Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..
+51
M@niek
SarahKey
Bluestar
bolus26
Antibes
Mama Titty
Tania
CCC
hellowkitty
ekjir@M
Shy
studiebol
Printje
*Troela*
Mute_
Jezzie
PapillonRose
Puggle
Stuiterbal
Kat1980
Amber-
Jasmine
Marin
Flower_L
_Blush_
Sophiee
Steep
Novalee
Dille
_Lana_
RYW
Bruintje Beer
Clapperdie
Parel
Slakje
Viva
Urban Naked
Floor
Jits
Caroow
Discordia
Rush
Purpleflower
Mamsie
xxjojootjexx
Muppetje
Darius
Twellie
SoGood
Fiwen
Paper Crown
55 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..
Ik moest bij de oudste halsoverkop met persdrang en volledige ontsluiting naar het ziekenhuis en had daar een vk die moeilijk Nederlands sprak. Ik kon haar amper verstaan en heb op den duur gezegd tegen mijn man dat ik dat mens echt voor geen meter kon verstaan en dat ze eerst maar eens Nederlands moest leren. Ze stond er toen naast
Gast- Gast
Mijn zus vertelde dat ze van de dokter tot tien moest tellen.
"Dat waren geen tien tellen hoor"
"Ja, echt wel, maar ik tel gewoon heel snel"
Daar moest ik wel om lachen
"Dat waren geen tien tellen hoor"
"Ja, echt wel, maar ik tel gewoon heel snel"
Daar moest ik wel om lachen
Gast- Gast
Enige wat ik kan herinneren is dat de kraamphulp die heeeeeeeel snel moest komen omdat ik volledige ontsluiting had nog lekker zat te vertellen dat ze toch nog maar haar gehaktbal naar binnen had gewerkt.. uhh hallo!? Hoe durf je dat te doen als je met spoed hier heen moet? ik heb toch ook niet gegeten. Ook vroeg de vk of ik zelf mijn teennagels nog had gelakt en hoe me dat gelukt is..
Op het moment zelf door irritant maar achteraf kon ik er om lachen.
Ook was ik na de bevalling blij omdat ik dacht niet gescheurd te zijn ofzo (voelde geen pijn ofzo) Maar daarna bleek het toch een totaal ruptuur te zijn. Daar ging mijn blijheid
Op het moment zelf door irritant maar achteraf kon ik er om lachen.
Ook was ik na de bevalling blij omdat ik dacht niet gescheurd te zijn ofzo (voelde geen pijn ofzo) Maar daarna bleek het toch een totaal ruptuur te zijn. Daar ging mijn blijheid
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Mijn dochter kwam poepend ter wereld!!
waardoor ik letterlijk onder de meconium zat!
Leuke kennismakking met mijn dochter
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
viva, ja mijn man heeft zich die 24 uur durende bevalling echt doodgeschaamd, ik heb zoveel geschreeuwd gegild en vreselijk hard ook dat er zelfs mensen vanaf de gang de kamer in kwamen om te kijken of het wel goed ging en er niet meer hulp nodig was. Toen ik een ruggeprik had heb ik ook tegen de verpleegster gezegd die al uren naar mijn gekrijs aan het luisteren was 'sorry nu ben ik wel weer lief hoor'
ik vond het echt een vreselijke ervaring maar dat is wel duidelijk he
Lelie, hahaha zoiets heb ik ook gezegd (ik ben slechthorend) en toen kreeg ik een gyn die van buitenlandse afkomst is en onduidelijk NL sprak, ik heb ook tussendoor gezegd 'ik versta er echt geen klap van hoor'
Parel, snap wel dat je boos was maar toch maar goed dat ze je andere kleren aan trok.
Bruintje Beer dat is ook bijzonder, dat heb ik nog nooit gehoord. Mijn broertje plaste wel meteen over alles en iedereen heen maar poepend ter wereld komen is ook wel bijzonder.
Lelie, hahaha zoiets heb ik ook gezegd (ik ben slechthorend) en toen kreeg ik een gyn die van buitenlandse afkomst is en onduidelijk NL sprak, ik heb ook tussendoor gezegd 'ik versta er echt geen klap van hoor'
Parel, snap wel dat je boos was maar toch maar goed dat ze je andere kleren aan trok.
Bruintje Beer dat is ook bijzonder, dat heb ik nog nooit gehoord. Mijn broertje plaste wel meteen over alles en iedereen heen maar poepend ter wereld komen is ook wel bijzonder.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
"Voortaan doen we het alleen nog maar anaal "
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Het enige wat een beetje grappig was, is dat ik tijdens de echte ontsluitingsweeen zei 'auw ik ben er wel een beetje klaar mee, pff' en een paar minuten erna, zonder wee 'oh dit valt allemaal best mee, ik zou het morgen zo weer doen'.
Lekker tegenstrijdig, haha.
Er stonden best veel mensen om mijn bed en ondanks dat het allemaal niet zo goed ging, was de sfeer echt heel goed en leuk.
Lekker tegenstrijdig, haha.
Er stonden best veel mensen om mijn bed en ondanks dat het allemaal niet zo goed ging, was de sfeer echt heel goed en leuk.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Bruintje Beer schreef:Mijn dochter kwam poepend ter wereld!!
die van mij ook! Schijt aan alles
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Hier ook!Dille schreef:die van mij ook! Schijt aan allesBruintje Beer schreef:Mijn dochter kwam poepend ter wereld!!
Volgens mij heeft de VK gezegd dat ik nog grapjes kon maken, maar ik zou echt niet meer weten wat ik dan gezegd zou hebben. Ik weet wel dat ik heel sterk dacht "Als dit het is dan blijft het bij één!", maar volgens mij heb ik dat niet hardop gezegd. Verder bleef het bij de standaard "Au!" en "Ik kan dit niet!"
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Muppetje schreef:Ik heb tijdens een wee (hé, het deed pijn, ik kan er ook niets aan doen) mijn man in zijnarmhand gebeten, best hard ook
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik ben ingeleid en toen ik eenmaal 4 cm ontsluiting had, kreeg de baby een electrode op haar hoofd voor de hartslag, zodat ik geen band meer om mijn buik hoefde. De hartslag was ineens enorm goed te horen en zeer regelmatig. Mijn vriend grapte al dat het wel een beat leek van een hardstylenummer. Voor ik het wist stond meteen te hakken op de heartbeat van onze dochter in de verloskamer. Hij ging helemaal uit zijn dak en ineens stond de verpleegster in onze kamer.. Dat gezicht van haar! Je kon me echt opdweilen haha! Wat hij niet wist, was dat ik alles gefilmd had. Later heeft iedereen zo gelachen om het filmpje!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Haha Sophiee! Dat lijkt me inderdaad heel grappig!
RYW heb je dat echt gezegd
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik was vroeger een enorme fan van de Backstreet Boys. In de verloskamer stond een radio en die had mijn vriend opgezet, ze speelden toen net een nummer van de BSB, en ik zei (bij 6 cm ontsluiting): "Als ik nu heeeel erg mijn best doe, wordt hij of zij geboren tijdens dit nummer, hoe speciaal !!".
Verder zat de verloskundige steeds mee in de kamer, maar ze deed (in mijn ogen) niet veel (ze hield zich bewust afzijdig omdat alles goed ging). Dus telkens als ze even weg was om iets te halen ofzo, siste ik naar mijn vriend: "waarom moet zij hier de hele tijd blijven? Ze DOET helemaal niks! Makkelijke job!!".
Oh en toen ik persdrang kreeg, hing ik net over zo'n grote bal. De VK zei "doe maar, geef er maar aan toe", en dan antwoordde ik: "maar dan doe ik een 'grote boodschap', hier zomaar op de grond !!". Mijn vriend lachte me achteraf wel uit dat ik zo 'beschaafd' gebleven was in mijn taalgebruik
Verder zat de verloskundige steeds mee in de kamer, maar ze deed (in mijn ogen) niet veel (ze hield zich bewust afzijdig omdat alles goed ging). Dus telkens als ze even weg was om iets te halen ofzo, siste ik naar mijn vriend: "waarom moet zij hier de hele tijd blijven? Ze DOET helemaal niks! Makkelijke job!!".
Oh en toen ik persdrang kreeg, hing ik net over zo'n grote bal. De VK zei "doe maar, geef er maar aan toe", en dan antwoordde ik: "maar dan doe ik een 'grote boodschap', hier zomaar op de grond !!". Mijn vriend lachte me achteraf wel uit dat ik zo 'beschaafd' gebleven was in mijn taalgebruik
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Ik was met mijn vriend samen naar Cabaret (Jandino) en die vroeg aan iemand uit het publiek waar was u tijdens de bevalling van uw vrouw/vriendin..
Eerst ging hij echt 3 minuten nadenken.. heel die zaal stil haha.. Toen zei hij heel zacht.. ''In de kantine van het ziekenhuis''... En toen vroeg Jandino.. waar was uw vrouw dan?.. Op haar kamer aan het bevallen.. Nouu haha hij kreeg echt de hele zaal over zich heen.. Hij vond het niet prettig om bij de bevalling te zijn..
Mijn vriend zei al.. Ik zou me echt kapot schamen als ik die man was haha.
Eerst ging hij echt 3 minuten nadenken.. heel die zaal stil haha.. Toen zei hij heel zacht.. ''In de kantine van het ziekenhuis''... En toen vroeg Jandino.. waar was uw vrouw dan?.. Op haar kamer aan het bevallen.. Nouu haha hij kreeg echt de hele zaal over zich heen.. Hij vond het niet prettig om bij de bevalling te zijn..
Mijn vriend zei al.. Ik zou me echt kapot schamen als ik die man was haha.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Flower_L op vr 19 okt 2012 - 2:26; in totaal 1 keer bewerkt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Steep schreef:
Volgens de verloskundige en mijn ex wel, ja. Nou ja, gezegd... Gebruld kwam dichter in de buurt, denk ik Maar in mijn verdediging: ik was knetterstoned van de pijnbestrijding
Bij de tweede kwam er overigens een gynaecoloog in opleiding bij. De dienstdoende gyn stelde hem keurig aan me voor. Ik blèrde daar keihard doorheen 'het interesseert me niet wie die vent is, al was het de tuinman. Al haal je de hele cameraploeg van SBS6 erbij, ik vind het best, als ze dit kind er maar helpen uithalen!' en ik heb ook nog tegen mijn ex gezegd dat hij uit z'n muil stonk. Echt een lief engeltje was ik, haha
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Wij hadden idd een leerling gynaecoloog (een jongen, sprekend lijkend op de man van mijn vriendin haha), en die zei steeds, `oh jaaaa, dat doet pijn he, zo`n wee?` op een gegeven moment heb ik hem even toegesist dat hij ^(&(^*^ helemaal geen idee had hoe zoiets voelt! Maak em nou!
Ook stond ie me elke keer bij àlles alles uit te leggen, toen keek ik *stoned van de adrenaline* naar hem en zei ik `Ik kijk wel naar je, maar ik luister niet hoor...`
En natuurlijk heb ik de `HET IS JOUW SCHULD` nog in de mond genomen, en het welbekende `DE VOLGENDE KOMT UIT CHINA`..
Ook stond ie me elke keer bij àlles alles uit te leggen, toen keek ik *stoned van de adrenaline* naar hem en zei ik `Ik kijk wel naar je, maar ik luister niet hoor...`
En natuurlijk heb ik de `HET IS JOUW SCHULD` nog in de mond genomen, en het welbekende `DE VOLGENDE KOMT UIT CHINA`..
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
RYW & Purpleflower, ik vind jullie verhalen wel echt geniaal haha
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Hahahaha, die is grof!Parel schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Novalee schreef:Hier ook!Dille schreef:die van mij ook! Schijt aan allesBruintje Beer schreef:Mijn dochter kwam poepend ter wereld!!
+1
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Purpleflower schreef:De gynaecoloog ging bloed afnemen bij mijn dochter tijdens de bevalling. Ik leg mijn benen in de steunen, zegt ze tegen de co assistent, moet je kijken wat een haar.
Ik nou ja zeg!!!!! Kan ik ook niet meer bjj, en lig al paar dagen in het ziekenhuis.
Zegt ze gynaecoloog, ik bedoel de haartjes op het hoofdje van je kindje
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Purpleflower schreef:De gynaecoloog ging bloed afnemen bij mijn dochter tijdens de bevalling. Ik leg mijn benen in de steunen, zegt ze tegen de co assistent, moet je kijken wat een haar.
Ik nou ja zeg!!!!! Kan ik ook niet meer bjj, en lig al paar dagen in het ziekenhuis.
Zegt ze gynaecoloog, ik bedoel de haartjes op het hoofdje van je kindje
Die nomineer ik echt voor de allerleukste!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nu kan ik ik er ook om lachen. Toen was ik echt boos
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Hij blijft gewoon leuk
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ja ik vind dat ook de winnaar, moest hardop lachen toen ik het las.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Bevallingsverhalen...
» Bevallingsverhalen.
» Alle bevallingsverhalen bij elkaar
» verkeerde maar grappige uitspraken
» Bevallingsverhalen
» Bevallingsverhalen.
» Alle bevallingsverhalen bij elkaar
» verkeerde maar grappige uitspraken
» Bevallingsverhalen