Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Borstvoeding en langer slapen 's nachts

2 plaatsers

Ga naar beneden

Borstvoeding en langer slapen 's nachts Empty Borstvoeding en langer slapen 's nachts

Bericht  Sanne do 18 okt 2012 - 19:42

Mijn dochter sliep tegen het einde van mijn zwangerschapsverlof meestal zo'n 5 à 7 uur aan een stuk. Toen ik weer aan het werk ging, was dat snel voorbij. Ze dronk weinig overdag en kwam 's nachts haast elk uur.

Inmiddels werk ik al bijna 4 maanden weer en dochter komt nu ongeveer om de 2,5 uur voor een voeding 's nachts. Overdag laat ze er ongeveer 3 tot 4 uur tussen. Mijn dochter drinkt 's nachts wel goed, het zijn niet een paar slokjes ofzo. Ik heb wel geprobeerd om haar alleen te troosten 's nachts, maar dat werkt niet. En ik wil er eigenlijk ook geen drama van maken, als ze het nodig is, dan is dat zo.

Volgens mij zijn hier meer moeders waarvan de kinderen lang meerdere nachtvoedingen hebben gehad. Hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat je kind langer doorsliep? En heb je daar zelf actie in ondernomen of ging het vanzelf beter?

Ik ben eigenlijk even op zoek naar succesverhalen, dat het echt beter wordt...

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding en langer slapen 's nachts Empty Re: Borstvoeding en langer slapen 's nachts

Bericht  Liadan do 18 okt 2012 - 19:50

Tot 10 maanden was het slapen van mijn zoon drama met meestal minstens 5 nachtvoedingen en uren huilen 's nachts. Met 10 maanden ging het opeens een stuk beter en hoefde hij opeens vaak maar 1 of 2 voedingen en sliep hij heel af en toe een nacht door (max. 7 uur achter elkaar).
Nu gaat het slapen sinds een paar weken weer minder goed maar een voeding hoeft hij dan niet (meestal pas rond half 6).
Hier ging het met 10 maanden dus opeens beter, we hebben hier niks voor gedaan.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding en langer slapen 's nachts Empty Re: Borstvoeding en langer slapen 's nachts

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 19:56

Mijn oudste kwam tot 9 maanden nog een paar keer voor een nachtvoeding. Dit is toen vanzelf over gegaan. Mijn jongste kreeg al met 8 weken geen nachtvoeding meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding en langer slapen 's nachts Empty Re: Borstvoeding en langer slapen 's nachts

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum