Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Bachelor

+43
June
iloverocknroll1984
Lies
Sterre
ijsjemeisje
Caro
Plien84
Antibes
Fenna
Caribbeanlover
Vino
mzcharlotte
Ilovethe90s
koNijntje
GreenGrass
Summerlovin
JD
Blond
silly-one
Mouse10
smurfie
Caramba
Silver
Rush
Toet
ExpressoB
Atelier Madame
Arwyn
Sugarfall
Rizzo
Bisq
Appeltje
Shopelle
Lady4
Tabbert
Inge
Schaapke
Happinaz
Paper Crown
Rumble
Parisienne
Viva
Marin
47 plaatsers

Pagina 9 van 14 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  ExpressoB di 20 nov 2012 - 9:36

Ik had wel gedacht dat Melissa eruit zou gaan, dacht ik gelijk al nadat jacobiene en rosalie afvielen.

ben benieuwd weer naar volgende week
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  JD di 20 nov 2012 - 11:18

Caribbeanlover schreef:
Antibes schreef:Pfff, dit is weer typisch zo'n gevalletje van "ik wist dat er mensen over zouden vallen", moedeloos word ik af en toe van jullie! Prachtig ook dat jij erover valt CBL, kijk even naar die balk in je eigen oog voor je mij op mijn splinter wijst.

Ik ga mijn post niet eens toelichten, zonder bekrompen geest en overdreven gedoe is mijn punt prims te volgen.

Het klinkt nou eenmaal denigrerend, net alsof het erg is om stratenmaker te zijn, zij vinden vast van niet. Als zij er niet waren, dan kan jij nergens lopen/rijden.

Jij zegt het zo van ''dat zijn maar stratenmakers, die verdienen slecht'' zo komt het over en dat is niet netjes. Hoe ik hier over die meiden praat doet er niet toe, ik ken ze niet, Britt kent Marina wel dus vind ik het niet netjes dat ze dat tegen haar zei.

Britt wordt het sowieso niet, zij houdt wel van sport zoals hij dat ook leuk vind en ook als een meid sportief is alleen zij is denk ik qua figuur niks voor hem. Hij heeft een sportief lichaam en volgens mij zoekt hij dat ook in een vrouw.

Wat lult Lisette nou over Marina dat ze te jong is, ze woont zelf nog thuis op haar 26e! Ja Marina is nog, misschien te jong voor hem dat zei ik ook, maar ja het is zijn keuze en zolang het gaat oke niks mis mee.

Snap niet waarom er onder Lisettes naam ''receptioniste'' staat terwijl ze geen baan heeft, dan zal er ''werkzoekende of werkeloos'' moeten staan.

dat zijn al 2 redelijk onaardige/denigrerende opmerkingen? Wink

Sorry, ik kon het niet laten Rolling Eyes
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 20 nov 2012 - 11:18

Hehe al die bitches zijn eruit, achter elkaar in 3 wkn, Jacobiena, Sherrilyn en Melissa.

Zat gister nog even te rekenen en de vorige keer had de bachelor ook 4 familiedates, maar ik vin dat zo raar aantal 3 was denk ik genoeg net zoals brons, zilver en goud Wink

Wat zat die Lisette trouwens te hijgen zeg toen ze die aardbeien aten en dat stomme gefluister steeds, niemand hoorde ze toch!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Arwyn wo 21 nov 2012 - 21:08

Ik had verwacht dat Britt eruit moest, maar ben het wel eens met de exit van Melissa.
Wel jammer dat al die meiden zo negatief zijn over Marina.. Vind dat altijd zo flauw.
Lisette vond ik eerst wel leuk, maar ik word er nu een beetje kriegelig van..
Ik stem voor Sara!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover wo 21 nov 2012 - 21:24

Ik deel je mening over Lisette. Flauw dat de anderen Marina niet zo leuk vinden en daarom vind ik dat zij moet winnen, gewoon zo van ''kijk ik heb gewonnen ondanks dat jullie mij niet bij hem vinden passen''.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Blond wo 21 nov 2012 - 23:01

En wat ik niet zo goed snap, ze hebben het er steeds over dat Marina zo jong is. Maar Sara is ook pas 21 jaar.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caro do 22 nov 2012 - 0:02

Ik snap gewoon niet dat ze geen meiden voor hem hebben uitgezocht die uberhaupt ouder zijn en iets meer kunnen delen met hem.. Maar goed: wie ben ik :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover do 22 nov 2012 - 1:02

Caro schreef:Ik snap gewoon niet dat ze geen meiden voor hem hebben uitgezocht die uberhaupt ouder zijn en iets meer kunnen delen met hem.. Maar goed: wie ben ik :-)

Zeer mee eens! Het vorige seizoen waren de verschillen nog groter. Hopelijk denken de maker voortaan wat beter na.

Ik vind de amerikaanse versies zoooooo overdreven, maar ja zo is dat land nou eenmaal! Daar hebben ze gelijk een huwelijksaanzoek erbij. Waarom? Ze kennen elkaar niet eens, dat kan ook niet in die paar weken.

Chance, ben het met je eens.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 26 nov 2012 - 2:56

Vanavond de familieuitzending. Wanneer kiest hij dan uiteindelijk? Gaan ze het weer 80 wkn rekken?Laughing

Vind die moeder van Britt niet zo slim, ze vraagt zich af of hij moet kiezen uit die anderen en of zij ook nog kans maken.Rolling Eyes

Britt ligt er vandaag uit, let op mijn woorden.De Bachelor - Pagina 9 253468018

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Blond ma 26 nov 2012 - 4:55

Nog drie afleveringen. Vanavond de familiedates, volgende week gaat hij met 3 dames naar IJsland en dan vliegt er 1tje uit, en dan de finale ook in IJsland.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 26 nov 2012 - 10:58

Ik word zo moe van die Lisette steeds zegt ze ''het zou raar zijn als ik geen roos krijg''. Hoezo raar? Er moet er iemand zijn die er geen krijgt! Ook zegt ze vaak ''we gaan elkaar zien'', ''dat ga je zien'' ........mens houd op! Ben helemaal klaar met haar, ze mag niet winnen! Ze heeft mooie ogen idd, maar weet niet hoe ze zich moet opmaken.

De moeder van Britt had het over Ijsland en vervolgens zij Rutger bij de ceremonie waar ze heen gingen, echt raar! Het is wel duidelijk dat het een beetje fake is.

Ik vond dit ouders van Marina erg vreemd en vooral die moeder die steeds naar beneden staarde met een chagrijnige kop, zo onbeschoft voor Rutger en Marina. Vind het raar dat ze amper nederlands praten aangezien ze hier al best lang wonen. Je dient de taal maar te leren spreken in het land waar je woont en Rugter dan zegt ''ze kunnen niet zo goed nederlands'' moet zijn probleem niet zijn. Omdat veel culturen te lui zijn om het te leren moeten anderen maar moeite gaan doen, nee zo werkt het niet.

Best stom eigenlijk, want aan het begin toen het programma nog moest komen zag je dus Marina in dat bad in Ijsland met hem dus dan weet je al dat zij door is. Dat haar zus Irina heet vind ik wel apart, heb je 2 dochters lijken de namen erg op elkaar.............niet zo handig!

Sara, vind ik ook niet zo leuk. Vind haar irritant praten en haar bovenlip is zo dun dat als ze praat dat die op haar tandvlees blijft zitten. Ik doe dat wel eens voor de grap, dus is het sowieso geen gezicht.

Ik had deze uitslag al voorspelt en Marina mag winnen als is het maar om de anderen te stangen!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Toet ma 26 nov 2012 - 11:14

Ohja ik was vorige week nog vergeten te vertellen dat ik het zo raar vind dat Lisette heel vaak fluistert. Nou heb ik sowieso al een hekel aan fluisteren denk ik maar echt, doe normaal! Praat gewoon.. brrr ik kreeg er gewoon kippenvel van. Naar mens.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 26 nov 2012 - 11:21

Toet schreef:Ohja ik was vorige week nog vergeten te vertellen dat ik het zo raar vind dat Lisette heel vaak fluistert. Nou heb ik sowieso al een hekel aan fluisteren denk ik maar echt, doe normaal! Praat gewoon.. brrr ik kreeg er gewoon kippenvel van. Naar mens.

Dat zei ik ook al, zie een paar reacties terug. Vooral met dat stomme aardbeien voeren, dat stomme gehijg van haar er was niemand in de buurt ''ga jij mij helpen daarmee'' ! Rutger ''kom we gaan het toetje maken''. Goddomme zeg, aarbeien in een bakkie doen en kant en klare slagroom erop pleuren, ja echt veel werk hoor!

Hoe Lisette steeds naar voren liep als de roos kwam halen, zo sloom alsof ze op ijs stond en de anderen deden dat niet. Haha ik typte bijna Klisette dus de K ff wegggehaald.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  JD ma 26 nov 2012 - 11:28

Leuke aflevering, leuk om beelden te zien van mijn woonplaats, zowel bij Marina als Lisette smile

Kan nog niks zeggen over de uitslag, want ik zit nog te kijken op dit moment...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Toet ma 26 nov 2012 - 11:33

Caribbeanlover schreef:
Toet schreef:Ohja ik was vorige week nog vergeten te vertellen dat ik het zo raar vind dat Lisette heel vaak fluistert. Nou heb ik sowieso al een hekel aan fluisteren denk ik maar echt, doe normaal! Praat gewoon.. brrr ik kreeg er gewoon kippenvel van. Naar mens.

Dat zei ik ook al, zie een paar reacties terug. Vooral met dat stomme aardbeien voeren, dat stomme gehijg van haar er was niemand in de buurt ''ga jij mij helpen daarmee'' ! Rutger ''kom we gaan het toetje maken''. Goddomme zeg, aarbeien in een bakkie doen en kant en klare slagroom erop pleuren, ja echt veel werk hoor!

Hoe Lisette steeds naar voren liep als de roos kwam halen, zo sloom alsof ze op ijs stond en de anderen deden dat niet. Haha ik typte bijna Klisette dus de K ff wegggehaald.

Ja precies! lol!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 26 nov 2012 - 11:34

Oei ik ga vallen, ik ga vallen, ik ga vallen, ik ben Klisette! Misschien heeft ze steeds last van haar k........ of c.....De Bachelor - Pagina 9 253468018

Vond het wel raar dat hij en Klisette gelijk zo aan elkaar zaten, dat deed hij bij de anderen niet. Om maar niet te spreken over die natte lap die wij elke keer heerlijk in beeld zien als hij zoent, sapperdeflap nog an toe!De Bachelor - Pagina 9 1578173417


Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 26 nov 2012 - 11:41; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  ijsjemeisje ma 26 nov 2012 - 11:41

Caribbeanlover schreef:Oei ik ga vallen, ik ga vallen, ik ga vallen, ik ben Klisette!

Vond het wel raar dat hij en Klisette gelijk zo aan elkaar zaten, dat deed hij bij de anderen niet. Om maar niet te spreken over die natte lap die wij elke keer heerlijk in beeld zien als hij zoent, sapperdeflap nog an toe!De Bachelor - Pagina 9 1578173417

Heerlijk he commentaar geven over anderen... Wink
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 26 nov 2012 - 11:42

Ja heeeeeeerlijk en geweldig. Nou en joh! Moet je ook eens doen wat kan jou het schelen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  ijsjemeisje ma 26 nov 2012 - 11:44

Caribbeanlover schreef:Ja heeeeeeerlijk en geweldig. Nou en joh! Moet je ook eens doen wat kan jou het schelen.

Op deze momenten mis ik een vind ik leuk knop De Bachelor - Pagina 9 253468018
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  JD ma 26 nov 2012 - 12:12

Caribbeanlover schreef:

Ik vond dit ouders van Marina erg vreemd en vooral die moeder die steeds naar beneden staarde met een chagrijnige kop, zo onbeschoft voor Rutger en Marina. Vind het raar dat ze amper nederlands praten aangezien ze hier al best lang wonen. Je dient de taal maar te leren spreken in het land waar je woont en Rugter dan zegt ''ze kunnen niet zo goed nederlands'' moet zijn probleem niet zijn. Omdat veel culturen te lui zijn om het te leren moeten anderen maar moeite gaan doen, nee zo werkt het niet.



O o o CBL, wat ben kun jij toch heeeeerlijk ongenuanceerd commentaar geven! :P Ben je in het dagelijks leven ook zo? Ik ben namelijk ook wel een flapuit, maar kan me voorstellen dat jij, als je in het echt net zo bent als hier, in het dagelijks leven heeeel vaak tot 10 moet tellen voor je iets zegt....
overigens niet onaardig bedoeld hoor, ik kan altijd wel een beetje om je lachen.

Vind alleen wel dat wat je over de ouders van Marina zegt een beetje overdreven is. Volgens mij spreken ze al best redelijk Nederlands, maar ja...als je onzeker bent over je nederlandse taal, en er dan een cameraploeg op je neus staat, kan ik me heel goed voorstellen dat je dichtklapt. Dus om nou meteen vast te stellen dat ze te lui zijn om Nederlands te leren vind ik wel wat ver gaan.

OT; had wel verwacht dat Britt eruit ging...leuke meid, maar er was duidelijk meer een vriendschappelijke klik dan een romantische.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 26 nov 2012 - 20:59

Ach joh wat kan mij het schelen.

Zijn Sara's ouders gescheiden. Ze zei ''we gaan mijn broers en zussen van mijn vaders kant ontmoeten'', maar dat zeg je bij ooms en tantes niet als het je eigen broers/zussen zijn.

Ze zei ook ''mijn ouders zijn allebei op vakantie''. Als ze niet gescheiden zijn, dan zeg je dat niet zo vind ik, dan zeg je ''mijn ouders zijn op vakantie''.

Vraag me wel af waarom Britts vader nooit ter sprake is gekomen.

Rutger zei zelf dat Marina's ouders slecht nederlands kunnen dus dat er een camera bij is heeft er niks mee te maken! Wat een afgrijzelijke inrichting hebben haar ouders zeg, echt vreselijk!

Melissa moet maar eens goed kijken naar wat Lisette en Sara aan hadden, wat een lelijke kanten jurken! Over ordinair gesproken. Ik vind dat Marina dat helemaal niet is, ze kleedt zich gewoon en niet ordinair.

Arghhhh Lisette zegt continu ''zeker'' op zowat alles, zo irritant zeg! Ze articuleert ook zo overdreven en ook zo met de G heel erg overdreven net als Yfke Sturm.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Arwyn wo 28 nov 2012 - 6:36

Ik dacht al wel dat Britt eruit zou gaan, al was het maar omdat zij de enige is die zich niet bovenop Rutger stort en niet met hem gezoend heeft. Ik vond haar een leuke meid!

Denk dat Lisette gaat winnen, om de lichamelijke spanning tussen hen. Of dat echt een relatie wordt.. Maar het bed wordt vast goed bezocht dan Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover wo 28 nov 2012 - 8:14

Hahaha ja wie weet alhoewel Lisette wel leek te twijfelen toen hij het vroeg. Vraag mij af hij net als die Lars ook zo hitsig ineens wordt dan.De Bachelor - Pagina 9 253468018

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  ExpressoB wo 28 nov 2012 - 11:00

Ik dacht na Marina's date dat ze er misschien uit zou liggen(nav fam.bezoek). Niet slim gekozen van haar die steples. Dan ben je toch niet met zijn 2 en intiem samen.

Na de date met Britt dacht ik dat Britt ook wel kans maakte om eruit te liggen.

Geen echte aantrekkingskracht tussen Britt en Rutger dus niet gek dat ze eruit ligt.

De zus van Sara praatte gek (haar mond ook).

Rutger vind Lisette het mooiste van alle 3.. gaat hij voor mooi en sexuele aantrekkings kracht of voor meer.. Volgens mij gaat zij wel mee naar de kamer. Ik denk dat ze alle 3 JA zeggen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Sterre wo 28 nov 2012 - 19:31

Ik vond dat hij na de date met Lisa Sara toch het meest verliefd uit zijn ogen keek. Ik hoop dat hij voor haar kiest, maar wanneer hij zich door de meeste fysieke aantrekkingskracht laat overtuigen wordt het toch Lisette denk ik.


Laatst aangepast door Sterre op wo 28 nov 2012 - 21:14; in totaal 1 keer bewerkt

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 9 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 14 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum