Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twee vragen mbt slapen elders

+12
Nijntje
Linda
meisjesmama
pindaatje
Tania
Star007
Twellie
Thunder
Jezzie
studiebol
Printje
Flower_L
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Twee vragen mbt slapen elders - Pagina 2 Empty Re: Twee vragen mbt slapen elders

Bericht  Diese za 6 okt 2012 - 22:22

Ik zou inderdaad ook zo'n klemhekje aanschaffen. Altijd handig, ook met vakanties ed.
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen mbt slapen elders - Pagina 2 Empty Re: Twee vragen mbt slapen elders

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 0:58

Hier hebben de beide kids een eigen kamer bij opa en oma (en bij de andere is geen slaapplaats dus mochten wij weg zijn slapen hun gewoon hier in huis en de kids dus in hun eigen bed).

Hebben allebei een bed (D.ylan gewoon 1 pers. en L.ynn een ledikant) en ze hebben zowel boven als beneden een traphekje. Mocht er geen ruimte zijn om ze apart te laten slapen zou ik daar geen probleem mee hebben mits mijn ouders maar dicht bij ze in de buurt zouden liggen.. Toen de kids nog heel klein waren stond het ledikant bij mijn ouders op hun kamer.

Nou is het wel zo dat mijn kinderen veel bij mijn ouders slapen (wanneer S.an weg is 1 of soms 2 keer in de week vanwege mijn werk) en het dus heel fijn is dat het daar zo goed geregeld is Twee vragen mbt slapen elders - Pagina 2 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen mbt slapen elders - Pagina 2 Empty Re: Twee vragen mbt slapen elders

Bericht  pindaatje zo 7 okt 2012 - 8:34

Ik moet er ook niet aan denken dat ze uit logeren is, en ineens, om wat voor reden dan ook, toch uit bed komt, en dan van de trap valt of wat dan ook.. Klink omhoog heeft geen nut, die krijgt ze net zo goed open als wanneer hij gewoon staat.

's Nachts is het hekje thuis niet altijd dicht meer.. Dochter komt nooit zelf uit bed, ze roept eerst altijd.
Tegen de tijd dat zoontje in een groter bed zou gaan, dan gaat hij voorlopig weer elke keer dicht...

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen mbt slapen elders - Pagina 2 Empty Re: Twee vragen mbt slapen elders

Bericht  Clapperdie zo 7 okt 2012 - 8:53

Hier zou ik nou nooit aan gedacht hebben! Wij hebben dan ook geen trap dus thuis hoeft het niet. Maar als T. zometeen groter is en wel gaat logeren dan zou ik het wel zo prettig vinden een traphekje.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen mbt slapen elders - Pagina 2 Empty Re: Twee vragen mbt slapen elders

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 9:13

Wij hebben we een traphekje maar C.iske weet al heel lang hoe dat open moet. Mijn ouders en schoonouders hebben geen traphekje.
C.iske en J.anneman slapen wel eens bij mijn schoonouders en dan slapen ze in één kamer.
Ik heb C.iske eigenlijk altijd wel vertrouwd met zijn broertje, ook toen J.anneman baby was.

Klink omhoog zou ik weer nooit doen, ik vind het een heel naar idee dat ik mijn kinderen opsluit en vind dat ze ten alle tijden, om wat voor reden dan ook van hun kamer af moeten kunnen komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen mbt slapen elders - Pagina 2 Empty Re: Twee vragen mbt slapen elders

Bericht  PiP zo 7 okt 2012 - 17:43

Wij hadden de klink omhoog van de achterdeur en gangdeur, maar die kreeg ze al snel ook open en zitten dus weer naar beneden. Van haar kamer zou ik niet snel doen, maar heb haar en onze deur eigenlijk altijd open 's nachts. Traphekje hebben we niet meer sinds de kamer van S klaar is. Toen was F 2 jaar en 5 maand. Ze klom toen ook al goed zelf de trap op en af.

De eerste 1 a 2 maand zou ik ze ook niet bij elkaar hebben laten slapen, nu wel. F weet nu vrij goed wat wel en niet mag bij s. En in het ledikant klimmen lukt haar volgens mij niet.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee vragen mbt slapen elders - Pagina 2 Empty Re: Twee vragen mbt slapen elders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum