Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twee kindjes, verschillende tijden slapen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Twee kindjes, verschillende tijden slapen Empty Twee kindjes, verschillende tijden slapen

Bericht  Tania za 8 sep 2012 - 22:23

Tot nu toe ging het goed maar de jongeste gaat nu van 3 slaapjes naar 2 slaapjes denk ik. Eerst sliep ze 'smorgens een uurtje, dan 'smiddags tegelijk met J. en dan eind van de middag nog drie kwartier.
Nu ligt ze ruim een uurtje in bed en normaal ging ze dan tegelijk met J. om 12.30 weer naar bed maar dat gaat nu natuurlijk niet gebeuren. Waarschijnlijk wil ze dan naar bed als hij er net uitkomt. Dan zit ik dus zometeen met ongeveer de volgende tijden:
M. 10-11.30/12.00
Eten
J. 12.30-14.30
En dan zal M. wel weer ongeveer slapen van 14.00/14.30 tot 16.00/16.30

'smorgens zijn we natuurlijk eerst nog bezig met ontbijten, wassen, aankleden en fruit eten en dan is het meestal wel weer tijd voor M. om naar bed te gaan. Maar ja als ik elke keer thuis moet blijven omdat 1 van de 2 moet slapen kom ik nooit meer buiten.

Hoe deden jullie dat? Gewoon maar weggaan en hopen dat ze in de wagen slaapt?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee kindjes, verschillende tijden slapen Empty Re: Twee kindjes, verschillende tijden slapen

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 22:25

Ja, ik ga gewoon weg maar ik weet ook dat als hij niet in de buggy slaapt, hij later wel thuis gaat slapen.
En als hij dat niet doet is het ook niet heel erg want dan is hij nog net zo vrolijk.

Edit: Ik heb overigens ook niet het probleem van langs elkaar heen slapen.
De ouste slaapt al vrijwel niet meer sinds haar eerste verjaardag....


Laatst aangepast door Watermeloen op za 8 sep 2012 - 22:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twee kindjes, verschillende tijden slapen Empty Re: Twee kindjes, verschillende tijden slapen

Bericht  Twellie za 8 sep 2012 - 22:26

Hier slapen ze momenteel ook helemaal langs elkaar heen.

's Ochtends wordt de oudste pas wakker als ik de jongste weer naar bed breng voor haar eerste slaapje. Daarna even samen op, dan soms mijn oudste nog een middagslaapje. Overlappend daarmee gaat de jongste ruim twee uur slapen.

Ik blijf ervoor thuis, het zal toch niet lang duren voordat er weer een slaapje af gaat en het weer makkelijker wordt wat te ondernemen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee kindjes, verschillende tijden slapen Empty Re: Twee kindjes, verschillende tijden slapen

Bericht  -Ieniemienie- zo 9 sep 2012 - 0:23

Hier is dat ook vaak zo en vind dit best lastig.
M heeft echt haar slaap nog nodig smiddags, maar heel af en toe skippen we hem als we echt iets leuks gaan doen.
Ze moet haarna altijd een paar dagen bijkomen.
T slaapt gelukkig wel in de buggy maar omdat ik ritme en regelmaat erg belangrijk vind probeer ik het weggaan wel te beperken.
Tussen 11 en 12.30 zijn ze vaak allebij wakker en doe ik de boodschappen oid. Maar vind het wel lastig.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Twee kindjes, verschillende tijden slapen Empty Re: Twee kindjes, verschillende tijden slapen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum