Afgevallen
+15
Lavendel
Floor
Oasis
Sam
Sugarfall
Lejow
Melis_je
Kowalski
Poubelle
VeryCherry
Mida4you
Elliot
Marin
Rush
Caro
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Afgevallen
Rood schreef:Goed man, Caro! Maar ik vind het ook lastig om je te feliciteren. Want komt het ook niet door de nare gebeurtenissen van de afgelopen tijd? Of was het juist een nieuwe uitdaging, dat je dingen achter je liet met het verliezen van je gewicht?
Beiden. Ik was al best eea kwijt terwijl we nog samen waren. Ik heb de knop omgezet toen ik me realiseerde dat ik mijn vader nog de slanke ik wilde laten zien. Dat wilde hij graag want hij maakte zich zorgen om mijn fysieke gesteldheid. Maar daarna is er ook nog veel afgegaan en ik realiseerde me een tijdje terug dat het wel heel snel ging. Dus ben ik meer gaan eten om het gewicht niet op een ongezonde manier terug te krijgen.
Daarnaast denk ik ook dat ik verlost ben van een last. En die uit zich niet alleen aan de buitenkant. Zo ben ik in al die tijd niet 1x ziek geweest. Niet 1x verkouden, migraine of wat dan ook... Alle zorgen die ik nu heb met alles afronden en papa, zorgen er nog niet voor dat ik me zo slecht voel als toen. Ik zat toen echt gevangen en nu voel ik me vrij. En dat uit zich dus op meerdere manieren: gewicht kwijt dat al langer vast zat, niet meer ziek, beter slapen, beter kleden, beter voor mezelf zorgen op andere manieren. Alles eigenlijk...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Wat zie je er goed uit! Veel jonger en hipper! Wat een paar kilo's minder, ander kapsel en bril weg kunnen doen met een mens!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Wat goed! Je ziet er echt fantastisch uit!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Wow! Ik vind het fijn voor je dat niet alles door de nare afgelopen periode komt maar dat je er daarvoor ook al mee bezig was.
Je ziet er geweldig uit!
Je ziet er geweldig uit!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Je gewicht valt me niet meteen op (zie het natuurlijk wel) maar wat een verbetering zo je haar en make up! Dag grijze muis, hallo foxy!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Je gewicht valt me niet meteen op (zie het natuurlijk wel) maar wat een verbetering zo je haar en make up! Dag grijze muis, hallo foxy!
Dank jullie wel allemaal! Doet toch goed die complimentjes. Van binnen voel ik me nog dezelfde Caro, alleen een heel stuk rustiger nu ik uit die relatie ben die me vasthield. Stom dat je dat pas later inziet.
Maar je omschrijft wel hoe ik het voel: weg grijze muis en weer MIJ!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Je ziet er echt goed uit! Leuk ook je haar zo!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Afgevallen of 'baby'vet eraf?
» Afgevallen, maar ik voel me nog steeds "dik"
» Veel lopen->afgevallen. Stopt dit??
» Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!
» Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben
» Afgevallen, maar ik voel me nog steeds "dik"
» Veel lopen->afgevallen. Stopt dit??
» Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!
» Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: