Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

newbornshoot....wat vinden jullie hiervan?

+18
Antibes
Shisha
Mida4you
Minx
Muppetje
hellowkitty
Marin
Puggle
Aimee
Coco
Supertalentje
PapillonRose
Sanne
Steep
Twellie
PiP
Liadan
Flower_L
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? Empty newbornshoot....wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Flower_L ma 15 okt 2012 - 8:49

Als de baby er is, wil ik graag een newbornshoot laten doen...en wat foto's van baby + L. Misschien wij er ook nog bij.
Ben een beetje aan het kijken wat ik leuk vind.

Zoiets lijkt me wel heel mooi

newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? Images?q=tbn:ANd9GcQRIqForcG2aNBF_IBkSfES0goFFIY75MrxhJTXJSQ1zBdk03rjGA

newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? Images?q=tbn:ANd9GcS9KdPQ03MmsCpS9-_sqVwKbGRc7t22Ajvw77kQRYDzQarRaUaqFQ

Maar ik kom ook foto's tegen...heel onnatuurlijk....totáál niet mijn smaak eigenlijk.

newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? Znewbornshoot....wat vinden jullie hiervan? 9k=newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? Z

Wat vinden jullie wel / niet mooi?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? Empty Re: newbornshoot....wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Liadan ma 15 okt 2012 - 8:50

De bovenste 2 vind ik mooi, de onderste 3 vind ik helemaal niks.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? Empty Re: newbornshoot....wat vinden jullie hiervan?

Bericht  PiP ma 15 okt 2012 - 8:50

Ik vind dat de 2e serie wel wat extreem is, een bloem oid vind ik nog wel leuk, maar een handtasje afschuwelijk!

De 3e foto vind ik trouwens eng om te zien!

*edit* extreem is trouwens niet echt een goede woordkeuze, vind het gewoon het andere uiterste.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Twellie ma 15 okt 2012 - 8:51

Wow, van die onderste drie vind ik er twee gewoon eng, vooral die ene met de voetjes naast het hoofd.

De bovenste foto's zijn mooi!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Steep ma 15 okt 2012 - 8:52

Die eerste twee vind ik echt prachtig. Die andere vind ik echt afschuwelijk eerlijk gezegd. Het zijn kleine hummeltjes van een paar dagen oud! Die hoeven in mijn ogen niet moeilijk neergelegt te worden of met een tasje om de arm, gewoon puur zoals ze zijn.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Sanne ma 15 okt 2012 - 8:52

Ik vind vooral de eerste foto's mooi. Zo'n shoot heb ik zelf ook gedaan (zie mijn avatar). Ik wilde H. op mijn arm vasthouden, maar ze begon te huilen. Toen troostte ik haar en we knuffelden wat en de fotograaf schoot wat plaatjes. Dat heeft hele mooie foto's opgeleverd.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  PapillonRose ma 15 okt 2012 - 8:53

De bovenste 2 vind ik het mooist, de onderste 3 vind ik te onnatuurlijk.

Zelf zou ik denk ik voor een mix gaan, ik hou van natuurlijke foto's, maar foto's met bijvoorbeeld een leuke accessoire kunnen ook leuk zijn. Maar niet zo extreem als de drie onderste foto's, dat een kindje echt in een houding gemanoeuvreerd wordt. En die handtas confused

Maar bijvoorbeeld een schattig gehaakt mutsje op of een mooi haarbandje vind ik wel kunnen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Supertalentje ma 15 okt 2012 - 8:54

Die tweede foto vind ik echt heel mooi! Op die eerste lijkt baby te huilen Sad Over die onderste heb ik het niet eens, doodeng.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 8:54

Die eerste van de onderste rij is eng laughcry

newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? Babe3
newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? 0908130074
newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? 545779_474871072534339_2140548464_n

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 8:54

Ik mag hopen dat je zelf ook wel inspraak hebt over de foto's die gemaakt worden? Sowieso zou ik gewoon portfolio's van fotografen bekijken. Hier op het forum zitten trouwens ook een paar meiden die hele mooie shoots maken.

Gast
Gast

Bericht  Flower_L ma 15 okt 2012 - 8:56

ik vind die ook heel eng....net als deze

newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? Images?q=tbn:ANd9GcT4ukLw-yIOI_N1RNF0TxgObAcBO1sAh0CrkFTutQ2f1qCwZC51GYiGwvE

en dit ziet er ook niet zo comfortabel uit...

newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? DSC_0635-300x198

En dit is ook wel erg over de top...

newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? Images?q=tbn:ANd9GcQ6WVlmEu2SoO8uMIGEuCEkdn5xXetJ-zIAtt42loQD68prDoZKm6vap90

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Coco ma 15 okt 2012 - 8:56

Ik houd van pure foto's zonder tierelantijen.
De foto's die ik van mijn man heb waar hij met de kinderen doucht vind ik het mooist, heel puur, vooral ook doordat ze niet gepland waren. Ik vind een shoot vaak heel nep/onnatuurlijk omdat het allemaal gemaakt is, maar zoals de bovenste twee vind ik wel mooi.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Flower_L ma 15 okt 2012 - 8:57

die van Pippa zijn ook mooi!

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Coco ma 15 okt 2012 - 8:59

Ik vind trouwens die laatste foto's gewoon vreselijk. Er is niets moois aan een positie waar ze ingebracht zijn, die ze zelf nog helemaal niet kunnen aannemen (handjes onder de kin bij een newbornnewbornshoot....wat vinden jullie hiervan? 878948377).
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Aimee ma 15 okt 2012 - 9:03

Flower_L schreef:ik vind die ook heel eng....net als deze

newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? Images?q=tbn:ANd9GcT4ukLw-yIOI_N1RNF0TxgObAcBO1sAh0CrkFTutQ2f1qCwZC51GYiGwvE

Wow net een popje! Die hand op dat hoofdje op de eerste foto pale

Ik hou van rustige, serene, pure foto's. Ik hou niet zo van haarbandjes, strikjes, gekke pose's enzo...
newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? Newborn
newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? Newborn-fotoshoot-6-september-2012-7
newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? Newbornfotografie68
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Flower_L ma 15 okt 2012 - 9:03

ok, nu houd ik op....maar ik kom de meest rare (en nare) foto's tegen :O

newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? 2Q==newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? 2Q==newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? 88594317639499530_ak6fcvoo_b

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle ma 15 okt 2012 - 9:10

Oh my, die zijn wel freaky idd.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Marin ma 15 okt 2012 - 9:13

Oh die vind ik ook echt eng. En zielig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Twellie ma 15 okt 2012 - 9:24

Bah, wat voor gek doet dat zijn kind nu aan (tweede foto van het rijtje hierboven). Zijn deze foto's gemaakt in het buitenland, VS of zo? Ik heb hier nog nooit zoiets voorbij zien komen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  hellowkitty ma 15 okt 2012 - 9:36

Ik houd ook het meest van rustige foto's bij pasgeboren baby's ik heb wel een shoot gedaan bij de v&d in een ei, mandje, met der knuffels en vond ze wel erg leuk.
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Bericht  Muppetje ma 15 okt 2012 - 21:08

Wat zitten er enge dingen tussen. Wij hebben met twaalf dagen een shoot laten doen. We hebben mooie rustige foto's. Wel n paar met mutsjes, maar niet zo hysterisch als hier..

Deze hangt bij ons aan de muur

newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? 68751_409201729133511_1031031662_n

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Minx ma 15 okt 2012 - 21:12

Maar mutsjes zijn voor newborns toch niet zo heel vreemd, ze moeten vaak toch een mutsje op voor de warmte.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Puggle ma 15 okt 2012 - 21:18

Ja mutsjes vind ik ook prima kunnen, maar om nu een snor op je kind te tekenen Rolling Eyes
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Mida4you ma 15 okt 2012 - 21:26

Ik hou ook meer van de pure foto's! De foto's van Z. zijn ook helemaal niet over de top
Hier 1 voorbeeld van Z.

newbornshoot....wat vinden jullie hiervan? Foto-W67I8GWW
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Muppetje ma 15 okt 2012 - 21:40

Naja, in ons geval was het een kikkermuts en n pilotenmuts. Niet echt standaard mutsjes, wel heel lief

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: