Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+28
Sweety
Lejow
Caroow
Qiara
Toet
Zwoesj
Japje
Zwerver
M_as
Cheesegirl
Jordana
Try
Merai
Blond
Suus
Serena
Chocolate Cookie
Arwyn
aniet
Moezie
Mystic
VeryCherry
TGR
Lavendel
Lotus
Kabouter
Inge
Roze Roos
32 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 29 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 3:46

Dames, hoe 'eerlijk' zijn jullie trouwens tegen jullie vriend? Als je ergens mee zit, vertel je dat dan altijd? Of laat je ook dingen achterwege, omdat je het bv. alleen met vriendinnen wil bespreken?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 3:47

Isabella schreef:Dames, hoe 'eerlijk' zijn jullie trouwens tegen jullie vriend? Als je ergens mee zit, vertel je dat dan altijd? Of laat je ook dingen achterwege, omdat je het bv. alleen met vriendinnen wil bespreken?

Ligt eraan, als ik denk dat ik het zelf wel kan oplossen dan vertel ik het hem niet.
Maar zoals nu met het hele gezeur dat ik geen werk kan vinden en me daarom rot voel vertel ik hem wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 3:52

Isabella schreef:Dames, hoe 'eerlijk' zijn jullie trouwens tegen jullie vriend? Als je ergens mee zit, vertel je dat dan altijd? Of laat je ook dingen achterwege, omdat je het bv. alleen met vriendinnen wil bespreken?
Ik vertel niet alles.. W. weet bijvoorbeeld dat ik totaal niet met m`n vader kan, maar waarom precies heb ik hem niet verteld.. Het is voor hem moeilijk te begrijpen dat iemand niet met zijn/haar vader kan, aangezien zijn vader z'n grote voorbeeld is.. Dan bespreek ik dat liever met m`n vriendin, want zij kan absoluut niet met haar moeder..

Ach en zo vertel ik wel meer niet.. Hij verteld me ook niet alles.. Laatst was hij naar de dokter geweest voor oorontsteking.. Ik wist niet eens dat hij er last van had
:P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:03

hug Voor alle gepestte onder ons!
Ben zelf ook altijd gepest. Vraag me nu soms wel af hoe die mensen nu zijn. Of ze nu nog zulke pesters zijn.
Was een meisje die had echt gewoon de hele klas tegen mij opgestookt. Ik heb me nog nooit zo ongelukkig gevoeld.. Vraag me af wat het nut van pesten is. De ander voelt zich er dan alleen maar rot onder. Is alleen maar gemeen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:07

Pesten kan ook gewoon zo'n enorme negatieve invloed hebben op de rest van je leven..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:10

Ik bespreek veel met mijn vriend. Nah jah, bespreek.. Ik vertel, hij luistert. En dat was het smile Echt een gesprek is er niet zovaak. Het echte bespreken doe ik met vriendinnen of hier.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:10

Dolcis_ schreef: hug Voor alle gepestte onder ons!
Ben zelf ook altijd gepest. Vraag me nu soms wel af hoe die mensen nu zijn. Of ze nu nog zulke pesters zijn.
Was een meisje die had echt gewoon de hele klas tegen mij opgestookt. Ik heb me nog nooit zo ongelukkig gevoeld.. Vraag me af wat het nut van pesten is. De ander voelt zich er dan alleen maar rot onder. Is alleen maar gemeen.

Dan voelen ze zichzelf even beter, en dat is ook hetgene waar ik me nu aan vasthoud.
Dat geeft me altijd nog een klein beetje hoop.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:13

Dat denk ik ook wel een beetje. Ze willen zichzelf bewijzen en gaan dan een ander onderuit halen.. Stom eigenlijk.

Dat een meisje de hele klas tegen mij opzette was uit jaloezie. Haar vriendje was elke dag bij mij. En zij was natuurlijk heel populair, en ik was nieuw. Dus tja.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:13

Dolcis_ schreef:

Ik bespreek veel met mijn vriend. Nah jah, bespreek.. Ik vertel, hij luistert. En dat was het smile Echt een gesprek is er niet zovaak. Het echte bespreken doe ik met vriendinnen of hier.

Voeren jullie geen gesprekken samen dan? Waar praten jullie dan wel over? Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:15

Over hem :P Hij verteld soms zijn mening wel over situaties. Maar ik haal er geen voldaan gevoel uit. Het is geen diepgaant gesprek die ik wel met mijn vriendinnen kan voeren.
Dus als ik ergens mee zit, vertel ik het, krijg even een reactie en het is klaar. Hij kan niet zo communiceren zoals wij het als vrouwen vaak wel kunnen nerd

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 4 feb 2011 - 4:15

Dolcis hoe is het er nu mee?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:17

Goed smile Mijn gevoel is sinds 3 dagen weer goed. Ik ben weer graag bij hem en verstoot hem niet meer. Gelukkig. Heb het gisteren tegen hem verteld over hoe ik mij voelde enzo. Dat ik geen toekomst meer zag in ons maar dat het nu sinds 2 dagen wel weer goed zat. Dat ikw eer bij hem wil zijn omdat ik het fijn vind. Dat ik bij hem kom liggen omdat ik graag bij hem wil zijn etc etc. Heel emo verhaal..
ZIjn reactie: Oh..

Mijn reactie: meer heb je niet te zeggen? Ik vertel je net dat ik geen toekomst meer samen zag en dat ik bij je weg wilde, dat het nu wel weer goed zit en ik bij je blijf.

Hij: Wat moet ik er op zeggen dan?

Tja..

Laatst aangepast door Dolcis_ op vr 4 feb 2011 - 4:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:17

Vind je dat niet lastig? Want ik vind het heel fijn dat ik met mijn vriend overal over kan praten, advies kan vragen & hij echt luistert.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:18

Ik mag trouwens als ik wil ook bij bedrijf 2 aan de slag, wordt dan wel niet volgende week, maar die erop.

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 4 feb 2011 - 4:18

Vervelend al die pestverhalen Sad wat kunnen mensen dan gemeen zijn he.
Ik ben op de basisschool ook gepest.
Ik werd altijd voor dikke uitgemaakt, als ik nu terug kijk naar foto's zie ik dat ik helemaal niet dik was, daardoor heb ik mij wel altijd dik gevoelt van jongs af aan.
Op een gegeven moment ging ik ook denken "Wat maakt het uit allemaal, ik ben toch al dik" waardoor ik wat aankwam.
Op een gegeven moment in groep 8 negeerde mijn beste vriendin mij, ze had met de populaire meiden afgesproken dat als ze mij een bepaalde tijd zou negeren ze 2 lolly's :s zou krijgen.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:19

Bedrijf 2 vind je leuker? Dan zal ik voor de leukste kiezen natuurlijk.
Praten is wel fijn als dat kan. Maar dat gaat hier gewoon niet zoals ik het met vriendinnen kan. Hij is overal best stellig in en alles volgens de regels. En ik ben er wat makkelijker in.

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 4 feb 2011 - 4:20

Dolcis vervelend lijkt mij dat, jij geeft toch wel iets moeilijks aan en hij reageert niet echt. Mijn vriend is ook geen prater en dat vind ik ook nog wel eens lastig.
Fijn dat je gevoel goed is op het moment.

Isa, wat goed. gefeli
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:20

Inge schreef:Vervelend al die pestverhalen Sad wat kunnen mensen dan gemeen zijn he.

Ze gaan wel echt ver hé.. Heb je er nu nog last van?

Dat praten vind ik niet zo erg. Want kan mijn hart wel altijd luchten. Zijn reactie is vaak gewoon wat minimaal laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:21

Goeiemiddaag Very Happy

Ik heb het topic nog niet helemaal gelezen maar ik wilde even zeggen dat ik net gewinkeld heb. Ik heb 3 vesten, 2 shirtjes en een broek voor mijn vriend gekocht in de sale. Normaal waren we voor dit alles 200 euro kwijt geweest, nu 59! Very Happy Ik ben blijj Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:21

Dolcis, ik weet het niet. Het heeft voor- en nadelen. Bedrijf 2 is minder leuk qua werk, maar verdiend beter & is wel iets beter te bereiken. Bedrijf 3 is een leukere functie, maar wel een stuk verder weg en moeilijker te bereiken. Bij beide moet ik middag/avond werken, en ben ik flexibel qua uren.

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 4 feb 2011 - 4:22

Dolcis_ schreef:
Inge schreef:Vervelend al die pestverhalen Sad wat kunnen mensen dan gemeen zijn he.

Ze gaan wel echt ver hé.. Heb je er nu nog last van?
valt mee.
Vertrouwen in mensen is stukken minder dan vroeger, ik blijf wat onzeker.
Ik heb te lang dingen van mijn toenmalige beste vriendin gepikt en 5jaar geleden het contact verbroken.
Op het moment ben ik heel erg aangekomen door medicatie dus naast dat ik mij altijd dik gevoelt heb door het pesten weet ik dat het nu ook echt zo is. Wel heb ik het idee dat als ik vroeger niet gepest werd daarom het in mijn koppie heel anders gegaan zou zijn. toen maar ook tot nu
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Inge vr 4 feb 2011 - 4:23

Isabella schreef:Dolcis, ik weet het niet. Het heeft voor- en nadelen. Bedrijf 2 is minder leuk qua werk, maar verdiend beter & is wel iets beter te bereiken. Bedrijf 3 is een leukere functie, maar wel een stuk verder weg en moeilijker te bereiken. Bij beide moet ik middag/avond werken, en ben ik flexibel qua uren.
Oei lastige keuze dus
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:29

Isabella lastige keuze! Bij welk bedrijf voelde je de meeste klik dan? Een werkplek die beter verdiend maar waar je minder op je plek zit maakt je ook niet gelukkiger op ten duur. Maar goed, dat weet je ook pas weer zeker op het moment dat je er werkzaam bent..

Inge, doordat je vroeger zo gepest bent over dik zijn, wat je niet eens was, ervaar je dikker zijn nu vast negatiever dan dat je zonder die pesterijen had gedaan? Klinkt logisch in elk geval.. Ik werd altijd buitengesloten door een groepje. 1 persoon negeerde mij en dan negeerde ze mij met hun alle. Sinds dien vind ik het moeilijk om in het middelpunt te staan. Mezelf presenteren vind ik heel moeilijk. Terwijl ik eerder altijd heel graag op het toneel stond. Nu val ik half dood neer bij de gedachten alleen al :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:31

Moet jullie alweer verlaten Sad

Kom snel weer terug!

I love you

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 4 feb 2011 - 4:31

yupz
Moet je nagaan wat zoiets met je doet :s Negeren vind ik trouwens net zo erg als pesten, negeren is zo gemeen

Doei Dolcis

Ik moet eigenlijk ook nog boodschappen doen, maar heb geen zin :s
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud