Afgevallen of 'baby'vet eraf?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Afgevallen of 'baby'vet eraf?
R is al tijden geen goede avondeter, brood etc gelukkig wel. Hij groeit goed, is levendig etc etc.
Nu heb ik deze week alleen al van enkele mensen gehoord dat hij wat smaller is geworden in zijn gezicht. Wil me niet meteen zorgen maken, heb ook echt geen idee wat hij daadwerkelijk weegt maar vraag me af of het herkenbaar is voor sommigen hier.
Mijn moeder denkt dat hij voornamelijk de lengte in aan het schieten is en zijn 'baby' vet aan het verliezen is. Dit klinkt eigenlijk wel logisch maar ben benieuwd dus of iemand het hier ook gehad heeft met haar peuter.
Nu heb ik deze week alleen al van enkele mensen gehoord dat hij wat smaller is geworden in zijn gezicht. Wil me niet meteen zorgen maken, heb ook echt geen idee wat hij daadwerkelijk weegt maar vraag me af of het herkenbaar is voor sommigen hier.
Mijn moeder denkt dat hij voornamelijk de lengte in aan het schieten is en zijn 'baby' vet aan het verliezen is. Dit klinkt eigenlijk wel logisch maar ben benieuwd dus of iemand het hier ook gehad heeft met haar peuter.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Afgevallen of 'baby'vet eraf?
Weeg hem eens zou ik zeggen
Hier is mijn zoon ook vooral in de lengte gegroeid, hij is nu wat te licht voor bij zijn lengte werd mij verteld. Hij eet ook heel weinig.
Hier is mijn zoon ook vooral in de lengte gegroeid, hij is nu wat te licht voor bij zijn lengte werd mij verteld. Hij eet ook heel weinig.
Gast- Gast
Wij hebben geen weegschaal hahaha en je weet hoe geweldig ik het cb vind...en verder heeft echt niemand van onze familie een weegschaal thuis. Maar ik heb ook geen richtlijn om hem verder te wegen, het laatste weegmoment bij het cb was met 14 mnd. ( met 2 jaar had meneer geen zin om gewogen te worden en is het niet gedaan)
Printje- Lady Post-a-lot
Als ie in de lengte wel groeit, levendig is, poept, piest en niet (structureel) moe of bleek is zou ik zeggen dat ie gewoon z'n babyspekjes kwijtraakt. Mijn zoon (nu net twee) krijgt ook een smaller koppie en dat was altijd al een mager latje, en z'n gewicht blijft gewoon ietsiepietsie (hij is nu 10,2 kilo) stijgen.
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Dille; zo dacht ik het zelf ook al, hij doet dat allemaal prima. Heeft energie voor 10 etc etc. ontwikkelt zich super maar aangezien nu enkele mensen het al tegen mij zeiden...ik kan mezelf dan soms zo heerlijk opbutsen.
Printje- Lady Post-a-lot
...en dan ook nog zwanger, dan komen dat soort opmerkingen helemaal veel te veel aan
Die van mij is dan wel iets jonger, maar ik zou me echt geen zorgen maken hoor, hij verandert gewoon in een babyvetloze peuterkleuter!
Die van mij is dan wel iets jonger, maar ik zou me echt geen zorgen maken hoor, hij verandert gewoon in een babyvetloze peuterkleuter!
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Dille schreef:...en dan ook nog zwanger, dan komen dat soort opmerkingen helemaal veel te veel aan
hahahaha ja het is soms zwaar voor mijn omgeving schat ik zo in en als ik logisch/normaal/nuchter nadenk dan weet ik ook wel dat er niets aan de hand is met mijn pepernotenmonstertje...
Printje- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» speen eraf...kdv
» Nog een fles eraf?
» Middagslaapje eraf?
» slaapje eraf??
» Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben
» Nog een fles eraf?
» Middagslaapje eraf?