Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Bachelor

+43
June
iloverocknroll1984
Lies
Sterre
ijsjemeisje
Caro
Plien84
Antibes
Fenna
Caribbeanlover
Vino
mzcharlotte
Ilovethe90s
koNijntje
GreenGrass
Summerlovin
JD
Blond
silly-one
Mouse10
smurfie
Caramba
Silver
Rush
Toet
ExpressoB
Atelier Madame
Arwyn
Sugarfall
Rizzo
Bisq
Appeltje
Shopelle
Lady4
Tabbert
Inge
Schaapke
Happinaz
Paper Crown
Rumble
Parisienne
Viva
Marin
47 plaatsers

Pagina 13 van 14 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Volgende

Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 10 dec 2012 - 21:33

Ja precies dat zei ik ook, ach ze zullen wel bijdraaien tenslotte kennen ze haar niet. Zag ook een filmpje waarin hij zei dat ze elkaar in het geheim hebben gezien, maar ik vraag mij af hoe ze dat dan deden. Paparazzi is overal he.Wink

Hahaha vind het echt super dat Marina heeft gewonnen vooral voor Jacobiena, Sherrilyn, Sjoukje, Melissa en Lisette (die zo zeker was van zichzelf).

Wel irritant bij zijn keuze dat de beelden zich tussen de meiden afwisselde, dat was eerst niet zo.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 21:59

Tazz schreef:
ProudMom schreef:
Carrie schreef:
ProudMom schreef:Hmm.. Dus toch Marina. Vreemd spelletje heeft hij gespeeld dan.. (vind ik)

Waarom vind je dat?

Ik zeg 't een beetje verkeerd. 'Spelletje' is het verkeerde woord. Maar ik vind dat hij heel anders met Sara omging, dan met Marina. Hoe hij Sara aankeek, heel liefdevol.. En bij Marina had ik een beetje het idee dat hij haar meer alleen als 'lekker wijf' zag. Maar dat is natuurlijk ook een reden om iemand te kiezen. Wink

Ik vond Marina ook erg leuk hoor, vond haar in het begin zelfs de leukste. Maar Sara gunde ik het iets meer, op de één of andere manier..
Ben wel benieuwd of ze nog steeds samen zijn.

Ja dat ben ik met je eens. En ik had ook het idee dat zijn ouders Sara leuker vonden. Maar toch, zo op het eerste gezicht staan ze wel goed bij elkaar.

Ah op die manier. Ja mannen gaan vaak gewoon voor het lekkerste wijf Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover ma 10 dec 2012 - 22:40

Ik vond het niet zo slim van Sara dat ze gister (haar laatste kans notabene) ging praten over hoe onzeker ze was.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Blond ma 10 dec 2012 - 22:55

Ik vond het ook een verrassende keuze. Maar ik vond zowel Marina als Sara leuke meiden, dus een echte voorkeur had ik niet.

Oh en die moeder van Rutger, ik zei direct tegen mijn moeder "Oh, dat is zo'n kunsternaarstype, die staat te schilderen". Was ze het ook nog echt! Mijn moeder meteen: "Hoe weet jij dat nou weer?".
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 2:16

Blond schreef:Ik vond het ook een verrassende keuze. Maar ik vond zowel Marina als Sara leuke meiden, dus een echte voorkeur had ik niet.

Oh en die moeder van Rutger, ik zei direct tegen mijn moeder "Oh, dat is zo'n kunsternaarstype, die staat te schilderen". Was ze het ook nog echt! Mijn moeder meteen: "Hoe weet jij dat nou weer?".

En lesbies! Oh nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  iloverocknroll1984 di 11 dec 2012 - 2:32

Caribbeanlover schreef:
Ik vond het raar dat Sara 2 dates had en Marina niet, niet echt eerlijk!

Ze hadden wel allebei 2 dates hoor De Bachelor - Pagina 13 561177. Marina het shoppen + die ondergrondse gang waar eerst lava door stroomde met dat chocolademelk drinken en Sara het fietsen + dat warme beekje. Denk dat ze daar wel op letten om later opmerkingen te voorkomen dat het een oneerlijke "strijd" was.

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Blond di 11 dec 2012 - 2:57

Carrie schreef:
Blond schreef:Ik vond het ook een verrassende keuze. Maar ik vond zowel Marina als Sara leuke meiden, dus een echte voorkeur had ik niet.

Oh en die moeder van Rutger, ik zei direct tegen mijn moeder "Oh, dat is zo'n kunsternaarstype, die staat te schilderen". Was ze het ook nog echt! Mijn moeder meteen: "Hoe weet jij dat nou weer?".

En lesbies! Oh nee.

lol!
Misschien stiekem Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Antibes di 11 dec 2012 - 3:23

Lot schreef:Het is ook ieder jaar hetzelfde, de bachelor kiest het meest ordinaire meisje. Ik vind Marina heel lief overkomen, maar in sommige filmpjes droeg ze zo'n ordinaire kleren dat ik me voor haar zou schamen als vriend zijnde.

Ik weet dat dit heel kortzichtig is en ik zag meer vonk tussen hun dan tussen Rutger en Sara, maar toch vind ik het stom!!

Ik vind haar ook ordinair, maar vind hemzelf nou ook niet bepaald overlopen van ontwikkeling en klase. Dus past wat mij betreft prima.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Blond di 11 dec 2012 - 3:34

Antibes schreef:
Lot schreef:Het is ook ieder jaar hetzelfde, de bachelor kiest het meest ordinaire meisje. Ik vind Marina heel lief overkomen, maar in sommige filmpjes droeg ze zo'n ordinaire kleren dat ik me voor haar zou schamen als vriend zijnde.

Ik weet dat dit heel kortzichtig is en ik zag meer vonk tussen hun dan tussen Rutger en Sara, maar toch vind ik het stom!!

Ik vind haar ook ordinair, maar vind hemzelf nou ook niet bepaald overlopen van ontwikkeling en klase. Dus past wat mij betreft prima.

Karin van vorig jaar was ook niet ordinair. Wel ongelooflijk irritant, maar dat terzijde.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Antibes di 11 dec 2012 - 3:36

Oh, weet ik niet, ik heb het eerder nooit gekeken en nu een paar keer maar (wel ooit een Amerikaanse gevolgd). Maar het valt me op dat mensen haar bekritiseren, terwijl ik bijv. Sara te leuk voor hém vind!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Inge di 11 dec 2012 - 5:19

Ik vond Sara en Marina beide wel leuk, maar hoopte wel dat hij voor Marina zou kiezen.

Ging het net terug kijken maar zag idd bij het openen van de site al staan dat hij voor Marina had gekozen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 11 dec 2012 - 6:56

Antibes schreef:
Lot schreef:Het is ook ieder jaar hetzelfde, de bachelor kiest het meest ordinaire meisje. Ik vind Marina heel lief overkomen, maar in sommige filmpjes droeg ze zo'n ordinaire kleren dat ik me voor haar zou schamen als vriend zijnde.

Ik weet dat dit heel kortzichtig is en ik zag meer vonk tussen hun dan tussen Rutger en Sara, maar toch vind ik het stom!!

Ik vind haar ook ordinair, maar vind hemzelf nou ook niet bepaald overlopen van ontwikkeling en klase. Dus past wat mij betreft prima.

Marina, vind ik niet ordinair en ik vind dat je dmv wat kleding te hebben gezien dat niet echt kan zeggen van iemand. Qua gedrag is ze dat nl niet. Qua ontwikkeling van hem dat heeft hij echt wel hoor, hij heeft een eigen bedrijf!!! Hoezo geen ontwikkeling? WTF!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Parisienne di 11 dec 2012 - 7:31

Caribbeanlover schreef:
Antibes schreef:
Lot schreef:Het is ook ieder jaar hetzelfde, de bachelor kiest het meest ordinaire meisje. Ik vind Marina heel lief overkomen, maar in sommige filmpjes droeg ze zo'n ordinaire kleren dat ik me voor haar zou schamen als vriend zijnde.

Ik weet dat dit heel kortzichtig is en ik zag meer vonk tussen hun dan tussen Rutger en Sara, maar toch vind ik het stom!!

Ik vind haar ook ordinair, maar vind hemzelf nou ook niet bepaald overlopen van ontwikkeling en klase. Dus past wat mij betreft prima.

Marina, vind ik niet ordinair en ik vind dat je dmv wat kleding te hebben gezien dat niet echt kan zeggen van iemand. Qua gedrag is ze dat nl niet. Qua ontwikkeling van hem dat heeft hij echt wel hoor, hij heeft een eigen bedrijf!!! Hoezo geen ontwikkeling? WTF!
Nou, jij hebt ook over iedereen wel een oordeel klaar, ondanks dat je diegene niet echt kent.

Verder hoop ik dat Rutger gelukkig is met zijn keuze.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Antibes di 11 dec 2012 - 8:07

Caribbeanlover schreef:
Antibes schreef:
Lot schreef:Het is ook ieder jaar hetzelfde, de bachelor kiest het meest ordinaire meisje. Ik vind Marina heel lief overkomen, maar in sommige filmpjes droeg ze zo'n ordinaire kleren dat ik me voor haar zou schamen als vriend zijnde.

Ik weet dat dit heel kortzichtig is en ik zag meer vonk tussen hun dan tussen Rutger en Sara, maar toch vind ik het stom!!

Ik vind haar ook ordinair, maar vind hemzelf nou ook niet bepaald overlopen van ontwikkeling en klase. Dus past wat mij betreft prima.

Marina, vind ik niet ordinair en ik vind dat je dmv wat kleding te hebben gezien dat niet echt kan zeggen van iemand. Qua gedrag is ze dat nl niet. Qua ontwikkeling van hem dat heeft hij echt wel hoor, hij heeft een eigen bedrijf!!! Hoezo geen ontwikkeling? WTF!

Haha, pfffff, begin je nou weer? Ik heb hier 2x iets niet zo vriendelijks over Rutger gezegd, terwijl jij hier 5x per dag iedereen tot op de bodem afbrandt. Hmm, heb je zelf een oogje op Rutger CBL?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 8:43

Caribbeanlover schreef:
Antibes schreef:
Lot schreef:Het is ook ieder jaar hetzelfde, de bachelor kiest het meest ordinaire meisje. Ik vind Marina heel lief overkomen, maar in sommige filmpjes droeg ze zo'n ordinaire kleren dat ik me voor haar zou schamen als vriend zijnde.

Ik weet dat dit heel kortzichtig is en ik zag meer vonk tussen hun dan tussen Rutger en Sara, maar toch vind ik het stom!!

Ik vind haar ook ordinair, maar vind hemzelf nou ook niet bepaald overlopen van ontwikkeling en klase. Dus past wat mij betreft prima.

Marina, vind ik niet ordinair en ik vind dat je dmv wat kleding te hebben gezien dat niet echt kan zeggen van iemand. Qua gedrag is ze dat nl niet. Qua ontwikkeling van hem dat heeft hij echt wel hoor, hij heeft een eigen bedrijf!!! Hoezo geen ontwikkeling? WTF!

Ik vind dat kleding juist heel veel zegt over iemand zeker of iemand ordinair is of niet. Of er op zijn minst ordinair uit ziet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Lot di 11 dec 2012 - 8:50

Carrie schreef:Ik vind dat kleding juist heel veel zegt over iemand zeker of iemand ordinair is of niet. Of er op zijn minst ordinair uit ziet.

Vind ik ook, je hebt ordinair gedrag en ordinaire kleding. En Marina had sowieso ordinaire kleding, en ook wel een beetje ordinair gedrag. Haha, she's got it all, daarom heeft hij haar natuurlijk gekozen! Laughing
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 9:15

Lot schreef:
Carrie schreef:Ik vind dat kleding juist heel veel zegt over iemand zeker of iemand ordinair is of niet. Of er op zijn minst ordinair uit ziet.

Vind ik ook, je hebt ordinair gedrag en ordinaire kleding. En Marina had sowieso ordinaire kleding, en ook wel een beetje ordinair gedrag. Haha, she's got it all, daarom heeft hij haar natuurlijk gekozen! Laughing

Ja en een sexy accent ook nog! Tenminste dat vind ik Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Arwyn di 11 dec 2012 - 9:21

Ik was wel verbaasd door zijn keuze.
Het is een man van 33? Sowieso vind ik 21 dan best jong voor zijn vriendin, maar Marina is ook echt nog zo'n meisje. Niks op tegen hoor, zo te zien is het een lieve meid, maar voor hem vind ik haar toch wat jong persoonlijk..
Maar ja, toen ik 21 was, zou ik ook echt geen vriend van 33 willen, haha. Wil ik nu niet eens, terwijl ik nu 4 jaar ouder ben.

Wel leuk dat ze nog steeds samen zijn smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 11 dec 2012 - 10:10

Lot schreef:
Carrie schreef:Ik vind dat kleding juist heel veel zegt over iemand zeker of iemand ordinair is of niet. Of er op zijn minst ordinair uit ziet.

Vind ik ook, je hebt ordinair gedrag en ordinaire kleding. En Marina had sowieso ordinaire kleding, en ook wel een beetje ordinair gedrag. Haha, she's got it all, daarom heeft hij haar natuurlijk gekozen! Laughing

Leg mij dan eens uit hoe haar gedrag zich dan uitte in ordinair? Ik heb daar niks van gemerkt. Vond dat pas van Jacobiena, Sherrilyn en meer van zulke meiden. Marina, hield zich juist meer op de achtergrond dus echt ordinair kan je dan niet zijn.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 11 dec 2012 - 10:15

Arwyn schreef:Ik was wel verbaasd door zijn keuze.
Het is een man van 33? Sowieso vind ik 21 dan best jong voor zijn vriendin, maar Marina is ook echt nog zo'n meisje. Niks op tegen hoor, zo te zien is het een lieve meid, maar voor hem vind ik haar toch wat jong persoonlijk..
Maar ja, toen ik 21 was, zou ik ook echt geen vriend van 33 willen, haha. Wil ik nu niet eens, terwijl ik nu 4 jaar ouder ben.

Wel leuk dat ze nog steeds samen zijn De Bachelor - Pagina 13 561177

Ben het een beetje met je eens, want ik zei eerst ook dat ze te jong was zo ook een aantal andere meiden. Jij kan toch niet weten of zij te jong is voor hem? Dat is blijkbaar niet zo, aangezien hij haar heeft gekozen en jij zijn keuze niet hebt bepaald. Overigens is zij inmiddels 22. Ja het verschil is groot, maar mijn ouders schelen ook precies zoveel als hun. Mijn moeder was zelfs apas 18 toen ze met mijn vader wat kreeg, hij was daarvoor zelfs verloofd geweest met een ander. Mijn oma vond het eerst niks, maar zag later in dan hij goed voor haar was. Mijn ouders zijn als ik het goed zeg alweer 45 jr getrouwd + 3 jr verkering, kun je nagaan. Het kan goed gaan!Wink

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  ExpressoB di 11 dec 2012 - 10:18

Nah wat balen... ik dacht ga de aflevering terug kijken. Toets de bachelor in, gelijk op de net5 site dat hij gekozen heeft voor Marina. Bummer... dan hoef ik de aflevering ook niet meer te zien. Heb wel even het 'after filmpje' van Rutger bekeken.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Lot di 11 dec 2012 - 10:52

@Caribbeanlover: moeilijk uit te leggen, ik vind haar blik/houding wat ordinair doordat hij wat uitdagend is. Ook haar simpelheid (in wat ze zegt) vind ik niet zoveel klasse uitstralen. Maar zonder haar kledingkeus zou ik mij hier minder aan ergeren.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 11 dec 2012 - 11:24

Nee, een kakker zou ze nooit worden denk ik Wink. Hij is best wel een kakker vind ik, maar ja blijkbaar vinden ze elkaar erg leuk, fijn voor ze. Haar opmerkingen vind ik wel leuk, vooral die van het koken ''dan zet ik eten op, ga ik douchen en dan is het klaar'' en toen hij zei ''je weet wat ze zeggen van mensen met grote handen'' zij ''die hebben grote handschoenen nodig''. Geniaal, ik zou het niet kunnen bedenken, al hoewel ik wel vaak blonde opmerkingen maak, waar mijn man om moet lachen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  JD di 11 dec 2012 - 12:46

Shopelle schreef:HUH? Hij kiest echt voor Marina... Die had ik even niet zien aankomen! Een beroemde dorpsgenoot erbij Wink

Dan wonen wij in hetzelfde dorp smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Caribbeanlover di 11 dec 2012 - 22:17

Ik zal eens terug kijken wat ze aanhad,maar volgens mij viel dat reuze mee of ik houd ook van ordinair dat kan ook.De Bachelor - Pagina 13 1578173417

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De Bachelor - Pagina 13 Empty Re: De Bachelor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 14 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum