Veel lopen->afgevallen. Stopt dit??
+2
Cupcake
Antibes
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Veel lopen->afgevallen. Stopt dit??
Sinds 5 weken werk ik in een mega grote winkel waar ik 5 dagen per week veel loop. Ik heb altijd een snelle stofwisseling gehad en heb nu ook steeds veel honger. Ik eet ongeveer iedere 2 uur, meestal een boterham. Nu merk ik dat ik afgevallen ben en nog steeds afval. Sporten heb ik teruggeschroefd naar 1 keer per week. Ik wilde helemaal niet afvallen....
Ik heb best wel een jongensfiguur als ik onder maatje 38 kom en nu heb ik dus geen billen en borsten meer (van C naar kleine B), dunnere armen en ik voel mijn botten in mijn taille. Ik vind dit echt niet leuk
Zou dit vanzelf stoppen? Wat kan ik anders doen om het te katen stoppen?
Ik heb best wel een jongensfiguur als ik onder maatje 38 kom en nu heb ik dus geen billen en borsten meer (van C naar kleine B), dunnere armen en ik voel mijn botten in mijn taille. Ik vind dit echt niet leuk
Zou dit vanzelf stoppen? Wat kan ik anders doen om het te katen stoppen?
Gast- Gast
Re: Veel lopen->afgevallen. Stopt dit??
Hmm, je komt zeker ook tijd tekort nu om naar de mac te gaan?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Was het maar waar...daar kom ik zeker eens per week maar vaak nog vaker. En ik eet iedere avond chips. Het liefst een hele zak.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Was het maar waar...daar kom ik zeker eens per week maar vaak nog vaker. En ik eet iedere avond chips. Het liefst een hele zak.
Dan alleen de burgers en de mac flurry's laten staan?
Nee, ik ben flauw bezig, snap dat je het echt vervelend vindt hoor.. Het zou op een gegeven moment wel moeten ophouden natuurlijk, maar na hoeveel kilo dat is? Je zou kunnen proberen vetter beleg op je boterham te eten ofzo of wat meer noten of andere gezonde, calorierijke voedingsproducten (baaaah wat saai).
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik zou inderdaad proberen gezonde voeding te eten ipv elke avond een zak chips haha. Noten, humus, couscous. En elke 2 uur 1 boterham vind ik eigenlijk ook niet eens echt veel als je zoveel loopt.
Gast- Gast
En medisch is er niks aan de hand? (snelwerkende schildklier bijvoorbeeld). Ik merk dat als ik fulltime in mijn schoolvakanties werk, ik ook afval. Niet zo hard als jij en uiteindelijk is er bij mij een grens.
Vooral omdat je niet dik bent, vind ik het raar dat je zoveel afvalt. Zou trouwens wel je eetpatroon veranderen, chips en vet eten is niet gezond voor je lichaam. Je kunt er uiteindelijk allerlei ziektes mee krijgen, ookal ben je niet dik.
Vooral omdat je niet dik bent, vind ik het raar dat je zoveel afvalt. Zou trouwens wel je eetpatroon veranderen, chips en vet eten is niet gezond voor je lichaam. Je kunt er uiteindelijk allerlei ziektes mee krijgen, ookal ben je niet dik.
Gast- Gast
Er niks mis met mijn schildklier, ben ik een paar maanden geleden nog op getest. Het is een winkel van 2000m2 en ik werk 5 dagen dus ja....het gaat gewoon hard :S. Ik kom ook moeilijk aan hoor, dat is altijd al zo geweest. En in periodes dat ik aan hardlopen deed ging het ook zo snel...baal er gewoon echt van.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Er niks mis met mijn schildklier, ben ik een paar maanden geleden nog op getest. Het is een winkel van 2000m2 en ik werk 5 dagen dus ja....het gaat gewoon hard :S. Ik kom ook moeilijk aan hoor, dat is altijd al zo geweest. En in periodes dat ik aan hardlopen deed ging het ook zo snel...baal er gewoon echt van.
Lastig, snap in ieder geval goed dat je er zo van baalt. Is een dietiste misschien een optie? Dat zij misschien weten hoe je weer goed aan kunt komen? Zou zo even ook geen andere optie meer weten.
Gast- Gast
Veel eiwitten (eiwitshakes) eten. Een diëtiste kan natuurlijk ook helpen.
Gast- Gast
Ik begin hetzelfde probleem te krijgen..fiets nu 125 kilometer per week en dan nog 2-3 keer per week tegen de 10 kilometer hardlopen. Vorig jaar rond deze tijd woog ik nog 75 kilo, een maand geleden 67 en nu nog net aan 64 kilo.
Volgens mij is het enige dat je kunt doen extra maaltijden inlassen met gezonde vetten en eiwitten (noten, volle yoghurt etc.), maar ik ben daar ook geen held in. Zo stom; eerst wilde ik dolgraag nog wat kilo's afvallen, maar als ik mezelf nu zie, vind ik het wel weer mooi geweest qua afvallen.
Volgens mij is het enige dat je kunt doen extra maaltijden inlassen met gezonde vetten en eiwitten (noten, volle yoghurt etc.), maar ik ben daar ook geen held in. Zo stom; eerst wilde ik dolgraag nog wat kilo's afvallen, maar als ik mezelf nu zie, vind ik het wel weer mooi geweest qua afvallen.
Gast- Gast
Hoe lang ben jij dan Minneke?
Jullie zouden ook nog sportdrank kunnen drinken op de dag. Daar zitten veel meer koolhydraten in dan in bijvoorbeeld thee of koffie. En als je zorgt dat je lichaam dat dan verbrand ipv je lichaamsvet..dan val je niet of minder af.
Jullie zouden ook nog sportdrank kunnen drinken op de dag. Daar zitten veel meer koolhydraten in dan in bijvoorbeeld thee of koffie. En als je zorgt dat je lichaam dat dan verbrand ipv je lichaamsvet..dan val je niet of minder af.
Gast- Gast
Nee, dan ben je inderdaad nu wel licht genoeg!
Oja, en met sportdrank bedoel ik geen isostar of a adrink, maar powerbar, sis, born, etc.
Oja, en met sportdrank bedoel ik geen isostar of a adrink, maar powerbar, sis, born, etc.
Gast- Gast
Misschien je suiker eens laten prikken. Ik concludeer dat je veel vettige dingen eet
en toch veel afvalt, dan zou je ook suiker kunnen
hebben. ( hoeft niet natuurlijk masr kan wel)
en toch veel afvalt, dan zou je ook suiker kunnen
hebben. ( hoeft niet natuurlijk masr kan wel)
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn bloedsuikerspiegel is ook getest een paar maanden geleden, niks aan de hand.
Ik ben 1.84 en weeg nu rond de 71 kg.
Ik ben 1.84 en weeg nu rond de 71 kg.
Gast- Gast
Je gewicht lijkt me niet te laag voor je lengte, maar het gaat natuurlijk ook om je bouw en waar je je zelf prettig bij voelt. Ik zou ook wat meer vullende, gezonde dingen gaan eten zoals noten, Griekse yoghurt en ei.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, mijn gewicht is zeker niet te laag, maar ik heb dan wel net wat meer tiet en kont, en nu niet meer. Normaalgesproken weeg ik 75 kg namelijk.
Ik ben lactose intolerant, misschien dat dat ook nog meespeelt....iig mag ik dus geen griekse yoghurt
Sportdrankjes leek mij ook al een goed idee. Waarom geen isostar? Dat verkopen we in de winkel namelijk, dus ben nieuwsgierig...
Ik ben lactose intolerant, misschien dat dat ook nog meespeelt....iig mag ik dus geen griekse yoghurt
Sportdrankjes leek mij ook al een goed idee. Waarom geen isostar? Dat verkopen we in de winkel namelijk, dus ben nieuwsgierig...
Gast- Gast
Isostar is echt zooi! Zo chemisch als wat veel slechte suikers ed. De meeste sportdranken zijn echt rommel.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik dacht dat je van Isostar aan de race ging.. En dan niet heel hard op sportschoenen of een mountainbike..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Ik dacht dat je van Isostar aan de race ging.. En dan niet heel hard op sportschoenen of een mountainbike..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
In,isostar zitten heel veel snelle en verkeerde suikers.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben
» Afgevallen
» Afgevallen of 'baby'vet eraf?
» Afgevallen, maar ik voel me nog steeds "dik"
» Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!
» Afgevallen
» Afgevallen of 'baby'vet eraf?
» Afgevallen, maar ik voel me nog steeds "dik"
» Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: