Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vervelende terugkerende dromen

Ga naar beneden

Vervelende terugkerende dromen Empty Vervelende terugkerende dromen

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 22:16

Afgelopen nacht (of liever gezegd avond) was het weer zover. Ik slaap nog maar 10 minuutjes, of ik begin heftig te dromen. Meestal droom ik dat er iemand bij het bed staat. Ik voel me dan heel bedreigd en begin te roepen en te schreeuwen "ga weg, ga weg!" Ik word dan altijd wakker van mijn eigen geschreeuw.
Een andere variant is dat er een slang op mijn bed kruipt. Ik begin dan te gillen, spring uit bed en word dan vervolgens wakker.
Wie heeft ook zoiets? Ik vind het behoorlijk vervelend, eigenlijk nog meer voor mijn vriend dan voor mezelf. Ik val zelf nl. onmiddellijk daarna weer vast in slaap, maar mijn vriend is klaarwakker na zo'n onderbreking.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende terugkerende dromen Empty Re: Vervelende terugkerende dromen

Bericht  lieke89 di 1 feb 2011 - 22:52

Ik heb een aantal jaar geleden ook steeds veel vervelende dromen gehad. Dat was ook na een heftige periode in mijn leven dus waarschijnlijk kwam het daardoor. Ik heb toen echt de gekste dromen gehad. Ik sneed bijvoorbeeld mijn hart uit m'n lichaam, in een andere droom wilde ik in m'n buik kijken en sneed m'n buik open, droomde ik dat mijn liefste oma bezeten was, dat m'n vader overleed, kortom het hield maar niet op. Maargoed, uiteindelijk is het weer goed gekomen. Maarja er is dus niet bepaald iets wat je er tegen kan doen.
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende terugkerende dromen Empty Re: Vervelende terugkerende dromen

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:07

Ik heb inderdaad momenteel nogal veel aan m'n hoofd. Ik merk wel dat er een verband bestaat tussen wat er speelt in mijn leven en (de intensiteit van) mijn dromen. En ik denk ook niet dat ik er veel aan kan doen behalve kijken naar hoe ik mijn stressniveau kan verminderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vervelende terugkerende dromen Empty Re: Vervelende terugkerende dromen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum