Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forum vs Facebook

+42
xxjojootjexx
Linda
liesje
Pompoen
Annie24
Ellebel
Steep
studiebol
CCC
Highway
PapillonRose
L!ND@
Stuiterbal
Pien
Liadan
joyce0606
Amber-
sanne-84
Sam
Flower_L
Kat1980
LDJ
Clapperdie
RYW
Lejow
Luthien
Urban Naked
maiadebij
Viva
Printje
Parel
Jasmine
PiP
Susan
Happydobby
Marin
Jade
Tsjip
Parisienne
Muppetje
Rush
Snoes
46 plaatsers

Pagina 5 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Forum vs Facebook - Pagina 5 Empty Re: Forum vs Facebook

Bericht  Lejow vr 19 okt 2012 - 5:32

Stuiterbal schreef:
Lejow schreef:
Stuiterbal schreef:Was jij niet de persoon die het topic opende over Rush ?? Toen ze in het ziekenhuis lag of vergis ik me nu ?

Ja, daar vergis je je in. Dat was ik niet namelijk.

*edit* https://yescafe.actieforum.com/t19835-rush-in-het-ziekenhuis?highlight=rush

Ow sorry ! dan neem ik mijn woorden terug en heb ik het verkeerd geïnterpreteerd.

Is al goed smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 5:39

Lejow schreef:
Stuiterbal schreef:
Lejow schreef:
Stuiterbal schreef:Was jij niet de persoon die het topic opende over Rush ?? Toen ze in het ziekenhuis lag of vergis ik me nu ?

Ja, daar vergis je je in. Dat was ik niet namelijk.

*edit* https://yescafe.actieforum.com/t19835-rush-in-het-ziekenhuis?highlight=rush

Ow sorry ! dan neem ik mijn woorden terug en heb ik het verkeerd geïnterpreteerd.

Is al goed Forum vs Facebook - Pagina 5 561177
En het topic over A.mé, dat ze in het ziekenhuis lag? Had je daar toestemming voor? Je hebt het zeker wel vaker gedaan!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 5:44

Oh man Smikkell, je punt is duidelijk. Ga je nu serieus alle dingen naar boven halen? Iedereen snapt wat je bedoeld inmiddels.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 5:44

Waarom weer oude koeien uit de sloot halen? Wat gebeurd is is gebeurd. We weten nu door dit topic dat de meeste er niet van gediend zijn. Dus dames, allemaal niet meer doen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 5:48

Als ik ooit een kindje krijg dan is er 1 iemand die dat mag plaatsen, zodat jullie het állemaal weten :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 19 okt 2012 - 5:51

Zucht.. Jij zit echt op de Bash Lejow Club, Smikkel, of niet?
Jij mag mij niet, ik mag jou niet. Moet je dit nou werkelijk in IEDERE discussie laten blijken, door een hele kudde aan oude koeien uit de SHIT te halen? Als ik jou nou eens met rust laat, kun jij mij dan ook met rust laten?

Gelukkig ben jij werkelijk altijd perfect, en kunnen jouw opmerkingen altijd door de bocht.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 5:52

Laat het lekker gaan Lejow, zo krijg je alleen maar irritatie tegen elkaar, negeer elkaar gewoon!

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ vr 19 okt 2012 - 5:55

Ik voel weer een popcorn-topic aankomen... Nee, even serieus. Ik zou het niet zo waarderen als er zomaar van alles hier op het forum (of andersom) neergekwakt wordt. Toch is het een beetje risico vsn het vak als je mensen van hier ook als fbvriendje hebt. Het is niet verkeerd bedoelt, er wordt zo snrl niet over nagedacht. Maar dat kan net zo goed gebeuren met niet-forumvriendjes.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Lejow vr 19 okt 2012 - 5:58

Maar mag ik dan, oprecht, vragen, waarom jullie het erg vinden als er iets hier geplaatst wordt, wat ook op FB staat?
Zoals bijv een ziekenhuisopname of een geboorte?

Kijk, iets wat hier staat, op een FB plaatsen, vind ik een ander verhaal. Hier plaats je dingen toch redelijk 'anoniem'.
Maar ik vraag me echt serieus af, waarom jullie dat erg vinden.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 6:01

Nou, Lejow zegt dat ze dat niet eerder heeft gedaan en ik laat met een voorbeeld zien dat ze het dus wél vaker doet. Niet om oude koeien uit een sloot te halen, maar omdat het gewoon niet klopt. Doedel is niet om toesteming gevraagd en zo goed gaan Doedel en Lejow nou ook niet samen, dus raar dat Lejow die info gebruikt voor dit forum.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose vr 19 okt 2012 - 6:03

Ik zou het ook niet zo leuk vinden als er dingen van FB op het forum worden gezet, of dat er naar aanleiding van dingen die ik hier zou posten reacties op FB zouden komen. Ligt er trouwens ook wel aan waar het om gaat, want op zich ben ik daar ook weer niet zo moeilijk in, dingen die echt heel erg privé zijn plaats ik hier namelijk sowieso niet en ook op FB niet. Maar dan nog bepaal ik liever zelf wat ik deel, en waar, en met wie. Het is wel een risico van dingen online plaatsen, want iedereen kan er in principe mee doen wat hij of zij wil. Maar zelf doe ik dat ook nooit ongevraagd, en zou het fijn vinden als anderen dat bij mij ook niet doen.

Wat familie betreft maakte het me trouwens weinig uit wie er eventueel wat online zette. Zo heeft mijn broertje op zijn hyves vanuit het ziekenhuis updates gegeven over hoe het met de bevalling stond. Vond ik geen probleem, dan werd ik in elk geval niet platgesmst. En de aankondiging van de geboorte heb ik later ´s avonds wel zelf gedaan. Kan me trouwens wel voorstellen dat mensen het jammer vinden als anderen je voor zijn als je zelf graag de eerste wilt zijn die iets op internet deelt.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Stuiterbal vr 19 okt 2012 - 6:04

Ik vind het ongepast wanneer er info op facebook word gelezen en dat hier dan geplaatst word. Een forummer beslist zelf wat ze wel of niet op het forum wilt hebben. Een forum is openbaar internet en facebook kun je afschermen voor de buiten wereld.
Mijn facebook is helemaal afgeschermd en ik heb alleen mensen erin staan die ik ook echt ken.
Op het moment dat iemand van het forum daar info afhaalt en het hier neer zet is dat voor iedereen toegankelijk. Ik zou daar niet blij van worden.

En natuurlijk is een ziekenhuis topic lief en begripvol en komt zeer geïnteresseerd over maar niet iedereen is daarvan gediend.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Lejow vr 19 okt 2012 - 6:09

Smikkell schreef:Nou, Lejow zegt dat ze dat niet eerder heeft gedaan en ik laat met een voorbeeld zien dat ze het dus wél vaker doet. Niet om oude koeien uit een sloot te halen, maar omdat het gewoon niet klopt. Doedel is niet om toesteming gevraagd en zo goed gaan Doedel en Lejow nou ook niet samen, dus raar dat Lejow die info gebruikt voor dit forum.

Doedel en ik gingen prima met elkaar hoor. En voor zover ik weet, heeft Doedel zelf ook een mond. Had ze het niet op prijs gesteld, had ze me dat prima zelf kunnen vertellen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 6:10

Lejow schreef:
Smikkell schreef:Nou, Lejow zegt dat ze dat niet eerder heeft gedaan en ik laat met een voorbeeld zien dat ze het dus wél vaker doet. Niet om oude koeien uit een sloot te halen, maar omdat het gewoon niet klopt. Doedel is niet om toesteming gevraagd en zo goed gaan Doedel en Lejow nou ook niet samen, dus raar dat Lejow die info gebruikt voor dit forum.

Doedel en ik gingen prima met elkaar hoor. En voor zover ik weet, heeft Doedel zelf ook een mond. Had ze het niet op prijs gesteld, had ze me dat prima zelf kunnen vertellen.
Nou, bij deze.

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 19 okt 2012 - 6:11

Stuiterbal schreef:Ik vind het ongepast wanneer er info op facebook word gelezen en dat hier dan geplaatst word. Een forummer beslist zelf wat ze wel of niet op het forum wilt hebben. Een forum is openbaar internet en facebook kun je afschermen voor de buiten wereld.
Mijn facebook is helemaal afgeschermd en ik heb alleen mensen erin staan die ik ook echt ken.
Op het moment dat iemand van het forum daar info afhaalt en het hier neer zet is dat voor iedereen toegankelijk. Ik zou daar niet blij van worden.

En natuurlijk is een ziekenhuis topic lief en begripvol en komt zeer geïnteresseerd over maar niet iedereen is daarvan gediend.

Dat blijkt inderdaad.
Facebook kun je inderdaad afschermen, alleen is het hier (kijk voor velen niet, maar voor velen ook wel) een stuk anoniemer natuurlijk.
Nogmaals, gelukkig vond degene waar het over ging, het zélf gelukkig niet erg.

De meningen zijn hier denk gewoon heel erg over verdeeld. Wel hier, maar niet op FB. Wel op FB, maar niet hier.
Verder heb ik inderdaad hetzelfde, de dingen die ik op FB plaats, mogen van mij ook hier. Ik zet ze niet voor niks 'op het internet' onder mijn eigen naam en toenaam.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow vr 19 okt 2012 - 6:12

Smikkell schreef:
Lejow schreef:

Nou, bij deze.

laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Highway vr 19 okt 2012 - 6:13

Jeetje wat flauw weer zo zeg

Ik heb overigens niemand van hier op fb dus zal niet tegen een dergelijk iets aanlopen.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 6:14

Lejow schreef:
Smikkell schreef:
Lejow schreef:

Nou, bij deze.

Forum vs Facebook - Pagina 5 394967
Kom Lejow, je weet zelf dat jullie elkaar niet liggen (al ver voor dat topic) en ook dat je geen toestemming had. Ook weet je prima dat Doedel haar account er nu niet is.

Mijn punt is gemaakt, je haalt vaker info van FB zonder toestemming en van mensen die verder van je af staan.

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 19 okt 2012 - 6:17

Mooi.. Doeiii Smikkel!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 6:26

Lejow, ik zit niet te wachten op PM's van jou. Ik reageer niet in dit topic omdat ik jou niet mag, ik reageer omdat ik er een mening over heb. Dat ik jou niet mag komt mede door dit gedrag! Ik zie dus niet waarom ik moet vertrekken uit dit topic.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 6:29

L!ND@ schreef:Ik voel weer een popcorn-topic aankomen... Nee, even serieus. Ik zou het niet zo waarderen als er zomaar van alles hier op het forum (of andersom) neergekwakt wordt. Toch is het een beetje risico vsn het vak als je mensen van hier ook als fbvriendje hebt. Het is niet verkeerd bedoelt, er wordt zo snrl niet over nagedacht. Maar dat kan net zo goed gebeuren met niet-forumvriendjes.
Maar als het 't risico is van facebookvrienden, dan heeft Anniej toch juist een punt? Anniej wil dat risico niet (meer). Haar goed recht!

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 19 okt 2012 - 6:33

Smikkell schreef:Lejow, ik zit niet te wachten op PM's van jou. Ik reageer niet in dit topic omdat ik jou niet mag, ik reageer omdat ik er een mening over heb. Dat ik jou niet mag komt mede door dit gedrag! Ik zie dus niet waarom ik moet vertrekken uit dit topic.

En ik zit niet te wachten op jou. Daarom heb je ook netjes gevraagd of we elkaar niet gewoon met rust kunnen laten. In plaats van te blijven bashen..
Wat betreft elkaar mogen, liggen we op 1 lijn. Dus dat scheelt.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parisienne vr 19 okt 2012 - 6:34

Dat Anniej dat risico niet meer wil is zeker haar goed recht. Maar om er dan mensen af te gooien en die te bestempelen als 'sensatiezoekers' en 'baby-kijkers' vind ik dan jammer en niet netjes.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  CCC vr 19 okt 2012 - 6:36

Anniej_S schreef:Nou dat blijkt wel aan sommige reacties die ik kreeg omdat ze opeens van facebook waren verdwenen. Ik kreeg echt berichten en WAAROM heb je mij van FB afgegooid? Nou omdat we anders gewoon geen contact ook h adden? Dat komt echt ook echte mede door dat stomme theekrans gebeuren.

Iedereen voegt mekaar maar toe in de zin ik ken jouw en wil alles van je weten en zien, nou nee dank je de koekoek.

en daar deed jij niet aan mee zeker?! scratch

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  L!ND@ vr 19 okt 2012 - 6:39

Smikkell schreef:
L!ND@ schreef:Ik voel weer een popcorn-topic aankomen... Nee, even serieus. Ik zou het niet zo waarderen als er zomaar van alles hier op het forum (of andersom) neergekwakt wordt. Toch is het een beetje risico vsn het vak als je mensen van hier ook als fbvriendje hebt. Het is niet verkeerd bedoelt, er wordt zo snel niet over nagedacht. Maar dat kan net zo goed gebeuren met niet-forumvriendjes.
Maar als het 't risico is van facebookvrienden, dan heeft Anniej toch juist een punt? Anniej wil dat risico niet (meer). Haar goed recht!
Ja absoluut! Ik heb ook een boel meiden van hier op mijn fb, ik vind het wel leuk om te zien wie nou wie is en hoe het met de kindjes gaat. Ik zou niet ongevraagd info over iemand hier plaatsen en ik hoop ook niet dat uemand dat bij mij doet, ook al is het goed bedoeld. Maar de kans dat het gebeurd is dus wel aanwezig en het is dan ook aan ieder voor zich wat je daarmee wilt doen.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud