Dagcafé 2011
+28
Sweety
Lejow
Caroow
Qiara
Toet
Zwoesj
Japje
Zwerver
M_as
Cheesegirl
Jordana
Try
Merai
Blond
Suus
Serena
Chocolate Cookie
Arwyn
aniet
Moezie
Mystic
VeryCherry
TGR
Lavendel
Lotus
Kabouter
Inge
Roze Roos
32 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jeetje dat is schrikken..heel erg veel sterkte!!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Jemig Alex, zie net de post over je familie. Wat akelig zeg. Hoe kunnen ze zo reageren :S Twisted..
Gast- Gast
fijn dat het is opgelost door jullie,Kabouter!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Fijn dat het nu beter geregeld is, Kabouter!
Morgen en overmorgen zullen vreselijk zwaar worden.... hier wordt in ieder geval aan jou/jullie gedacht...
Morgen en overmorgen zullen vreselijk zwaar worden.... hier wordt in ieder geval aan jou/jullie gedacht...
Gast- Gast
Ja, zo ineens werd hij ziek. Ze dachten dat hij de Mexicaanse Griep had, maar dat bleek het niet te zijn. Dus nu ligt hij in een kamer in een afgesloten deel in het ziekenhuis ook gewoon. Lijkt wel een slechte soap joh!
Dubbele longontsteking erbij, delen van zijn lichaam die verlamd zijn, 40+ graden koorts, zijn suikergehalte rond de 33 (normaal moet dat toch rond de 5 zitten?). Echt vreemd!
Dubbele longontsteking erbij, delen van zijn lichaam die verlamd zijn, 40+ graden koorts, zijn suikergehalte rond de 33 (normaal moet dat toch rond de 5 zitten?). Echt vreemd!
Gast- Gast
Sterkte Liva! Dat zijn rotdingen!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Theedoosje schreef:Auxo schreef:Ik ga mijn nagels lakken! Wil ik heel de dag al doen, dus wordt wel tijd.
hahah Succes Wel fijn dat je doet nadat je met de rest klaar bent. Kan het goed drogen
Ja precies. Lekker achter de computer, dan is het altijd zo droog heb ik het idee
Gast- Gast
Ik geloof dat hij nu in het ziekenhuis blijft waar hij is. Mijn vriend belde net en er was gelukkig niks op zijn hartkleppen gevonden. Ze vrezen namelijk voor een bacterie die zijn vitale organen aantast. Ben wel even uit mijn doen merk ik.
Gast- Gast
Jeetje Liva dat is inderdaad schrikken. Sterkte de komende tijd, hopelijk komt hij er weer bovenop.
Kabouter, fijn dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Veel sterkte voor morgen en voor overmorgen, zullen zware dagen worden. Ook sterkte voor daarna, dan begint het rouwen en zal ook een zware tijd zijn.
Kabouter, fijn dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Veel sterkte voor morgen en voor overmorgen, zullen zware dagen worden. Ook sterkte voor daarna, dan begint het rouwen en zal ook een zware tijd zijn.
Gast- Gast
ik zit ondertussen Help mijn kind is te dik te kijken,maar tjongejonge..
dat ene jochie heeft gewoon een electrische fiets in de schuur staan
dat ene jochie heeft gewoon een electrische fiets in de schuur staan
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Waaaaat? Reva, ben jij ook op dezelfde dag jarig als A.?
Hier bij de Hema hadden ze de Takkiebekers ook niet meer sorry.
Hier bij de Hema hadden ze de Takkiebekers ook niet meer sorry.
Gast- Gast
Jeetje Liva ik lees nu jouw berichtje pas. Vreselijk zeg! Ik hoop dat je schoonvader er weer bovenop komt ... Sterkte!
Gast- Gast
jeetje Liva, sterkte!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Jeetje Liva, sterkte gewenst!
Ik heb een drukke dag gehad, gesprek op mijn werk en daarna gewerkt en gesport. Nu eens even rustig zitten, douchen en dan naar mijn bed!
Ik heb een drukke dag gehad, gesprek op mijn werk en daarna gewerkt en gesport. Nu eens even rustig zitten, douchen en dan naar mijn bed!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Gutenabend,
daar ben ik weer...
daar ben ik weer...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Bah sterkte Liva en Kabouter natuurlijk ook. Is er al nieuws over Isabella's schoonouders?
Mijn schoolfeestje zit er weer op. Was nog super leuk! de stoere vierdeklas jongens wilden de hele tijd met me dansen :-) en ik heb nog rozen meegekregen ook van de leerlingen. Super lief! Als ze nou eens zo waren tijdens de les..
Nu weer in de trein terug gauw naar huis. Poeh heb de dag overleefd :-)
Mijn schoolfeestje zit er weer op. Was nog super leuk! de stoere vierdeklas jongens wilden de hele tijd met me dansen :-) en ik heb nog rozen meegekregen ook van de leerlingen. Super lief! Als ze nou eens zo waren tijdens de les..
Nu weer in de trein terug gauw naar huis. Poeh heb de dag overleefd :-)
Gast- Gast
Hier geen (nieuw) nieuws, ze moet nu rust houden en morgen naar het ziekenhuis voor onderzoeken. Maar ik denk dat het met stress/overspannen te maken heeft, want ze slaapt misschien 3u per nacht en hebben een horeca-zaak die 5 dagen van 3 tot 3 open is, dus dat trek je gewoonweg niet na een tijdje, en ik ben bang dat dat een probleem gaat worden & dat het daar te maken mee heeft (niet quoten....)
Gast- Gast
Marin, dat klinkt goed! Heb je er een fijn gevoel over, dat ze nu wel zo tegen je deden? Lijkt mij wel prettig.
Gast- Gast
Hè wat een vervelende dingen maken wij toch allemaal mee.. Sterkte en een aan iedereen die het moeilijk heeft!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Marin, fijn om te lezen dat je het leuk hebt gehad op het feestje. Wat een verschil hoe leerlingen in de klas kunnen zijn en in hun 'vrije tijd'.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: