Reden om een maand over te slaan?
+17
Marin
Jade
Makamba
Pompoen
SarahKey
vlinder-19
Snoes
Bimbam
sanne-84
Filoria
Linda
slaatje
Annemie
Liadan
Flip Fluitketel
Smaragdje
Teddyaapje
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Reden om een maand over te slaan?
Voor mij is dat nooit een reden geweest, zelfs nooit echt bij nagedacht wanneer dan evt. de bevaldatum zou zijn.
Ik ben zelf 2e kerstdag jarig, niet leuk, maar ook geen ramp ofzo.
En ach, hier zijn er ook altijd 2 dezelfde dag jarig.
Ik ben zelf 2e kerstdag jarig, niet leuk, maar ook geen ramp ofzo.
En ach, hier zijn er ook altijd 2 dezelfde dag jarig.
Gast- Gast
Voor mij zou dat in het begin wel een reden zijn geweest om een maandje te wachten. Maar goed, een kindje kan ook met 37 weken al komen en dan zit je nog met hetzelfde probleem.
Inmiddels wacht ik nergens meer op. Heb het hier toevallig van de week nog met mijn man over gehad. Wij hopen er in januari weer voor te kunnen gaan, maar als het dan meteen raak is, ben ik rond dezelfde tijd uitgerekend als bij J. Die periode is het sowieso spitstijd met verjaardagen, dus het zou gunstiger zijn om het wat te spreiden. Maar goed, we zijn nu al zo lang bezig, dat ik daar niet meer op ga letten.
Inmiddels wacht ik nergens meer op. Heb het hier toevallig van de week nog met mijn man over gehad. Wij hopen er in januari weer voor te kunnen gaan, maar als het dan meteen raak is, ben ik rond dezelfde tijd uitgerekend als bij J. Die periode is het sowieso spitstijd met verjaardagen, dus het zou gunstiger zijn om het wat te spreiden. Maar goed, we zijn nu al zo lang bezig, dat ik daar niet meer op ga letten.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Hoe los je dat op? Want eerlijk gezegd zou ik dus wel 'bang' zijn dat dat gebeurd.Rouge schreef:Als het voor jullie een reden is, is het een reden wij hebben er geen rekening mee gehouden met als gevolg dat we 2 kinderen op dezelfde datum hebben gekregen
Het vorige topic hierover was van mij maar eigenlijk heb ik nu niet meer zoveel geduld om maanden over te slaan,
Gast- Gast
Wij hebben er geen rekening mee gehouden, maar we zijn dan ook een jaar bezig geweest voor de tweede. Nu is mijn dochter 2 maart geboren en ben ik 11 maart uitgerekend. Dus het is afwachten voor ons.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn oudste is jarig met de kerst, en ik vind dat geen enkel probleem, en zou dus echt niet overslaan omdat het slecht uitkomt of omdat verjaardagen dubbel vallen. Zwanger worden en kindjes krijgen is in mijn optiek niet zo maakbaar. Straks duurt het een jaar om zwanger te raken of wordt je kind à la Euc veel te vroeg geboren. Zit je met je berekeningen. Nee hoor, ik zou het totaal geen punt vinden als ze dicht bij elkaar jarig zijn. Het is ook maar net hoe je daar als ouders mee omgaat. Als je inderdaad maar één kinderfeestje geeft voor twee kinderen dan snap ik dat het naar is, maar als beide kinderen op hun moment de volledige aandacht krijgen als 'de jarige', dan is het al gauw goed.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Reden voor kinderen om te huilen
» jouw reden om te stoppen met borstvoeding
» Wat was jouw reden om te stoppen met borstvoeding?
» Slaan
» Om welke reden.. (normaal bed)
» jouw reden om te stoppen met borstvoeding
» Wat was jouw reden om te stoppen met borstvoeding?
» Slaan
» Om welke reden.. (normaal bed)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: