Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Logica probleem!

5 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Logica probleem!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 3:49

Eens in de zoveel tijd haal ik een heerlijke pizza. Dit doe ik meestal op donderdag, omdat op donderdag alle pizza's en pasta's 8 euro zijn.

Als ik mijn pizza op zondag haal, en het is altijd dezelfde pizza, dan betaal ik € 10,50 + € 1,20 voor de champignons die ik altijd bijbestel.

Als ik mijn pizza op donderdag haal, en ook dan is het altijd dezelfde pizza, dan betaal ik € 8,00 + € 1,20 voor de champignons die ik altijd bijbestel.

Maar waarom betaal ik extra voor de champignons als alle pizza's, dus ook de pizza's met extra ingredienten, € 8,00 zijn?

Ik jengel er nooit over, maar ik vind het wel vreemd. Ik heb trouwens ook weleens gewoon € 8,00 betaald. Dus dan valt de logica voor mij helemaal weg.

Iemand die hier logica in kan scheppen? :P


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 3:51

Nou het is geen normale pizza, maar een extra ingredient die je bij besteld, logisch dan toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 3:52

Minella schreef:Nou het is geen normale pizza, maar een extra ingredient die je bij besteld, logisch dan toch?

Jawel, maar alle pizza's zijn die avond 8 euro. Dus ook met een extra ingredient. Zo zie ik het.

Het is ook niet zo belangrijk, maar probeer even mijn gedachten te verzetten en dan kom je met zulke domme gedachten. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 3:53

Ja maar Minella, op andere pizza`s zitten misschien wel 4 extra ingrediënten dan op de goedkoopste zeg maar, maar die is ook €8..
Ik snap aan de ene kant de pizzaria wel, maar Isa ook wel..

Een extra is bij ons trouwens €0,50ct :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 3:54

Alle pizza's zijn denk ik alle pizza's die bestaan op de kaart daar zeg maar....dus niet met ets extra's nog. Weet ff niet hoe uit te leggen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Toet do 30 dec 2010 - 3:55

Als ze dat erbij vermelden 'ook die met extra ingredienten' dan zou je gewoon €8-, moeten betalen. Maar waarschijnlijk doen ze dat helemaal niet en vind jij dat zelf, dus dan klopt die €1,20 gewoon.

Wel onlogisch idd dat het de ene keer €8-, is en de andere keer €9,20, daar zou ik zeker iets van zeggen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Angela_1986 do 30 dec 2010 - 3:56

Goed, daar heb ik dus nog nooit over nagedacht máár... er zit wat in! Ik zou 't eens vragen... haha! Oh en nu we toch bezig zijn, die pizza die ik 'altijd' bestel wil ik zonder paprika maar toch betaal ik dezelfde prijs, das ook niet eerlijk... Sad haha!

Lukt 't een beetje, je zinnen verzetten? Las net je reactie in 'n date-topic.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 3:58

Angela_1986 schreef:
Lukt 't een beetje, je zinnen verzetten? Las net je reactie in 'n date-topic.

Ik ben alleen een heel klein beetje pissig. Want dit zijn geen afspraken en zo doet hij het normaal gesproken ook niet. Dus wat er weer eens aan de hand is. Zal wel niet lekker in zijn vel zitten ofzo, alsof dat mijn probleem is?

Smst net een vriend dat hij een eind maakt aan zijn relatie van jaren. Dus ik stuur terug dat hij dat toch niet doet. Krijg ik terug dat als hij zegt dat het klaar is, dat het toch gewoon kan? Heb ik teruggestuurd:"Ja hoor, maar dan hoef je niet tegen mij te bitchen".

Grrrr! Bijna het einde van 2010 en ik heb een K-dag. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 4:00

Tuurlijk niet, het is toch geen pizza zoals die op de kaart staat? Je besteld hem anders dan anders, dus betaal je extra.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Angela_1986 do 30 dec 2010 - 4:02

Isa schreef:
Angela_1986 schreef:
Lukt 't een beetje, je zinnen verzetten? Las net je reactie in 'n date-topic.

Ik ben alleen een heel klein beetje pissig. Want dit zijn geen afspraken en zo doet hij het normaal gesproken ook niet. Dus wat er weer eens aan de hand is. Zal wel niet lekker in zijn vel zitten ofzo, alsof dat mijn probleem is?

Smst net een vriend dat hij een eind maakt aan zijn relatie van jaren. Dus ik stuur terug dat hij dat toch niet doet. Krijg ik terug dat als hij zegt dat het klaar is, dat het toch gewoon kan? Heb ik teruggestuurd:"Ja hoor, maar dan hoef je niet tegen mij te bitchen".

Grrrr! Bijna het einde van 2010 en ik heb een K-dag. :P

Uhm... op 't volgende antwoord zit je vast niet te wachten dus misschien kun je beter niet verder lezen Wink maar jij hebt je toch ook niet aan de afspraak gehouden? (Of zit ik er nu helemaal naast...) Misschien is hij ook wel 'n klein beetje pissig?

Volgens mij heb je idd gewoon 'n K-dag... lekker op de bank kruipen, met 'n pizza met extra champignons Wink, dan gaat ie vanzelf weer voorbij!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 4:04

Minella schreef:Tuurlijk niet, het is toch geen pizza zoals die op de kaart staat? Je besteld hem anders dan anders, dus betaal je extra.
Maar voor een pizza met minder, betaal je niet minder..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 4:04

Angela_1986 schreef:
Isa schreef:
Angela_1986 schreef:
Lukt 't een beetje, je zinnen verzetten? Las net je reactie in 'n date-topic.

Ik ben alleen een heel klein beetje pissig. Want dit zijn geen afspraken en zo doet hij het normaal gesproken ook niet. Dus wat er weer eens aan de hand is. Zal wel niet lekker in zijn vel zitten ofzo, alsof dat mijn probleem is?

Smst net een vriend dat hij een eind maakt aan zijn relatie van jaren. Dus ik stuur terug dat hij dat toch niet doet. Krijg ik terug dat als hij zegt dat het klaar is, dat het toch gewoon kan? Heb ik teruggestuurd:"Ja hoor, maar dan hoef je niet tegen mij te bitchen".

Grrrr! Bijna het einde van 2010 en ik heb een K-dag. :P

Uhm... op 't volgende antwoord zit je vast niet te wachten dus misschien kun je beter niet verder lezen Wink maar jij hebt je toch ook niet aan de afspraak gehouden? (Of zit ik er nu helemaal naast...) Misschien is hij ook wel 'n klein beetje pissig?

Volgens mij heb je idd gewoon 'n K-dag... lekker op de bank kruipen, met 'n pizza met extra champignons Wink, dan gaat ie vanzelf weer voorbij!

Haha, inderdaad. Ik wil het niet lezen, omdat ik vind dat ik hem uiteindelijk wel heb gesmst, maar je hebt gelijk... :P

Ik twijfel of ik voor de pizza wil gaan, maar het zou nog even mogen zo als laatste in 2010. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 4:06

_Donnaa schreef:
Minella schreef:Tuurlijk niet, het is toch geen pizza zoals die op de kaart staat? Je besteld hem anders dan anders, dus betaal je extra.
Maar voor een pizza met minder, betaal je niet minder..

Dat heb je altijd met zulke acties, het is voor jezelf het voordeligst om een pizza te nemen met veel ingredienten zodat het in jouw voordeel is. En een extra ingredient, kost nou eenmaal meer, dat is gewoon zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Angela_1986 do 30 dec 2010 - 4:07

Isa schreef:
Angela_1986 schreef:
Isa schreef:
Angela_1986 schreef:
Lukt 't een beetje, je zinnen verzetten? Las net je reactie in 'n date-topic.

Ik ben alleen een heel klein beetje pissig. Want dit zijn geen afspraken en zo doet hij het normaal gesproken ook niet. Dus wat er weer eens aan de hand is. Zal wel niet lekker in zijn vel zitten ofzo, alsof dat mijn probleem is?

Smst net een vriend dat hij een eind maakt aan zijn relatie van jaren. Dus ik stuur terug dat hij dat toch niet doet. Krijg ik terug dat als hij zegt dat het klaar is, dat het toch gewoon kan? Heb ik teruggestuurd:"Ja hoor, maar dan hoef je niet tegen mij te bitchen".

Grrrr! Bijna het einde van 2010 en ik heb een K-dag. :P

Uhm... op 't volgende antwoord zit je vast niet te wachten dus misschien kun je beter niet verder lezen Wink maar jij hebt je toch ook niet aan de afspraak gehouden? (Of zit ik er nu helemaal naast...) Misschien is hij ook wel 'n klein beetje pissig?

Volgens mij heb je idd gewoon 'n K-dag... lekker op de bank kruipen, met 'n pizza met extra champignons Wink, dan gaat ie vanzelf weer voorbij!

Haha, inderdaad. Ik wil het niet lezen, omdat ik vind dat ik hem uiteindelijk wel heb gesmst, maar je hebt gelijk... :P

Ik twijfel of ik voor de pizza wil gaan, maar het zou nog even mogen zo als laatste in 2010. Very Happy

Haha dat herken ik! Lekker tegen 'n ander aan schoppen en ff vergeten wat je eigen aandeel is Embarassed Máár ik vind 't wel stoer dat je hem hebt gesmst!

Ik zou 't doen, die pizza! Maar dan wel maar voor €8,- :P
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 4:10

Over 20 minuten is mijn pizza met champignons klaar. Kijken wat ik nu mag betalen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 4:12

Minella schreef:
_Donnaa schreef:
Minella schreef:Tuurlijk niet, het is toch geen pizza zoals die op de kaart staat? Je besteld hem anders dan anders, dus betaal je extra.
Maar voor een pizza met minder, betaal je niet minder..

Dat heb je altijd met zulke acties, het is voor jezelf het voordeligst om een pizza te nemen met veel ingredienten zodat het in jouw voordeel is. En een extra ingredient, kost nou eenmaal meer, dat is gewoon zo.
Ja, maar ik heb het nu gewoon over buiten die acties..
Als je pizza 1 hebt, die is hartstikke lekker maar er zitten olijven op, dan doe je die olijven eraf, maar dan betaal je niet minder..
Terwijl als je pizza 2 hebt, hartstikke lekker maar er zitten geen olijven op en die wil je dan extra, dan betaal je ineens wel meer..

Beide keren krijg je een pizza die niet op de kaart staat..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Angela_1986 do 30 dec 2010 - 4:12

Haha ben benieuwd!

Weet je wat 't ergste is? Nu heb ik ook zin in pizza! En hier in 't dorp is 't ook pizza-dag...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 4:14

_Donnaa schreef:
Minella schreef:
_Donnaa schreef:
Minella schreef:Tuurlijk niet, het is toch geen pizza zoals die op de kaart staat? Je besteld hem anders dan anders, dus betaal je extra.
Maar voor een pizza met minder, betaal je niet minder..

Dat heb je altijd met zulke acties, het is voor jezelf het voordeligst om een pizza te nemen met veel ingredienten zodat het in jouw voordeel is. En een extra ingredient, kost nou eenmaal meer, dat is gewoon zo.
Ja, maar ik heb het nu gewoon over buiten die acties..
Als je pizza 1 hebt, die is hartstikke lekker maar er zitten olijven op, dan doe je die olijven eraf, maar dan betaal je niet minder..
Terwijl als je pizza 2 hebt, hartstikke lekker maar er zitten geen olijven op en die wil je dan extra, dan betaal je ineens wel meer..

Beide keren krijg je een pizza die niet op de kaart staat..

Daarom vraag ik ipv kaas altijd iets extra's omdat je er net zoveel voor betaald en dat vind ik dan zonde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Janelie do 30 dec 2010 - 4:29

Kan je niet een pizza bestellen die al jouw ingrediënten heeft en champignons om vervolgens alles wat je niet lekker vindt er af te laten halen? had je vast zelf ook al aan gedacht he! clown
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 4:44

Nu heb ik zin in een pizza!

Maar waarom vraag je het niet gewoon?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 4:53

Janelie schreef:Kan je niet een pizza bestellen die al jouw ingrediënten heeft en champignons om vervolgens alles wat je niet lekker vindt er af te laten halen? had je vast zelf ook al aan gedacht he! clown

Ja, dat had ik zelf ook al bedacht. Haha. Maar er is geen enkele pizza die erop lijkt.

Maar hij was weer heerlijk. En hij was 8 euro. Helaas kwam ik erbij thuiskomst achter dat ze mijn champignons waren vergeten. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Angela_1986 do 30 dec 2010 - 4:56

Isa schreef:
Janelie schreef:Kan je niet een pizza bestellen die al jouw ingrediënten heeft en champignons om vervolgens alles wat je niet lekker vindt er af te laten halen? had je vast zelf ook al aan gedacht he! clown

Ja, dat had ik zelf ook al bedacht. Haha. Maar er is geen enkele pizza die erop lijkt.

Maar hij was weer heerlijk. En hij was 8 euro. Helaas kwam ik erbij thuiskomst achter dat ze mijn champignons waren vergeten. :P

Dat meen je niet? Haha! Vandaar dat hij maar €8,- was... :-)
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 4:58

Ik denk dat ze me gewoon een les wilde leren. Want de pizza zonder champignons is eigenlijk lekkerder. :P Met andere woorden: Probeer nu maar! Wij hebben deze pizza niet voor niets verzonnen. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  loura do 30 dec 2010 - 5:02

Ik had dat laatst ook.. Ik eet zelden een pizza maar toevallig twee weken terug weer eens.. Ik vind hawaii pizza lekker maar ik wil altijd zonder ham.. Maar dan laten ze je toch de volle prijs betalen.. Best lullig vind ik want misschien is ham wel het duurste gedeelte van die hele pizza Rolling Eyes

Enne ik vind die regeling 1,50 extra ook dom hoor :s hallo daar kan je een heel bakje champignons van kopen stelletje gieren haha..

Gewoon geen pizza meer halen :p
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Angela_1986 do 30 dec 2010 - 5:03

Dat zal 't zijn! Vind 't wel grappig, 'n heel topic openen over extra champignons op je pizza, vervolgens die pizza bestellen en dan die champignons niet krijgen... lol!

Maar weet je wat ik vanavond ga eten? Pizza! Bedankt hè Isa... Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Logica probleem!  Empty Re: Logica probleem!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum