlak nadat we m hadden gebeld een bericht op Facebook (waarbij hij ook nog eens dochters naam verkeerd schreef) Mijn ouders, broer en opa en oma die allen ook actief op Facebook zijn moesten we nog contacten en mijn vader kregen we niet te pakken. Dat vonden we toen echt niet leuk en we hebben zijn bericht dan ook verwijderd. Daarom ontstond vervolgens een hele rel want meneer kon niet begrijpen dat we het graag zelf aan in ieder geval mijn ouders wilden vertellen
Als het eenmaal op fb zou staan zou ik het trouwens prima vinden als het hier ook wordt geplaatst. Andersom zou ik het niet zo kunnen waarderen.
Als het eenmaal op fb zou staan zou ik het trouwens prima vinden als het hier ook wordt geplaatst. Andersom zou ik het niet zo kunnen waarderen.
Gast- Gast
Petra* schreef:Ben eigenlijk te weinig op het forum om daar 'bang' voor te zijn,, echter ging er gisteren wel wat mis! Pip stuurde me een berichtje via facebook dat er een topic was voor de geboorte van de dochter van mijn beste vriendin (die niet op het forum zit hehe)
)
Met mijn forumnaam erbij
Ach, binnenkort zal ik maar weer een buikfoto posten, dan weet iedereen dat de baby er nog (weer ) inzit!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik zou er minder moeite mee hebben als de kersverse trotse opa's of oma's een fb bericht plaatsen als dat iemand van het forum dat zou doen.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Tiramisu, wat raar dat je schoonvader dat niet wilde begrijpen?!
Ik denk dat ik mijn (schoon) familie daar ook maar het een en ander over ga vragen, want zo'n situatie zou ik absoluut niet willen zeg.
Ik wil eigenlijk sowieso diegene zijn van de familie die het op facebook plaatst.
Niet dat eerst een zus of schoonzus of schoonvader een update plaatst en daarna pas ik.
Ik ben wel erg blij dat niemand die ik van yes op fb heb, nog verklapt heeft dat wij een meisje verwachten, aangezien dat voor de buitenwereld geheim is. Ouders etc. weten het niet, dus ik ben wel eens bang geweest, maar diegene die ik van yes op fb heb, die hebben er gelukkig niets over gezegt (tot nu toe ).
Dat gister een topic werd geopend dat ik bevallen zou zijn, vond ik niet heel erg.
Ik heb wel al "afgesproken" wie het voor mij eventueel hier neerzet, en die weet ook wel wat meer precieze informatie dan waarschijnlijk.
Ik denk dat ik mijn (schoon) familie daar ook maar het een en ander over ga vragen, want zo'n situatie zou ik absoluut niet willen zeg.
Ik wil eigenlijk sowieso diegene zijn van de familie die het op facebook plaatst.
Niet dat eerst een zus of schoonzus of schoonvader een update plaatst en daarna pas ik.
Ik ben wel erg blij dat niemand die ik van yes op fb heb, nog verklapt heeft dat wij een meisje verwachten, aangezien dat voor de buitenwereld geheim is. Ouders etc. weten het niet, dus ik ben wel eens bang geweest, maar diegene die ik van yes op fb heb, die hebben er gelukkig niets over gezegt (tot nu toe ).
Dat gister een topic werd geopend dat ik bevallen zou zijn, vond ik niet heel erg.
Ik heb wel al "afgesproken" wie het voor mij eventueel hier neerzet, en die weet ook wel wat meer precieze informatie dan waarschijnlijk.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Wij hebben daar wel wat afspraken over gemaakt van tevoren. Sowieso dat we liever niet hebben dat anderen foto's van ons kind op internet zetten. Ik wil dat graag zelf in de hand houden. Op m'n facebook staan ook maar 2 foto's van m'n zoontje en that's it. M'n moeder vindt het wel wat lastig geloof ik, ze had laatst een profielfoto van zichzelf met mijn zoontje op fb. Ze heeft hem er wel afgehaald toen ik dat vroeg. Ze is supertrots en dat vind ik enorm lief, maar ik ben er gewoon voorzichtig mee.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik kreeg ook al felicitaties via wa en sms voordat wij het op internet hadden gezet. Bleek mijn zusje in haar enthousiasme al op haar fv een berichtje geplaatste te hebben dat ze weer tante was geworden. Vond het wel jammer dat wij de eerste aankondiging niet konden doen, maar was daar na de geboorte echt niet mee bezig. Vond haar enthousiasme wel lief.
Ongevraagd n.a.v een facebookbericht hier plaatsen zou ik nooit doen en zou ik ook niet waarderen.
Ongevraagd n.a.v een facebookbericht hier plaatsen zou ik nooit doen en zou ik ook niet waarderen.
Gast- Gast
Ik heb ook op facebook moeten lezen dat m'n schoonzusje was bevallen omdat haar broertje het erop had gezet. Nog geen 5 minuten later belde haar man mijn man om het te vertellen en toen moesten we vertellen dat we het al zo wisten. Hij was woest. En ik was er ook boos over dat ik het zo moest horen. Als het bij mij zou gebeuren zou ik het ook echt niet kunnen waarderen (ookal was het goed bedoeld en uit enthousiasme geplaatst).
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Je hoeft dan toch niet te zeggen dat je het al weet? Ik zou dat denk ik juist niet doen op zo'n moment.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Je reactie is toch heel anders als je het al weet?Susan schreef:Je hoeft dan toch niet te zeggen dat je het al weet? Ik zou dat denk ik juist niet doen op zo'n moment.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goed, nou bij deze dan mijn excuses hoor
Gelukkig vond jij t niet erg Viva. Er stond gewoon nog geen topic, en vond dat ze er ook een verdiende.. ondanks dat t vals alarm was
Gelukkig vond jij t niet erg Viva. Er stond gewoon nog geen topic, en vond dat ze er ook een verdiende.. ondanks dat t vals alarm was
Laatst aangepast door Lejow op do 18 okt 2012 - 23:35; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zou het niet zo kunnen waarderen als hier ongevraagd een topic komt te staan dat ik bevallen ben. Gister was daar een mooi voorbeeld van, iemand leest iets op FB, gaat met iemand anders sms'en en gaan dat op Yes zetten, ik kan op zich wel begrijpen dat je dat in je enthousiasme doet, maar ik zou dat niet leuk vinden.
Ik 'wijs' zelf wel iemand aan die Yes mag inlichten, mocht ik zwanger/bevallen zijn.
Ik 'wijs' zelf wel iemand aan die Yes mag inlichten, mocht ik zwanger/bevallen zijn.
Gast- Gast
Ik zei het gisteren ook al in dat andere topic, ik zou het ook niet waarderen als anderen daarin het gras voor mijn voeten zouden wegmaaien. Ik bepaal ook liever zelf hoe het gecommuniceerd wordt.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Je kan toch wel gewoon enthousiast reageren, dat is toch niet opeens weg omdat je het al gelezen hebt? Het is niet een complete verrassing dat er een baby is, lijkt me, dus je hoeft echt niet enorm te acteren, als je de kersverse ouders spreekt komt het enthousiasme toch vanzelf?
Susan- Lady Post-a-lot
Ik moest bij m`n beide neefjes huilen en bij de derde hoorde ik het van m`n ouders. Toen ik daarna m`n broer sprak, was ik natuurlijk niet meer zo emo en was m`n reactie dus wel anders. Niet persee minder enthousiast, maar anders.Susan schreef:Je kan toch wel gewoon enthousiast reageren, dat is toch niet opeens weg omdat je het al gelezen hebt? Het is niet een complete verrassing dat er een baby is, lijkt me, dus je hoeft echt niet enorm te acteren, als je de kersverse ouders spreekt komt het enthousiasme toch vanzelf?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja oké, dan wordt het misschien wel moeilijk.
Susan- Lady Post-a-lot
Mijn zus wilde ook graag dat zij het eerst wereldkundig zouden maken, voor ik een berichtje op Facebook zou zetten. Als ik het er echt heel graag op had willen zetten, had ik gewoon haar inloggegevens gebruikt
Verder ben ik het helemaal eens met de openingspost. Ik zou er niet boos om worden, het gebeurt in enthousiasme en vol goede bedoelingen, ik zou het hooguit een beetje jammer vinden.
Verder ben ik het helemaal eens met de openingspost. Ik zou er niet boos om worden, het gebeurt in enthousiasme en vol goede bedoelingen, ik zou het hooguit een beetje jammer vinden.
Gast- Gast
Niet zeggen dat je het al weet, terwijl iedereen het zo kan lezen op facebook vind ik juist niet kunnen. Ik was overigens op dat moment ook het broertje aan het bellen dat ie het er af moest halen. Er waren al reacties op gekomen, terwijl zijn ouders en overige familie nog van niets wisten.
Man was op dat moment ook gewoon heel boos op broertje dat ie het zo er op had gekwakt (met alle info erbij ook tijd, gewicht, volledige naam etc). Als je dan binnen 5 minuten wordt gebeld is dat nog niet weg hoor.
Man was op dat moment ook gewoon heel boos op broertje dat ie het zo er op had gekwakt (met alle info erbij ook tijd, gewicht, volledige naam etc). Als je dan binnen 5 minuten wordt gebeld is dat nog niet weg hoor.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben het met je eens Snoes. Ik had iemand aangewezen die een topic mocht openen. Dat was een dag later toen mijn familie/vrienden op de hoogte waren.
Ik zou het ook niet kunnen waarderen als iemand zomaar iets van facebook plukt. Vooral iemand die niet eens weet wie je bent in real life
Ik zou het ook niet kunnen waarderen als iemand zomaar iets van facebook plukt. Vooral iemand die niet eens weet wie je bent in real life
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Van de week heb ik deze fout zelf gemaakt en ik kan je vertellen dat ik dat nooit weer zal doen. Voelde me er achteraf echt lullig om, maar deed het in enthousiastme en gewoon nket goed over nagedacht.
Zelf zou ik het denk ik ook niet erg leuk vinden en al al helemaal niet met naam en alles.
Nogmaals sorry...
Zelf zou ik het denk ik ook niet erg leuk vinden en al al helemaal niet met naam en alles.
Nogmaals sorry...
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik had bij beide kids eigenlijk niemand op het forum officieel gevraagd om hier te melden dat ik bevallen was. Na de bevalling heb ik het wel vrij snel op hyves/facebook gezet en toen heeft iemand van het forum die ik op hyves/facebook had, hier gemeld dat ik bevallen was. Eerlijk gezegd heb ik daar geen problemen mee (gehad)!
Na de bevalling heb ik zelf de belangrijkste mensen in mijn leven gebeld om te vertellen dat ik bevallen was, daarna heb ik het op hyves/facebook gezet en mocht iedereen het van mij weten. Zelf was ik er gewoon nog niet aan toe gekomen om het hier te melden en dan vind ik het eigenlijk heel lief van een forumster dat ze mijn bevalling dan een topic waardig vond
Na de bevalling heb ik zelf de belangrijkste mensen in mijn leven gebeld om te vertellen dat ik bevallen was, daarna heb ik het op hyves/facebook gezet en mocht iedereen het van mij weten. Zelf was ik er gewoon nog niet aan toe gekomen om het hier te melden en dan vind ik het eigenlijk heel lief van een forumster dat ze mijn bevalling dan een topic waardig vond
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 12 • 1, 2, 3, ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» De yes-forum groep op Facebook.
» Facebook en forum-account gehacked
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Facebook vs Yes
» Hoe zet ik dit uit? (Facebook)
» Facebook en forum-account gehacked
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Facebook vs Yes
» Hoe zet ik dit uit? (Facebook)
Pagina 2 van 12
Permissies van dit forum: