Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

+48
Roos
Happydobby
kwak
Bloem86
nillis
Jazzlyn
Viva
Fiwen
Theezakje13
Parisienne
CCC
Tania
Dille
Thunder
Mamsie
Flower_L
PiP
Clapperdie
Vancity_girl
Muppetje
Pompoen
sabje
Makamba
red rose
Tiara
M@niek
Parel
Sanne
Caroow
Bruintje Beer
Puggle
Jezzie
Earane
Printje
Liadan
Fearie
-Ieniemienie-
SarahKey
Purpleflower
Lejow
Slakje
pindaatje
Fiebje
Smaragdje
Lonely Goatherd
Linda
Floor
sanne-84
52 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Floor wo 10 okt 2012 - 9:54

Elodie schreef:Gebruikte jullie mannen dan al de uren die ze nog hadden staan? Want ik vind dat de meesten best veel vrij hebben genomen.
Ja hij had het hele jaar zo veel mogelijk uren opgespaard (geen vakantie genomen, extra gewerkt) en kon daardoor zoveel vrij nemen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Dille wo 10 okt 2012 - 10:04

Linda schreef:We zitten te twijfelen om man z'n vakantie pas in te laten gaan als de kraamhulp weg is. Aan de ene kant vind ik dat helemaal niet leuk, maar praktisch gezien is het misschien wel handiger. Wat vinden jullie?

Wij hebben het bij de tweede zo gedaan dat hij de eerste week fulltime thuis was (genieten van de baby en de kraamweek), en de twee weken daarna heeft hij alleen gewerkt op de dagen dat de oudste naar de creche ging. Zo had ik niet meteen in m'n eentje twee kinderen en kon ik rustig weer een beetje opbouwen qua zorg (heb de twee maanden voor de bevalling in bed doorgebracht ivm bekkeninstabiliteit). En zo hebben we toch ook die fijne eerste week met z'n allen gehad. Ik vond dit een hele fijne oplossing!
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Tania wo 10 okt 2012 - 10:07

Bij de eerste 3 weken. Eigenlijk zou hij twee weken nemen maar door een paar feestdagen + verlof waren het er uiteindelijk 3.
Bij de tweede had hij geen werk en ging hij pas 2,5 maand na haar geboorte weer aan de slag. Dat was eigenlijk wel heel fijn achteraf.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  CCC wo 10 okt 2012 - 10:11

De bevalling begon heel toevallig in het lange vrije weekend van mijn vriend, meteen de eerste dag. Maanden heeft hij gezegd dat de baby dan zou komen, en ja hoor, hij had nog gelijk ook Laughing Daarna is hij nog 7 dagen vrij geweest dus in totaal 10 dagen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Parisienne wo 10 okt 2012 - 10:12

N. is eind van de zomervakantie geboren. Aangezien we niet op vakantie zijn geweest had vriend zijn vakantiedagen nog. Hij is 4 dagen na de bevalling begonnen met werken tot de kraamhulp weg was. Daarna is hij ruim twee weken vrij geweest.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Theezakje13 wo 10 okt 2012 - 10:54

3,5 week. Had gerust nog wat langer mogen zijn.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Fiwen wo 10 okt 2012 - 16:36

Uiteindelijk heeft hij 4 weken hele dagen thuis gezeten en daarna nog 2 weken halve dagen maar dat was door zijn depressie dus ik heb weinig hulp van hem gehad (juist extra zorg doordat ik ook voor hem moest zorgen). Eigenlijk zou hij 2 weken vakantie hebben en daarna nog 1 week thuis zijn maar wel oproepbaar voor noodgevallen.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 17:11

Beide keren 2 weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 18:12

2 dagen, 2 dagen en 10 dagen.
Wel bij de 1e 2 het weekend er bij achter, dat viel precies zo.
Bij de jongste 2 kreeg hij zorgverlof 10 dagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Viva wo 10 okt 2012 - 19:02

Er staan nu 2 weken voor na de bevalling, maar hij heeft nog heel veel overuren, misschien worden het er 3...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Jazzlyn wo 10 okt 2012 - 19:03

Niet, alleen de dag van de bevalling
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  nillis wo 10 okt 2012 - 20:37

Hier ben ik op woensdag bevallen en donderdag en vrijdag had hij vrij van het werk en daarna twee weken vakantie, dus 2,5 week. ik vond het heerlijk dat hij er in de kraamweek ook was, dan kun je echt laten verwennen die kraamweek. Zal het bij een 2e weer zo doen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Bloem86 wo 10 okt 2012 - 20:44

Hier op donderdagochtend bevallen. Mijn vriend was die dag en de vrijdag vrij (+ 't weekend). Maandag en dinsdag een halve dag gaan werken en daarna 2 weken vakantie!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  kwak wo 10 okt 2012 - 20:47

ik ben woensdagnacht bevallen, mijn man was woensdag en donderdag vrij, vrijdag vrij genomen. De rest van de week halve dagen gewerkt en daarna is hij nog 2 week vrij geweest.

Nu word het anders denk ik omdat mijn man ook thuis kan werken,
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Happydobby wo 10 okt 2012 - 20:50

Anderhalve week.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Roos wo 10 okt 2012 - 21:15

3 weken, was zijn zomervakantie bij de oudste.
In februari is hij waarschijnlijk 2 weken vrij waarvan 1 onbetaald.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Sophiee wo 10 okt 2012 - 22:38

3 weken, was direct zijn zomervakantie.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Sofie wo 10 okt 2012 - 22:42

10 weken.
Mochten wij ooit nog een kindje krijgen dan zal het een stuk minder zijn als bij onze dochter.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Snoes wo 10 okt 2012 - 23:32

Mijn vriend zal of 5 of 6 weken vrij zijn.

Sowieso heeft hij recht op 2 weken vaderschapsverlof en hij heeft nog één losse week vrije dagen (hij heeft maar 6 losse in de bouw). Gelukkig komt de uitgerekende datum nu eigenlijk heel goed uit. Hij heeft ook 2 weken kerstverlof, dus na zijn vaderschapsverlof en gewone verlof, heeft hij ook nog 2 weken kerstverlof.

Hij heeft ook nog heel veel overuren staan en daarover twijfelen we nog of hij daar misschien gewoon één week van opneemt en de rest laat uitbetalen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 0:01

Bij de eerste vijf dagen met de dag van de bevalling erbij en bij de tweede drie dagen met de dag van de bevalling erbij.

Maar jee wat waren alle mannen lekker lang thuis!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  mama-van-6 do 11 okt 2012 - 0:06

Steeds 2 weken (10 dagen officieel verlof)

mama-van-6
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 144
Punten : 146
Registratiedatum : 09-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 0:08

Wij hadden 'geluk'. Mijn man had vrij gekregen tussen kerst en oud en nieuw en er was afgesproken dat hij na de bevalling twee weken kon opnemen. Nu werd ik 19 december met zwangerschapsvergiftiging opgenomen. Toen heeft hij zijn baas gebeld en kon hij vanaf die dag tot na oud en nieuw thuis blijven. Dus ongeveer twee weken. En toen werd J. 27 december geboren. Dus kreeg hij na kerst en oud en nieuw zijn twee weken na de bevalling geplakt, dus hij is in totaal 4 weken thuis geweest, waarvan ongeveer 3 na de bevalling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 5:22

Bij H. was mijn man 2 weken vrij na de bevalling. Bij A. was hij bijna 4 weken vrij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 5:56

De dag van de bevalling (woensdag) was zijn roostervrije dag, van zijn werk kreeg hij de donderdag en vrijdag erna. Omdat ik een keizersnede had gehad, was zijn baas erg flexibel en mocht hij vaak eerder naar huis.

Toen de kraamhulp weg was heeft hij nog een week verlof opgenomen en later in mijn verlof ook voor een midweekje weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren de papa's vrij na de bevalling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum