Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

+11
Pien
Rose
Miekie
rapa nui
Mida4you
Minx
Star007
kwak
Tania
Linda
Printje
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Printje di 16 okt 2012 - 20:01

Gisteren op pad geweest voor winterschoenen voor R, in geen enkele winkel tot nu toe kunnen slagen voor een betaalbaar (lees onder de 70-80 euro) paar schoenen in maat 25.

Toen ik vroeg aan een verkoopster of er binnenkort nog meer nieuwe collectie binnenkwam omdat er zo weinig stond zei ze: ja maar het collectieseizoen is al bijna voorbij............euh hallo ik weet het niet hoor maar hier moet de winter toch echt nog beginnen... Ik ga in juli/augustus echt nog niet op pad voor winterspul, en maar goed ook want hij heeft opeens weer een maat groter...


Zo moppermodus weer uit;)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Linda di 16 okt 2012 - 20:15

Ik vind dat ook wel een beetje gek ja. Het is toch logisch dat je in de zomer nog geen winterschoenen gaat kopen voor een kind wat nog hard groeit. Ik had dan ook de verkeerde maar gekocht.

Wij zaten van de week naar schoenen te kijken. Maar ik word niet vrolijk van de prijzen. Man zag leuke, 100 euro!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Printje di 16 okt 2012 - 20:16

Ik vind het ook erg raar maar goed...de jacht gaat morgen verder...

Ik vind 100,- ook veel te veel geld voor een paar kinderschoenen, dat geef ik aan mezelf niet eens uit. Daarnaast vind ik het ook zonde want en ze zijn er zo uit gegroeid en ze blijven toch niet netjes.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Tania di 16 okt 2012 - 20:18

J. heeft nu ook 25 en ik vond ook dat ze nog maar weinig hadden. Maar het leek ook wel alsof heel veel schoentje t/m maat 24 gingen of vanaf maat 26. Uiteindelijk hebben we bij Scapino een paar gekocht voor 40 euro.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Linda di 16 okt 2012 - 20:20

Hier worden het waarschijnlijk wel die van 100 euro ben ik bang...

Ik vind het ook moeilijk in te schatten welke schoenen nou echt goed zijn. Ik lees zovaak over allerlei merken die voor een kindervoet weer niet goed zou zijn.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Printje di 16 okt 2012 - 20:23

Ja dat lees ik idd ook maar soms denk ik ook dat het een soort verkooppraatje is, waarom moet een kinderschoen zo duur zijn, echt belachelijk.
Hier hebben we thuis altijd sloffen aan dus het is alleen voor onderweg/op feestjes ed.


Ik ga morgen ook eens bij de Scapino etc kijken, die hele dure schoenen koop ik altijd alleen maar in de aanbieding.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  kwak di 16 okt 2012 - 20:36

bij de scapino heb je nu 20% korting op kinderschoenen.

schoenen zijn duur en veel leuks vind ik er dit jaar niet bij zitten.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Linda di 16 okt 2012 - 20:37

Ik koop normaal ook altijd schoenen in de aanbieding. Maar nu kan ik in maat 24 niks vinden.
Dit zijn de schoenen die ik bedoel.
Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Scale.rb?img=8835498147870

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Star007 di 16 okt 2012 - 20:37

Piet (kerkhof) heeft 30 % korting op alles ! Want die is failliet toch? Stonden erg leuke schoentjes tussen.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Star007 di 16 okt 2012 - 20:44

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. 009630324_01

Deze lederen schoentjes van Dr. Visser ( scapino) vind ik persoonlijk erg leuk. En ze zijn maar 27,99 nu.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Linda di 16 okt 2012 - 20:56

Ik heb schoentjes besteld! Bij ziengs, met kortingscode van €5,-, ze hebben dan € 79,96 gekost. Dat was m'n grens, haha.

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. 026401

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 20:57

Het lijkt me stug dat het seizoen nu al voorbij is... Als ze dat zeggen in januari/februari dan kan ik er nog inkomen, dan komt de zomercollectie alweer binnen.

H. haar laarsjes waren geloof ik 80.- uit mijn hoofd. Zij heeft ook nog eens enorm moeilijke voeten (heel erg smal) en alles wat ik leuk vond wat minder dan 60.- was die waren veel te wijd.
Bij de Scapino, Bristol, Schoenereus ofzo kan ik echt nooit slagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Minx di 16 okt 2012 - 21:03

Bedoelden ze niet het herfstseizoen dat nu alles voor de winter weer binnen komt?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Tania di 16 okt 2012 - 21:11

Star007 schreef:Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. 009630324_01

Deze lederen schoentjes van Dr. Visser ( scapino) vind ik persoonlijk erg leuk. En ze zijn maar 27,99 nu.

Ik heb die in het bruin voor J. Ze waren dus 35 euro geen 40 zie ik smile

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Printje di 16 okt 2012 - 21:29

Bedankt voor de tips, de verkoopster zei letterlijk nee dit wintercollectie seizoen is bij ons voorbij..het lijkt mij ook erg raar maar goed...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Mida4you di 16 okt 2012 - 21:31

Scapino... Daar heb ik vorige week de schoentjes gehaald voor mijn dochter. Waren maar 28 euro ( kreeg ook nog 20% korting ) en ze zijn van Dr. Visser
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 21:38

Het lijkt me stug dat dat nu al zo is, dat zou betekenen dat de voorjaars/zomercollectie nu al binnen gaat komen. Denk dat de verkoopster je verkeerd heeft voorgelicht. Hier ook bij verschillende zaken geweest en vorige week onverwacht geslaagd bij Scapino, met korting. De schoentjes die hier boven staan heeft mijn zoontje ook gepast, maar ze waren te breed voor hem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  rapa nui wo 17 okt 2012 - 0:00

Printje schreef:Bedankt voor de tips, de verkoopster zei letterlijk nee dit wintercollectie seizoen is bij ons voorbij..het lijkt mij ook erg raar maar goed...

Ik heb zelf brede voeten en ga ook naar een schoenenspeciaalzaak, daar komen de winterschoenen vaak al in juli/augustus binnen en als je dan een gangbare maat hebt dan moet je dan ook eigenlijk al meteen schoenen/laarzen kopen ook al vallen de mussen dood van het dak door de hitte. Ik ben er inderdaad ook wel eens in oktober/begin november geweest en dan was er al heel veel uitverkocht.

Zij kregen dan trouwens nog niet de voorjaarscollectie binnen maar vaak begint natuurlijk al wel rond kerst/in januari de uitverkoop.

Inderdaad wel erg lastig bij kinderschoenen als je de maat nog niet weet.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 0:08

lelie schreef:Het lijkt me stug dat dat nu al zo is, dat zou betekenen dat de voorjaars/zomercollectie nu al binnen gaat komen. Denk dat de verkoopster je verkeerd heeft voorgelicht. Hier ook bij verschillende zaken geweest en vorige week onverwacht geslaagd bij Scapino, met korting. De schoentjes die hier boven staan heeft mijn zoontje ook gepast, maar ze waren te breed voor hem.

Nee hoor het klopt wat ze zegt.

Op 1 december begint de wintersale alweer en half januari liggen de nieuwe voorjaarcollecties al in de winkels.

Er zijn maar weinig winkels die met tussencollecties werken. Als ze nu nog nieuwe winteritems gaan inkopen dan moeten ze die allemaal binnen een ruime maand verkopen voor de volle mep. Dat lukt nooit.

Dus veel nieuw winterspul komt er niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 0:20

Punk'd schreef:
lelie schreef:Het lijkt me stug dat dat nu al zo is, dat zou betekenen dat de voorjaars/zomercollectie nu al binnen gaat komen. Denk dat de verkoopster je verkeerd heeft voorgelicht. Hier ook bij verschillende zaken geweest en vorige week onverwacht geslaagd bij Scapino, met korting. De schoentjes die hier boven staan heeft mijn zoontje ook gepast, maar ze waren te breed voor hem.

Nee hoor het klopt wat ze zegt.

Op 1 december begint de wintersale alweer en half januari liggen de nieuwe voorjaarcollecties al in de winkels.

Er zijn maar weinig winkels die met tussencollecties werken. Als ze nu nog nieuwe winteritems gaan inkopen dan moeten ze die allemaal binnen een ruime maand verkopen voor de volle mep. Dat lukt nooit.

Dus veel nieuw winterspul komt er niet meer.

Wow wat vroeg dan! Hier zeiden ze bij een kinderschoenenspeciaalzaak juist dat ik half november nog maar eens terug moest komen, omdat ze dan nog meer binnen hadden gekregen. Maar misschien is het daar anders omdat het een particulier winkeltje is. Ben in ieder geval blij met mijn schoentjes van de scapino Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Printje wo 17 okt 2012 - 0:21

Mmm zie je nou wel, hahaha word ik toch nog niet compleet gek haha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 0:51

Uitverkoop begint toch ook al rond december?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Miekie wo 17 okt 2012 - 2:10

Klopt inderdaad. Werd mij gisteren ook verteld (bij de Nelson) dat ze geen schoenen meer binnen krijgen alleen de voorjaar/zomercollectie in december. En dat van een hoop schoenen er al veel is uitverkocht en sommige maten er niet eens meer zijn. Zelfs de verkoper vond dat het wel steeds vroeger werd qua seizoen.
Miekie
Miekie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 28
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 2:11

Tja kinderschoenen :O

Vorig jaar waren wij praktisch te laat want toen hadden we voor D.ylan nog keuze uit 2 paar.. dus dit jaar vroeg op pad gegaan en voor beide schoenen gekocht (waren 180 euro kwijt voor hun samen)

Het is heel duur maar zolang het hier niet hoeft ga ik niet bezuinigen op (naar mijn inziens) goede schoenen.

Toevallig dat mijn buurvrouw in putten was (weet niet of je in deze buurt woont?) en daar stopt de winkel van boeyen ermee en hebben volledige uitverkoop dus daar ben ik maandag nog even geweest en nu voor 60 euro 2 paar schoenen voor ze gekocht! (afgeprijst van 129 en 98 euro) Dus dan is schoenen kopen wel leuker Laughing

Hetzelfde voor winterjassen! Moet je in juli al bijna gaan kopen anders is er weinig keuze meer Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. 1270000679 (schaam schaam, maar wij hebben ze echt gekocht toen het 28 graden was hihi)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Rose wo 17 okt 2012 - 2:20

Ik vind het soms schandalig hoe duur kinderschoenen kunnen zijn!
En tijdje geleden was ik in een schoenen winkel en hoorde ik een gesprek tussen verkoper en moeder over kinderen schoenen die €180 kosten. :shock: (En het was niet een echt ´bekend´ merk en vond ze er niet anders uit zien als bijvoorbeeld schoenen van de scapino)
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mmm mij ontgaat de logica hiervan.. Empty Re: Mmm mij ontgaat de logica hiervan..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum