Dagcafé 2011
+28
Sweety
Lejow
Caroow
Qiara
Toet
Zwoesj
Japje
Zwerver
M_as
Cheesegirl
Jordana
Try
Merai
Blond
Suus
Serena
Chocolate Cookie
Arwyn
aniet
Moezie
Mystic
VeryCherry
TGR
Lavendel
Lotus
Kabouter
Inge
Roze Roos
32 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Wow echt niet? Dat is fijn zeg. Ik krijg echt ontzettende last van lange tijd achter mijn laptop zitten.Lotus schreef:Ik zit wel veel achter mijn laptop, maar daar krijg ik nooit last van. Denk dat ik zo maar een kersenpittenkussen warm ga maken. En misschien wordt het toch wel tijd dat ik achter mijn laptop vandaan kom. Niet omdat de pijn daardoor over gaat, maar omdat ik even moet doen alsof ik nog een soort van leven heb.
Gast- Gast
fijne avond Lotus! hoop dat je je morgen weer wat beter voelt!Lotus schreef:Ik zit wel veel achter mijn laptop, maar daar krijg ik nooit last van. Denk dat ik zo maar een kersenpittenkussen warm ga maken. En misschien wordt het toch wel tijd dat ik achter mijn laptop vandaan kom. Niet omdat de pijn daardoor over gaat, maar omdat ik even moet doen alsof ik nog een soort van leven heb.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
aniet schreef:als ik morgen boodschappen ga doen,zal ik aan je denken!Trisha schreef:Hoe is het allemaaaaal?
Zeeeg... Als er iemand een zak M&Ms heeft en niks met de actiecode op de verpakking doet.... Denk aan mij?
Oeh thank you! Ik eet zelden M&Ms...
En Darcy?..
M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!! M&MS!!
Gast- Gast
wat is de actie eigenlijk?!
aniet- Kletskop
heb jij even geluk!! hier in de buurt is geen Pathe bioscoop,dus als ik m&m's heb zal ik jou de code geven. :oTrisha schreef:Bij 3 actiecodes krijg je een bioscoopkaartje van Pathé thuisgestuurd :p
aniet- Kletskop
Alex167 schreef:Dolores schreef:O en Alex?
Jouw dochter is t enige forumkindje waarvan ik uit mijn hoofd weet wanneer ze jarig is... (als mama ook jarig is )
Coooool!
En ik ben dan ook jarig!!!!!
June: jammer, maar lief dat je hebt gekeken!
Gast- Gast
aniet schreef:heb jij even geluk!! hier in de buurt is geen Pathe bioscoop,dus als ik m&m's heb zal ik jou de code geven. :oTrisha schreef:Bij 3 actiecodes krijg je een bioscoopkaartje van Pathé thuisgestuurd :p
*Happydance!*
Gast- Gast
zal ik morgen voor jou ook een zakje meenemen,Darcy?
aniet- Kletskop
Trisha schreef:Hoe is het allemaaaaal?
Zeeeg... Als er iemand een zak M&Ms heeft en niks met de actiecode op de verpakking doet.... Denk aan mij?
Heb ik, maar geen actiecode gezien, als vriend hem opheeft zal ik kijken voor je.
Gast- Gast
Isabella schreef:Trisha schreef:Hoe is het allemaaaaal?
Heb ik, maar geen actiecode gezien, als vriend hem opheeft zal ik kijken voor je.
heb van de week 2 actiecodes weg gegooid
Gast- Gast
wat is t hier nog rustig?!
aniet- Kletskop
aniet schreef:wat is t hier nog rustig?!
saai he! .. Ik denk dat iedereen eerst doet wat ie moet doen.. en dan pas gaat forummen
Gast- Gast
Zo..ik heb even rust aan mijn hoofd dus kan ik hier even komen kletsen.
Hoe is het met iedereen?
Hoe is het met iedereen?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Auxo schreef:Ik ga mijn nagels lakken! Wil ik heel de dag al doen, dus wordt wel tijd.
hahah Succes Wel fijn dat je doet nadat je met de rest klaar bent. Kan het goed drogen
Gast- Gast
met mij gaat t goed,Kabouter,ik ben alleen wat moe.
vanavond maar niet al te laat gaan slapen.
hoe is t met jou?
vanavond maar niet al te laat gaan slapen.
hoe is t met jou?
aniet- Kletskop
Ik ben aan het wachten op mijn vriend.. Hij is samen met zijn broer naar het ziekenhuis. Zijn vader ligt in quarantaine. Heeft een over het algemeen dodelijke bacterie bij zich. Dus hij is er slecht aan toe. Brrr..
Gast- Gast
jeetje,Liva,dat is niet mis!
sterkte met wachten.
sterkte met wachten.
aniet- Kletskop
Ik ben ook benieuwd Dolores!
Met mij gaat het wel weer..gister was het minder na de vrouw die de crematie kwam regelen, maar vandaag is het allemaal opgelost door ons en gaat het wel weer. Verder gaat het ook wel redelijk eigenlijk..hopelijk blijft dat zo. Morgen (avondwake) en overmorgen (crematie) zal wel heel moeilijk worden.
Met mij gaat het wel weer..gister was het minder na de vrouw die de crematie kwam regelen, maar vandaag is het allemaal opgelost door ons en gaat het wel weer. Verder gaat het ook wel redelijk eigenlijk..hopelijk blijft dat zo. Morgen (avondwake) en overmorgen (crematie) zal wel heel moeilijk worden.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: