Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Bachelor

+43
June
iloverocknroll1984
Lies
Sterre
ijsjemeisje
Caro
Plien84
Antibes
Fenna
Caribbeanlover
Vino
mzcharlotte
Ilovethe90s
koNijntje
GreenGrass
Summerlovin
JD
Blond
silly-one
Mouse10
smurfie
Caramba
Silver
Rush
Toet
ExpressoB
Atelier Madame
Arwyn
Sugarfall
Rizzo
Bisq
Appeltje
Shopelle
Lady4
Tabbert
Inge
Schaapke
Happinaz
Paper Crown
Rumble
Parisienne
Viva
Marin
47 plaatsers

Pagina 1 van 14 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

De Bachelor Empty De Bachelor

Bericht  Marin ma 15 okt 2012 - 8:44

En? Wat vinden we van de man?

Hij is niet mijn type. De vrouwen zijn wel weer erg vermakelijk met hun eerste indruk pogingen. Dat meisje met dat gedichtje wat nergens op sloeg! Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Viva ma 15 okt 2012 - 9:10

Nee dat gedichtje was geen succes Laughing
Vind hem er ok uitzien, maar hij heeft zijn mond veel open en slikt te weinig. Eh, ja kan het niet beter uitleggen wat ik bedoel. Klinkt vast stom :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Parisienne ma 15 okt 2012 - 9:11

Het is niet mijn type, maar toch vind ik het een leuke bachelor. Ik begrijp dat 'ie die meiden aardig het hoofd op hol kan brengen! En ik vind die 'ik-kom-even-tussendoor-acties' best sneu zeg!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  JD ma 15 okt 2012 - 9:18

Hij is in ieder geval leuker dan die vorige bachelor, dat vond ik echt zo'n gladde!

Alleen... ik heb dit jaar, meer dan ooit, het gevoel dat die meiden echt allemaal actrices zijn. Ik weet dat ze gecast worden, maar dat viel nooit zo op, nu wel.

Dan staat er haar naam en beroep eronder, bijvoorbeeld "Linda, kapster".... nou, volgens mij is ze geen kapster maar loopt ze allerlei castings af en is ze hiervoor gecast....? zo komt het op mij over.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Marin ma 15 okt 2012 - 9:21

Ik vond de vorige bachelor juist leuk maar volgens mij was ik daarin de enige.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  silly-one ma 15 okt 2012 - 9:25

JaneDoe schreef:Hij is in ieder geval leuker dan die vorige bachelor, dat vond ik echt zo'n gladde!

Alleen... ik heb dit jaar, meer dan ooit, het gevoel dat die meiden echt allemaal actrices zijn. Ik weet dat ze gecast worden, maar dat viel nooit zo op, nu wel.

Dan staat er haar naam en beroep eronder, bijvoorbeeld "Linda, kapster".... nou, volgens mij is ze geen kapster maar loopt ze allerlei castings af en is ze hiervoor gecast....? zo komt het op mij over.

Kan je in de casting wel vinden. Stond net onder een dame dat het een pabo-studenten zou zijn, maar qua looks zie ik haar echt niet voor de klas staan.
Daarnaast schat ik het ook niet in dat ze het lang voor de klas vol houd, mits ze kleuters heeft. Gewoon een gevoel.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Rumble ma 15 okt 2012 - 9:28

Ik vind Rutger wel leuk eigenlijk! Die vrouw met dat gedichtje De Bachelor 394967

Silly-one: Hoe kun je aan iemands uiterlijk zien dat diegene niet voor de klas staat?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Summerlovin ma 15 okt 2012 - 9:37

Een van de meiden zat bij mij in de klas op mijn vorige opleiding.


Laatst aangepast door Summerlovin op ma 3 dec 2012 - 11:22; in totaal 2 keer bewerkt
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  silly-one ma 15 okt 2012 - 9:40

Rumble schreef:Ik vind Rutger wel leuk eigenlijk! Die vrouw met dat gedichtje De Bachelor 394967

Silly-one: Hoe kun je aan iemands uiterlijk zien dat diegene niet voor de klas staat?

Ervaring doordat ik zelf voor de klas sta.
In het eerste jaar van de pabo vielen al een hoop meiden af die zich als een barbie gedroegen. De meiden met veel make-up etc. Die houden het niet lang vol.
Verder is het gewoon een gevoel, maar dit soort programma's zijn gewoon doorgestoken kaart.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Summerlovin ma 15 okt 2012 - 9:46

silly-one schreef:
Rumble schreef:Ik vind Rutger wel leuk eigenlijk! Die vrouw met dat gedichtje De Bachelor 394967

Silly-one: Hoe kun je aan iemands uiterlijk zien dat diegene niet voor de klas staat?

Ervaring doordat ik zelf voor de klas sta.
In het eerste jaar van de pabo vielen al een hoop meiden af die zich als een barbie gedroegen. De meiden met veel make-up etc. Die houden het niet lang vol.
Verder is het gewoon een gevoel, maar dit soort programma's zijn gewoon doorgestoken kaart.

Ik denk wel dat het klopt hoor. Ik heb de opleiding onderwijsassistent gedaan en bij marina stond ook dat ze onderwijsassistent is (ze werkt niet als onderwijsassistent maar heeft het diploma er wel voor). Ik kan natuurlijk niet voor de andere deelneemsters praten maar dus niet alles is gelogen.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Silver ma 15 okt 2012 - 10:05

Shit, ik had me nog voorgenomen te gaan kijken.. Hopelijk is er uitzendinggemist. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 15 okt 2012 - 19:36

Nog niet gezien, ga dat op gemist doen. Hij komt me bekend voor. Eerder van tv? Hij heeft zijn tong voor in z'n mond liggen, beetje ala Jamie Oliver en Lars van toen. Ze gaan deze keer naar Suriname niet echt een tropische bestemming. Er zit een meid tussen die pas 20 is, wel een erg groot verschil. Sommigen zien er zo simpel zo eenvoudig uit. Zooooo he echt dom dat ze niet doorhadden dat hij de kapitein was.

Katinka vind ik echt geen mooie vrouw. Was ze eerst een man? Laughing



Leuke meiden;

Wel leuk verzonnen met die vriendin van hem. Een meid had haar door haha.Huh? Je mag toch nooit met schoenen op een jacht/boot? Lisette is leuk, maar oh nee die passievrucht OMG wat te erg! Zana, die tweeling (als hij ze maar uit elkaar houd en 1 ervan heeft volgens mij zelf een tweeling), Shachar wat schattig met die ballon vrij verlegen, Georgina is leuk jammer dat zij niet mee doet.




Minder leuke;


Sylvia mag weg zij liep zo snel weg, Rosalie zoende hem amper, Marina vind ik te simpel en te jong, Eefje super veel lef dat zij mee doet tussen al die slanke dames echt goed van haar, studentes vind ik te jong voor hem hij heeft al een carriere en die van hun moet nog beginnen, een gogo danseres nee he haar kiest hij denk ik niet, Sherrilyn had haar veel ouder geschat, Jacobiena ( Annie van de jaren 20 Laughing tomorrow, tomorrow, i love you), Melissa weg ermee gelijk op zijn schoot zitten bah!



Het viel me op dat iedereen op 1 na hem maar 1 zoen gaf.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 15 okt 2012 - 20:33; in totaal 11 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 15 okt 2012 - 19:42

Summerlovin schreef:Een van de meiden zat bij mij in de klas op mijn vorige opleiding. Beetje bitchie is ze al kwam ze totaal niet zo over in de aflevering. Ze is wel door, ben benieuwd hoe ver ze het schopt.

Zij is trouwens geen actrice. Ze heeft ingeschreven gestaan bij een modellenbureau en is via die weg gevraagd om mee te doen.

Wie is zij dan?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 15 okt 2012 - 20:20

Parisienne schreef:Het is niet mijn type, maar toch vind ik het een leuke bachelor. Ik begrijp dat 'ie die meiden aardig het hoofd op hol kan brengen! En ik vind die 'ik-kom-even-tussendoor-acties' best sneu zeg!

Ja onbeschoft zeg die ene in die roze jurk, hij is in gesprek. Ze kent duidelijk geen manieren en als hij slim is gooit hij haar eruit! Anders gebeurd dat vaker. Net als Manon. Hebben sommigen geen manieren ofzo?!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Summerlovin ma 15 okt 2012 - 20:24

Caribbeanlover schreef:
Summerlovin schreef:Een van de meiden zat bij mij in de klas op mijn vorige opleiding. Beetje bitchie is ze al kwam ze totaal niet zo over in de aflevering. Ze is wel door, ben benieuwd hoe ver ze het schopt.

Zij is trouwens geen actrice. Ze heeft ingeschreven gestaan bij een modellenbureau en is via die weg gevraagd om mee te doen.

Wie is zij dan?

Marina. Ze kan erg lief zijn maar ook iemand die totaal niet op haar mond gevallen is. Ze heeft altijd haar woordje wel klaar.


Laatst aangepast door Summerlovin op ma 3 dec 2012 - 11:23; in totaal 1 keer bewerkt
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 15 okt 2012 - 20:37

Aha, vind haar niet mooi. Jacobiena zeurde dat ze niet snapt dat hij en oudere dame kiest, nou dat past meer bij hem dat zij zelf die veels te jong is.Goh Sjoukje is wel vol van zichzelf jezus zeg! OMG waarom kiest hij Melissa die zich zo opdrong? Daarvoor kon hij beter iemand kiezen die het meer verdiend. Jammer dat hij Eefje niet heeft gekozen. Waarom denkt Sherrilyn dat hij haar niet leuk had gevonden vanwege haar tint? Zo kwam het over...............jammer!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Summerlovin ma 15 okt 2012 - 20:47

Mijn vriend is 8.5 jaar ouder dan ik en wij zijn hartstikke gek op elkaar. Daarnaast hoor je wel meer verhalen van 10-12 jaar leeftijdsverschil waarbij het prima werkt. Het scheelt natuurlijk ook hoe volwassen je bent voor je leeftijd. Ik vind die jacobiene bijvoorbeeld geen 20 lijken maar ouder.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Blond ma 15 okt 2012 - 21:31

Ik vond het minder tenenkrommend dan de aflevering van de vorige serie. Die Melissa vond ik erg vervelend, verder nog niet echt een indruk van de dames. Ik vind de bachelor leuker dan Lars van de vorige serie. Maar alsnog niet mijn type.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 21:34

Ik vond Lars helemaal niet leuk, ik had hem op Facebook (jaja Laughing ) en heb hem eraf geflikkerd omdat hij constant mensen aan het beledigen was, wat een arrogante eikel is dat zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Blond ma 15 okt 2012 - 21:38

Die Lars praatte heel irritant, net of zijn tong aan zijn gehemelte geplakt zat Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 21:39

Chance schreef:Die Lars praatte heel irritant, net of zijn tong aan zijn gehemelte geplakt zat Wink
Ja, ik had het idee dat hij zo'n enorme dikke tong had ofzo, heel irritant inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 15 okt 2012 - 23:22

Zelda schreef:Ik vond Lars helemaal niet leuk, ik had hem op Facebook (jaja Laughing ) en heb hem eraf geflikkerd omdat hij constant mensen aan het beledigen was, wat een arrogante eikel is dat zeg.

Wat lullig zeg van hem. Wat zei hij dan, ook tegen jou?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Atelier Madame ma 15 okt 2012 - 23:39

Ik zit het nu even terug te kijken, ik vind dit echt een hele knappe man,voet me denken aan een oude vakantielover van me :p

Veel verschillende soorten vrouwen, wel een paar domme dozen erbij zeg.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 23:42

.


Laatst aangepast door Zelda op di 16 okt 2012 - 19:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Atelier Madame ma 15 okt 2012 - 23:48

Omg dat kind dat gelijk op zijn schoot ging zitten' Rolling Eyes
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 14 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum