Echo: te lage hartslag..
+51
hellowkitty
holaagirl
Pinkel
Minx
Flip Fluitketel
Mida4you
Happydobby
PapillonRose
Bruintje Beer
Puggle
Annemoontje
meisje
mezzoforte
LindaK
Liadan
Pussycat
Jezzie
red rose
L!ND@
Parel
Smaragdje
Annie24
Viva
Dora
Flower_L
Amber-
Phileine
Shisha
koNijntje
maiadebij
MADDIE
Tiara
Ayla
_Jet
SarahKey
SuperGrover
M@niek
Filoria
Pompoen
Muppetje
Paper Crown
nillis
_Lana_
Ella
Snoes
blondje1313
Alex
LDJ
Lejow
Jasmine
Ellebel
55 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Echo: te lage hartslag..
Iemand ervaring met een te lage hartslag tijdens de echo? Hoe is dit afgelopen?
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Re: Echo: te lage hartslag..
Ik heb dit bij twee van mijn miskramen gehad.
De eerste keer heeft dit zeker een week doorgesukkeld, maar uiteindelijk is het hartje toch gestopt. Moet er wel bijzeggen dat kindje erg achterlag in groei (meer dan een week).
De laatste keer lag het kindje ook een week achter, met wederom slechte hartactie. De dag na de eerste echo bleek het hartje gestopt met kloppen.
Sorry, had je graag een positiever verhaal verteld..
De eerste keer heeft dit zeker een week doorgesukkeld, maar uiteindelijk is het hartje toch gestopt. Moet er wel bijzeggen dat kindje erg achterlag in groei (meer dan een week).
De laatste keer lag het kindje ook een week achter, met wederom slechte hartactie. De dag na de eerste echo bleek het hartje gestopt met kloppen.
Sorry, had je graag een positiever verhaal verteld..
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik hoor liever de waarheid
Ik klink misschien heel harteloos nu, maar ik had liever dat het hartje gestopt was dan deze onzekerheid.. Weet even echt niet wat ik moet doen. Heb er ook geen gevoel bij. Kan niet lachen, niet huilen, ben echt leeg..
Ik klink misschien heel harteloos nu, maar ik had liever dat het hartje gestopt was dan deze onzekerheid.. Weet even echt niet wat ik moet doen. Heb er ook geen gevoel bij. Kan niet lachen, niet huilen, ben echt leeg..
Ellebel- Prater
En ze hadden toch ook de twijfel of het er twee zouden zijn?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
He, wat naar Ellebel.
Ikheb er geen ervaring mee.
Maar wat zei de vk ervan?
Ikheb er geen ervaring mee.
Maar wat zei de vk ervan?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Oh jeetje, wat klote! En nu? Heb je een nieuwe afspraak al voor een volgende echo?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Het is er ook maar 1 en wellicht dus geen. Morgen om 18.00 uur mag ik weer komen. Ik mag zelfs iedere dag komen, zelfs in het weekend. Dus dat is echt fijn. Hoef nooit langer dan 24 uur te wachten op de volgende echo.
Ellebel- Prater
Ellebel schreef:Het is er ook maar 1 en wellicht dus geen. Morgen om 18.00 uur mag ik weer komen. Ik mag zelfs iedere dag komen, zelfs in het weekend. Dus dat is echt fijn. Hoef nooit langer dan 24 uur te wachten op de volgende echo.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat is zeker niet harteloos hoor. Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent, daar is niks mis mee.
Wat je beschrijft van niets voelen, herken ik ook helemaal. Je weet gewoon niks en moet maar afwachten. En dat is bijzonder frustrerend.
Wat je beschrijft van niets voelen, herken ik ook helemaal. Je weet gewoon niks en moet maar afwachten. En dat is bijzonder frustrerend.
Jasmine- Ratel
Ellebel schreef:Het is er ook maar 1 en wellicht dus geen. Morgen om 18.00 uur mag ik weer komen. Ik mag zelfs iedere dag komen, zelfs in het weekend. Dus dat is echt fijn. Hoef nooit langer dan 24 uur te wachten op de volgende echo.
Ik hoop dat alles goed mag gaan.
Vreselijk die onzekerheid
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Jasmine: ben jij gecureteerd geworden of heb je pillen gekregen?
Op het moment heb ik me er al bij neergelegd dat het zeer waarschijnlijk een miskraam wordt (zelfbescherming denk ik), maar ik ben zoooo bang voor een narcose die ik ga krijgen bij een curretage..
Op het moment heb ik me er al bij neergelegd dat het zeer waarschijnlijk een miskraam wordt (zelfbescherming denk ik), maar ik ben zoooo bang voor een narcose die ik ga krijgen bij een curretage..
Ellebel- Prater
Eerste keer heb ik eerst pillen gehad, maar moest alsnog een curettage.
Tweede keer ook beide, al moest ik toen eerst pillen, omdat vruchtje wat groot was voor alleen een curretage.
Laatste keer meteen curettage.
Tweede keer ook beide, al moest ik toen eerst pillen, omdat vruchtje wat groot was voor alleen een curretage.
Laatste keer meteen curettage.
Jasmine- Ratel
Het kan toch ook vanzelf op gang komen of niet?
Maar juist omdat er geen groeiachterstand is blijf ik voor je duimen!
Maar juist omdat er geen groeiachterstand is blijf ik voor je duimen!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ah meis, wat een onzekerheid. Ik hoop van harte dat je vanavond beter nieuws krijgt. Hele dikke knuffel
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
he wat vervelend die onzekerheid! sterkte!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Bah, wat een naar nieuws en nu die onzekerheid.
Bij mij klopte het hartje niet op de echo, dus niet hetzelfde verhaal.
Bang zijn voor de narcose is echt níet nodig. Ik vond het ook spannend, maar het is me zo ontzettend meegevallen. Sterker nog, ik werd met een euforisch gevoel wakker.
Maar we gaan toch heel erg hard duimen dat dit helemaal niet nodig is hoor!!
Sterkte!
Bij mij klopte het hartje niet op de echo, dus niet hetzelfde verhaal.
Bang zijn voor de narcose is echt níet nodig. Ik vond het ook spannend, maar het is me zo ontzettend meegevallen. Sterker nog, ik werd met een euforisch gevoel wakker.
Maar we gaan toch heel erg hard duimen dat dit helemaal niet nodig is hoor!!
Sterkte!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Was je niet misselijk van de narcose Lana? Hoe lang heeft de ingreep geduurd?
Ellebel- Prater
Ellebel, wat vervelend en veel succes vanavond.
Ik heb 4 weken geleden een curettage gehad en was nog nooit geopereerd. Het is mij heel erg meegevallen. De narcose merk je niets van. Ik deed gewoon mijn ogen dicht en liet me gewoon wegslapen en toen ik wakker werd ben ik niet misselijk geweest en heb ook weinig pijn gehad. Was alleen nog een paar weken heel moe van de narcose, maar verder geen bijzonderheden.
Als je verder nog vragen hebt moet je me maar pm-en.
Ik heb 4 weken geleden een curettage gehad en was nog nooit geopereerd. Het is mij heel erg meegevallen. De narcose merk je niets van. Ik deed gewoon mijn ogen dicht en liet me gewoon wegslapen en toen ik wakker werd ben ik niet misselijk geweest en heb ook weinig pijn gehad. Was alleen nog een paar weken heel moe van de narcose, maar verder geen bijzonderheden.
Als je verder nog vragen hebt moet je me maar pm-en.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Ellebel schreef:Was je niet misselijk van de narcose Lana? Hoe lang heeft de ingreep geduurd?
Meestal krijg je een roesje, dat is minder heftig dan narcose. Veel mensen worden misselijk, maar ik bijv met een hele zwakke maag (word al kotsmisselijk van een parfumgeur bijv) kan zonder misselijk zijn zo'n roesje doorkomen.
Verder wil ik je zeggen, mij gaven ze 0 hoop in het ziekenhuis. Erkende gynaecologen zeiden dat dit heus een miskraam zou worden. Inmiddels ben ik 28 weken zwanger. Dus niet alles wat ze zeggen hoeft ook uit te komen. Al was bij ons het hartje goed, ze bleven zeggen dat het vruchtje te klein was.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Ellebel schreef:Was je niet misselijk van de narcose Lana? Hoe lang heeft de ingreep geduurd?
Meestal krijg je een roesje, dat is minder heftig dan narcose. Veel mensen worden misselijk, maar ik bijv met een hele zwakke maag (word al kotsmisselijk van een parfumgeur bijv) kan zonder misselijk zijn zo'n roesje doorkomen.
Verder wil ik je zeggen, mij gaven ze 0 hoop in het ziekenhuis. Erkende gynaecologen zeiden dat dit heus een miskraam zou worden. Inmiddels ben ik 28 weken zwanger. Dus niet alles wat ze zeggen hoeft ook uit te komen. Al was bij ons het hartje goed, ze bleven zeggen dat het vruchtje te klein was.
Ik lees ook weer veel dat het met een roesje nog te pijnlijk is? Eigenlijk moet ik ook gewoon stoppen met op internet naar vanalles en nog wat te zoeken, maar ik kan er gewoon niet mee stoppen. Ik heb gewoon het gevoel dat ik moet weten wat me te wachten staat en dat ik de juiste keuze maak. Ik heb zelf ook geen hoop meer, de hartslag was de helft van het moet zijn. Mocht het nog goed komen dan is dat echt een cadeautje.
Volgende vraag dan; heeft er iemand ervaring met Cytotec? Dat is ook nog een optie natuurlijk.
Ellebel- Prater
Bij ons had 1 van de twee een te lage hartslag met 8 weken. Hier is dat gelukkig goedgekomen.
Sterkte meid .
Sterkte meid .
Gast- Gast
Weet je nog hoe hoog/laag de hartslag was?
Ellebel- Prater
Ellebel schreef:Weet je nog hoe hoog/laag de hartslag was?
Nee helaas geen idee, ik was toen ook kotsmisselijk en verloor bloed en stolsels, dus ik was er totaal niet bij met mijn gedachten.
Ik vind het zo rot voor je.
Gast- Gast
Ik hoop gewoon dat het straks voorbij is, dat ik die Cytotec pillen kan inbrengen en dan duimen dat dat voldoende is. Dan kan ik het hoofdstuk afsluiten en vol goede moed op naar een volgende zwangerschap. Een goede hartslag straks mag natuurlijk ook, maar denk niet dat daarmee de zorgen voorbij zijn..
Ellebel- Prater
Bij mij waren die pillen jammer genoeg ook niet voldoende... Mijn curretage was er een waar ik je niet bang mee ga maken. Maar geloof me, kies voor de narcose.
Uiteraard hoop ik voor je dat het toch goed is, ik ga in ieder geval hard duimen!
Uiteraard hoop ik voor je dat het toch goed is, ik ga in ieder geval hard duimen!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» te lage temperatuur....
» Lage rugpijn
» Hartslag die (heel) laag is tijdens bevalling...
» Lage rugpijn
» Lage bloeddruk
» Lage rugpijn
» Hartslag die (heel) laag is tijdens bevalling...
» Lage rugpijn
» Lage bloeddruk
Pagina 1 van 6
Permissies van dit forum: