Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

+11
Pien
Rose
Miekie
rapa nui
Mida4you
Minx
Star007
kwak
Tania
Linda
Printje
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. - Pagina 2 Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Pien wo 17 okt 2012 - 2:26

lelie schreef:Het lijkt me stug dat dat nu al zo is, dat zou betekenen dat de voorjaars/zomercollectie nu al binnen gaat komen. Denk dat de verkoopster je verkeerd heeft voorgelicht. Hier ook bij verschillende zaken geweest en vorige week onverwacht geslaagd bij Scapino, met korting. De schoentjes die hier boven staan heeft mijn zoontje ook gepast, maar ze waren te breed voor hem.



Helaas heeft deze verkoopster niet verkeerd voorgelicht.

De wintercollectie is over het algemeen echt al binnen in alle winkels. Voor je het weet staat de opruiming al weer voor de deur en voor die tijd moet de collectie al de tijd gehad hebben om voor de volle pond verkocht te worden.

Ik werk bij 1 van genoemde schoenenzaken, wij krijgen nu vooral ski kleding en snowboots binnen. Kinderschoenen hele enkele serie´s nog maar het meeste is dus echt al binnen en ook al heel veel verkocht/ uitverkocht.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. - Pagina 2 Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  PapillonRose wo 17 okt 2012 - 7:24

Hier is dat ook zo hoor. Toen het nog echt goed warm was, had A. toevallig net nieuwe schoenen nodig. Toen was bijna de complete wintercollectie al binnen vertelde de verkoopster. Als ik van de zomercollectie wilde moest ik toen kijken bij de uitverkoopartikelen. Dat heb ik toen gedaan, want ze had ze op dat moment nodig en dan ga ik nog geen winterlaarzen kopen. De verkoopster vertelde me toen wel, dat als ik nog wel winterschoenen wilde aanschaffen, dat ik er toch nog vrij snel bij moest zijn, voordat straks al het leuke al zou zijn uitverkocht nog voordat het echt winters weer zou worden. Daar verbaasde ik me toen ook al zo over! Gelukkig laatst wel gewoon ergens laarsjes gevonden in de goede maat.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. - Pagina 2 Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Tazz wo 17 okt 2012 - 19:58

Ik kon ook geen leuke jongensschoenen vinden, en ik moest ze hebben want zoontje had een groeispurt gehad en paste niet meer in zijn schoenen. Ik heb toen schoenen van GEOX, afgeprijsd voor 60 euro, gekocht, en ze waren wel oke. Ik vond ze niet super leuk, maar de leukste die ik ben tegen gekomen, en ik vond ze nog belachelijk duur.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. - Pagina 2 Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Printje do 18 okt 2012 - 10:07

Vandaag bij Piet Kerkhof alvast een paar meegenomen dat enorm was afgeprijsd ivm de sluiting van die winkel. Best leuke schoen, vooral voor de prijs die ik moest betalen en prima voor de opvang.

Morgen gaan R en ik weer verder met de jacht. Alle schoenen die ik leuk vind zijn OF te duur OF niet meer in zijn maat.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. - Pagina 2 Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Susan do 18 okt 2012 - 10:32

Het valt mij ook op dat schoenen ontzettend snel uitverkocht zijn, ik kijk meestal al in de zomer naar winterschoenen voor de kinderen, en uiterlijk begin april voor zomerschoenen. Het is wel lastig als ze midden in het seizoen een maatje groter nodig hebben, dan moet je maar hopen dat je ergens nog iets leuks tegenkomt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. - Pagina 2 Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  PiP do 18 okt 2012 - 22:26

Ik baal ook, ik had een paar schoenen in mijn hoofd, volgende dag bleek dat ik de kot niet optijd binnen zou krijgen en heb dus een maand een koopstof gehad, haha.
Maandag komt als het goed is het geld binnen en nu zijn die schoenen uitverkocht en anders ook nog ineens 20!?! euro duurder Mad.
Eens kijken of mijn man per ongeluk vandaag(normaal de 20e) zijn loon al krijgt en anders vanavond of morgen meteen even het dorp op voor laarsjes.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. - Pagina 2 Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Printje vr 19 okt 2012 - 7:09

Vandaag geslaagd voor schoenen/stoere laarsjes voor R. Ik wilde eigenlijk andere maar 90,- euro ga ik echt niet betalen voor schoenen. Ik ga de aanbiedingen maar in de gaten houden (was een tip vd verkoopster daar, ze gingen daar idd begin dec al afprijzen dus dat redden we nu wel)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. - Pagina 2 Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum