Echo: te lage hartslag..
+51
hellowkitty
holaagirl
Pinkel
Minx
Flip Fluitketel
Mida4you
Happydobby
PapillonRose
Bruintje Beer
Puggle
Annemoontje
meisje
mezzoforte
LindaK
Liadan
Pussycat
Jezzie
red rose
L!ND@
Parel
Smaragdje
Annie24
Viva
Dora
Flower_L
Amber-
Phileine
Shisha
koNijntje
maiadebij
MADDIE
Tiara
Ayla
_Jet
SarahKey
SuperGrover
M@niek
Filoria
Pompoen
Muppetje
Paper Crown
nillis
_Lana_
Ella
Snoes
blondje1313
Alex
LDJ
Lejow
Jasmine
Ellebel
55 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Echo: te lage hartslag..
Met 8 weken klopte het hartje van mijn baby 158 slagen per minuut. zit je hier heel ver onder?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Vriendin van mij heeft een miskraam gehad met 11 weken en het uiteindelijk 2 weken later opgewekt met die pillen en dat ging eigenlijk in één keer goed. Ze heeft geen curretage nodig gehad, dus zo kan het ook!
Maar voor nu duim ik gewoon heel hard dat jij dit allemaal niet nodig hebt en je straks gewoon een mooi kloppend hartje ziet!
Maar voor nu duim ik gewoon heel hard dat jij dit allemaal niet nodig hebt en je straks gewoon een mooi kloppend hartje ziet!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje: ik kan me jouw verhaal idd nog herinneren. Als het curretage wordt dan zal ik uiteindelijk idd voor narcose kiezen, hoe eng ik het ook vind..
PC: ja heel laag, rond de 60 bpm, dus iedere seconde 1 hartslag. Ik heb natuurlijk vanmorgen veel op internet opgezocht, maar dit is echt veel en veel te laag. Rond de 100 zou het nog wel eens goed kunnen gaan, maar heb nog geen succesverhaal gelezen rond de 60.
PC: ja heel laag, rond de 60 bpm, dus iedere seconde 1 hartslag. Ik heb natuurlijk vanmorgen veel op internet opgezocht, maar dit is echt veel en veel te laag. Rond de 100 zou het nog wel eens goed kunnen gaan, maar heb nog geen succesverhaal gelezen rond de 60.
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Stomme is dat ik me ook in 1 klap niet meer zwanger voel, hoewel is dat eigenlijk wel nog ben natuurlijk..
Ellebel- Prater
Wat heftig zeg. Mocht het hartje stoppen met kloppen, kun je dan niet wachten tot de miskraam vanzelf op gang komt? Of is dat geen optie?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Wat heftig zeg. Mocht het hartje stoppen met kloppen, kun je dan niet wachten tot de miskraam vanzelf op gang komt? Of is dat geen optie?
Dat wil ik liever niet. Ik ken mezelf en ga dan in de tussenliggende tijd alleen maar informatie zoeken over alle scenario's. Als het dood is wil ik het ook zo snel mogelijk uit mijn lijf hebben en mijn normale leven weer oppakken. En natuurlijk voor een nieuw kindje gaan.
Ellebel- Prater
Ellebel schreef:Filoria schreef:Wat heftig zeg. Mocht het hartje stoppen met kloppen, kun je dan niet wachten tot de miskraam vanzelf op gang komt? Of is dat geen optie?
Dat wil ik liever niet. Ik ken mezelf en ga dan in de tussenliggende tijd alleen maar informatie zoeken over alle scenario's. Als het dood is wil ik het ook zo snel mogelijk uit mijn lijf hebben en mijn normale leven weer oppakken. En natuurlijk voor een nieuw kindje gaan.
Dat had ik ook hoor, toen ik wist dat het niet goed was wilde ik het alleen maar kwijt. Wilde niet rond blijven lopen met een 'dood' iets in mijn buik, hoe hard dat ook klinkt...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Ellebel schreef:Filoria schreef:Wat heftig zeg. Mocht het hartje stoppen met kloppen, kun je dan niet wachten tot de miskraam vanzelf op gang komt? Of is dat geen optie?
Dat had ik ook hoor, toen ik wist dat het niet goed was wilde ik het alleen maar kwijt. Wilde niet rond blijven lopen met een 'dood' iets in mijn buik, hoe hard dat ook klinkt...
Zeker de laatste keer was dat hier net zo. Ik kreeg 12 september te horen dat het niet goed zat, heb meteen dezelfde dag een curettage in laten plannen voor de week erna. Het was dat ik de 13e een weekend weg ging, anders had het van mij nog eerder gemogen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ellebel schreef:Was je niet misselijk van de narcose Lana? Hoe lang heeft de ingreep geduurd?
Ik had wel echt narcose en ik was helemaal niet misselijk. Ik voelde me echt kiplekker. Alsof ik heel lang, heerlijk had uitgeslapen.
Je bent niet zo lang onder narcose, half uurtje ofzo, dat scheelt ook wel.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
_Lana_ schreef:Ellebel schreef:Was je niet misselijk van de narcose Lana? Hoe lang heeft de ingreep geduurd?
Ik had wel echt narcose en ik was helemaal niet misselijk. Ik voelde me echt kiplekker. Alsof ik heel lang, heerlijk had uitgeslapen.
Dat had ik dus ook, vond dat heel bijzonder. Maar een half uurtje onder zeil, maar wel het gevoel het klokje rond te hebben geslapen.
Jasmine- Ratel
Jasmine schreef:_Lana_ schreef:Ellebel schreef:Was je niet misselijk van de narcose Lana? Hoe lang heeft de ingreep geduurd?
Dat had ik dus ook, vond dat heel bijzonder. Maar een half uurtje onder zeil, maar wel het gevoel het klokje rond te hebben geslapen.
Oké dat zijn hoopgevende berichten. Ik heb namelijk ook nog een overgeeffobie (ook nog voor in behandeling geweest bij een psycholoog), dus alleen al het misselijk wakker lijkt me vreselijk. Maar uberhaupt een narcose lijkt me heel eng, het idee dat je de controle over je lijf uit handen geeft, geeft me echt een paniekgevoel.
Maar is er ook iemand in de zaal met ervaring met cytotec?
Ellebel- Prater
jeetje wat een vervelend nieuws! Maar weet je ook nog hoe hoog/laag het hartje klopt per minuut?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Je kunt met een narcose ook aangeven dat je bang bent om misselijk te worden, dan kan de anesthesist er rekening mee houden en kun je er eventueel iets tegen krijgen. Ik weet niet precies wat Cytotec is, zijn dat van die pillen die je moet inbrengen wat de miskraam op gang kan brengen? Mijn zus heeft wel zulke pillen gehad, maar heeft alsnog een curretage ondergaan voor de placenta (zij was toen 14 weken zwanger). Van de curretage heeft ze helemaal geen last gehad, niet misselijk en geen pijn. Heel veel sterkte in ieder geval.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
M@niek schreef:jeetje wat een vervelend nieuws! Maar weet je ook nog hoe hoog/laag het hartje klopt per minuut?
60 bpm, de helft of nog minder van wat het hoort te zijn..
Ellebel- Prater
Ik heb ook ervaring met Cytotec (ben van alle markten thuis).
Bij mijn eerste miskraam heb ik ze gehad, omdat ik gewoon niet wist wat ik met die miskraam aanmoest. Dat in combinatie met een verloskundige die mij die kant op stuurde, maakte dat ik toch voor die pillen koos. Afijn, pillen ingebracht en na een uurtje kwamen de krampen. Heb de hele dag voor pampus op de bank gehangen met af en toe een tochtje naar het toilet, omdat ik van alles voelde. Dacht na die dag ook echt klaar te zijn. Na 10 dagen bleek tijdens de controle dat die pillen nagenoeg geen effect hadden gehad, waarna ik alsnog een curettage kreeg. Op dat moment heb ik ook gezegd: voor mij geen pillen meer. De ellende die ze teweeg brachten en dan geeneens resultaat.
Tot mijn tweede miskraam. Ik was 15 weken zwanger, toen het kindje met 12+2 overleden bleek. Op dat moment had ik eigenlijk geen keus, want voor een directe curettage was het vruchtje gewoon te groot. Dus toch weer pillen. Vanwege de termijn, vond dit plaats met een dagopname in het ziekenhuis. Pillen ingebracht en daar lag ik dan. Ik had wel wat zeurende buikpijn, maar verder niks. Ik zag het al helemaal gebeuren dat de pillen ook dit keer niks uit zouden halen. Uiteindelijk is het kindje na ruim 14 uur alsnog losgekomen. Hier heb ik nauwelijks wat van gemerkt. Ik werd wakker van een raar gevoel, ging naar het toilet en toen verloor ik het vruchtje. Ik moest naderhand wel alsnog een curettage, maar dat wist ik van tevoren. Er was mij al verteld dat die kans zeker 90% was. omdat de zwangerschap al zo ver gevorderd was.
Hoewel mijn ervaring met de Cytotec de tweede keer stukken beter waren, wilde ik niet nog een keer voor de tabletten gaan. Vooral omdat ik met de Cytotec steeds uren zoet was en ik alle keren alsnog een curettage kreeg. Hierdoor had het voor mijn gevoel totaal geen nut om het nog eens te proberen. Bovendien, mijn ervaring was ook, dat alles met een curettage veel sneller achter de rug was.
Bij mijn eerste miskraam heb ik ze gehad, omdat ik gewoon niet wist wat ik met die miskraam aanmoest. Dat in combinatie met een verloskundige die mij die kant op stuurde, maakte dat ik toch voor die pillen koos. Afijn, pillen ingebracht en na een uurtje kwamen de krampen. Heb de hele dag voor pampus op de bank gehangen met af en toe een tochtje naar het toilet, omdat ik van alles voelde. Dacht na die dag ook echt klaar te zijn. Na 10 dagen bleek tijdens de controle dat die pillen nagenoeg geen effect hadden gehad, waarna ik alsnog een curettage kreeg. Op dat moment heb ik ook gezegd: voor mij geen pillen meer. De ellende die ze teweeg brachten en dan geeneens resultaat.
Tot mijn tweede miskraam. Ik was 15 weken zwanger, toen het kindje met 12+2 overleden bleek. Op dat moment had ik eigenlijk geen keus, want voor een directe curettage was het vruchtje gewoon te groot. Dus toch weer pillen. Vanwege de termijn, vond dit plaats met een dagopname in het ziekenhuis. Pillen ingebracht en daar lag ik dan. Ik had wel wat zeurende buikpijn, maar verder niks. Ik zag het al helemaal gebeuren dat de pillen ook dit keer niks uit zouden halen. Uiteindelijk is het kindje na ruim 14 uur alsnog losgekomen. Hier heb ik nauwelijks wat van gemerkt. Ik werd wakker van een raar gevoel, ging naar het toilet en toen verloor ik het vruchtje. Ik moest naderhand wel alsnog een curettage, maar dat wist ik van tevoren. Er was mij al verteld dat die kans zeker 90% was. omdat de zwangerschap al zo ver gevorderd was.
Hoewel mijn ervaring met de Cytotec de tweede keer stukken beter waren, wilde ik niet nog een keer voor de tabletten gaan. Vooral omdat ik met de Cytotec steeds uren zoet was en ik alle keren alsnog een curettage kreeg. Hierdoor had het voor mijn gevoel totaal geen nut om het nog eens te proberen. Bovendien, mijn ervaring was ook, dat alles met een curettage veel sneller achter de rug was.
Jasmine- Ratel
Hier geen ervaring met een traag hartje. Bij de MA klopte het hartje prima bij de eerste echo, werd alleen een week achteruit gezet. Echo erna klopte het hartje niet meer. Achteraf groeide het vruchtje te langzaam want ik kon geen week terug gezet worden. Wist door de hormonen en temperaturen precies wanneer ik een eisprong had.
Ik heb wel ervaring met cytotec. Is bij mij allemaal goed gegaan. Dag na het inbrengen van de pilletjes verloor ik het vruchtje. Wel met veel pijn ervoor, wat heb ik me beroerd gevoeld. Maar toen het vruchtje weg was voelde ik me met de minuut opknappen.
Wat een onzekerheid zeg Ik hoop voor je dat het hartje netjes blijft kloppen. En als het wel stopt, dan zou ik eerst pillen proberen ipv meteen een curretage.
Ik heb wel ervaring met cytotec. Is bij mij allemaal goed gegaan. Dag na het inbrengen van de pilletjes verloor ik het vruchtje. Wel met veel pijn ervoor, wat heb ik me beroerd gevoeld. Maar toen het vruchtje weg was voelde ik me met de minuut opknappen.
Wat een onzekerheid zeg Ik hoop voor je dat het hartje netjes blijft kloppen. En als het wel stopt, dan zou ik eerst pillen proberen ipv meteen een curretage.
Wat een naar bericht, veel sterkte! Wel fijn dat je elke dag langs mag komen voor een echo.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Jasmine schreef:Muppetje schreef:Ellebel schreef:Filoria schreef:Wat heftig zeg. Mocht het hartje stoppen met kloppen, kun je dan niet wachten tot de miskraam vanzelf op gang komt? Of is dat geen optie?
Zeker de laatste keer was dat hier net zo. Ik kreeg 12 september te horen dat het niet goed zat, heb meteen dezelfde dag een curettage in laten plannen voor de week erna. Het was dat ik de 13e een weekend weg ging, anders had het van mij nog eerder gemogen.
Ik wilde het dus natuurlijk laten komen. Ik heb nog 3 weken met het vruchtje gelopen. Eerst moest ik na een week terugkomen of het vruchtje echt niet 'leefde' en toen dus nog 2 weken ermee gelopen.
Daar heb ik achteraf zo'n spijt van gehad. 3 weken doorlopen en elke keer denken, oh daar komt het, onee toch niet. En dat terwijl je op je werk loopt. En gewoon het idee.
Totdat ik op een dag zo gigantisch begon te bloeden, er kwam geen einde meer aan. Toen dus met spoed een curretage.
Wat was ik 'blij' en opgelucht zeg. Ik wilde dat ik het meteen gedaan had.
Eindelijk kon ik verder.
Nog even over de hartslag, kan het ook een momentopname zijn? Mag je vandaag weer voor een echo?
Heel veel sterkte!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ellebel schreef:M@niek schreef:jeetje wat een vervelend nieuws! Maar weet je ook nog hoe hoog/laag het hartje klopt per minuut?
60 bpm, de helft of nog minder van wat het hoort te zijn..
Dat is idd wel heel laag, rond de 7e week moet de hartslag rond de 120/130 bpm zijn.
Heel veel sterkte meid, lijkt me echt klote om maar af te moeten wachten
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb vanavond om 18.00 uur weer een echo. Op internet lees ik ook veel over een momentopname, maar mijn verloskundige had het daar echt niet over. Ze zei letterlijk (meerdere keren) dat de kans op een miskraam 80% is. Wel probeerde ze het positief af te sluiten met fingers crossed en op hopen op de 20% dat het wel goed gaat, maar op dat moment doet je dat geen goed, mij niet tenminste. Ik ben ook heel zakelijk en afstandelijk gebleven gisteren, niet bewust maar gewoon omdat ik er geen gevoel bij had en nog steeds niet heb. Gisteren 3 tranen en dat was het dan. Ben nu vooral heel bang voor wat me lichamelijk te wachten staat, pillen, curretage..
Positief blijft natuurlijk wel dat het vruchtje 2 mm gegroeid is in 3 dagen en dat de hartslag maandag wel goed was. Daardoor heb ik idd een heeeeel klein beetje hoop dat het een momentopname was. Maar als het vanavond weer niet goed is, dan is die hoop wel weg.
Positief blijft natuurlijk wel dat het vruchtje 2 mm gegroeid is in 3 dagen en dat de hartslag maandag wel goed was. Daardoor heb ik idd een heeeeel klein beetje hoop dat het een momentopname was. Maar als het vanavond weer niet goed is, dan is die hoop wel weg.
Ellebel- Prater
Hier bij de eerste echo 2x een trage hartslag. Zijn inmiddels knullen van 14 maanden!
Ik duim voor je!
Ik duim voor je!
Gast- Gast
Stofzuiger waren de hartslagjes ook zo dramatisch laag dan?
Ik denk dat ik mezelf maar eens nuttig ga maken hier in huis, want hier word ik ook niet gelukkig van ppfff
Ellebel- Prater
Hier geen ervaring, dus ik wil je alleen heel veel succes wensen straks!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Heel veel succes vandaag, ik hoop dat jullie een goede echo hebben.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Heel veel succes straks!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» te lage temperatuur....
» Lage rugpijn
» Hartslag die (heel) laag is tijdens bevalling...
» Lage rugpijn
» Lage bloeddruk
» Lage rugpijn
» Hartslag die (heel) laag is tijdens bevalling...
» Lage rugpijn
» Lage bloeddruk
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: