Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

+51
M@niek
SarahKey
Bluestar
bolus26
Antibes
Mama Titty
Tania
CCC
hellowkitty
ekjir@M
Shy
studiebol
Printje
*Troela*
Mute_
Jezzie
PapillonRose
Puggle
Stuiterbal
Kat1980
Amber-
Jasmine
Marin
Flower_L
_Blush_
Sophiee
Steep
Novalee
Dille
_Lana_
RYW
Bruintje Beer
Clapperdie
Parel
Slakje
Viva
Urban Naked
Floor
Jits
Caroow
Discordia
Rush
Purpleflower
Mamsie
xxjojootjexx
Muppetje
Darius
Twellie
SoGood
Fiwen
Paper Crown
55 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Amber- vr 19 okt 2012 - 3:11

_Lana_ schreef:Het enige wat een beetje grappig was, is dat ik tijdens de echte ontsluitingsweeen zei 'auw ik ben er wel een beetje klaar mee, pff' en een paar minuten erna, zonder wee 'oh dit valt allemaal best mee, ik zou het morgen zo weer doen'.
Lekker tegenstrijdig, haha.

Er stonden best veel mensen om mijn bed en ondanks dat het allemaal niet zo goed ging, was de sfeer echt heel goed en leuk.

Haha, dit herken ik. Ik heb meerdere keren geschreeuw dat ik het niet kon en niet vol hield. Maar toen hij geboren was zei ik, ach dat viel best mee! smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Muppetje vr 19 okt 2012 - 3:13

amber22 schreef:
_Lana_ schreef:Het enige wat een beetje grappig was, is dat ik tijdens de echte ontsluitingsweeen zei 'auw ik ben er wel een beetje klaar mee, pff' en een paar minuten erna, zonder wee 'oh dit valt allemaal best mee, ik zou het morgen zo weer doen'.
Lekker tegenstrijdig, haha.

Er stonden best veel mensen om mijn bed en ondanks dat het allemaal niet zo goed ging, was de sfeer echt heel goed en leuk.

Haha, dit herken ik. Ik heb meerdere keren geschreeuw dat ik het niet kon en niet vol hield. Maar toen hij geboren was zei ik, ach dat viel best mee! smile

Oh ja, dat heb ik ook héél vaak geroepen, maar das normaal toch? Wink angel

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  xxjojootjexx vr 19 okt 2012 - 3:13

Marin schreef:
Flower_L schreef:
Purpleflower schreef:De gynaecoloog ging bloed afnemen bij mijn dochter tijdens de bevalling. Ik leg mijn benen in de steunen, zegt ze tegen de co assistent, moet je kijken wat een haar.
Ik nou ja zeg!!!!! Kan ik ook niet meer bjj, en lig al paar dagen in het ziekenhuis.
Zegt ze gynaecoloog, ik bedoel de haartjes op het hoofdje van je kindje
Embarassed
lol!

Die nomineer ik echt voor de allerleukste!

ik ook.. Zat te proesten achter mijn bureau.. Terwijl ik dus druk aan het werk ben:)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Kat1980 vr 19 okt 2012 - 3:20

xxjojootjexx schreef:
Marin schreef:
Flower_L schreef:
Purpleflower schreef:De gynaecoloog ging bloed afnemen bij mijn dochter tijdens de bevalling. Ik leg mijn benen in de steunen, zegt ze tegen de co assistent, moet je kijken wat een haar.
Ik nou ja zeg!!!!! Kan ik ook niet meer bjj, en lig al paar dagen in het ziekenhuis.
Zegt ze gynaecoloog, ik bedoel de haartjes op het hoofdje van je kindje
Embarassed
lol!

Die nomineer ik echt voor de allerleukste!

ik ook.. Zat te proesten achter mijn bureau.. Terwijl ik dus druk aan het werk ben:)

Geweldig Laughing
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Kat1980 vr 19 okt 2012 - 3:24

Toen ik weeen had bij de jongste dacht ik deze lekker even te verzachten onder een warme douche. Helaas was dit een slecht idee, want ik kreeg persdrang. Dus ik roep: Hij komt, hij komt... Mijn vriend hoort dit en zweet peentjes (zeker aangezien de verloskundige er nog niet is), want die dacht me serieus onder de douche aan te treffen met een baby bungelend tussen mijn benen... Nu kan hij er gelukkig wel om lachen!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Stuiterbal vr 19 okt 2012 - 5:20

Purpleflower schreef:Nu kan ik ik er ook om lachen. Toen was ik echt boos

OMG ik ga echt helemaal stuk hier !!! :dance: :dance:
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Puggle vr 19 okt 2012 - 5:39

De stagiere had 's middags gezegt dat ze tot 7 uur werkte. Dus toen ik mocht gaan persen en even bezig was keek ik naar de klok boven mijn hoofd en zei ineens uit het niets he het is 7 uur je moet naar huis hoor! Ze is natuurlijk gebleven tot L. Er was.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  PapillonRose vr 19 okt 2012 - 6:11

Purpleflower, ik vind die van jou ook de winnaar hier lol!

Zelf niet echt grappige dingen gehad tijdens de bevalling. Ja, mijn broertje die met de verpleegkundige aan het kletsen was en stond te beschrijven hoe hij dacht dat baby´s met adhd (heeft hij zelf) geboren zouden worden.. Die zouden eruit geschoten worden.. en de verpleegkundige deed toen voor hoe ze die zouden opvangen Laughing Achteraf kon ik er wel om lachen, op dat moment vond ik dat ze maar gewoon normaal moesten doen. Al heb ik dat niet gezegd hoor.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Jezzie vr 19 okt 2012 - 6:37

Muppetje schreef:
amber22 schreef:
_Lana_ schreef:Het enige wat een beetje grappig was, is dat ik tijdens de echte ontsluitingsweeen zei 'auw ik ben er wel een beetje klaar mee, pff' en een paar minuten erna, zonder wee 'oh dit valt allemaal best mee, ik zou het morgen zo weer doen'.
Lekker tegenstrijdig, haha.

Er stonden best veel mensen om mijn bed en ondanks dat het allemaal niet zo goed ging, was de sfeer echt heel goed en leuk.

Haha, dit herken ik. Ik heb meerdere keren geschreeuw dat ik het niet kon en niet vol hield. Maar toen hij geboren was zei ik, ach dat viel best mee! smile

Oh ja, dat heb ik ook héél vaak geroepen, maar das normaal toch? Wink angel

Haha ja dat herken ik ook! Ik zei na bijna elke wee, nu vind ik het niet leuk meer, duurt het nog lang? Terwijl ik achteraf het erg vond mee vallen en een snelle bevalling heb gehad.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Jasmine vr 19 okt 2012 - 6:58

Ik heb ook genoeg uitgekraamd, maar met stip op 1:

Nadat ik al 24 uur weeën had (gelukkig wel geslapen tussendoor), had ik eindelijk genoeg ontsluiting om verder in te leiden. Ik ging vrijwel meteen door de grond van ellende, maar kon nog niet naar OK voor een ruggenprik, dus had twee nogal onprettige uren. Toen die prik éindelijk zat, zei iemand van het OK-personeel tegen mij: "niemand heeft ooit gezegd dat bevallen leuk is". Mijn antwoord: "zeg dat wel, het maken vond ik leuker" Embarassed
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Gast vr 19 okt 2012 - 7:10

Bij de eerste bevalling, en die duurde lang, mocht mijn man geen centimeter bij me vandaangaan. Ik werd woest toen hij naar de wc ging!

Bij mijn tweede bevalling moesten we naar het ziekenhuis. Dat had de verloskundige niet verwacht en ze had al haar spullen al bij ons boven neergezet. Die moest ze dus weer gaan ophalen en in alle haast donderde ze met baarkruk en al van de trap.
Toen mijn man vroeg of ze pijn had, zei ik, heel gemeen: HALLO?? Ik ben aan het bevallen hoor!

Heb er echt wel 100x m'n excuses voor aangeboden later, maar ze begreep het (en had gelukkig geen pijn!)

Eenmaal in het ziekenhuis zei ik alleen maar dat ik ermee wilde stoppen en de volgende dag wel terug zou komen.

En toen ik persdrang had, schreeuwde mijn man: zuster! Ze moet poepen!
Dat was vast zijn wraak voor de eerste bevalling...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Mute_ vr 19 okt 2012 - 7:15

De verpleegkundige die bij onze bevalling was, kwam 's ochtends nog even langs. Ze vertelde dat ze op de gang zo had gelachen om mij. Mijn man kwam later dan ik binnen in het ziekenhuis dus ik lag al geinstalleerd en puffend in het ziekenhuisbed. Dus hij zet de Maxicosi en vluchttas op tafel en pakt meteen zijn camera en gaat foto's maken.. Ik heb toen al puffend gezegd; "Ik vind dit niet bepaald een kodakmomentje, schat."

Verder heb ik helemaal niet gescholden of gevloekt. Mijn man zei zelfs achteraf dat ik vaker mag bevallen van hem, want hij heeft mij nog nooit zo meegaand meegemaakt.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  *Troela* vr 19 okt 2012 - 7:18

*


Laatst aangepast door Mama1985 op vr 26 okt 2012 - 19:43; in totaal 1 keer bewerkt

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Jezzie vr 19 okt 2012 - 7:32

Toen ik aan het bevallen was, was het best druk in het ziekenhuis, dus de verpleegkundige liep steeds weg. Ik zat op de baarkruk te persen toen het ineens heel snel ging. Mijn vriend moest van de vk op het knopje drukken omdat ze hulp nodig had. Ik heb toen dat knopje uit zijn handen getrokken en het zelf ingedrukt! Ik vond dat hij niet snel genoeg was!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Printje vr 19 okt 2012 - 7:36

hahaha wat een verhalen geweldig.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  studiebol vr 19 okt 2012 - 9:32

Hoe aardig en vriendelijk en gezellig ik de gynacoloog(assistent) ook vond tijdens die week dat ik in het ziekenhuis lag, tijdens de bevalling zelf kon ik hem wel wat. En ik heb iets in de trant gezegd van " jij hebt lekker makkelijk praten" Hij gaf aan dat ik me even goed moest concentreren en dat ik het kon.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Shy vr 19 okt 2012 - 9:44

Ik heb helemaal niks leuks Sad heb geen rare dingen gezegd. Wel van te voren gezegd dat hij thuis maar naar het toilet moest gaan en als we in het ziekenhuis waren dat hij niet weg mocht gaan. Heeft hij wel heel goed naar geluisterd.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  ekjir@M vr 19 okt 2012 - 9:56

Bij de jongste moest ik na 16 uur weeën naar het ziekenhuis omdat ik nog maar 3 cm had. In de auto kreeg ik een weeënstorm met rugweeën. Toen we eindelijk boven waren met de lift had ik weer zo'n rugwee dus ik kwam de lift niet uit. En de vk maar staan voor de lift 'je moet er uit hoor er willen nog meer mensen met de lift' dat maakte mij dus niet uit en om van het 'gezeik' af te zijn drukte ik op de knop voor de begane grond. Toen de lift beneden was had ik de volgende wee alweer en de mensen in de lift maar vragen of alles goed ging.

Was wel jammer dat de vk weer op het knopje drukte van de lift. Ik had nog wel meer verbaasde gezichten willen zien in de lift.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  hellowkitty vr 19 okt 2012 - 10:36

Ik had beenweeën dus riep ik iedere keer *naam man* duw heel hard tegen mijn benen (anders gingen ze alle kanten op) en dat deed ik dus heel erg vaak.

Toen ik eenmaal mocht beginnen met persen vroeg ik doodleuk of het hoofdje het ergst was of de schouders en zei daarna ooo dan valt het wel mee.

Ook heb ik gevraagd of de buurvrouw die op mijn kamer lag ( de dag ervoor) ook aan het bevallen was en dat terwijl ik op dat moment dus al aan het persen was het personeel lag helemaal in een deuk. Dat ik me daarmee bezig hield. zal wel door de morfinepomp zijn gekomen.
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  CCC vr 19 okt 2012 - 12:10

Tijdens het persen heb ik de arts praktisch gedwongen een vacuumpomp erbij te halen, want dan schoot het tenminste eens op...

Ook een mannelijke arts geweigerd, hij kwam binnen en zou de vliezen wel even breken. Ik keek naar zijn handen en dacht ooohneee hoor... dus dat heb ik ook even gezegd tegen mijn vriend, terwijl de mannelijke arts nog bij ons stond. Daarna is hij weggelopen en zei hij tegen de verpleegkundige... Want ja, mevrouw B. wilt geen mannelijke arts...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Tania vr 19 okt 2012 - 21:56

Ik heb de gynaecoloog voor z'n hoofd geschopt toen ze aan het hechten waren Embarassed

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Mama Titty vr 19 okt 2012 - 22:20

Ik had tijdens mijn bevalling van L. flink moeten braken maar in het wasbakje van de wc en ja ging niet zo goed door want had net druiven op. Dus manlief stok pakken en roeren en dan nog erbij zeggen: Deze soep is f*cking delicious(ala Gordon Ramsey) we liggen hier nog vaker om in een deuk.

Of dat ik bij R. flinke rug weeën had maar man samen met verloskundige en kraamhulp thee kransje aan het houden waren en dat ik hem een por gaf en hij antwoorde: Wat is er, ik doe toch niks???
Nee dat is nou heel het probleem, rug masseren!!!!

Hebben hier nog vaker met kraamhulp en verloskundige over gehad, achteraf dingen waar je behoorlijk om kon lachen.
Of toen ze me aan het hechten waren bij L. dat ik echt iets had van: Ik zou het nog wel een keer kunnen hahahaha!!!!

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Antibes za 20 okt 2012 - 0:02

O
Mijn
God...

Ok,ik vind gynaecologie opeens een stuk minder leuk klinken.. :O
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Stuiterbal za 20 okt 2012 - 0:33

Antibes schreef:O
Mijn
God...

Ok,ik vind gynaecologie opeens een stuk minder leuk klinken.. :O

laughcry
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  bolus26 za 20 okt 2012 - 1:48

weet gelijk hoe de gynaecoloog aan zn scheve neus komt
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. - Pagina 3 Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum