Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Bachelor

+43
June
iloverocknroll1984
Lies
Sterre
ijsjemeisje
Caro
Plien84
Antibes
Fenna
Caribbeanlover
Vino
mzcharlotte
Ilovethe90s
koNijntje
GreenGrass
Summerlovin
JD
Blond
silly-one
Mouse10
smurfie
Caramba
Silver
Rush
Toet
ExpressoB
Atelier Madame
Arwyn
Sugarfall
Rizzo
Bisq
Appeltje
Shopelle
Lady4
Tabbert
Inge
Schaapke
Happinaz
Paper Crown
Rumble
Parisienne
Viva
Marin
47 plaatsers

Pagina 11 van 14 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  JD di 4 dec 2012 - 10:57

oooooo lieve CBL wat kun je je toch druk maken om wat iedereen doet en zegt in het programma.... relax! Razz

Ik denk dat het Sara wordt, zie het echt niet voor me tussen Marina en Rutger. De klik tussen Rutger en haar familie was er niet, terwijl het met de familie van Sara wel echt klikte. Denk ook dat hij dat wel een beetje in zn achterhoofd houdt, plus het feit dat (als ik het voorstukje goed geïnterpreteerd heb) zijn familie niet gek is van Marina. Denk datt dat wel bijdraagt aan het totaalplaatje.....

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  JD di 4 dec 2012 - 10:59

iloverocknroll1984 schreef:Toen ik Sara + bachelor intypte kreeg ik al snel haar achternaam en toen ik dat invoerde als nieuwe opdracht was haar Facebook een van de eerste resultaten.


volgens mij is het al aangepast, want ik kan haar niet vinden....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 4 dec 2012 - 11:25

JaneDoe schreef:oooooo lieve CBL wat kun je je toch druk maken om wat iedereen doet en zegt in het programma.... relax! De Bachelor - Pagina 11 1578173417

Ik denk dat het Sara wordt, zie het echt niet voor me tussen Marina en Rutger. De klik tussen Rutger en haar familie was er niet, terwijl het met de familie van Sara wel echt klikte. Denk ook dat hij dat wel een beetje in zn achterhoofd houdt, plus het feit dat (als ik het voorstukje goed geïnterpreteerd heb) zijn familie niet gek is van Marina. Denk datt dat wel bijdraagt aan het totaalplaatje.....


Zoals hij al zei zal zij keuze niet gebaseerd zijn op hoe haar ouders zijn omdat het om de meid zelf gaat. Sara's ouders heeft hij niet gezien, dus daarmee heeft zij wel een minpunt. Zucht, zoals ik zei kan er in dat stukje toch geknipt zijn, je ziet maar een heel stukje dus we weten helemaal niet wie of wat of weet ik ze bedoelen.

Mocht het idd zou zijn, ze kennen elkaar niet dus dat kan nog groeien en voor beide partijen (zijn familie en de meid die hij kiest) is het te snel om al een conclusie te trekken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 11:34

Mocht ik Rutger zijn, dan wist ik het wel.

Sara, die net als hem is, maar teveel de goedkeuring van de groep wil.


Of



Marina, die niet in de groep lag, dat ook niet probeerde, maar ook zichzelf was ten opzichte van hem.


Ga ik toch voor Marina. Want ik heb niets met wannabees.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Parisienne di 4 dec 2012 - 12:09

Ik moet zeggen dat ik Sara zo niet vond overkomen. Ik vind haar oprecht een leuk meisje. Daarentegen vind ik Marina weer niks, ik vind haar ook niet bij Rutger passen.

Ach, nog een klein weekje en dan weten we het.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  June di 4 dec 2012 - 12:11

Sara bemoeide zich in mijn ogen gewoon niet met al dat dramagedoe in de groep. Als je zo verstandig bent om je niet in een bitchfight te gaan mengen, ben je toch niet meteen een wannabe?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 12:40

June schreef:Sara bemoeide zich in mijn ogen gewoon niet met al dat dramagedoe in de groep. Als je zo verstandig bent om je niet in een bitchfight te gaan mengen, ben je toch niet meteen een wannabe?

Dan heb ik het verkeerd gezien. Ik zag haar wel liefkozend t.o.v. de populaire groep. Althans de groep, die zichzelf zo zag.

En omdat ze zichzelf zo zagen, vond ik het allang mooi dat ze er al uit liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 4 dec 2012 - 20:55

Precies, gelukkig zijn Sherrilyn, Froukje en Jacobiena eruit!De Bachelor - Pagina 11 281626781

Marina, vind ik het eerlijkst en Sara heeft zich nog niet zo open gesteldt.

Toch vind ik het eigenlijk een beetje sneu dat je op deze manier liefde zoekt en samen met andere dames om 1 vent moet vechten. Andersom vind ik het van hem ook wat sneu.

Lisette vind ik zo vol van zichzelf, was zo zeker van zichzelf dat ze door zou zijn (is er geen kotssmiley Wink). Zij woont nog thuis, zo volwassen vind ik haar niet, Marina woont al op zichzelf en is dus wat zelfstandiger.

Ik hoop dat hij Marina kiest en dat de relatie lang stand houdt, maar de ervaring leert dat dat in zulke gevallen op tv dus, vaak niet zo is. Ik moest net als Rutger ook lachen toen Marina vertelde ''ik zet het eten op, dan ga ik douchen en als ik beneden kom is het eten klaar''. Denk niet dat dat goed is, aangezien het aan kan branden. Ik vind haar van allemaal ook het enthousiast, zo blij als ze was met die ketting. Vond het zo lief dat ze zei dat een man dat nooit voor haar zou doen alhoewel je nooit weet wat de toekomst je brengt. Hij noemde haar ''maatje'' dus dat is wel van belang en een echt reden om haar te laten winnen vind ik. Zij vond het zielig voor Britt dat ze geen roos kreeg en dat terwijl Britt eerder tegen Marina zei dat ze dacht dat Marina er geen zou krijgen. Marina zei ook dat het allemaal leuke meiden zijn vorige week, ze praat niet slecht over anderen en zij wel over haar. Daarom moet zij winnen!





Ik weet niet wie het afvroeg of er wat gebeurd is in de nachten, maar ik denk het niet iig. Hij was iig niet zo hitsig als Lars. Dat sommigen zo verbaasd waren ivm die sleutel vond ik wel apart, want ik neem aan dat ze het vorige seizoen wel kennen of iig iets ervan hebben terug gekeken.

Ik vind ze wel naief af en toe. Lisette zei dat hij dat zo leuk had gedaan dat vuur en dat drinken ed buiten, maar dat zetten de mensen van het programma klaar. Zijn ze nou echt zo dom die meiden? Wellicht was het zijn idee of voor een deel, maar ja dat zullen wij nooit weten.



Landen zoals Ijsland trekken mij niet, maar het zag er wel mooi uit. Waar Marina met hem ging zwemmen zou ik ook wel leuk vinden en wat was dat zwembad groot zeg! Of is het uitgegraven en is het natuurlijk water..................silent?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover do 6 dec 2012 - 21:15

http://www.funx.nl/index.php/shows/start/16712-de-bachelor-wil-relatie-met-lauren-verster

Volgens mij als je dit leest is het niks geworden met de dame die hij gekozen heeft!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  ExpressoB do 6 dec 2012 - 23:04

Vlaming is nog maar net terug van een avontuurlijke reis in Suriname en Ijsland. Hij is vanavond te zien in de eerste aflevering van een nieuw seizoen De Bachelor waarbij hij omringd wordt door 24 vrouwen. Rutger werd tijdens het kruisverhoor onderworpen aan tien pittige vragen.

Vraag mij af wanneer dit is 'opgenomen'. Eerst zeggen ze dat hij net terug is en daarna dat hij in de eerst aflevering te zien zal zijn.

Hoewel Rutger niets kwijt kon over de afloop van De Bachelor, vertelde hij wel meer over de eerste aflevering:

Dan zou je weer zeggen het is na de opnames ..
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Parisienne do 6 dec 2012 - 23:09

Het gesprek is waarschijnlijk geweest na de opnames, het is ook gepubliceerd op 15 oktober.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover do 6 dec 2012 - 23:20

Dat zag ik idd, maar de uitslag is toch vrij direct daarna dacht ik. Dan nog blijft het raar aangezien hij op dat moment meerdere meiden uit het programma leuk vond.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 9:40

Ik vind dat Sarah d'r haar best even had mogen wassen het hangt als een natte dweil langs haar hoofd! En bij de zus van Rugter ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  ProudMom ma 10 dec 2012 - 9:51

Carrie schreef:Ik vind dat Sarah d'r haar best even had mogen wassen het hangt als een natte dweil langs haar hoofd! En bij de zus van Rugter ook.

Haha! Precies dát dacht ik toen ze in beeld kwam. Laughing
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 9:56

ProudMom schreef:
Carrie schreef:Ik vind dat Sarah d'r haar best even had mogen wassen het hangt als een natte dweil langs haar hoofd! En bij de zus van Rugter ook.

Haha! Precies dát dacht ik toen ze in beeld kwam. Laughing

Haha! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 10:06

Sarah wint. Wedden? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  ProudMom ma 10 dec 2012 - 10:12

Maura schreef:Sarah wint. Wedden? :P

Ik hoop het! smile Vind haar leuker dan Marina. Denk dat de ouders van Rutger ook wel hopen dat hij voor Sara kiest. :P Het gesprek met Marina verliep nou niet echt lekker..
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 10:17

ProudMom schreef:
Maura schreef:Sarah wint. Wedden? De Bachelor - Pagina 11 253468018

Ik hoop het! De Bachelor - Pagina 11 561177 Vind haar leuker dan Marina. Denk dat de ouders van Rutger ook wel hopen dat hij voor Sara kiest. De Bachelor - Pagina 11 253468018 Het gesprek met Marina verliep nou niet echt lekker..

Taalbarriere. Mijn vriendje wist vroeger perfect Nederlands te spreken, maar als ik spreekwoorden gebruikte, dan wist hij het opeens niet meer. Wat zei ik laatst nog? Geen idee. Zou niet willen dat iemand me daar op af zou wijzen.

Maar als ik hem zie zoenen met Sara, dan denk ik dat zij de betere keuze is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Lady4 ma 10 dec 2012 - 10:19

Ik hoop echt dat Sarah wint!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 10:20

Ik ben voor Marina! Ben heel benieuwd. Vind het overigens niet zo spannend als de vorige keer met die andere flapdrol. Weet zijn naam niet meer smile De vorige bachelor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Shopelle ma 10 dec 2012 - 10:23

HUH? Hij kiest echt voor Marina... Die had ik even niet zien aankomen! Een beroemde dorpsgenoot erbij Wink
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Lady4 ma 10 dec 2012 - 10:23

WTF!!!! :shock:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  ProudMom ma 10 dec 2012 - 10:23

Hmm.. Dus toch Marina. Vreemd spelletje heeft hij gespeeld dan.. (vind ik)
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Lady4 ma 10 dec 2012 - 10:25

Heb ik het hier nou weken voor gevolgd? thumbdown
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 10:25

Vind het toch erg leuk! De Bachelor - Pagina 11 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 11 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 14 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum