Dagcafé 2011
+28
Sweety
Lejow
Caroow
Qiara
Toet
Zwoesj
Japje
Zwerver
M_as
Cheesegirl
Jordana
Try
Merai
Blond
Suus
Serena
Chocolate Cookie
Arwyn
aniet
Moezie
Mystic
VeryCherry
TGR
Lavendel
Lotus
Kabouter
Inge
Roze Roos
32 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
I KnowDolcis_ schreef:En aan borst heeft Marin geen gebrekSmikkell schreef:Als je een beetje borst heb is dat gat al snel ordie denk..girli schreef:Volgens mij valt het gat wel mee als het op de juiste hoogte zit. Ik vond het wel een leuke carnavalsoutfit ofzoMarin schreef:En haha, ik heb serieus overwogen de tweede te kopen. Ik vind die echt nog wel leuk Alleen dat gat bij de borsten vond ik nogal euh sletterig. Maar het rokje is zo leuk
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:En aan borst heeft Marin geen gebrekSmikkell schreef:Als je een beetje borst heb is dat gat al snel ordie denk..girli schreef:Volgens mij valt het gat wel mee als het op de juiste hoogte zit. Ik vond het wel een leuke carnavalsoutfit ofzoMarin schreef:En haha, ik heb serieus overwogen de tweede te kopen. Ik vind die echt nog wel leuk Alleen dat gat bij de borsten vond ik nogal euh sletterig. Maar het rokje is zo leuk
Hahahahahahahaha oh geweldig
Ja ik heb cup C/D en menig keer gehoord dat ik het mooiste decollete van de hele club had (yeah baby)
Ik wilde misschien zo'n jurkje aan omdat in het organisatieteam zit, dus wilde wel opvallen, maar ik denk dat ik toch maar voor m'n kuise Noorse rode sneeuwvlokken en rendieren print jurkje ga
Laatst aangepast door Marin op vr 4 feb 2011 - 9:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:aniet schreef:dankjewel,merai en nachtburgemeester!
Gewoon graag gedaan zeggen, ziet niemand :o
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
haha,weer een gevalletje van:te snel getypt!Smikkell schreef:aniet schreef:dankjewel,merai en nachtburgemeester!
anders had ik wel smikkell gezegt!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Gast- Gast
dat lijkt me een interessante baan,reva!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Goed dat ik het weet Reva, kan ik bij jouterecht voor tips?
Wel gave baan hoor!!
Wel gave baan hoor!!
Gast- Gast
Ik heb zin in wijn maar geen wijn in huis! Laat ik zo maar mijn bed gaan verschonen, doe ik in ieder geval nog iets nuttigs op mijn vrije avond!
Klinkt erg leuk je baan Reva!
Klinkt erg leuk je baan Reva!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ja zeker jammer Reev. Kunnen we niet doen of A. ergens last van heeft? Kom je ook hier ff buurten.
Ik vond een fles rosé, maar die was vet vies. Nu heb ik Talea ingeschonken. Verder was er niks.
Ik vond een fles rosé, maar die was vet vies. Nu heb ik Talea ingeschonken. Verder was er niks.
Gast- Gast
Doe je niets meer met je studie dan Reva? Dat was toch wel een beetje wat anders.
Gast- Gast
Ja, al het gejank, geschreeuw, gebijt en afgestorven trilharen is ontzettend leuk
Nee hoor Ik heb eng veel geduld.
Nee hoor Ik heb eng veel geduld.
Gast- Gast
Hmmm, das wat ook mijn plan is Reva. Al vind ik het ook leuk om binnen de school te observeren. Leuk dus. Wat vind je er zelf van?
Merai, zou je mijn foto's uit je qoute willen halen op pagina 62?
Merai, zou je mijn foto's uit je qoute willen halen op pagina 62?
Gast- Gast
A. heeft geen probleem, maar als MAlex167 schreef:Ja zeker jammer Reev. Kunnen we niet doen of A. ergens last van heeft? Kom je ook hier ff buurten.
Gast- Gast
Smikkell schreef:A. heeft geen probleem, maar als MAlex167 schreef:Ja zeker jammer Reev. Kunnen we niet doen of A. ergens last van heeft? Kom je ook hier ff buurten.
Ik vond een fles rosé, maar die was vet vies. Nu heb ik Talea ingeschonken. Verder was er niks.amagewoon genoeg flessen blijft opentrekken kun je misschien iets bij der kweken . Dan komt Reva het weer oplappenen drinkt een drankje mee!!
Jij bent echt briljant! Wist je dat al?
Gast- Gast
Gast- Gast
Klinkt leuk Reva, als orthopedagoog zou ik dat inderdaad ook kunnen doen. Interessant!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=3576
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=3576
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: