Nuon-logica in Jip en Janneke-taal... wie kan het?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nuon-logica in Jip en Janneke-taal... wie kan het?
Hoe kan het dat we bij de eindafrekening (maar) 50 euro moeten bijbetalen, terwijl wij het afgelopen jaar beduidend minder hebben gebruikt dan de jaren ervoor, en ons nieuwe termijnbedrag vor 2011 vervolgens verdubbeld, wat zeg ik, bijna verdrievoudigd is?!
Gast- Gast
Re: Nuon-logica in Jip en Janneke-taal... wie kan het?
Klinkt als een foutje... en fouten maken ze daar regelmatig.
en zijn de kosten misschien verhoogd dat je voor hetzelfde meer moet betalen?
Zou er even achteraan bellen als ik jou was.
en zijn de kosten misschien verhoogd dat je voor hetzelfde meer moet betalen?
Zou er even achteraan bellen als ik jou was.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Maple schreef:Hoe kan het dat we bij de eindafrekening (maar) 50 euro moeten bijbetalen, terwijl wij het afgelopen jaar beduidend minder hebben gebruikt dan de jaren ervoor, en ons nieuwe termijnbedrag vor 2011 vervolgens verdubbeld, wat zeg ik, bijna verdrievoudigd is?!
Nou, ik heb de ervaring dat ze bij nuon de boel belazeren. Wij zijn laatst overgestapt omdat een kerel aan de deur beweerde dat je bij nuon altijd goedkoper bent dan bij je huidige leverancier en wel tot 100 euro per jaar kon besparen. Nu is het zo dat ze de transportkosten appart berekenen waardoor we juist zo'n 300 euro meer betalen dan onze vorige leverancier. Zeiden ze ook nog dat als het niet bevalt alles na een maand automatisch word terug gezet naar je oude leverancier. nou, mooi niet, dat mag je allemaal zelf regelen. Mijn mening is Nuon is bagger.
Als ik jou was zou ik maar gaan bellen en uitleg vragen (als je ze lang aan de lijn hebt vergeet dan niet om de telefoonkosten terug te vragen, hebben ze bij ons wel gedaan, maar dat was ook het enige wat ze netjes af konden handelen)
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
inderdaad even bellen, dan kun je zelf het maandbedrag aanpassen.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» is jip en janneke
» Logica probleem!
» Mmm mij ontgaat de logica hiervan..
» Nuon overzetten
» Nuon Powerdeal
» Logica probleem!
» Mmm mij ontgaat de logica hiervan..