te lage temperatuur....
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
te lage temperatuur....
A. Had afgelopen dagen koorts en vannacht heeft ze flink lopen spoken dat er kiesjes doorkomen... Rond 4 uur had ze 38,3, omdat ze veel last had van dr kiesjes heb ik een zetpilletje gegeven... Ze heeft tussen ons in gelegen en toen ze wakker werd heeft mn man dr 3x getemperatuurd en had ze 35,9.... Kan dit kwaad? Ze gaat nu gewoon naar het KDV maar heeft jullie kindje ook wel eens een lage temp? Ze voelde niet echt koud in dr nekje...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: te lage temperatuur....
Dat is geen abnormale temp, kan goed zijn dat ze dat altijd 's ochtends heeft, maar dat je dat niet weet omdat je het normaal niet opneemt.
Gast- Gast
Heeft mijn zoontje ook geregeld, ook toen hij nog klein was. Heb het destijds ook in het ziekenhuis nagevraagd en het kon geen kwaad.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
thnx voor de antwoorden... ze was verder volgens mij ook wel in dr doen wat ik begreep op het kdv alleen heeft ze veel geslapen maar ja dat zou ik ook doen na een nacht spoken ivm doorkomende kiesjes.... vanavond had ze al weer 38.9 dus
duckie- Ratel
35,9 is op zich geen schokkende temperatuur, maar die schommelingen zijn wel vreemd toch? Mijn dochter had een paar weken terug ook ongeveer dezelfde verhoging afgewisseld met temperaturen van begin 35. We moesten toen gelijk langskomen bij de huisarts. Het is dus niet exact hetzelfde, maar voor de zekerheid misschien toch even overleggen met de huisarts?
Gast- Gast
ik ga haar morgen ochtend toch nog weer even temperaturen, even zien hoe het dan is... dan is ze overdag nog bij de oppas en savonds voor het naar bed gaan weer... kan ik vrijdag als ik vrij ben evt nog even met de arts overleggen... ik heb haar overdag nu niet kunnen tempen dus ik weet niet wat het overdag heeft gedaan.
twellie, is er bij jullie toen nog wat uitgekomen dat je bij de arts was?
duckie- Ratel
Ik vind de schommelingen ook wel vreemd en ik zou daar zeker even over bellen.
Gast- Gast
duckie schreef:ik ga haar morgen ochtend toch nog weer even temperaturen, even zien hoe het dan is... dan is ze overdag nog bij de oppas en savonds voor het naar bed gaan weer... kan ik vrijdag als ik vrij ben evt nog even met de arts overleggen... ik heb haar overdag nu niet kunnen tempen dus ik weet niet wat het overdag heeft gedaan.
In ons geval bleek ze een flinke infectie te hebben: is net geen ziekenhuisopname geworden. Wil jou natuurlijk niet bang maken, ook omdat de temp bij jullie niet zo laag was als bij mijn D., maar beter het zekere voor het onzekere nemen. Hoe was de temperatuur nu en weet je al meer?
Gast- Gast
jeetje dat was wel even schrikken zeker...
vanmorgen had ze wel weer normaal 37,4 ofzo en vanavond 37,7
k moet toevallig morgen zelf naar de dokter voor mn oog dus vraag het wel even na voor de zekerheid.. ben er dan toch
vanmorgen had ze wel weer normaal 37,4 ofzo en vanavond 37,7
k moet toevallig morgen zelf naar de dokter voor mn oog dus vraag het wel even na voor de zekerheid.. ben er dan toch
duckie- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» temperatuur vraagje
» temperatuur meten
» Temperatuur in huis
» temperatuur baby
» Temperatuur babykamer te hoog
» temperatuur meten
» Temperatuur in huis