Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+22
bolus26
Ella
Snoes
Travelgurly
Highway
Creabea_28
NoName88
Limburg85
Flip Fluitketel
Printje
Jelin
Flower_L
Mama Titty
Bimbam
Dikkie Dik
Muppetje
Pinkel
Paper Crown
Amber-
Lejow
loesje
Roos
26 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak zo 18 nov 2012 - 8:55

dames, even vraagje tussen door maar hebben jullie ook z'n last van jullie liezen?
ik heb echt pijn in mijn liezen, het gevoel als of mijn liezen worden af gekneld. Ben al wezen googlen en kwam uit op bandenpijn maar het gevoel wat iedereen omschreef leek in de verste verte niet op wat ik voel. Het voel echt als of mijn liezen gewoon worden afgekneld. zo vreemd, het zitten doen zeer maar ook het liggen met opgetrokken benen alleen het staan doet niet echt pijn omdat er dan niks word afgekneld lijkt het.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  kwak zo 18 nov 2012 - 8:57

Jetje, succes morgen! Ik hoop dat het eigenlijk allemaal mee gaat vallen!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Printje zo 18 nov 2012 - 9:00

Hoi allemaal

Hier alles nog prima, mijn buik zit eigenlijk nog niet echt in de weg, kan alles nog prima doen haha, heb bij R ook nooit last gehad met bijv. sokken aantrekken ofzo. Wel een hele preek gehad van manlief, hij vindt dat ik rustiger aan moet doen, in de klas is het druk met vanalles en hij vindt dat ik dingen uit handen moet geven. Maar das nog niet zo makkelijk natuurlijk wanneer je een eigen klas hebt.

Kwak; ik herken het op en af, het zit bij mij meer bij mijn heupen, soms doet lopen dan ook wat pijn.
Highway; kom je jullie eindresultaat ook showen?
mama Titty; wat vervelend dat jullie kindje wat achterloopt in groei, misschien komt er nog wel een groeispurt aan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Juutjepetuutje zo 18 nov 2012 - 9:17

Jetje, veel succes morgen bij de dietiste hopelijk valt het mee allemaal..

Kwak, nee ik herken niet echt wat je schrijft .. vervelend ..

Printje, misschien heeft je man wel een beetje gelijk haha. Je klinkt in ieder geval aardig druk.snap het ook wel, als je je verder nog zo goed voelt.. je wordt niet terug gefloten door je lichaam, maar denk wel goed om jezelf en jullie meisje!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Printje zo 18 nov 2012 - 9:23

Juutje; hij heeft ook wel deels gelijk maar ik kan er, qua werk, vrij weinig aan veranderen. De kabouters versieren helaas mijn klas niet, maken de oudergesprekken niet etc haha. We hebben de laatste tijd veel vergaderingen op school en daardoor ben ik vaak wat later thuis dan normaal. Manlief zou het liefste zien dat ik dan naar huis ga maar dat kan natuurlijk niet.

Ik let ook wel op mezelf hoor maar ik heb idd vrijwel nergens last van dus daardoor ga je toch vaak verder dan je zou willen..tenminste ik dan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Pinkel zo 18 nov 2012 - 10:34

kwak schreef:dames, even vraagje tussen door maar hebben jullie ook z'n last van jullie liezen?
ik heb echt pijn in mijn liezen, het gevoel als of mijn liezen worden af gekneld. Ben al wezen googlen en kwam uit op bandenpijn maar het gevoel wat iedereen omschreef leek in de verste verte niet op wat ik voel. Het voel echt als of mijn liezen gewoon worden afgekneld. zo vreemd, het zitten doen zeer maar ook het liggen met opgetrokken benen alleen het staan doet niet echt pijn omdat er dan niks word afgekneld lijkt het.

Heel erg herkenbaar die last van de liezen, hier ook flink aanwezig!! Ik heb er ook voornamelijk last van als ik een tijdje gezeten heb, ook echt een "beknellend" gevoel. Heb ook regelmatig een "drukkend" gevoel richting mijn schaambot. Hier is de kleine al een beetje aan het indalen en ligt voornamelijk met het hoofdje naar beneden, wat dus bij mij de "druk" blijkt te veroorzaken volgens mijn gynaecoloog. Vandaag ook weer flink last van gehad, en dan ga ik meestal ff een stukje lopen, en dan gaat het wel weer even goed.

@ Jetje: Succes morgen meid!!
@ Highway: En tevreden met het eindresultaat?
@ Mama Titty: Balen dat jullie kindje iets achterloopt in de groei, hopelijk trekt het de komende weekjes nog wat bij.

@ All: Morgen gaan we de gordijntjes bestellen voor de babykamer!! Eindelijk hebben we iets gevonden wat mijn man en ik beide erg leuk vinden! De wonderen zijn de wereld dus nog niet uit zullen we maar zeggen, want we zijn echt heel wat winkels af geweest, maar niks gevonden wat ons aansprak!! Deze gordijnen kunnen we gewoon via internet bestellen en hebben we dan binnen 15 dagen in huis. Kortom: wij zijn helemaal happy!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 281626781

Vandaag gezellig een dagje naar mijn schoonouders geweest. Schoonzus en zwager waren er ook nog even in de middag met de kids, dus dat was ook wel weer gezellig. Nu ben ik wel gesloopt moet ik zeggen, pfff. Gelukkig morgen vrij, dus kan ik lekker bijkomen van een redelijk pittig weekend, waarin ik best wel veel gedaan heb.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Flip Fluitketel zo 18 nov 2012 - 10:52

Printje Hoe je het omschrijft klinkt wel als erg druk. Maar denk dat het ook wel aan het seizoen ligt van het jaar. En mocht je onverhoopt klachten krijgen gewoon naar je lichaam luisteren. OVer een maand met verlof?

Kwak De pijn in de liezen heb ik vaak als ik teveel heb gedaan en soms trek het helemaal door naar onderen. Dat ik bijna er niet meer van kan lopen. Ik ga dan meestal even rustig liggen en dan gaat het na verloop van tijd meestal wel over.

Jetje Succes morgen!

Highway Haha jij hebt het dan nog bij je schoonmoeder. Ik heb het zelfs bij mijn man als hij iets te laat ophangt of dit steeds maar uitstelt. We hebben met z'n behangen op de nieuwe kamer van onze dochter....nou was maar goed dat er verder niemand bij was....

Limburg Buik begint hier ook in de weg te zitten en dan met name als ik moet bukken, sokken/schoenen/broeken e.d. aantrekken. Hoe is het verder met jou na je zkh opname?

Juutje Ik heb normaal gesproken al een draakje in huis......

Ella Herkenbaar......

Bolus Hoe was de reactie van je vriendin? Kan me voorstellen dat het een domper is van je opa en oma hopelijk mogen ze gauw naar huis/andere instelling.

Pinkel Lekker verwend en geshopt!

Mama Titty Hoeveel groeiachterstand heeft de baby op dit moment? En wat is het gewicht op dit moment en uiteindelijk geschat geboortegewicht bij 40wk? Snap je bezorgdheid!

Hier zijn er weer wat zorgen rondom mijn schoonmoeder. Ruim 5 wkn geleden operatie aan de hersenen gehad. Na de operatie zijn er complicaties opgetreden o.a. hersenvliesontsteking, veel hoofdpijnen en misselijk wat uiteindelijk kwam door vochtophoping in de hersenen door een onvindbaar lek in de hersenen. Nu moet ze waarschijnlijk binnen een aantal weken weer een hersenoperatie ondergaan. Brengt ook weer Ă©Ă©n en andere spanning met zich mee met name bij mijn man. Hoop dat ze rond de bevalling en de geboorte van onze 2e weer een beetje de oude is.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Bimbam zo 18 nov 2012 - 12:11

Hee dames, ik ben weer terug van vakantie! We hebben het heerlijk gehad, hebben vooral lekker gerelaxed. Ben een paar keer wezen zwemmen en zo'n beetje elke dag in bad geweest (we hebben thuis geen bad) dus daar heb ik heerlijk van genoten!

Limburg, mijn buik zit ook behoorlijk in de weg. Teennagels knippen dat lukt al een poosje niet meer, dus dat laat ik aan mijn vriend over (ik doe het liever zelf, dat voelt toch prettiger, maar je moet toch wat Laughing). Sokken aantrekken lukt nog wel gelukkig, en mijn schoenen lukt ook nog, maar die hebben gelukkig ook geen veters of ritsen.

FF, heftig van je schoonmoeder. Ik hoop dat de hersteloperatie wel goed gaat en dat ze dan snel opknapt.

Kwak, ik heb ook last van mijn liezen, maar niet het gevoel dat jij omschrijft. Bij mij voelt het als flinke spierpijn (leuk joh, spierpijn die al 15 weken aanhoudt winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 394967). Ik weet eigenlijk niet meer of het nou mijn bekken of mijn banden waren waar deze pijn vandaan kwam. Gelukkig is het niet constant pijnlijk, momenteel voel ik het vooral bij het omdraaien in bed, of als ik te veel gedaan heb.

Jetje, succes morgen!

Verder gaat alles hier zijn gangetje, ik heb vandaag de eerste dingetjes uitgewassen. Gister heb ik de box opgehaald, samen met mijn zusje. Was wel grappig, volgens de verkoopster was het best wel zwaar dus als mijn zusje hulp nodig had moest ze het maar zeggen. Eenmaal bij de auto tilt mijn zusje de eerste doos op, zegt ze: "Wat nou zwaar, dit stelt ook niks voor!"
Morgen eens even kijken wat ik nog moet hebben van de uitzetlijst zodat ik die van de week compleet kan maken. Verder hebben we van de week gehoord dat mijn tante toestemming heeft om hier de kraamzorg te komen doen. Dat vind ik heel fijn, want de kraamperiode zal toch vreemd zijn zonder mijn moeder. Mijn tante kent natuurlijk de situatie, en ze kende mijn moeder ook goed en dat vind ik fijn. En ze is gewoon lief winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 561177

Helaas heb ik sinds een week ook last van striae winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 1371890812 De strepen op zich vind ik nog niet het ergste, ik kreeg ze een paar jaar geleden ook op mijn benen toen ik in korte tijd redelijk wat aankwam en die zijn heel goed weggetrokken, je ziet er weinig meer van. Maar meeeen, wat jeukt dat! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 1270000679 Jullie nog streeploos?

Hmm, ik zou even kort reageren voordat ik naar bed zou, maar ik zie dat het alweer een heel verhaal is, oeps Embarassed. Welterusten!
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast ma 19 nov 2012 - 0:01

Printje: haha ik herken wel wat je man zegt. Als ik lees hoe toegeweid je bent aan je klas en wat je nu nog allemaal doet denk ik ook pfff waar haalt ze de energie vandaan hihi

Joehoe Pinkel!! Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent. Nou hopen dat die 15 dagen snel gaan winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 561177

Jeetje FF wat heftig van je schoonmoeder. Sterkte!!

Bimbam: ik ben ook niet streeploos meer hoor. Maar echt jeuken doet het eigenlijk niet...

Vanmorgen mijn dieet besproken met de dietiste en het valt me nog wel mee. Ik mag nog steeds 2 broodjes hagelslag per dag haha. Maar daar staat wel tegenover dat ik koolhydraatarm brood moet kopen. Het is waarschijnlijk nog maar voor vier weken. Over twee weken moet ik een extra bloedtest doen om te kijken of mijn waardes niet te hard stijgen na het eten en het dieet zijn werk doet. Zo niet dan moet ik alsnog de broodjes hagelslag afzweren haha. Dus er is nog wel speelruimte. Mijn waarde was 7.2 en boven de 7 is te hoog dus het valt nog wel mee...

Gast
Gast

Bericht  Jelin ma 19 nov 2012 - 0:24

@ Jetje.. Gelukkig vallen de waardes mee. Ik ga deze week de suikertest laten doen. En dan maar ander brood maar dan met hagelslag haha..

Hier nog steeds een zieke dochter. Gaat gelukkig steeds een beetje beter. Mijn man moest vandaag terug met zijn voet. Hij zou uit het gips mogen werd er gezegd 4 weken terug. Helaas moet hij nog 2 weken in het gips. Dus dat is balen. Verder nu lekker 2 dagen vrij en heb het wel nodig ook. Vandaag komen ze de muren afwerken van de kamers en dan kunnen we gaan verven. Ben er ook aluit wat het gaat worden. Beiden witte muren en dan 1 muur in een kleurtje. Bij dochter waarschijnlijk paars en de babykamer ben ik nog niet over uit.

@ Liezen.. Hier ook een drukkend gevoel vooral als ik veel moet staan en dat is voornamelijk op het werk.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Ella ma 19 nov 2012 - 2:50

Limburg: mijn buik zit met vlagen in de weg, de ene keer kan ik zonder gemak mijn schoenen aan of uit trekken en de andere keer dus echt niet.

Highway: is het kamertje mooi geworden?

NoName: dan weet je wat jouw ook te wachten staat met strijken haha.

Jetje: Fijn dat je nog je boterham hagelslag mag eten, zou hier ook echt ene straf zijn als het niet meer mag. Hopelijk geeft het het gewenste effect.

kwak: ik heb geen last van mijn liezen, vervelend hoor.

Pinkel: fijn dat jullie gordijnen gevonden hebt die jullie beide mooi vinden.

FF: he wat vervelend die situatie omtrent je schoonmoeder. Logisch dat dat zorgen geeft zeg.

Bimbam: fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad! Wat fijn dat je tante de kraamzorg mag doen. Ik ben gelukkig nog streeploos.

Jelin: balen dat je dochter nog ziek is en je man nog langer in het gips moet.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Snoes ma 19 nov 2012 - 20:35

Bolus, lijkt me ook echt heel erg vervelend als je bijna niets meer mag/kan Sad Ah wat lief overigens die actie voor je vriendin, hoe reageerde ze? Vervelend dat je oma en opa in het ziekenhuis liggen, beterschap voor ze!

Jetje, het lukt je wel joh! Ik snoep eigenlijk al nagenoeg niet meer sinds een 3-tal maanden. En ik moet zeggen dat ik het heel goed vol kan houden, al zal ik wel blij zijn als ik binnenkort weer gewoon 's avonds eens chips kan eten of een stuk chocolade bij mijn boterham of frisdrank ipv water. Niet dat het nu niet mag, maar ik voel me er niet goed bij om het te doen.

Ella, niet herkenbaar hier haha. Ik strijk voor mezelf en mijn vriend ook zowat alles en voor de baby dus ook. Al vond ik het wel goed vooruit gaan, het zijn zulke mini-kleertjes.

Highway, oeh daar zou ik ook niet zo gelukkig mee zijn. Hebben ze al de banen nog kunnen doen?

Limburg, mijn buik zit ook vaak in de weg hoor, vooral met schoenen aandoen e.d. Hoe gaat het nu met jou? Komend weekend de 37 weken eindelijk!

Kwak, niet herkenbaar, hier geen last van mijn liezen.

Printje, zolang het voor jou nog gaat en jij je nog goed voelt, is het prima toch?

Pinkel, fijn dat jullie de keuze voor de gordijntjes hebben kunnen maken.

Flip, wat een naar nieuws van je schoonmoeder. Hopelijk is ze inderdaad een beetje opgeknapt rond de geboorte van jullie kindje.

Bimbam, wat fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad samen!! Balen dat je striemen krijgt, ik heb er totnogtoe geen last van.

Jelin, balen dat je man nog 2 weken in het gips moet. Was het nog niet goed genezen?

Hier gaat alles prima! Een druk maar erg leuk weekend gehad weer. Gisteren was mijn vriend ook nog vrij dus zijn we samen gaan shoppen. Natuurlijk kunnen we het dan ook niet laten om ook voor de baby wat leuks te kopen haha smile. Het was in ieder geval erg gezellig, we hebben ons weer prima vermaakt! EĂ©n van onze beste vrienden had vanaf het begin van mijn zwangerschap al gezegd dat hij dacht dat onze baby op 20 november geboren zou worden. Ik hoop in ieder geval dat hij geen gelijk krijgt, maar dat verwacht ik niet. Ik hoop echt dat de baby nog even wacht met komen, tot na mijn vriend zijn verjaardag. Helaas heb ik daar zelf niets over te zeggen haha smile.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Ella ma 19 nov 2012 - 22:30

Snoes: wat hebben jullie gekocht voor de baby?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes di 20 nov 2012 - 0:04

Kleertjes Very Happy Oh echt zo superschattig! Maar we hebben nu al vanalles in maat 68 gekocht zodat we niet alles nog nieuw moeten kopen eenmaal hij/zij in die maat past. En het was ook veel te mooi (en te betaalbaar) om te laten liggen Yes

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Jelin di 20 nov 2012 - 0:36

@ Snoes.. Hij zit nu 4 weken in het gips en dat is te kort voor de breuk die hij heeft. Zit een scheurtje aan de buitenkant van zijn voet, maar aan dat bot zit een belangrijke pees die door loopt tot aan de onderbeen. Dus de arts wil geen risico nemen. En lekker geshopt hoor. En ik hoop dat de baby ook ff blijft zitten.

Ik ga zo meteen naar de bouwmarkt. Verf uitkiezen voor de babykamer en het wordt wit met aquablauw. Pff vond het wel moeilijk deze keer. Met dochter gaat het ook steeds beter gelukkig.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Ella di 20 nov 2012 - 1:53

Snoes: het scheelt natuurlijk dat jullie het geslacht weten. Dan kan je nog meer los gaan. Wij weten het dus niet en vind het zonde om heel veel kleertjes neutraal te kopen, omdat ik weet dat ik dalijk als het geboren is echt jongens of meisjes kleren wil hebben.

Jelin: fijn dat het met je dochter wat beter gaat.

Wanneer gaan jullie de box opzetten???
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Highway di 20 nov 2012 - 2:21

Hoi, leuk dat julliehet allemaal vragen maar het behang is supermooi geworden! Vanavond gaatmijn man de plinten en de gordijnen af maken dus agfezien van een lamp ophangen zijn we dan vrijwel klaar! Het ledikantje komt volgende week dus het schiet op. Ik zit op de ipad dus fototje posten lukt me niet, dat zal ik vanavond doen. Dan zal ik ook wat uitgebreider reageren!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Highway di 20 nov 2012 - 2:22

@ Ella Wij nemen de box over van mijn zus, zij verhuisd 1dec naar een rijtje naast ons Laughing dus dan verhuisd de box uit de verhuiswagen onze woonkamer in, vind het dan niet meer de moeite om hem op te bergen. Dus hier staat hij met 30 weken al.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Mama Titty di 20 nov 2012 - 5:20

Jetje bij de andere 2 was het gewoon normaal.

Flip De kleine wordt nu verwacht kleiner dan gemiddeld, dat zou zijn dat hij net wel/net niet op 3kg zou gaan zitten. Ze houden het in de gaten en over 6 dagen wordt er weer naar gekeken.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Limburg85 di 20 nov 2012 - 5:27

Hier hebben we de box afgelopen weekend opgezet. De babyspullen hebben we toen allemaal weer naar huis verhuisd (was weg wegens de verbouwing van de zolder) en gezien mijn zoontje exact met 37 weken is geboren kon het niet langer wachten voor mijn gevoel. Daarbij moet R erg wennen aan de box, als baby wou hij er niet in en nu klimt hij er non stop op, muziek moet constant aan en de speelgoedzak moet leeg ;-).

Highway ben erg benieuwd naar het kamertje!

Mama Titty fijn dat ze het in de gaten houden, die van ons word ook niet zwaar of gemiddeld geschat, zit er ook iets onder dus belangrijk dat het zo lang mogelijk blijft zotte .

Snoes mogelijk kan jullie uk de komende 9 maanden vooruit met de kleding ;-).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 6:23

Jelin: wat vervelend dat je meisje nog ziek is. Lekker bezig met het babykamertje dus!

Snoes: wat knap van je dat je die discipline uit jezelf hebt! Lekker hoor ff shoppen samen!

Ella: wij hebben van de week de box neergezet. Zodat de kat (en ikzelf haha) eraan kan wennen.

Highway: ben erg benieuwd naar je kamertje, volgens mij is het erg leuk geworden als ik dat zo lees.

Limburg: heb je het idee dat dit kindje ook weer met 37 weken komt?

Hier vrij weinig nieuws. Dieet gaat eigenlijk prima. Kost me nog totaal geen moeite. Moeilijke momenten zullen wel komen, maar ik weet waar ik het voor doe.

Vandaag lekker geshopt voor J. Lekker een paar dikke truien voor de winter in de aanbieding. Donderdag ga ik lekker met mijn mannen shoppen en hopelijk dan (eindelijk) wat voor de baby kopen. Ik heb echt bijna nog niks gekocht. Gek genoeg vind ik het zo moeilijk om wat te vinden voor de beeb... Het liefst heb ik van die lekker zachte pakjes, maar daar vind ik weer geen leuke pakjes van. Hoezo moeilijk mens Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 di 20 nov 2012 - 6:38

Jetje dat idee had ik wel altijd, zelfs dat het met 36 weken zou komen maar die grens ben ik al gepasseerd en nu ga ik zelfs denken dat deze weleens langer zal blijven zitten.

Fijn dat het dieet tot nu toe goed gaat, nog even volhouden.

Ik heb ook nog bijna niks geshopt voor deze baby, ga me haast schuldig voelen.

All, ik heb ineens zenuwen/kriebels voor de bevalling gezien ik zo dag 37 weken ben en toen R. werd geboren. Ik ben niet zenuwachtig en zie ook niet tegen de bevalling op maar voor me gevoel komt het nu ineens heel dichtbij terwijl het ook nog weken kan duren ;-).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Highway di 20 nov 2012 - 6:42

hier een fototje, zonder plint dan nog. De rest van de muren zijn gewoon wit. Het is vanuit de deuropening gemaakt, dus niet de hele muur staat erop maar je krijgt wel een idee van hoe het eruit ziet.
winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Foto6-2
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 di 20 nov 2012 - 7:04

Wow mooi Highway!!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  kwak di 20 nov 2012 - 7:38

highway, leuk zeg dat behang! hoe richt je het verder in? met welke kleuren enzo?

limburg, spannend zeg! komt vast helemaal goed! en wie weet hobbel je nog 5 week door Wink

jetje, er zijn zoveel leuke pakjes voor baby's! Ik vind ze bij de zeeman en de wibra ook leuk en kost amper wat, maar ik mag niks meer kopen.

Ella, Onze box komt van't weekend weer terug van het logeren Wink maar dan zetten we heb nog even in de schuur. Ik denk dat we hem pas opzetten als ik 40 week ben tenzij ik nesteldrang krijg en dat ding zelf "even" in elkaar zet, zo zwaar is die niet en een paar schroeven draaien kan ik ook wel Wink

snoes, leuk baby shoppen! en dat al jullie mannen mee gaan shoppen, die van mij is met geen stok mee te krijgen hoor! Hij moet van mij nog wel wat kopen voor de baby dus dan moet hij wel naar de winkel, haha!

Wij hebben net het wiegje in onze slaapkamer gezet, mijn man wou hem nog in de babykamer hebben maar ik wou hem al perse in onze kamer hebben. Ben er zo trots op, mijn vader heeft hem zelf gemaakt toen ik zwanger was van D. Dus mijn pronkstuk staat weer in onze slaapkamer winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 281626781
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: