Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je zou moeten kiezen tussen je relatie of je moeder?

+16
JD
Mamsie
Sugarfall
Fearie
ekjir@M
Arwyn
Ella
luisa
June
Catwoman79
Rose
ProudMom
Springflower
Rush
SoGood
Magenta
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Als je zou moeten kiezen tussen je relatie of je moeder? - Pagina 2 Empty Re: Als je zou moeten kiezen tussen je relatie of je moeder?

Bericht  Mamsie do 18 okt 2012 - 10:37

relatie.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je zou moeten kiezen tussen je relatie of je moeder? - Pagina 2 Empty Re: Als je zou moeten kiezen tussen je relatie of je moeder?

Bericht  JD do 18 okt 2012 - 10:51

mijn moeder.

maar inderdaad zoal iedereen zegt, degene die mij voor die keuze zou zetten zou ik sowieso dumpen
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  RYW do 18 okt 2012 - 10:56

Dit zou bij ons gelukkig ook niet spelen, want ten eerste respecteert mijn vriend mij genoeg om me zelf mijn keuzes te laten maken ookal is hij het er niet mee eens, ten tweede zou mijn moeder altijd voor me klaar staan en achter mijn keuze staan, ookal vindt zij het niet de juiste keuze, en ten derde is van dit alles gelukkig geen sprake omdat mijn vriend en mijn moeder uitstekend samen gaan. Hij heeft zelf geen ouders meer en ziet mijn ouders inmiddels een beetje als vader en moeder, en mijn moeder is ook weg van hem smile

Ik zou ook kiezen voor degene die me niet in zo'n vreselijke positie zou dwingen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lilou do 18 okt 2012 - 11:10

Ooit voor die keuze gesteld, heel moeilijk geweest maar ben altijd achter mijn keuze voor mijn relatie blijven staan.
Gelukkig is het daarna wel weer goedgekomen. Tegenwoordig goed contact met mijn moeder, relatie heeft het overleefd en tussen moeder en vriend is er ook geen vuiltje meer aan de lucht.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  SoGood do 18 okt 2012 - 21:08

Wat verdrietig om te lezen dat er zoveel forumsters zijn die geen goede band hebben met hun moeder..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  _Cyn_ do 18 okt 2012 - 22:43

Ik zou voor mijn vriend kiezen.

Het heeft er een tijdje naar uitgezien dat ik voor die keuze gesteld werd. Mijn moeder was het absoluut niet eens met mijn huidige vriend, want hij past niet bij mij. Nu moet ik toegeven dat ik in mijn relatie hiervoor iemand totaal anders had, maar als ik terug kijk naar toen ik 16/17 was, en als ik naar mijn jeugdliefde kijk zie ik mezelf van nu terug. Ik denk dus dat ik mezelf te veel veranderd had voor mijn ex. Ik luisterde niet meer echt naar de muziek die ik leuk vind, ging niet meer naar de uitgaansgelegenheden die ik leuk vind en ik kleedde me vrij sober. Het is niet zo dat ik geen leuke tijd heb gehad toen, maar nu ben ik terug mezelf. Dat ziet/zag mam dus niet, plus mijn huidige vriend heeft wat beperkingen, waar ik bereid ben mee te leven. Hij is er altijd open over geweest. Maar omdat ook ik een goeie beperking heb, vindt mam het ook allemaal niet. Tegenwoordig heeft ze zich erbij neer gelegd, maar het voelt toch nog niet helemaal lekker om daarheen te gaan met mijn vriend.
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Merai vr 19 okt 2012 - 6:28

June schreef:
Sogood schreef:Volgens mij is er ergens een verstoorde vorm van liefde als je voor die keuze gezet wordt.
Nou inderdaad. Degene die me voor het blok zet, kan dan in principe opzouten. In mijn geval zou dat overigens niet opgaan. Mijn band met mijn moeder is niet goed, dus ik zou voor mijn relatie kiezen.

+1
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: