Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Bachelor

+43
June
iloverocknroll1984
Lies
Sterre
ijsjemeisje
Caro
Plien84
Antibes
Fenna
Caribbeanlover
Vino
mzcharlotte
Ilovethe90s
koNijntje
GreenGrass
Summerlovin
JD
Blond
silly-one
Mouse10
smurfie
Caramba
Silver
Rush
Toet
ExpressoB
Atelier Madame
Arwyn
Sugarfall
Rizzo
Bisq
Appeltje
Shopelle
Lady4
Tabbert
Inge
Schaapke
Happinaz
Paper Crown
Rumble
Parisienne
Viva
Marin
47 plaatsers

Pagina 6 van 14 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  JD ma 5 nov 2012 - 10:07

Summerlovin schreef:
JaneDoe schreef:Zei die Marina nou net dat ze uit H.eemskerk komt?? Daar woon ik smile

Enne....er stond net onder Jacobiena en Sherrylin hun naam dat ze 21 zijn?? terwijl ik dacht dat er in de vorige afleveringen bij Jacobiena stond dat ze 24 was?

Ja klopt. Daar woont ze. Bij de eerste aflevering stond dat Jacobiena 21 was. Denk dat dat klopt.


ha wat grappig...ze had al iets bekends, nu even nadenken waar ik haar dan van ken....

En grrr die Jacobiena in gesprek met die vrienden an Rutger...ze zet zichzelf meer voor lul !
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Summerlovin ma 5 nov 2012 - 10:11

JaneDoe schreef:
Summerlovin schreef:
JaneDoe schreef:Zei die Marina nou net dat ze uit H.eemskerk komt?? Daar woon ik smile

Enne....er stond net onder Jacobiena en Sherrylin hun naam dat ze 21 zijn?? terwijl ik dacht dat er in de vorige afleveringen bij Jacobiena stond dat ze 24 was?

Ja klopt. Daar woont ze. Bij de eerste aflevering stond dat Jacobiena 21 was. Denk dat dat klopt.


ha wat grappig...ze had al iets bekends, nu even nadenken waar ik haar dan van ken....

En grrr die Jacobiena in gesprek met die vrienden an Rutger...ze zet zichzelf meer voor lul !

Ik ergerde me rot... Ze zet Marina en Lisette neer zoals zij zelf is. Zij is juist degen die de sfeer in het huis verpest. Ik hoop echt dat die vriensen van Rutger haar door haddem en ze er vanavond uit gaat.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  JD ma 5 nov 2012 - 10:23

Wat ik wel altijd grappig vind aan dit programma, is dat al die dates suuuperromantisch zijn (en helemaal voorgekauwd door de Net5 programmamakers), en straks eenmaal thuis beland je weer elke avond samen op de bank.
het lijkt alsof hij nu zo superromantisch is met die mooie dates, maar in werkelijkheid is niks ervan zijn idee natuurlijk.

Ohhh ik hoop toch zo dat Jacobiena eruit vliegt!!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  JD ma 5 nov 2012 - 10:42

BAH! Wéér die heks door! Maar aan het voorstukje te zien gaat hij haar volgende week wel even ondervragen over hoe en wat, net goed voor d'r!

Er stond trouwens op tv dat ze schrijfster is, en op de website dat ze model is?
Zou mij ook helemaal niets verbazen als zij gewoon een actrice is die erin is gezet voor de show en de spanning. Volgens mij zitten er ieder seizoen wel 1 of meerdere actrices in. Ben ook bang dat ze, juist omdat ik denk dat ze erin is gezet voor de kijkcijfers, nog wel een aantal weken blijft, en uiteindelijk 2e of 3e wordt ofzo.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Summerlovin ma 5 nov 2012 - 10:48

Hij gaat haar inderdaad vragen stellen, maar ik weet nu al dat zij het zo weet te draaien dat de schuld bij Marina en Lisette ligt en dat zij juist het "slachtoffer" is. Balen dat ze door is. Razz
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  JD ma 5 nov 2012 - 10:51

Summerlovin schreef:Hij gaat haar inderdaad vragen stellen, maar ik weet nu al dat zij het zo weet te draaien dat de schuld bij Marina en Lisette ligt en dat zij juist het "slachtoffer" is. Balen dat ze door is. Razz

ja dat denk ik inderdaad ook. Tóch hoop ik dat hij er doorheen weet te prikken...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Toet ma 5 nov 2012 - 11:17

En tóch vertrouw ik die Lisette ook voor geen meter, ik vind haar maar een schijnheilig meisje.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 5 nov 2012 - 21:05

Dat stukje waarin een aantal meiden het erover hadden dat sommige te jong waren vond ik raar aangezien Sarah erbij stond (dacht ik) en zij is 21 volgens mij iig stond er iemand bij die 21 was en bovendien was Jaco er volgens mij ook bij. Er zijn er meerdere van 21 dus.

Ik vind van hem het raar dat hij zegt dat hij op een 1e date niet houd van handtastelijk bij Jaco terwijl het geen echte date was, het was een groepsuitje dat zwemmen. Vervolgens gaat hij wel met Marina zoenen!

Jaco krijgt het nog moeilijk nu Sherrilyn en Sjoukje weg zijn. Stel dat Melissa ook weg gaat heeft ze niemand meer haha.

Sarah en Britt kunnen het wel goed vinden met Jaco en Sherrilyn, maar meer omdat ze bang zijn denk ik om ook niet net als Lisette enzo afgekat te worden.

Arghhh die piercings van Marina, ziet er pijnlijk uit ouch!!!

Ik ben benieuwd als de overgebleven meiden naar zijn familie gaan.

Toet, waarom vertrouw je Lisette niet?


Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 5 nov 2012 - 21:46; in totaal 2 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 5 nov 2012 - 21:11

JaneDoe schreef:
Summerlovin schreef:
JaneDoe schreef:Zei die Marina nou net dat ze uit H.eemskerk komt?? Daar woon ik De Bachelor - Pagina 6 561177

Enne....er stond net onder Jacobiena en Sherrylin hun naam dat ze 21 zijn?? terwijl ik dacht dat er in de vorige afleveringen bij Jacobiena stond dat ze 24 was?

Ja klopt. Daar woont ze. Bij de eerste aflevering stond dat Jacobiena 21 was. Denk dat dat klopt.


ha wat grappig...ze had al iets bekends, nu even nadenken waar ik haar dan van ken....

En grrr die Jacobiena in gesprek met die vrienden an Rutger...ze zet zichzelf meer voor lul !

Dat deed ze zeker!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 5 nov 2012 - 21:13

Summerlovin schreef:
JaneDoe schreef:
Summerlovin schreef:
JaneDoe schreef:Zei die Marina nou net dat ze uit H.eemskerk komt?? Daar woon ik De Bachelor - Pagina 6 561177

Enne....er stond net onder Jacobiena en Sherrylin hun naam dat ze 21 zijn?? terwijl ik dacht dat er in de vorige afleveringen bij Jacobiena stond dat ze 24 was?

Ja klopt. Daar woont ze. Bij de eerste aflevering stond dat Jacobiena 21 was. Denk dat dat klopt.


ha wat grappig...ze had al iets bekends, nu even nadenken waar ik haar dan van ken....

En grrr die Jacobiena in gesprek met die vrienden an Rutger...ze zet zichzelf meer voor lul !

Ik ergerde me rot... Ze zet Marina en Lisette neer zoals zij zelf is. Zij is juist degen die de sfeer in het huis verpest. Ik hoop echt dat die vriensen van Rutger haar door haddem en ze er vanavond uit gaat.

Idd ik zat met verbazing te kijken,maar hij komt er wel achter hoor.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Toet di 6 nov 2012 - 0:53

Caribbeanlover schreef:

Toet, waarom vertrouw je Lisette niet?

Ik denk altijd zo; twee ruzie, twee schuld. En het wordt nu zo in beeld gebracht alsof Lisette het lieverdje is en Jacobien de bitch. Ik heb daar m'n twijfels bij, ik vind haar schijnheilig overkomen, niet zo lief als ze lijkt.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Rush di 6 nov 2012 - 0:55

Ik kan er nog steeds niet bij dat de helft 21 is, ze lijken wel 30! De Bachelor - Pagina 6 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 6 nov 2012 - 3:14

Toet schreef:
Caribbeanlover schreef:

Toet, waarom vertrouw je Lisette niet?

Ik denk altijd zo; twee ruzie, twee schuld. En het wordt nu zo in beeld gebracht alsof Lisette het lieverdje is en Jacobien de bitch. Ik heb daar m'n twijfels bij, ik vind haar schijnheilig overkomen, niet zo lief als ze lijkt.

Aha vandaar oke dan.

Tijdens het gesprek met die vrienden vond ik het erg dom dat de meiden namen noemde van mensen die niet aardig waren. Dat zou ik in het midden laten en dat heeft Marina goed gedaan tijdens de date. Britt daarin tegen noemde wel namen, niet zo slim.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Silver di 6 nov 2012 - 3:18

Nouja als niemand namen noemt dan weten die vrienden ook niet op wie ze moeten letten..
Sherylin eruit is al een goeie zet, nu heeft Jacobiena niemand en staat ze er alleen voor.

Dat voorstukje van volgende week beloofd wat, vooral omdat het gezicht van Jacobiena boekdelen spreekt!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 6 nov 2012 - 3:23

Jawel Melissa, nou zij eruit en ze is helemaal alleen alhoewel Britt en Sara mogen Jaco wel alleen denk ik omdat zij bang zijn dat als zij tegen haar zijn dat ze een grote bek krijgen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Blond di 6 nov 2012 - 4:36

Het is toch overduidelijk dat zowel Jacobiena als Sherrilyn erin zaten omdat ze leuk zijn voor bitchy televisie. Zou me niets verbazen als de programma makers zeggen: "Je mag kiezen uit 23 vrouwen, maar die 2 moet je kiezen en nummer 1 mag er in aflevering 4 uit, en nummer 2 in aflevering 6. En verder mag je het zelf weten".
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Atelier Madame di 6 nov 2012 - 4:42

Ik vraag me sowieso af hoe ze die meiden casten, ze zijn overduidelijk allemaal best wel knap, dus waarschijnlijk uit vanuit bureaus geworven ofzo? Maar ze moeten blijkbaar ook nog wel acteertalent hebben en het lijkt mij dat ze toch ook wel serieus geïnteresseerd in een relatie moeten zijn? Als je de twitter van jacobien mag geloven is het een grote poppenkast, maar ja ik vind daar nou niet de meest betrouwbare bron :P.

Voor de rest vind ik het opvallend dat de meeste meiden toch wel minimaal 8-10 jaar jonger dan Rutger zijn, het lijkt me dat als je 32 bent je toch sneller een relatie krijgt met iemand van eind/midden twintig? Dan iemand die begin twintig is zoals er toch best wel een aantal zijn. Wel grappig dat sommigen het over de volwassenheid hebben terwijl lisette al 26 is, i.t.t. sherlyn en jacobien van 21.

Ben wel heel erg benieuwd hoe het verder gaat volgende week smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Blond di 6 nov 2012 - 4:53

Volgens mij zijn dit meiden die ingeschreven staan bij castingbureau's. Dan klopt het ook wel qua leeftijden, dat zijn waarschijnlijk jongere vrouwen. Volgens mij heb ik nog nooit een oproep gezien om je op te geven als kandidaat voor De Bachelor.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Atelier Madame di 6 nov 2012 - 5:00

Chance schreef:Volgens mij zijn dit meiden die ingeschreven staan bij castingbureau's. Dan klopt het ook wel qua leeftijden, dat zijn waarschijnlijk jongere vrouwen. Volgens mij heb ik nog nooit een oproep gezien om je op te geven als kandidaat voor De Bachelor.
Nee inderdaad heb ook nooit een oproep gezien, zou best leuk zijn als ze dat gewoon eens deden. Drama krijg je toch wel :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  ExpressoB di 6 nov 2012 - 7:10

Ik had de keuze van Rutger wel redelijk zien aankomen.
Amanda, zag en hoorde je zo goed als niet.
Sherrylin eindelijk eruit! vanaf dag 1 al had ik dat gedacht.. dit word niks.

Ik vind Melissa ook een TE typetje dus mag ook naar huis en uiteraard op nr. 1 Jacobiena, ik hoop dat ze op d'r nummer word gezet door Rutger haha.

Ben benieuwd wat volgende week brengt, denk wel een leuke aflevering.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 6 nov 2012 - 8:15

Chance schreef:Volgens mij zijn dit meiden die ingeschreven staan bij castingbureau's. Dan klopt het ook wel qua leeftijden, dat zijn waarschijnlijk jongere vrouwen. Volgens mij heb ik nog nooit een oproep gezien om je op te geven als kandidaat voor De Bachelor.

Ze hadden beter (ook) meiden erin kunnen doen die meer richting zijn leeftijd zijn, dus niet zo jong dat het zo groot verschil is. Vraag me af wat hij daarvan vind.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  mzcharlotte di 6 nov 2012 - 8:25

Katinka is toch een jaar of 28? En over haar zei Jacobiena dat ze 'te oud' was voor Rutger. Hij is zelf net in de 30, dacht ik.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  JD di 6 nov 2012 - 9:40

Atelier Madame schreef:
Chance schreef:Volgens mij zijn dit meiden die ingeschreven staan bij castingbureau's. Dan klopt het ook wel qua leeftijden, dat zijn waarschijnlijk jongere vrouwen. Volgens mij heb ik nog nooit een oproep gezien om je op te geven als kandidaat voor De Bachelor.
Nee inderdaad heb ook nooit een oproep gezien, zou best leuk zijn als ze dat gewoon eens deden. Drama krijg je toch wel :P

Op rtl.nl ston een paar maanden terug een oproepje, daar kon je je opgeven...
Ik denk dus dat er zeker meiden tussen zitten die zich zelf hebben opgegeven, maar ook zeker heel wat die gecast zijn, waaronder dus Jacobiena (denk ik).

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 6 nov 2012 - 20:47

mzcharlotte schreef:Katinka is toch een jaar of 28? En over haar zei Jacobiena dat ze 'te oud' was voor Rutger. Hij is zelf net in de 30, dacht ik.

Ik dacht dat Katinka ouder was, jammer dat op de site de leeftijden er niet bij staan

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caramba di 6 nov 2012 - 21:07

Kathinka was volgens mij rond de 32/33 jaar.

Ik hoop dat Rutger volgende week Jacobiena naar huis stuurt. Wat een nare meid.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 6 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 14 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum