Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slaan

Ga naar beneden

Slaan Empty Slaan

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 22:55

Zijn jullie kinderen daar ook zo goed in?

Hoe gaan jullie daarmee om?
Ze slaan elkaar echt goed hard en ik wordt er een beetje simpel van om de hele dag scheidsrechter te spelen. laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Slaan Empty Re: Slaan

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 22:58

Slaan kan die van mij ook de beste. En dan ben ik vooral het doelwit ! Hij slaat, krabt, en knijpt in m'n gezicht en hij trekt ook nog eens aan m'n haar. Hij doet dit vooral als hij bij mij op schoot de fles aan het drinken is. Ik roep vaak nee enz. Maar meneer gaat gewoon door. Ik weet nu ook niet zo goed wat ik er mee moet doen. Hij heeft trouwens nu echt zo'n fase dat de flesjes melk er moeilijk ingaan en dag hij zowat de hele dag aan het zeuren is. Pfoe soms word ik er gewoon even moe van haha laughcry

Laatst aangepast door Razz_ op di 31 mei 2011 - 23:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 23:01

Het maakt niet zoveel uit wát je doet als je maar consequent bent en blijft. Ik weet niet of jouw kinderen al kruipen of misschien zelfs al wel lopen. Maar ik zou duidelijk tegen degene die slaat zeggen dat dat niet mag, dat het pijn doet en hem/haar dan oppakken en ergens anders in de kamer neerzetten.
Hier zijn ze wat ouder en gaan ze naar de trap, direct zonder te waarschuwen. Ze weten hier natuurlijk dondersgoed dat slaan (of schoppen) niet mag.

Enneh, scheidsrechter, dat blijf je de komende jaren nog wel. Dus maak je borst maar nat! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 1:01

Hier gelukkig geen slaan/krabben maar wel haren trekken. Ik zeg 2 keer dat het niet mag en de 3e keer gaat ie in de hoek (wat meneer hartstikke leuk vindt, hij giert het uit Rolling Eyes )
Dat zal bij jouw kindjes nog niet werken denk ik..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 2:05

H. kan er ook wat van. Al gaat het de laatste tijd steeds beter.

Ik pak haar handje en zeg: Auw, dat mag niet! Dat doet pijn. Aaaaai mama!
En dan gaat ze aaien.
In het begin vond ze dat lollig en na 1 keer aaien sloeg ze weer maar eigenlijk slaat ze nu nog maar zelden.

Consequent zijn is inderdaad erg belangrijk.

Gast
Gast

Bericht  maiadebij wo 1 jun 2011 - 3:55

J slaat (nog) niet. Maar N wel soms, maar hij is natuurlijk al een stuk ouder. Hij slaat mij trouwens hoor, zijn zusje gelukkig nooit. En dat slaan lijkt meer op een aai, maar het mag niet. Vaak doet hij het als hij moe is, en zichzelf eigenlijk in de weg zit. Ik pak zijn handje, kijk hem aan en zeg dat het niet mag omdat het mij pijn doet.

De kinderen onderling laat ik onderling kibbelen totdat ze elkaar bijna pijn gaan doen, dan haal ik ze uit elkaar. Maar ik laat ze zoveel mogelijk begaan, en het zelf "oplossen".

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 23:21

Consequent ben ik wel en jaa scheidsrechter zal ik nog heel wat jaren zijn haha, maar nu is het wel heel extreem.

Na 3 keer gingen ze in de kinderstoel en een eind uit elkaar, maar ondanks dat ze vast zitten, klimmen ze eruit, dus dat wordt mij te link. Op de gang etc. vind ik ze nog te jong voor.
Nu gaat degene die is begonnen (als ik het heb gezien tenminsten) na 3 keer in de box. Maar die gaat binnenkort weg en daar moet ik nog even iets anders voor zoeken.
Boos worden en waarschuwen lijkt alleen niet te helpen, ze gieren het dan alleen maar uit confused :bom:

Ik ben ook regelmatig de pineut, maar liever dat, dan bij elkaar, hun slaan lijkt echt niet op een aai haha, maar gewoon echt een flinke klap. Ach ja, zo kunnen ze straks hopelijk tegen een stootje.
Mijn oog was laatst al wat blauw nadat ik een klap met een blokje had gekregen. Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: