Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Omdat ik zo (hopelijk) wel iedereen bereik;

3 plaatsers

Ga naar beneden

Omdat ik zo (hopelijk) wel iedereen bereik; Empty Omdat ik zo (hopelijk) wel iedereen bereik;

Bericht  Printje vr 5 okt 2012 - 21:51

Hoi allemaal

Ik vind onze acties voor medeforumsters altijd erg bijzonder maar vind dat we op dit moment misschien nog iemand kunnen helpen.
Ik wil namelijk heel erg graag, samen met jullie, iets opzetten voor Susan. Ze is hier altijd betrokken en heeft het niet altijd makkelijk maar houdt zich super staande.

Maar waarom dan een actie?
Ik had het laatst met haar over E en dat hij zoveel baat heeft bij een bepaalde therapie die hij volgt. Helaas moeten zij deze zelf volledig betalen en dat gaat dan om iedere week 1 sessie,en dat is niet erg goedkoop. Ik wil jullie dus heel graag vragen om haar hiermee een beetje te helpen. Omdat het zoveel effect heeft bij hem lijkt het me mooi om samen te helpen.

Dus lieve mensen, wil je Susan ook helpen, iedere kleine bijdrage is heel erg welkom, stuur mij dan eventjes een pm dan stuur ik je mijn rekeningnummer. Uiteraard hou ik jullie hier goed op de hoogte!!

Alvast heel erg bedankt!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat ik zo (hopelijk) wel iedereen bereik; Empty Re: Omdat ik zo (hopelijk) wel iedereen bereik;

Bericht  Lejow vr 5 okt 2012 - 21:54

Ik stuur je zo even een berichtje!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat ik zo (hopelijk) wel iedereen bereik; Empty Re: Omdat ik zo (hopelijk) wel iedereen bereik;

Bericht  Ibbeltje vr 5 okt 2012 - 21:58

Wat kost zo'n therapie dan?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat ik zo (hopelijk) wel iedereen bereik; Empty Re: Omdat ik zo (hopelijk) wel iedereen bereik;

Bericht  Printje vr 5 okt 2012 - 21:59

De therapie kost per week ik geloof zo'n 65 euro en dat vind ik best veel als je bijv. gaat kijken op maandbasis toch?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat ik zo (hopelijk) wel iedereen bereik; Empty Re: Omdat ik zo (hopelijk) wel iedereen bereik;

Bericht  Ibbeltje vr 5 okt 2012 - 22:00

Printje schreef:De therapie kost per week ik geloof zo'n 65 euro en dat vind ik best veel als je bijv. gaat kijken op maandbasis toch?

Oh ja dat is idd een hoop geld. Jammer dat zoiets altijd veel kosten met zich mee brengt terwijl je er iemand zo mee op weg kan helpen.

Ik kan niet helpen, heb het geld zelf hard nodig. Hopelijk wordt er wel een hoop opgehaald.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat ik zo (hopelijk) wel iedereen bereik; Empty Re: Omdat ik zo (hopelijk) wel iedereen bereik;

Bericht  Printje vr 5 okt 2012 - 22:03

ibbeltje; bedankt voor je reactie. Ik hoop ook dat er mensen zijn die willen helpen voor haar, vooral omdat de therapie zoveel goeds doet bij E.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat ik zo (hopelijk) wel iedereen bereik; Empty Re: Omdat ik zo (hopelijk) wel iedereen bereik;

Bericht  Lejow vr 5 okt 2012 - 22:05

Wow, das veel inderdaad, dat is meer dan ik per week besteed aan boodschappen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat ik zo (hopelijk) wel iedereen bereik; Empty Re: Omdat ik zo (hopelijk) wel iedereen bereik;

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 1:13

Ik heb inmiddels al wat berichtenmogen ontvangen. Super!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Omdat ik zo (hopelijk) wel iedereen bereik; Empty Re: Omdat ik zo (hopelijk) wel iedereen bereik;

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum