Dagcafé 2011
+28
Sweety
Lejow
Caroow
Qiara
Toet
Zwoesj
Japje
Zwerver
M_as
Cheesegirl
Jordana
Try
Merai
Blond
Suus
Serena
Chocolate Cookie
Arwyn
aniet
Moezie
Mystic
VeryCherry
TGR
Lavendel
Lotus
Kabouter
Inge
Roze Roos
32 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Blijf hier a.u.b. posten.. Ik heb een heerlijk klusje gekregen, afleiding nodig
Gast- Gast
Wat moet je doen, Donnaa?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Blijf hier a.u.b. posten.. Ik heb een heerlijk klusje gekregen, afleiding nodig
Wat voor klusje ?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
_Donnaa schreef:Ik haal ze meestal in de uitverkoop trouwens.. Korte beentjes/dikke kont maat blijft vaak toch wel liggen
De korte beentjes broeken zijn hier altijd snel weg in de uitverkoop De dikke konten broeken blijven hier ook liggen, dus wat dat betreft heb ik geluk.
Gast- Gast
loontjes-power schreef:@ Jordana...
Als je niet meer gelukkig bent.. blijf je toch niet bij hem???
Dat is natuurlijk wel een stuk gemakkelijker gezegd dan gedaan.
@ Jordana: ik hoop dat je uiteindelijk zelf de kracht zult vinden om een keuze te maken waar jij gelukkig van wordt! Heel veel sterkte, ik vind het echt heel erg rot voor je.
Gast- Gast
June schreef:loontjes-power schreef:@ Jordana...
@ Jordana: ik hoop dat je uiteindelijk zelf de kracht zult vinden om een keuze te maken waar jij gelukkig van wordt! Heel veel sterkte, ik vind het echt heel erg rot voor je.
+1
Gast- Gast
June schreef:loontjes-power schreef:@ Jordana...
Dat begrijp ik ook heel goed.. en heb haar verhaal wel mee gekregen en ook op gereageerd.. Maar ik heb in ongeveer dezelfde soort situatie gezeten.. en was ook niet meer gelukkig!!
Nu achteraf denk ik was ik maar eerder weg gegaan..
Bedoel het ook helemaal niet verkeerd
Moezie- Kletskop
Auxo
Ik denk dat ik nog boeken van Tess G heb...zal ik voor je kijken?
Mag je wel hebben!
Ik denk dat ik nog boeken van Tess G heb...zal ik voor je kijken?
Mag je wel hebben!
Gast- Gast
Suus schreef:Wat moet je doen, Donnaa?
Blabla
*niet quoten aub*
Laatst aangepast door _Donnaa op do 3 feb 2011 - 3:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oooohhh Donna..
Dat is ranzig :O
Dat is ranzig :O
Moezie- Kletskop
Ik hoop ook oprecht dat je de kracht krijgt om je eigen keuzes te maken, zodat jij weer gelukkig wordt, want geluk is een heel belangrijk punt in je leven.
Gast- Gast
Wat voor albums? Digitale ofzo?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Is er hier iemand die mama (in spé is) en die interesse heeft in baby-tijdschriften?
Gast- Gast
Bijzonder werk doe jij, Donnaa
En Jordana, vervelend als je niet meer gelukkig met hem bent, maar kan me voorstellen dat het een hele moeilijke keuze is wat je niet verder wilt.
En Jordana, vervelend als je niet meer gelukkig met hem bent, maar kan me voorstellen dat het een hele moeilijke keuze is wat je niet verder wilt.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Was van de week ook zo. Ik kreeg te horen op het werk dat ik binnenkort een gesprek krijg met P&O voor bij hun in dienst te komen. Ik werk er nou via het uitzendbureau. Dus ik best blij, iets meer zekerheid, dus ik sms dat naar mijn vriend. Krijg ik terug ja eerst maar is kijken wat ze je bieden. Aaaahhhhhhhh, niet van leuk schat nee zo een antwoord. Daar baalde ik best wel van. Van je kan toch wel iets enthousiaster reageren.
En die vriend raden het ook aan om dit ook tegen mijn ouders te zeggen. Dat luchte wel op.
Ik vind het zo moeilijk om een keuze te maken. Jullie hebben echt allemaal gelijk daarniet van maar ik ben echt zo bang.
En die vriend raden het ook aan om dit ook tegen mijn ouders te zeggen. Dat luchte wel op.
Ik vind het zo moeilijk om een keuze te maken. Jullie hebben echt allemaal gelijk daarniet van maar ik ben echt zo bang.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ieder mens verdient het om gelukkig te zijn!!
en ik weet niet hoe oud je nu bent.. maar je zit nog in de bloei van je leven en daar moet je van genieten en met veel plezier aan kunnen terugdenken!!
Je lijkt me een lieve meid Jordana en hoop dan ook dat je hier snel uit komt met of zonder je vriend.
en ik weet niet hoe oud je nu bent.. maar je zit nog in de bloei van je leven en daar moet je van genieten en met veel plezier aan kunnen terugdenken!!
Je lijkt me een lieve meid Jordana en hoop dan ook dat je hier snel uit komt met of zonder je vriend.
Moezie- Kletskop
Ja op m`n werk.. Het zijn er 7500_Chance schreef:Wat voor albums? Digitale ofzo?
Gast- Gast
En zeg je op zo'n moment gelijk dat je er van baalt tegen je vriend, zodat hij WEET hoe jij je erover voelt, en dat je zijn manier van reageren gewoonweg niet aardig vindt? En bedoeld hij het wel zo onaardig, of kan jij gewoon niks positiefs meer lezen tussen de regels door? Want als jullie beide erin blijven hangen, zal het sowieso (nooit) niet veranderen natuurlijk.
Gast- Gast
7500
Dan kun je wel even vooruit!!
Dan kun je wel even vooruit!!
Moezie- Kletskop
Ow, succes Donnaa!
Suus- Lady Post-a-lot