Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

+51
M@niek
SarahKey
Bluestar
bolus26
Antibes
Mama Titty
Tania
CCC
hellowkitty
ekjir@M
Shy
studiebol
Printje
*Troela*
Mute_
Jezzie
PapillonRose
Puggle
Stuiterbal
Kat1980
Amber-
Jasmine
Marin
Flower_L
_Blush_
Sophiee
Steep
Novalee
Dille
_Lana_
RYW
Bruintje Beer
Clapperdie
Parel
Slakje
Viva
Urban Naked
Floor
Jits
Caroow
Discordia
Rush
Purpleflower
Mamsie
xxjojootjexx
Muppetje
Darius
Twellie
SoGood
Fiwen
Paper Crown
55 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Paper Crown do 18 okt 2012 - 20:56

Wie wil ze me vertellen? Wat heb jij uitgekraamd?

Ik lees net dit en ik proestte het uit, haha! (is van zwangerschapspagina)

Oja en ook in het heets van de strijdt manlief staat bij mn hoofd en
houdt mijn hand vast tikt ie ineens op mn schouder "Schatje zegt hij ik
weet niet of IK dit wel kan" en ik zeg ook nog maakt niks uit komt wel
goed joh....HALLO lig ik te bevallen of jij hahaha!!

HAHA! Het is zo grappig!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Fiwen do 18 okt 2012 - 21:01

Hahaha geweldig!

Ik heb net na de bevalling toen de vlk vroeg 'en hoe gaat ze heten' helemaal paniekerig en in tranen geroepen 'dat weet ik niet meer!!!!' En dat terwijl we de naam al hadden voordat ik überhaupt zwanger was :p
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  SoGood do 18 okt 2012 - 21:05

Mijn moeder vroeg bijna de scheiding aan toen mijn vader tussen de weeen door naast haar op z'n gemakje boerenkool met worst ging eten.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Twellie do 18 okt 2012 - 21:06

Ik heb van alles uitgekraamd, maar geen grappige dingen pirat.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Darius do 18 okt 2012 - 21:10

Bij P had ik hele gezellige weeen, ik voelde me net of ik een wijntje te veel op had. Heb nog gevraagd of ze ook kaas en worst erbij serveerden.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Muppetje do 18 okt 2012 - 21:12

Ik heb tijdens een wee (hé, het deed pijn, ik kan er ook niets aan doen) mijn man in zijn arm gebeten, best hard ook Embarassed

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  xxjojootjexx do 18 okt 2012 - 21:13

Bij K. vroeg ik tussen de weeen door of Ronnie even naar de opticien wilde gaan om nieuwe lenzen te halen Laughing
Ik was nogal van de wereld, had al 6 maanden geen lenzen meer..
Bij T. werd ik boos op Ronnie, ik was flink in de weeen en toen vroeg hij om koffie. Die kreeg hij ook, nou ik zou zowat over hem heen kotsen..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Mamsie do 18 okt 2012 - 21:17

Bij de jongste ben ik tijdens het persen gestopt en gesnauwd "wat ga jij doen" omdat ik haar een schaar zag pakken.

Ik vroeg bij de middelste aan de verloskundige of de vorm van z'n schedel door de bevalling kwam. Toen ze "nee hoor dat is gewoon zn schedel" zei, zei ik heel beduusd "oohw"

Mijn man kwam bij de 1e met Mac Donalds binnen lopen en ook nog met z'n vader. Ik dacht echt "rot alle 2 op ofzo!!!". Vroeg mijn man nog kei droog aan mij of ik ook een hapje wilde.

Ook heb ik de kraamhulp afgesnauwd. Ze zei steeds "ja je doet t goed" 100x ofzo. Toen heb ik gezegd "ja nu weten we het wel".

Bij de laatste heb ik denk ik wel 50x achter elkaar KUT gezegd. Echt zo kut kut kut etc.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Purpleflower do 18 okt 2012 - 21:23

De gynaecoloog ging bloed afnemen bij mijn dochter tijdens de bevalling. Ik leg mijn benen in de steunen, zegt ze tegen de co assistent, moet je kijken wat een haar.
Ik nou ja zeg!!!!! Kan ik ook niet meer bjj, en lig al paar dagen in het ziekenhuis.
Zegt ze gynaecoloog, ik bedoel de haartjes op het hoofdje van je kindje
Embarassed
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Rush do 18 okt 2012 - 21:23

Purpleflower schreef:De gynaecoloog ging bloed afnemen bij mijn dochter tkjdens de bevalling. Ik leg mijn benen in de steunen, zegt ze tegen de co assistent, moet je kijken wat en haar.
Ik nou ja zeg!!!!! Kan ik ook niet meer bjj, en lig al paar dagen in het ziekenhuis.
Zegt ze gynaecoloog, ik bedoel de haartjes op het hoofdje van je kindje
Embarassed
Hahahahaha, ik zit echt hardop te lachen!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Muppetje do 18 okt 2012 - 21:24

Purpleflower schreef:De gynaecoloog ging bloed afnemen bij mijn dochter tkjdens de bevalling. Ik leg mijn benen in de steunen, zegt ze tegen de co assistent, moet je kijken wat en haar.
Ik nou ja zeg!!!!! Kan ik ook niet meer bjj, en lig al paar dagen in het ziekenhuis.
Zegt ze gynaecoloog, ik bedoel de haartjes op het hoofdje van je kindje
Embarassed

Wahahahaha,, deze vind ik geniaal

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Paper Crown do 18 okt 2012 - 21:27

HAHAHA, te grappig!!! Ik lees net deze, ik vind het zooo grappig hahahaha









Ook is mijn man even onwel geworden net voordat ik mocht gaan persen. Er
stonden 3 vrouwen aan mijn bed, de verloskundige, de assistent gyn en
een verpleegkundige. Ik lig op mijn rug, klaar om te gaan persen en
ineens zie ik die koppies van die drie vrouwen naar mijn man toe
draaien. Ik volg hun blikken en zie mijn man wit wegtrekken en gaan
zitten met zijn hoofd tussen zijn benen. Ik word pissig (niet eens op
mijn man, maar op die vrouwen) en het enige wat ik zeggen kan is: "He!
Op mij letten, dit is MIJN moment!!"

HAHHAHA, dit is MIJN MOMENT.. LOL
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Paper Crown do 18 okt 2012 - 21:27

Darius schreef:Bij P had ik hele gezellige weeen, ik voelde me net of ik een wijntje te veel op had. Heb nog gevraagd of ze ook kaas en worst erbij serveerden.

Haha.. te leuk!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Discordia do 18 okt 2012 - 21:36

Purpleflower schreef:De gynaecoloog ging bloed afnemen bij mijn dochter tijdens de bevalling. Ik leg mijn benen in de steunen, zegt ze tegen de co assistent, moet je kijken wat een haar.
Ik nou ja zeg!!!!! Kan ik ook niet meer bjj, en lig al paar dagen in het ziekenhuis.
Zegt ze gynaecoloog, ik bedoel de haartjes op het hoofdje van je kindje
Embarassed

Laughing Very Happy
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Caroow do 18 okt 2012 - 21:41

Gelezen op een ander forum, geen bevalling maar wel grappig..

Vrouw heeft haast omdat ze een afspraak heeft bij de gyn (strippen oid) en kind heeft glittermakeup opgedaan, snel daar dus een washandje overheen. Kind weer schoon, en oja ook nog even tussen dr benen wassen.

Ligt ze bij de gyn, zegt die man "zo, u heeft er wel een feestje van gemaakt".
Had ze dus met dat glitterwashandje zichzelf gewassen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Jits do 18 okt 2012 - 21:43

Caroow schreef:Gelezen op een ander forum, geen bevalling maar wel grappig..

Vrouw heeft haast omdat ze een afspraak heeft bij de gyn (strippen oid) en kind heeft glittermakeup opgedaan, snel daar dus een washandje overheen. Kind weer schoon, en oja ook nog even tussen dr benen wassen.

Ligt ze bij de gyn, zegt die man "zo, u heeft er wel een feestje van gemaakt".
Had ze dus met dat glitterwashandje zichzelf gewassen.

Dat is een scene van Single, dat tv programma.
Jits
Jits
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Caroow do 18 okt 2012 - 21:44

Echt?

Ik heb het gelezen toen mijn moeder actief was op dat forum, zo'n 10 jaar geleden confused
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Jits do 18 okt 2012 - 21:46

Caroow schreef:Echt?

Ik heb het gelezen toen mijn moeder actief was op dat forum, zo'n 10 jaar geleden confused

Dan hebben ze het misschien van dat forum gejat Wink
Jits
Jits
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Caroow do 18 okt 2012 - 21:49

Jits schreef:
Caroow schreef:Echt?

Ik heb het gelezen toen mijn moeder actief was op dat forum, zo'n 10 jaar geleden confused

Dan hebben ze het misschien van dat forum gejat Wink

Het was toen wel een groot forum, dus wie weet:)

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Floor do 18 okt 2012 - 22:13

Ik was al een uur of 14 aan het bevallen toen ik eindelijk een ruggeprik had. Ik moest op die afdeling (waar de prik gezet is) blijven liggen zodat ze even konden monitoren of het wel goed werkte. Na 30 minuten ging ik roepen over die afdeling heen (mijn man schaamde zich dood) 'Duurt het nog lang??!?!? Ik heb honger!!!! Twisted Evil '
Een 10 minuten later kwam de verpleger daar melden, mevrouw volgens mij werkt die prik prima want ik heb u het laatste kwartier alleen maar horen klagen over honger Laughing
Mijn man zat er echt zo bij silent Embarassed

Toen ik 22.5uur aan het bevallen was en zoonlief nog steeds niet eruit kwam werd er bloed afgenomen van zijn hoofdje. Er werd een kokertje ingebracht waardoor de gyn kon kijken en bloed af kon nemen. Het enige wat ik wou weten was, heeft de baby haar?? :P Ik wou zo graag een baby met haartjes. Laughing
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Urban Naked do 18 okt 2012 - 22:50

Ha die van purpleflower is wel heel grappig.

Tijdens de bevalling had ik pijnstillers die ik met een druk op de knop zelf kon toedienen, daar ging ik nogal enthousiast mee om waardoor ik in een soort constante trip zat, op een gegeven moment had m'n vriend wel een heel bijzondere blouse aan met zwevende patroontjes, ik vond het prachtig.

Na de bevalling werd ik geopereerd maar ik was plaatselijk verdoofd. Ik kon niet zien wat er gebeurde maar ik zag wel een klok hangen en hoorde artsen met elkaar kletsen, en na anderhalf uur vroeg ik dus 'hee jongens GEBEURT er hier ook nog iets of hoe lang moet ik hier nog liggen!!' maar toen zei de arts 'ik ben al bijna klaar mevrouw!'. Ik was er echt van overtuigd dat ik nog steeds lag te wachten op de operatie.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Viva do 18 okt 2012 - 22:58

Floor, haha, ik zou me ook schamen als man zijnde Wink
Maar goed, een vrouw die aan het bevallen is kraamt alleen maar onzin uit ongeveer, dus dat zijn ze wel gewend.

mijn bevalling wa niet vervelend, maar ik heb ook niets grappigs gedaan of gezegd.
Alleen gevraagd of, toen ze het hoofdje zagen, het haar had smile
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Slakje do 18 okt 2012 - 23:00

De anesthesist was een doodleuke kerel die me zei: "Maar mevrouw, ik heb alle tijd, hoor. Tot na de bevalling zelfs." Ik ben toen heel boos geworden. Maar na de prik zei ik heel zachtjes: "Dankjewel."
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Parel do 18 okt 2012 - 23:09

Caroow schreef:Echt?

Ik heb het gelezen toen mijn moeder actief was op dat forum, zo'n 10 jaar geleden Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. 878948377

En deze maand staat dat verhaal in de Kinderen!

Ik moest overgeven toen ik vol `in labor` was..
Mijn vriend werd hysterisch, gooide de deur open en schreeuwde `ZE MOET OVERGEVEN, ZE MOET OVERGEVEN` en greep naar de prullenbak, hield hem schuin voor me maar ik kon door de weeen geen kant op haha, dus ik kotste mezelf helemaal onder .. Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. 394967
Toen kwam er weer een wee en toen moest ik even meepuffen, en dat deed ik dus recht in mijn vriends gezicht haha hij heeft het later pas gezegd maar moest echt zn adem inhouden (mooi dat ie wist dat ie geen recht van spreken had op dat moment). Laughing

Toen de verpleegster kwam (^&%&*wijf!) zei ze `mevrouw u moet even een ander shirt aan hoor` zei ik `nee, gaat goed zo, geen ander shirt` toen kregen we een woordenwisseling en zei ze `u stinkt een uur in de wind` en trok zo mijn shirt uit.. blij toe uiteindelijk haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 23:12

Enige waar ik achteraf om kan lachen was over dat ik me ontzettend aan het ergeren was dat de rits van de rok van de vk openstond. Keek daar iedere keer recht in als ze bij mijn hoofd stond Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen.. Empty Re: Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum