Dagcafé 2011
+28
Sweety
Lejow
Caroow
Qiara
Toet
Zwoesj
Japje
Zwerver
M_as
Cheesegirl
Jordana
Try
Merai
Blond
Suus
Serena
Chocolate Cookie
Arwyn
aniet
Moezie
Mystic
VeryCherry
TGR
Lavendel
Lotus
Kabouter
Inge
Roze Roos
32 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
ik meld me weer!
mn oma en moeder waren hier voor een kop koffie.
oma heeft gelukkig haar arm niet gebroken,maar t doet wel veel pijn.
mn oma en moeder waren hier voor een kop koffie.
oma heeft gelukkig haar arm niet gebroken,maar t doet wel veel pijn.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemiddag dames!
Eindelijk ook weekend voor mij
Op school echt een oersaai college achter de rug waar ik geen bal van snapte..
Eindelijk ook weekend voor mij
Op school echt een oersaai college achter de rug waar ik geen bal van snapte..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Aniet, gelukkig heeft ze niks gebroken. Maar het doet altijd erg pijn, hopelijk gaat het een beetje met haar.
Dolcis, dáag!
Wat een rot dag. Het is al de hele dag donker, het regent, het waait, daardoor kon ik niet echt weg, ik heb hoofdpijn, ben misselijk en het is alweer half 5 geweest, dus de dag is bijna om alweer, bah. Voor mijn gevoel echt helemaal niks gedaan vandaag :cyclops:
Dolcis, dáag!
Wat een rot dag. Het is al de hele dag donker, het regent, het waait, daardoor kon ik niet echt weg, ik heb hoofdpijn, ben misselijk en het is alweer half 5 geweest, dus de dag is bijna om alweer, bah. Voor mijn gevoel echt helemaal niks gedaan vandaag :cyclops:
Gast- Gast
Vervelend hé Isabella dat weer? Ik word er ook altijd echt chagerijnig en somber van..
Cheesegirl- Ratel
Goeiemiddag dames!
Ik typ wat moeilijk, heb gisteren bij de volleybal mn (middel)vinger gekneusd
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Het waait hier ook heel hard. Ik moest net boodschappen op de fiets maar het was haast niet te doen Ik ben blij dat ik weer lekker warm binnen zit! Wat gaan jullie straks eten?
Gast- Gast
Carola589 schreef:Vervelend hé Isabella dat weer? Ik word er ook altijd echt chagerijnig en somber van..
Inderdaad ja, het is echt zo'n dag van niks.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Het waait hier ook heel hard. Ik moest net boodschappen op de fiets maar het was haast niet te doen Ik ben blij dat ik weer lekker warm binnen zit! Wat gaan jullie straks eten?
Arme jij, nu weer lekker warm binnen zitten dus! Wij zijn de kast aan het leeg-eten dus het wordt óf tomatensoep met stokbrood, of gehaktballen met saté saus met stokbrood of ragout.
Gast- Gast
Ik ga straks spaghetti maken Brennuss.
Alleen heb ik echt geen zin om iets te doen, het liefst blijf ik lekker zitten en maakt me vader het!
Alleen heb ik echt geen zin om iets te doen, het liefst blijf ik lekker zitten en maakt me vader het!
Cheesegirl- Ratel
nou Isabella,voel je niet bezwaard ik heb ook bijna geen reet uitgevoerd vandaag.
alleen mn bed verschoond,was opgevouwen en boodschappen gedaan.
dat laatste deed ik met de auto,normaal altijd op de fiets,maar ik kreeg sms van mn moeder dat ze al onderweg was met oma naar mij toe en het waait ontiegelijk hard dat ik vond dat ik wel met de auto mocht van mezelf!
alleen mn bed verschoond,was opgevouwen en boodschappen gedaan.
dat laatste deed ik met de auto,normaal altijd op de fiets,maar ik kreeg sms van mn moeder dat ze al onderweg was met oma naar mij toe en het waait ontiegelijk hard dat ik vond dat ik wel met de auto mocht van mezelf!
aniet- Kletskop
weet ik nog niet, moet de deur nog uit voor boodschappen :sBrennuss schreef:Het waait hier ook heel hard. Ik moest net boodschappen op de fiets maar het was haast niet te doen Ik ben blij dat ik weer lekker warm binnen zit! Wat gaan jullie straks eten?
Eet alleen omdat vriend voetbaltournooi heeft van zijn werk, dus nog geen idee
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
jeetje,hoe krijg je dat voor elkaar?!Chocolate Cookie schreef:Goeiemiddag dames!
aniet- Kletskop
ik ga kip eten,maar dan in zo'n braadzak uit de oven
braadgeheimen heet t.
en daar eet ik salade bij en gebakken aardappelen
braadgeheimen heet t.
aniet- Kletskop
aniet schreef:jeetje,hoe krijg je dat voor elkaar?!Chocolate Cookie schreef:Goeiemiddag dames!
Bal kwam verkeerd terecht, en alleen op het topje van mijn middelvinger. En toen klapte die naar achteren... :face:
Chocolate Cookie- Ratel
Auw, lastig.
Ik heb dat jaren geleden ook een keer gehad, toen ik nog op volleybal zat
Ik heb dat jaren geleden ook een keer gehad, toen ik nog op volleybal zat
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
aniet schreef:ik ga kip eten,maar dan in zo'n braadzak uit de oven
braadgeheimen heet t.
Heet dan niet Braadstomen? Van Magi toch? Ze hebben daar nu ook een nieuwe van, voor karbonades! Lijkt me erg lekker
Ik ga straks lekker Tandoori eten, met rijst en naan
Gast- Gast
Ahh lekker!aniet schreef:ik ga kip eten,maar dan in zo'n braadzak uit de oven
braadgeheimen heet t.
Nu ik dat zo lees heb ik daar zin in en helemaal geen zin in spaghetti..maar goed
Cheesegirl- Ratel
Haha, ja toen ik daar begon zeiden ze al: Als je je vingers gaat kneuzen hoor je dr echt bij! Dus ik heb mijn doop bij de club ook maar weer gehad denk ik dan maar
Wij eten vanavond trouwens broccoli, heel erg lang geleden is dat
Wij eten vanavond trouwens broccoli, heel erg lang geleden is dat
Chocolate Cookie- Ratel
Ben ik ook weer! Lekker vrij!
Wil graag mee kletsen maar steeds geen puf om alles door te lezen waar jullie het over hadden. Maar ben wel geïnteresseerd en wil ook niet binnen komen vallen.
Haha ja waar een mens zich al niet druk over kan zitten maken.
Ik ga zo eerst even boodschappen doen en dan vanavond lekker op de bank x factor kijken en chillen. Moet ook nog wat voorbereiden voor de grote Amerika meeting van morgen. Ben ik best zenuwachtig om. Ik zit in het organisatieteam en we zijn al maanden bezig met alles regelen. Morgen is het dan eindelijk zover. Super grote meeting met 90 man, op locatie, van 16.00 tot 23.00 en daarna allemaal in hotel overnachten. Allemaal activiteiten georganiseerd enzo. Spannend!
Wil graag mee kletsen maar steeds geen puf om alles door te lezen waar jullie het over hadden. Maar ben wel geïnteresseerd en wil ook niet binnen komen vallen.
Haha ja waar een mens zich al niet druk over kan zitten maken.
Ik ga zo eerst even boodschappen doen en dan vanavond lekker op de bank x factor kijken en chillen. Moet ook nog wat voorbereiden voor de grote Amerika meeting van morgen. Ben ik best zenuwachtig om. Ik zit in het organisatieteam en we zijn al maanden bezig met alles regelen. Morgen is het dan eindelijk zover. Super grote meeting met 90 man, op locatie, van 16.00 tot 23.00 en daarna allemaal in hotel overnachten. Allemaal activiteiten georganiseerd enzo. Spannend!
Gast- Gast
Ik vertrek zo voor een paar daagjes richting Zwolle. Wilden eigenlijk verjaardag van oma vieren, hele familie komt af, maar die is vandaag naar het ziekenhuis gegaan met enge klachten en mijn tante heeft kanker met uitzaaiingen...dat soort dingen komen toch altijd tegelijkertijd...hopelijk was het alles. Zal wel niet echt een feestelijk weekendje worden maar we hebben een bungalow gehuurd en maken er het beste van.
Gast- Gast
[quote="Brennuss"]
Heet dan niet Braadstomen? Van Magi toch? Ze hebben daar nu ook een nieuwe van, voor karbonades! Lijkt me erg lekker
ja klopt ik ben in de war!
aniet schreef:ik ga kip eten,maar dan in zo'n braadzak uit de oven
braadgeheimen heet t.
ja klopt ik ben in de war!
aniet- Kletskop
Wat heftig Mozz!
Hopelijk kunnen jullie er toch een 'leuk' weekendje van maken met z'n allen.
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:Wat heftig Mozz!
Dankje! Gaan we zeker proberen...zitten sippen helpt ook niets maar is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Gast- Gast
mozzarella schreef:
Dankje! Gaan we zeker proberen...zitten sippen helpt ook niets maar is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Wat voor enge klachten heeft je oma precies? En is je tante opgegeven of is er nog hoop?
Staat een beetje hard misschien, weet alleen niet zo goed hoe ik het anders moet vragen..
Cheesegirl- Ratel
Hè gadver mozz. Elke keer als ik in dit topic kom schrijven, schrijft iemand anders zoiets akeligs. Willen jullie dat niet meer doen? ;-)
Nee serieus, sterkte en hopelijk wordt het toch nog een leuk weekend.
Ik ga nu boodschappen doen en heb net gelezen dat Isabella wel eens naar deze ah xl komt dus nu hoop ik dat ze ook toevallig net nu boodschappen gaat doen maar denk het niet haha.
Nee serieus, sterkte en hopelijk wordt het toch nog een leuk weekend.
Ik ga nu boodschappen doen en heb net gelezen dat Isabella wel eens naar deze ah xl komt dus nu hoop ik dat ze ook toevallig net nu boodschappen gaat doen maar denk het niet haha.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: