Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Bachelor

+43
June
iloverocknroll1984
Lies
Sterre
ijsjemeisje
Caro
Plien84
Antibes
Fenna
Caribbeanlover
Vino
mzcharlotte
Ilovethe90s
koNijntje
GreenGrass
Summerlovin
JD
Blond
silly-one
Mouse10
smurfie
Caramba
Silver
Rush
Toet
ExpressoB
Atelier Madame
Arwyn
Sugarfall
Rizzo
Bisq
Appeltje
Shopelle
Lady4
Tabbert
Inge
Schaapke
Happinaz
Paper Crown
Rumble
Parisienne
Viva
Marin
47 plaatsers

Pagina 10 van 14 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 21:07

Expresso b, so praat Sara ook, maar zij heeft ook nog eens die bovenlip zo raar zitten.

Sterre, er doet geen Lisa mee.

Wat ik zo raar vind is dat we aan het einde Rutger altijd halfbloot zien en zich dan aankleedt en vaak daarbij de trap afloopt. Waarom moet dat?

Ik vind het sneu voor Marina dat haar ouders niet zo geinteresseerd waren, want als hij niet voor haar kiest kan het wel eens aan haar liggen ook al zei hij dat hij voor haar zal kiezen en dat hoe haar ouders zijn de keuze niet bepalen. Mocht hij voor haar kiezen, dan zal het in het begin vrij stroef gaan omdat haar ouders het niet echt snappen leek mij.

Sara, wordt het denk ik niet, hij heeft haar ouders niet ontmoet en daar draait het toch het meeste om.

Britt, had opzich een leuke dag gepland, maar ik dacht al gauw dat hij niet voor haar zou kiezen.

Overigens snap ik niet waarom het al zover van te voren is opgenomen. Als ze het opnemen terwijl ze nog in het buitenland zijn, dan kan hij na zijn keuze gelijk in het openbaar treden met de desbetreffende dame. Dan hoeven ze het niet geheim te houden zoals nu. Overigens vraag ik me af in hoeverre familie hun mond kunnen dichthouden, lijkt me erg lastig en ik houd dat niet vol vrees ik.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Sterre wo 28 nov 2012 - 21:14

Caribbeanlover schreef:Sterre, er doet geen Lisa mee.

Eh klopt, ik bedoelde Sara.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 21:17

Geeft niet hoor, op de net 5 site stond er Laura.

Lisette vind ik gemeen praten over de anderen dat kan je zien op net 5 op die filmpjes. De anderen zeggen dat ze denken dat Lisette het wordt of iig een grote kans maakt. Zij zegt dat de anderen geen echte kans maken.........gemeen hoor! Zo zegt ze ook dat ze eerst nog twijfelde, maar ik vraag mij af waarom ze dan niet minder haar best heeft gedaan dan lag ze er zo uit:lol: Ik vind haar onderhand een beetje nep overkomen, heel nare trekjes begint ze nu te krijgen.
Ze zegt ook continu ''zeker'' arghhh. Ze is overigens door het programma gevraagd en ik vraag mij dan af hoe ze aan die andere meiden zijn gekomen.


Wat ik eerder zei is dat je aan het begin niet alle vrouwen zag op die boot, want ik zag 1 blonde dame die ik niet uit de limo heb zien stappen. Voor hetzelfde geldt had hij haar wel gekozen om mee te nemen naar Suriname.

Marina's ouders stelde zich niet echt voor aan Rutger, ze zeiden hun naam niet iig ik hoorde niks. Marina vind ik de meest oprechtste meid.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Lies do 29 nov 2012 - 0:17

Caribbeanlover schreef:Geeft niet hoor, op de net 5 site stond er Laura.

Lisette vind ik gemeen praten over de anderen dat kan je zien op net 5 op die filmpjes. De anderen zeggen dat ze denken dat Lisette het wordt of iig een grote kans maakt. Zij zegt dat de anderen geen echte kans maken.........gemeen hoor! Zo zegt ze ook dat ze eerst nog twijfelde, maar ik vraag mij af waarom ze dan niet minder haar best heeft gedaan dan lag ze er zo uit:lol: Ik vind haar onderhand een beetje nep overkomen, heel nare trekjes begint ze nu te krijgen.
Ze zegt ook continu ''zeker'' arghhh. Ze is overigens door het programma gevraagd en ik vraag mij dan af hoe ze aan die andere meiden zijn gekomen.


Wat ik eerder zei is dat je aan het begin niet alle vrouwen zag op die boot, want ik zag 1 blonde dame die ik niet uit de limo heb zien stappen. Voor hetzelfde geldt had hij haar wel gekozen om mee te nemen naar Suriname.

Marina's ouders stelde zich niet echt voor aan Rutger, ze zeiden hun naam niet iig ik hoorde niks. Marina vind ik de meest oprechtste meid.

Dat was een vriendin van Rutger, om even te pijlen wat voor dames er mee deden.
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Summerlovin do 29 nov 2012 - 5:48

Lies schreef:
Caribbeanlover schreef:Geeft niet hoor, op de net 5 site stond er Laura.

Lisette vind ik gemeen praten over de anderen dat kan je zien op net 5 op die filmpjes. De anderen zeggen dat ze denken dat Lisette het wordt of iig een grote kans maakt. Zij zegt dat de anderen geen echte kans maken.........gemeen hoor! Zo zegt ze ook dat ze eerst nog twijfelde, maar ik vraag mij af waarom ze dan niet minder haar best heeft gedaan dan lag ze er zo uit:lol: Ik vind haar onderhand een beetje nep overkomen, heel nare trekjes begint ze nu te krijgen.
Ze zegt ook continu ''zeker'' arghhh. Ze is overigens door het programma gevraagd en ik vraag mij dan af hoe ze aan die andere meiden zijn gekomen.


Wat ik eerder zei is dat je aan het begin niet alle vrouwen zag op die boot, want ik zag 1 blonde dame die ik niet uit de limo heb zien stappen. Voor hetzelfde geldt had hij haar wel gekozen om mee te nemen naar Suriname.

Marina's ouders stelde zich niet echt voor aan Rutger, ze zeiden hun naam niet iig ik hoorde niks. Marina vind ik de meest oprechtste meid.

Dat was een vriendin van Rutger, om even te pijlen wat voor dames er mee deden.

Maar de vriendin van Rutger is toch ook gewoon uit de limo gestapt? Zij speelde het ''spel'' gewoon mee..
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover do 29 nov 2012 - 8:18

Lies, dan heb jij duidelijk niet goed gekeken aangezien zij rood/bruin haar had. Ik weet wel waar ik het over heb hoor, ga niet zomaar wat zeggen.

Wat ik dan zo apart vind ik dat Lisette zegt dat Marina verliefd is. Hoe kan ze dat nou weten? Vervolgens zegt Marina''s zus dat zij niet verliefd kan zijn en de zus van Lisette zegt dat ze verliefd is De Bachelor - Pagina 10 1578173417

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  love ma 3 dec 2012 - 7:18

Ben wel benieuwd vanavond De Bachelor - Pagina 10 561177
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Parisienne ma 3 dec 2012 - 10:24

Wow.. dit had ik echt niet verwacht.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 10:26

Dit is toch mooi. Ik mag hopen dat hij voor Marina kiest. Want zij is eigenlijk door de weken heen aardig door het slijk gehaald.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 3 dec 2012 - 10:38

Lisette ook met haar eeuwige uitspraak ''het zou gek zijn als ik geen roos krijg''. Hoezo zou dat gek zijn? Iemand valt er nou eenmaal af en zij heeft zich blijkbaar niet genoeg opengesteldt. Dat ze dan lult over dat als ze met Marina in de finale komt dat niet ten nadele is van haar toen dacht ik echt ''wtf, je vind haar niet bij hem passen, praat naar over haar en nou doe je ineens zogenaamd aardig''.

Wat lulde ze nou over ''een vrouwelijke vrouw''! Net alsof zij op en top vrouw is en de anderen in dit geval Marina niet. Marina is juist vrouwelijk, volwassen voor haar ''leven'' (zoals haar zusje dat zei) en niet zo onzeker als die stomme Lisette. Goede keuze om haar weg te sturen, bye, bye haha!

Rutger, was wel eerlijk mbt het vreemdgaan, maar ja ik zou dan als ik die meiden was denken ''wil ik wel met hem verder?''. Een relatie start men meestal als ze al verliefd is en hier is dat volgens mij niet het geval.

Sara, komt mijn neus uit! Dat stome stemmetje van haar en leuk dit en dat, zus en zo, houd eens op mens!

Nee, ik gun het Marina echt enorm en vooral om de reden die iemand hiervoor noemde aangezien de meeste zo naar over haar praten terwijl zij altijd netjes tegen iedereen was.

Go for him Marina, bitches!De Bachelor - Pagina 10 1578173417

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Parisienne ma 3 dec 2012 - 11:02

Ik vind het een leuke 'wending' zo aan het eind van het programma. Ik had gedacht dat Lisette en Sara zouden overblijven, maar nu dus Marina en Sara.

Ik vind Sara en Rutger het leukst samen smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Summerlovin ma 3 dec 2012 - 11:11

Yeeeey marina door! Heb afgelopen donderdag nog wat met haar gedronken in de stad en ze liet echt niets los. Ben heeeeel erg benieuwd naar volgende week!
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  JD ma 3 dec 2012 - 12:32

@Summerlovin, woon jij hier ook in de buurt dan? Als je een vriendin van Marina bent?

Ik hou m'n ogen open als ik hier door het dorp loop, maar heb haar helaas nog niet gespot met Rutger hihi.

Ik denk, naar aanleiding van het voorstukje van volgende week, dat Sara gaat winnen.
Ik denk zomaar dat Rutger veel waarde hecht aan de mening van zijn familie, en die lieten volgens mij aardig doorschemeren dat ze Marina niet echt bij hem vonden passen. Dus ik zet mijn geld in op Sara, al denk ik eigenlijk dat het dan ondertussen alweer uit is... Zie trouwens bij zowel Marina als Sara geen lange relatie met Rutger voor me, ik vind ze allebei echt te onvolwassen voor hem.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Summerlovin ma 3 dec 2012 - 20:30

JaneDoe schreef:@Summerlovin, woon jij hier ook in de buurt dan? Als je een vriendin van Marina bent?

Ik hou m'n ogen open als ik hier door het dorp loop, maar heb haar helaas nog niet gespot met Rutger hihi.

Ik denk, naar aanleiding van het voorstukje van volgende week, dat Sara gaat winnen.
Ik denk zomaar dat Rutger veel waarde hecht aan de mening van zijn familie, en die lieten volgens mij aardig doorschemeren dat ze Marina niet echt bij hem vonden passen. Dus ik zet mijn geld in op Sara, al denk ik eigenlijk dat het dan ondertussen alweer uit is... Zie trouwens bij zowel Marina als Sara geen lange relatie met Rutger voor me, ik vind ze allebei echt te onvolwassen voor hem.

Marina heeft bij mij in de klas gezeten op het horizon college in alkmaar. Ik woon in de buurt van Alkmaar.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 3 dec 2012 - 21:13

Summerlovin schreef:Yeeeey marina door! Heb afgelopen donderdag nog wat met haar gedronken in de stad en ze liet echt niets los. Ben heeeeel erg benieuwd naar volgende week!

Er staat een boete op als ze wat zegt, da's altijd zo met die programma's. Als ik lieg, dan ga ik lachen. Heeft zij niet zoiets dat je merkt als ze liegt? Maar wat leuk dat ze een vriendin is van je.

Lijkt me wel lastig voor de winnares om nog niet met hem in het openbaar te treden en ook om de finale niet samen te kunnen kijken.

Wel grappig dat hij de jongste dames uit heeft gekozen eigenlijk. Sara, vind ik te kinds, met haar leuk dit, leuk dat gepraat!


Sara, kreeg alweer als 1e de roos! Wat is dat toch?! Ze doet amper haar mond open als ze praat, zo irritant.

Die reactie van Lisette in de limo deed mij denken aan Laila van de vorige reeks ''zij zijn lopend buffet, ik ala carte'' vond het zo gemeen van Lisette! Zij was gewoon te onzeker en anders koos hij wel voor haar denk ik. Dat stomme gefluister met dat lichte gehijg, raar mens!


Janedoe, het kan ook zo geknipt zijn dat zijn familie vindt dat Marina niet bij hem past, ze kunnen het allemaal zo anders lijken dan het eigenlijk is. Alleen zijn moeder zie je in dat stukje zeggen dat Marina een heel ander type is dan Sara, meet niet. Dus van niet bij hem passen is geen sprake in dat stukje iig. Ze zullen wel bij Boulevard langs gaan net zoals toen met Sterretje aka Tony ehhh andersom bedoel ik.

Zijn zus zei wel in het voorstukje ''ik vind haar niet bij hem passen'' en stel dat het over bijv. Marina gaat, zij wordt het, dan is dat toch niet leuk voor haar en kan zij denken als ze zijn zus ziet ''zij vind mij toch niet bij hem passen''.......................lekker dan!

Hij valt niet (echt) op blond volgens mij. Die rode schoenen stonden echt niet bij die jurken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Parisienne ma 3 dec 2012 - 21:36

Caribbeanlover schreef:
Summerlovin schreef:Yeeeey marina door! Heb afgelopen donderdag nog wat met haar gedronken in de stad en ze liet echt niets los. Ben heeeeel erg benieuwd naar volgende week!

Er staat een boete op als ze wat zegt, da's altijd zo met die programma's. Als ik lieg, dan ga ik lachen. Heeft zij niet zoiets dat je merkt als ze liegt? Maar wat leuk dat ze een vriendin is van je.

Lijkt me wel lastig voor de winnares om nog niet met hem in het openbaar te treden en ook om de finale niet samen te kunnen kijken.

Wel grappig dat hij de jongste dames uit heeft gekozen eigenlijk. Sara, vind ik te kinds, met haar leuk dit, leuk dat gepraat!


Sara, kreeg alweer als 1e de roos! Wat is dat toch?! Ze doet amper haar mond open als ze praat, zo irritant.

Die reactie van Lisette in de limo deed mij denken aan Laila van de vorige reeks ''zij zijn lopend buffet, ik ala carte'' vond het zo gemeen van Lisette! Zij was gewoon te onzeker en anders koos hij wel voor haar denk ik. Dat stomme gefluister met dat lichte gehijg, raar mens!


Janedoe, het kan ook zo geknipt zijn dat zijn familie vindt dat Marina niet bij hem past, ze kunnen het allemaal zo anders lijken dan het eigenlijk is. Alleen zijn moeder zie je in dat stukje zeggen dat Marina een heel ander type is dan Sara, meet niet. Dus van niet bij hem passen is geen sprake in dat stukje iig. Ze zullen wel bij Boulevard langs gaan net zoals toen met Sterretje aka Tony ehhh andersom bedoel ik.

Zijn zus zei wel in het voorstukje ''ik vind haar niet bij hem passen'' en stel dat het over bijv. Marina gaat, zij wordt het, dan is dat toch niet leuk voor haar en kan zij denken als ze zijn zus ziet ''zij vind mij toch niet bij hem passen''.......................lekker dan!

Hij valt niet (echt) op blond volgens mij. Die rode schoenen stonden echt niet bij die jurken.
Dit is gewoon weer echt een beredenering van niks. Dus omdat hij haar raar vindt praten en haar irritant vindt, vind je het raar dat ze als eerste een roos krijgt? Het gaat erom wat hij vindt, niet wat jij vindt.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Blond ma 3 dec 2012 - 21:41

Ik vond het een aparte wending, ik had verwacht dat Marina geen roos zou krijgen. Hoewel ik het een hele leuke meid vind, denk ik niet dat ze bij hem past.

Ik ga over 4 maanden ook naar IJsland, wel leuk om alvast te zien De Bachelor - Pagina 10 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  iloverocknroll1984 di 4 dec 2012 - 1:47

Ik kwam toevallig via google op de Facebook van Sara (omdat ik meende haar te herkennen, wat niet zo was) en volgens mij is zij de enige die nog zowel Rutger als Georgina als vriend heeft staan op Facebook De Bachelor - Pagina 10 253468018

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  love di 4 dec 2012 - 1:56

iloverocknroll1984 schreef:Ik kwam toevallig via google op de Facebook van Sara (omdat ik meende haar te herkennen, wat niet zo was) en volgens mij is zij de enige die nog zowel Rutger als Georgina als vriend heeft staan op Facebook De Bachelor - Pagina 10 253468018

Hoe vind je hun dan via facebook De Bachelor - Pagina 10 253468018
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  iloverocknroll1984 di 4 dec 2012 - 2:01

Toen ik Sara + bachelor intypte kreeg ik al snel haar achternaam en toen ik dat invoerde als nieuwe opdracht was haar Facebook een van de eerste resultaten.

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  ExpressoB di 4 dec 2012 - 2:04

Had het niet verwacht, zag hem niet aankomen. Lisette hield toch ergens een muurtje om haar heen en ik denk dat Rutger(wat hij zelf ook zei) hem dat de doorslag heeft gegeven.
Lisette is een wat stijve hark maar wel een hele mooie meid, ben zo benieuwd wat er in de nachten is gebeurd.

Ik dacht ook gelijk dat fam. Marina niet bij Rutger vinden passen enzo.. maar je weet het nooit. Ik vind Marina ook niet bij Rutger passen.

Vind Sara wel een leuke meid, heel lief ook. Ergens heeft ze nog wel het wat kindse(giechel meisje wat Rutger zei).
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 4 dec 2012 - 3:16

iloverocknroll1984 schreef:Ik kwam toevallig via google op de Facebook van Sara (omdat ik meende haar te herkennen, wat niet zo was) en volgens mij is zij de enige die nog zowel Rutger als Georgina als vriend heeft staan op Facebook De Bachelor - Pagina 10 253468018

Ja nou en! Dat verraad de uitslag toch niet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 4 dec 2012 - 3:18

ExpressoB schreef:Had het niet verwacht, zag hem niet aankomen. Lisette hield toch ergens een muurtje om haar heen en ik denk dat Rutger(wat hij zelf ook zei) hem dat de doorslag heeft gegeven.
Lisette is een wat stijve hark maar wel een hele mooie meid, ben zo benieuwd wat er in de nachten is gebeurd.

Ik dacht ook gelijk dat fam. Marina niet bij Rutger vinden passen enzo.. maar je weet het nooit. Ik vind Marina ook niet bij Rutger passen.

Vind Sara wel een leuke meid, heel lief ook. Ergens heeft ze nog wel het wat kindse(giechel meisje wat Rutger zei).

Daarom past Sara niet bij hem, hij is veel volwassenener en zo'n kindse vriendin past niet bij hem. Marina, heeft dat niet.

Lisette zei ''ik heb de kans niet gehad om mijzelf open te stellen'', nou dan had ze daar eerder aan moeten denken. Ook zei ze dat Rutger niet op zoek was naar een vrouw zoals haar, maar dat is naar mijn mening gewoon omdat zij niet open genoeg was en hij dat wel graag wilde.



Summerlovin, is Marina echt een vriendin van je en had je met haar afgesproken? Of kwam je haar toevallig tegen in dezelfde kroeg oid?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  iloverocknroll1984 di 4 dec 2012 - 3:39

Caribbeanlover schreef:
iloverocknroll1984 schreef:Ik kwam toevallig via google op de Facebook van Sara (omdat ik meende haar te herkennen, wat niet zo was) en volgens mij is zij de enige die nog zowel Rutger als Georgina als vriend heeft staan op Facebook De Bachelor - Pagina 10 253468018

Ja nou en! Dat verraad de uitslag toch niet.

Dat zeg ik toch ook nergens? Het viel me alleen op.

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 4 dec 2012 - 5:12

Lisette zei ook tegen hem dat ze zich niet zo snel uit ed naar mannen toe, dus dat zal ook wel een van de redenen zijn dat hij haar niet heeft gekozen. Zelf heeft ze ook gezegd dat ze gauw op mannen uitgekeken is, lekker dan, dus goed dat hij haar niet heeft gekozen.

Sara zegt dat hij lekker kijkt wtf! Wat verstaat zij daaronder vraag ik mij af. Lief en leuk snap ik nog wel, maar dat iemand lekker kijkt vind ik vreemd en dat zeg ik geen eens over mijn man.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 10 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 14 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum