Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+22
bolus26
Ella
Snoes
Travelgurly
Highway
Creabea_28
NoName88
Limburg85
Flip Fluitketel
Printje
Jelin
Flower_L
Mama Titty
Bimbam
Dikkie Dik
Muppetje
Pinkel
Paper Crown
Amber-
Lejow
loesje
Roos
26 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 13 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel ma 5 nov 2012 - 8:22

Snoes Ben benieuwd naar de foto's van de shoot! Lekker aan het genieten van je verlof zo te lezen! Op hoeveel word jullie kleintje geschat bij de geboorte?

Jetje Lekker al die verwennerij! Kan me voorstellen dat het vermoeiend is z'on draakje. Hier hebben we een iets jonger draakje rondlopen. Zeker nu ik het meeste thuis bent van ons 2-en zoekt ze soms echt mijn grenzen op. Ach, kan er ook wel weer om lachen.

Ella Ik dacht dat je bij de gyn ook gewoon de standaardafspraken had die je bij de vk ook had. Weer wat geleerd Wink.

Noname Volgens mij ga je rond de 37wkn om de week naar de vk. Durf het niet zeker te weten, maar volgens mij was dat vorige keer bij mij wel zo.

Mama Titty Lekker dat jullie al over zijn! Balen dat het niet helemaal gegaan is zoals je wilde m.b.t. de kamertjes van de kids. Hoe bevalt het om als 'zwangere' te verhuizen? En hoe gaat het met je bekken nu?

En morgen alweer de 31wkn bereikt Very Happy Very Happy Very Happy . Morgenavond mogen we onze kleine weer bewonderen voor de groei/liggingsecho. Ben benieuwd of mijn placenta nog voor de uitgang ligt en hoe het gewicht van de kleine word geschat.
En morgen lekker met z'n 3-en vrij dus lekker van genieten!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  NoName88 ma 5 nov 2012 - 9:20

Jammer dat je eigenlijk niet zonder de medicatie kunt Snoes. Vind het wel heel flink van je, dat je toch zo weinig neemt en zoveel voor je kind over hebt en dat je toch eigenlijk graag zonder verdoving wilt bevallen. Volgens mij ben je behoorlijk hard voor jezelf!
Mijn verjaardag was leuk. Ben goed verwend ja, alleen van manlief niks gekregen Sad Nee, dat wilde ik zelf niet hoor, we willen graag sparen voor een mamafiets voor mij straks.
Oke, ja bij jou zijn de controles toch anders dan bij mij...
Enne, dat klinkt als een heerlijk weekend cheers Kun je dat wel volhouden, een lange herfstwandeling?
Ik ben niet zo fan meer van lopen en ook steeds minder van fietsen Sad Ik heb telkens het gevoel dat ik zo nodig moet plassen als ik op de fiets zit, ook al ben ik net geweest Mad
Benieuwd naa rde fotos!!

Fijne vrije dag morgen Flip! Hopelijk is je placenta iets opgeschoven!

Ik werd begin van de avond gebeld door kraamzorgorganisatie. Wilde een afspraak maken voor intake. 22 november komt ze. :O Betekent dat ik nog heel druk ben om alles klaar te maken... Ach ja, is wel goed voor me, heb ik een stok achter de deur Razz
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Jelin ma 5 nov 2012 - 9:53

Zo kom ook weer eens hier kijken. Heb het druk met van alles. Vanmorgen weet bij de vk geweest. Helemaal goed gekeurd weer. Bloeddruk was 122/66 iets hoger dan normaal. Moest ook op de weegschaal en woog 84,7 kg. Niets aangekomen dus. Heb echo verslag meegekregen maar daarin stond dat ze iets niet konde zien vanwege obesitas, Nou sorry ik weet dat ik overgewicht heb maar val gekukkig niet onder obesitas. Dus was flink beledigd haha.

Gisteren alweer 4 jaar getrouws. Nu lekker genieten van mijn vrije dagen, want ben echt doodmoe.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  bolus26 ma 5 nov 2012 - 10:16

@ jelin wat een rare opmerking dat van obesitas,zeker als je dat niethebt (weet niet hoelang je bent) bij ons is het zo dat als je bmi boven de 27 is je een speciaal echo spreekuur (voor obeesjes;)) hebt met apparatuur die daarvoor geschikt is. Ik ben wel obees (bmi van 28)maar heb er nog nooit problemen mee gehad, ook niet bij de pretecho e.d.

@ snoes ik sluti me helemaal aan bij noname, respect voor jou hoor! je vroeg hoever ik was: ik ben nu 34 weken zwanger, ik zag jou ook al fanatiek meetypen in het najaar 2012 topic. Ik lees daar ook vaak mee omdat daar toch veel geschreven wordt over wat me te wachten staat over een paar weekjes, hier zijn we toch een beetje de koploperswinter 2012/2013 mama's! - Pagina 13 561177 klinkt inderdaad als een heerlijk weekend trouwens!

@ flip hopelijk is je placenta wat´opgetrokken´. Bij mij was dit gelukkig wel zo en de echoscopiste vertelde dat dit heel vaak zo is dus dat geeft wellicht moed!

@ jetje fijn dat je verjaardag leuk was. Hopelijk groeit je babytje de komende weken niet zo hard.Ik hoop dat je het er goed met de gynaecoloog over kunt hebben en je dit at rust zal geven.

ik weet niet meer wie het vroeg wat betreft controles bij de vk maar hier is het zo dat je normaal gesproken van 30 tot 36 weken om de week naar de vk gaat.Je moet dan ook plas meenemen ivm controle op eiwitten. Rond de 35/36 weken heb je gesprek over hoe de bevalling gaat en moet je elke week komen. Ik moest bij 27 weken bloed laten prikken op suiker en resusfactor C en had bij 32 weken een groei en liggings echo ivm veel gewichtsverlies, klein kindje en een laagliggende placenta. Bij 35 weken moet ik weer een groei echo en bij 36/37 weken waarschijnlijk nog een om te kijken voor de ligging (dit ivm mijn bmi van 28.) Die laatste echo doen ze standaard bij mensen met een hoger bmi omdat de vk het kindje dan minder goed kan voelen door buikvetjes.Embarassed.

Bij mij loopt het nu een beetje anders door de bloeddruk en voorweeen e.d. Ik moet sinds van de week elke week komen en deze week zelfs 2 keer en ze zijn al een keer thuis geweest. Ook moet ik bij elke klapscheet bellen (krampjes vochtverlies etc.) Dit is gelukkig nog niet nodig geweest. Deze week hebben we ook al bespreking van de bevalling aangezien mijn man volgende week weg is voor zijn werk.

Rust nemen doet me goed en mn bloeddruk daalt volgens mij wel weer.Ook ben ik naar de acupuncturist geweest hiervoor. Ik kwam daar voor ik zwanger was lange tijd ivm schildklier problemen (ik kreeg allergische reactie van de reguliere medicatie dus moest wat proberen!) en ga nu 2 keer voor bloeddruk etc en straks na de bevalling nog een paar keer om schildklier/hormonen weer in balans te brengen.

Van mn zwangerschapscursus zijn er al 2 bevallen. 1 met 38 weken, na 32 uur weeen een keizersnede en 1 met 36 weken, ze kwam net thuis van haar laatste werkdag en toen braken haar vliezen, 6 uur later was de baby er!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 20:15

Snoes: ze hebben geen geboortegewicht geschat, maar het kindje zat donderdag al op ruim 2000 gram en dat zou het rond de 33 weken moeten zijn als ik haar mocht geloven. Ik ben heel benieuwd naar de foto's van je shoot!!!

FF Veel plezier en succes bij de echo vanavond! Hopelijk ligt je placenta niet meer voor de 'uitgang' ...

NoName: Oh 22 november al de intake. Gaat hard dan ineens he...

Bolus: wel goed dat ze je zo in de gaten houden!! Bizar zeg al die vroeggeboortes in je zwangerschapscursus. Bij mij is er ook 1 bevallen 6 weken te vroeg...

Ik ga straks de proefdruk van het geboortekaartje halen en de enveloppen. Ben zo benieuwd...

Wanneer gaan jullie trouwens de box neerzetten? Ik wil hem eigenlijk binnenkort al neerzetten om de kat er aan te kunnen laten wennen...

Gast
Gast

Bericht  Jelin ma 5 nov 2012 - 21:23

@ Bolus.. Ben 1.75 m. Dus valt echt wel mee hier haha. Had ook gelijk ff berekend, maar mijn bmi zou 27 zijn haha. Maar ja ze doen maar met hun termen. Heb bij de eerste echo wel een echo gehad op een speciale echo apparaat voor vollere vrouwen maar daarna niet meer. Was niet nodig zeiden ze. Die vrouw die de echo had gemaakt had wel gezegd dat er wat minder beeldkwaliteit kon zijn door mijn overgewicht en voorliggende placenta. Maar ik vind mezelf echt niet onder obesitas vallen.

Ik krijg ook met 36 weken een groeiecho, maar dat is om te kijken hoe groot de baby wordt.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Travelgurly ma 5 nov 2012 - 21:56

@ jelin ; ff serieus....wat raar! obesitas.....lekker overdreven gelijk! De box staat bij ons al toen ik 18weken zwanger was hahaha. Konden hem bij vrienden ophalen en we hadden zelf vakantie dus alles gelijk neergezet. Alleen de boxkleden nog even wassen en klaar.

@ snoes.....waaaar blijft die buikfoto:oops:Laughing hahaha. hoe vul je je dagen nu je verlof hebt? ben ik wel benieuwd naar....zou niet weten wat ik moet doen tijdens mijn verlof hahah.

@Bolus26 zo dat er al 2 bevallen zijn! Wat gaat er dan door je heen.....jij komt ook steeds dichter in de buurt! spannend! Wel fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden, natuurlijk minder prettig maar voor je gevoel denk ik wel fijn.

@noname; fijn een stok achter de deur te hebben ;-) moet dan alles klaar zijn zoals het kamertje, gewassen zijn, bed op klossen of....?

Gister de 3D echo gehad! wat een schatje❤I love youI love you nog meer verlieft als voorheen hahaha. AS weekend heb ik een vriendinnenweekend georganiseerd gaan we met 14 meiden weekendje naar bungalowpark, maskers mee, lekker tutten , filmpjes kijken en kletsen. We hebben ook leuke spelletjes bedacht dus wordt leuk. Heb er zin in.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  bolus26 ma 5 nov 2012 - 23:07

Ow dat valt wel mee dan jelin!

De box ga ik van de week neerzetten ook ivm katten.

Ik vind de extra controles wel even fijn hoor! Wel voel ik me nu wel weer prima,alleen slecht geslapen vanacht dus maak me ook niet meer zo n zorgen als van de week.

leuk zo n weekend travelgurly! en wat betreft verlof, ik kom de dagen goed door hoor ook al.moet ik rustig aan doen.op mijn agenda staat/stond: Komen wat vrienden en collega s langs,ga is langs opa/oma, alles wassen en strijken, bertje huishouden doen ,adressen voor de kasrtjes opzoeken en alles lekker op t gemakje en af en toe een dutje. Ow en ik maak dit jaar sjieke sintsurprises ;)ook samen met mn broertje (hij is verstandelijk beperkt).of ik hier 6 wrken mee vol krijg weet ik niet masr voorlopig heb ik nog wat te doen
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Ella ma 5 nov 2012 - 23:40

Snoes: met mijn blaasontsteking gaat het nog niet super, blijf klachten houden. Jullie hebben leuke dagen gehad zo te lezen. Ben benieuwd naar je foto's.

FF: succes met de echo!

Jelin: fijn dat alles weer goed was. rare opmerking zeg van obesitas.

Jetje: ik denk dat wij de box rond 37 weken opgaan zetten.

Travelgurly: veel plezier alvast het weekend, klinkt heerlijk!

Ik heb een babyshower gehad en het was super! Ga binnenkort nog een fotoshoot doen. Donderdag op controle, tevens een echo.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  NoName88 di 6 nov 2012 - 10:26

Bolus, ik vroeg het van de controles. Maar ook bij jou is het weer iets anders omdat je meer onder controle staat. Ach ja, ik hoor het ook vanzelf wel wanneer ze me weer verwachten smile Urine controleren doen ze hier de laatste weken ook wel standaard geloof ik.
Fijn dat ze je goed in de gaten houden.
Ik heb in het begin ook ff meegelezen in het andere topic, maar ik kan niet alles bijhouden Wink Zit PaperCrown ook daar? Volgens mij is zij ongeveer net zo ver als ik en ik meende dat ik haar wel eens had gezien in 1 van de topics, maar hier zie ik dr nooit... (Lees; ik ben te lui om zelf in het najaar-topic te kijken op dit moment Embarassed )
Pfoe, dat zijn wel heftige bevallingen van je cursus! Die 2e is soms ook weleens mijn angst, dat ik net verlof heb en gelijk moet bevallen Sad

Jetje, gaat idd hard ja, als ze ineens gaan bellen van de kraamzorg Yes Was de proefdruk naar wens?
Wij zetten voorlopig nog geen box neer (hebben er zelfs nog geen.) Hier is er niemand die er aan moet wennen en ons zelf kan hij voorlopig alleen maar in de weg staan naar mijn idee.

Travel, ik zit er ook echt niet over in dat ik me ga vervelen tijdens mijn verlof. Zijn nog zoveel dingen in huis die ik nog wil doen, m.b.t. de baby en andere dingen. Fotoboeken maken, administratie enz. Daarnaast is het nog sinterklaas, kerst en ik heb ik altijd nog een aantal verjaardagen in december. Ik ben eigenlijk eerder bang dat ik tijd te kort kom. Als ik ooit weer zwanger ben ga ik denk ik wel 6 weken van te voren met verlof. Wilde dat nu niet omdat het net een drukke tijd is op het werk (en ik er pas sinds juni werk). Achteraf vind ik het nu best wel eens een beetje tegenvallen, vooral ook omdat het druk is op het werk en ik dus 's avonds nog wel eens wat mee naar huis neem enzo...
Dat weekend klinkt goed, maar, men, 14 meiden, dat zal me een mooi kippenhok wezen :shock:

Ella, vervelend dat je blaasontsteking nog niet over is! Leuk dat je een babyshower hebt gehad.

Hier verder weinig nieuws. Ga zo maar weer eens gauw naar bed. Ben het tegenwoordig echt wel zat aan het eind van de dag!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Flip Fluitketel wo 7 nov 2012 - 4:29

Snoes Wat een mooie foto's! Ik ga volgende maand een fotoshoot bij mijn zwager laten doen. Ben ook benieuwd naar het resultaat van deze shoot! Ben benieuwd wat voor kleur julliebij de foto's als accessoires hebben gedaan Wink .

Jelin Nou zou ik ook niet echt een leuke opmerking vinden. En zeker als je het zo opeens leest. Geniet lekker van je vrije dagen!

Bolus Fijn dat de rust je goed doet! Was bij mij destijds bij de 1e ook op de cursus dat er een aantal vroeg waren bevallen. Zelf was ik de laatste die uitgerekend was en ook de laatste die bevallen was.

Jetje En hoe was de proefdruk? De box neerzetten doen wij denk ik pas in de laatste weken van de zwangerschap.
Wij hebben trouwens geen huisdieren dus hoeven daar geen rekening mee te houden.

TG Lekker met 14meiden in 1 huisje. Zal vast wel een gezellig kippenhok worden!

Ella Leuk een babyshower! Nog leuke dingen mogen krijgen of gedaan?

Gisteren de echo gehad en alles zag er goed uit! Placenta was mooi omhoog gegroeid en de contouren op het gezichtje waren echt heel goed te zien. De kleine was nu ongeveer 1600gr en zoals het ernu uitziet zou het geboortegewicht bij 40wkn van de baby ongeveer 3400 gr zijn. Maar is vooralsnog een schatting.....
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Highway wo 7 nov 2012 - 4:42

Leuk dat de contouren goed te zien waren FF! Is 3400 eigenlijk veel Embarassed ? Ik heb er geen verstand van Laughing
Reageren gaat trouwens niet handig zo op de ipad, na elke smikey loopt ie vast, dus ik zal volgende week weer uitgebreider reageren als ik op de laptop zit.
Hieroverigens wel alles goed, vana vond deel 2 van de borstvoedingscursus en ben weer benieuwd!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Juutjepetuutje wo 7 nov 2012 - 8:12

hey meiden

al weer even geleden dat ik hier gereageerd heb. net ook nog alles weg wat ik had getikt, dus ik begin weer vrolijk over nieuw.. winter 2012/2013 mama's! - Pagina 13 1371890812

Snoes, het klinkt inderdaad als een heel leuk weekend wat jullie hebben gehad. je geniet dus lekker van je verlof?!

Jetje: hier ook af en toe zo'n draakje! ik merk aan mezelf dat ik echt een zéér kort lontje heb, dus af en toe heeft dat zo'n heerlijke wisselwerking op elkaar Neutral geniet je al een beetje van je verlof? gaat J. gewoon naar het kdv nu je verlof hebt? heb je even lekker voor jezelf..
hoe is de proefdruk geworden?
de box staat hier nog uit elkaar op de overloop. het liefst zou ik hem in elkaar zetten, maar dat is puur de nesteldrang haha. wij hebben geen katten ofzo dus het handigst is om gewoon te wachten, de kerstboom moet als het goed is ook nog staan en dan is het meteen zo vol in de huiskamer.

flip fluitketel: wat fijn dat de placenta niet meer voor de uitgang ligt en dat alles goed was!

no name: moet er nog zo veel gebeuren dan, dat je nog een hoop moet doen voor de kraamzorg komt?

Jelin: wat stom, dat er meteen obesitas stond, als ik het zo lees valt t wel mee bij jou!! niet te veel van aantrekken hoor!
nog gefeliciteerd met je trouwdag!

Bolus: raar is dat he als er al een aantal bevallen. heb je niet zoiets van ik wil ook? toen ik op zwangerschapscursus was ( bij de 1e) was ik het kortst zwanger, dus iedereen was al bevallen en ik was het helemaal zat dus ik wilde ook zo graag haha

travelgurly: wat leuk, een pretecho! heerlijk even zwijmelen.
veel plezier met je vriendinnenweekend! klinkt gezellig, maar wel heel druk!

Ella: wat leuk, een babyshower! ben je lekker verwend? nog leuke spulletjes gekregen? leuke dingen gedaan?

hier gaat alles ok.
maandag een groei echo gehad. de kleine lag keurig op schema en kwam precies over een met mijn zwangerschapsduur!
verder eigenlijk weinig nieuws. vorige week heerlijk geshopt voor de baby, weer veel te veel geld uitgegeven Embarassed
volgende week nog 2 korte dienstjes werken en dan heb ik ook verlof!
fijne avond allemaal
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  NoName88 wo 7 nov 2012 - 9:59

Goed nieuws dat je placenta gewieberd is FF! En leuk dat je alles al zo goed kon zien!

Juutje, ik moet nog best wat dingen hebben ja, maar ik ben van plan om morgen in te gaan slaan bij de Hema (15% korting) en vrijdag of zaterdag ben ik ook van plan een poosje op jacht te gaan voor spulletjes als het een beetje weer is.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 20:29

TG: veel plezier het weekend.

Ella: wat vervelend dat je blaasontsteking maar niet overgaat. Maar wel leuk een babyshower!

FF: wat fijn dat je placenta opgeschoven is zeg!!! En 3400 gram is heel netjes. Wat woog je eerste? Mijn beeb werd vorige week al op ruim 2 kilo geschat...

Highway: volgens mij is 3400 gram wel netjes gemiddeld.

Juutjepetuutje: J gaat nog 1 dag naar het kdv, op vrijdag. En die dag is echt heilig voor mij haha Laughing . En ik ben stiekem best blij te lezen dat ik niet de enige ben met een kort(er) lontje... Fijn dat de beeb zo mooi op schema ligt!

De proefdruk was wel mooi geworden, alleen de naam komt in het lettertype niet zo mooi uit. Dus we hebben een nieuwe aangevraagd met een ander lettertype. De enveloppen zijn ook binnen, dus ik heb wat te schrijven komende weken haha.

Verder gaat het zijn gangetje. Ik heb het idee dat mijn buik een beetje stilstaat qua groei, maar dat vind ik niet zo heel erg, want er leek een tijd geen einde aan te komen haha. En misschien betekent het wel dat het kindje wat minder hard groeit nu... Woensdag heb ik weer een echo ...

Gast
Gast

Bericht  Ella wo 7 nov 2012 - 21:29

FF: ja we hebben hele leuke spelletjes gedaan en heb echt super veel gekregen. Kan haast nog wel een kast kopen:oops:

Juutjepetuutje: Super dat jullie kleine helemaal op schema ligt!

Jetje: jammer dat de proefdruk nog niet helemaal goed was. Succes met de enveloppen schrijven?

Vanmorgen de echo gehad. Kindje ligt meer als een week voor op groei. Krijg nu binnenkort een extra echo om te kijken hoe of wat. Het gewicht wordt nu geschat op 1800. Geen idee of dat ook te veel is....

Hebben jullie je geboortekaartje bij een drukker besteld of via internet?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  kwak wo 7 nov 2012 - 21:42

hallo!
ik lees steeds mee maar reageer nooit Wink

FF, fijn dat de placenta is op geschoven! dat geeft een stuk rust of niet?

groeiecho's, Ik krijg er geen 1, stiekem wel jammer want ik zou nog wel even willen spieken naar onze bellyboy!
onze jongen word wel groot geschat, D. was 3900 gram en dat voor een eerste en omdat dit een tweede is en een jochie verwacht ik wel dat hij minstens 8 pond zou zijn.

geboortekaartjes: Mijn man ontwerpt ze zelf, heeft hij met D. ook gedaan. Wij kennen een drukker via een goede vriend van ons en dan koste onze kaartjes incl envelop 1 euro p/s winter 2012/2013 mama's! - Pagina 13 281626781

kamertje, op wat kleine dingen na zoals de gordijnen en de naam boven zijn bedje is het kamertje klaar! gister toen D. naar de gastouder was heb ik alles gepoets en in de kasten gelegd, dus straks in december moet ik alles nog even wassen en nog een keer poetsen en dan is het klaar!
ben er super blij mee, vind het kamertje erg mooi geworden!

met mij, ik zit sinds een week of 4 thuis in de ziektewet. Zat er helemaal door heen en heb vreselijk veel last van hormonen waardoor ik constant down en tegen het depressieve aanzat. Nu gaat het een stuk beter, doe elke dag leuke dingen met D. en werk nu weer 2 ochtenden in de week 2 uurtjes op kantoor...jeej Wink maar ja, alles beter dan niks!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Travelgurly wo 7 nov 2012 - 22:56

</A>kwak : ai vervelend dat je thuiszit. Is niet niks hor. Fijn even wat leuke dingen doen. sterkte

@ snoes! whaaa super mooie foto's ! zwart wit fotos zijn mooooi! Wil ik ook nog met mijn vriend doen.

Geboortekaartjes wil ik binnen 2 weken helemaal afhebben. Nog wat kleine dingen aanpassen en dan klaar. Wij bestellen ze op internet.

@ Ella : leuk de babyshower! Ben ook benieuwd wanneer die van mij is. Weet dat een vriendin ermee bezig is...;-)

Verder super zin in het weekendje. ga vanavond met 2 vriendinnen de boodschappen doen. Hebben alle 14 meiden een foto van een lichaamsdeel laten nemen, en uitgeprint. gaan we het weekend raden wie van wie iswinter 2012/2013 mama's! - Pagina 13 3079029344. Heb maskertjes gekocht voor allemaal hahaha. Dus komt goed. super zin in.

En even showen met mijn 3D echo I love youI love youI love youI love youI love you

*weg*

Laatst aangepast door Travelgurly op do 8 nov 2012 - 5:08; in totaal 1 keer bewerkt
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Juutjepetuutje wo 7 nov 2012 - 23:29

wow wat een mooie echo foto's travelgurly!!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 13 281626781
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Snoes do 8 nov 2012 - 0:09

Flip, de foto's hebben in het buikjestopic gestaan, ik weet niet of je dat gezien hebt? Oh, ik lees het al dat je ze gezien hebt haha. Maar wat leuk dat jullie ook een shoot gaan laten doen!

NoName, ik denk dat (bijna) iedereen wel hetzelfde zou doen in mijn situatie en echt proberen zo min min mogelijk van die medicatie te nemen. Maar het klopt wel wat je zegt hoor, ik kan behoorlijk 'hard' zijn voor mezelf, ik ken mijn eigen grenzen ook niet altijd even goed Embarassed Ik kan alles nog goed volhouden, zo'n lange herfstwandeling, héérlijk! Very Happy Ga er straks nog eentje maken met de hond denk ik, die vindt het wel geweldig dat ik nu de hele dag thuis ben. Over 2 weken je intake al, spannend hoor!

Bolus, ja ik ben ook aan het meeschrijven in het najaar 2012 topic, precies ook om de reden die jij aangeeft. Hier ben ik volgens mij de eerste en ik vind het toch wel fijn om al wat ervaringen te delen/verhalen te horen van meiden die voor mij moeten bevallen.

Jetje, wij hebben afgelopen weekend de box neergezet. Binnenkort ook de bekleding er maar vast inleggen en kijken of onze poes er uit blijft. Ik wil namelijk echt niet hebben dat ze in de box komt, nu niet en zeker straks niet als de kleine er is. Ik heb bij mij overigens ook het idee dat mijn buik stilstaat, maar ik vind het zelf ook niet zo erg. Kan nu nog maar amper mijn schoenen aankrijgen haha. Ik ben benieuwd naar je echo woensdag.

Travelgurly, vooralsnog lukt het me prima mijn dagen te vullen. Maandag ben ik de hele dag bezig geweest met de suikerbonen. Dinsdag ben ik de hele dag bij mijn moeder geweest. Woensdag heb ik mij beziggehouden met de adressenlijst voor de geboortekaartjes en de babystrijk. Vandaag komt er een vriendin van hier op het forum langs die ook zwanger is en zo zijn we morgen alweer vrijdag en dan ga ik het huis poetsen. Oh, wat een supermooie 3D-foto's, wauw!! Very Happy

Jelin, kan me voorstellen dat je niet blij wordt van zo'n opmerking. Maar je weet zelf wel beter, laat ze maar zeggen.

Ella, leuk dat jullie ook een fotoshoot gaan laten doen, ik zou het echt iedereen aanraden! Ik heb met 32,5w een groeiecho gehad en toen werd ons kleintje ook geschat op 1800 gram, maar de baby zat toen wel al ruim een week achter op schema, dus ik denk dat het bij jou wel goed zit.

Juutjepetuutje, ik kan me wel prima vermaken in mijn verlof. Ben toch wel blij dat ik al thuis ben, nu heb ik nog geen last gehad van mijn rug terwijl toen ik werkte ik er de hele dag last van had. Jij ook al bijna verlof, lekker hoor!

All, hier gaat alles nog steeds prima! Vanmiddag komt er een vriendin van hier op het forum die ook zwanger is op bezoek, gezellig! Verder heb ik niet veel plannen meer.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  bolus26 do 8 nov 2012 - 0:35

wat een mooie foto´´s travelgurly!

leuk ella een babyshower! Ik had er in het verleden 2 keer 1 voor een vriendin georganiseerd maar geloof niet dat ik er 1´ krijg´ .Het is natuurlijk ook geen voor-wat -hoort -wat natuurlijk maar stiekem vind ik het wel een beetje jammer. Aan de andere kant krijg ik wel veel bezoekjes,kaarjtes,mailtjes en smsjes nu ik thuis zit en zijn er veel mensen erg betrokken, dat vind ik echt leuk en super lief! dus ik moet niet zeuren vind ik zelf...

mn man moet volgende week nog een week weg voor zn werk. zondag tot vrijdag en ik vind het helemaal niet leukwinter 2012/2013 mama's! - Pagina 13 1371890812 beetje stom van mezelf vind ik want voorheen was hij een zeeman en tot de zomervakantie was hij om de week weg voor zn werk dus ben wel wat gewend. Maar nu ik met verlof ben en het toch allemaal niet zo soepel gaat(mn zwangerschap) vind ik het ineens lastig:oops: maar goed als er iets is is hij binnen 3 uur terug dus moet goed komen, ben dan nog maar 35 weken tenslotte!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L do 8 nov 2012 - 1:58

Zooo... Hpognodig reageren. Ban savonds echt kapot Sleep

Snoes, superfoto's van de shoot zeg. Dubbel van de medicatie. Snap helemaal dat je niet meer wil nemen, voelt niet goed. Ben je nu extra zenuwachtig voor bevalling, gezien je spieren zwakker zijn?

Jetje en noname, alsnog gefeliciteerd !!hopelijk fijne verjaardagen gehad. Embarassed

Leuk he zo'n draak jetje. Ik vrees ook straks voor mn verlof haha. Al gaat l drie dagen naar kdv...dat scheelt wel. Hier staat box al. Voor l om te wennen en omdat we laatst meubels aan het verschuiven waren en box ertussen moet. Jammer vd proefdruk, wel fijn dat je nu nog tijdig ander lettertype kunt kiezen.

Nonam, ga zo ook nog even naar Hema voor de korting. Of is dat alleen vanavond? Zo even kijken op site.

Bimbam, leuk he, om te voelen waar hoofdje ligt. Vond ook wel weer eng. Thuis ook poging gedaan. Maar snap er niets van.

Jelin, wat een stomme uitspraak zeg! Gefeliciteerd nog met jullie trouwdag! Nog iets speciaals gedaan?

Bolus, fijn dat rust goed doet. Wel gek zeker, dat de eersten op de gym al bevallen zijn. Zo komt het wel dichterbij. Minder dat je man weg is, is dit laatste keer komende tijd dat hij langer weg is?

Dikkiedik, hier geen echo meer, of er moet vermoeden zijn dat kleine in stuit ligt. Heb laatste keer vongerprikje gehad ivm ijzer, was prima.

Mamatitty, hier geen thema voor babykamer. Lekker neutraal gehouden. Zo kunnen we over tijdje nog keer wat anders doen met kamer. Jammer van die ene kamer zeg.

Travelgurly, wat een mooie foto's zeg! En duidelijk iik! Veel plezier met boodschappen inslaan en het meidenweekend. Zal wel lekker gekwaak worden :-)

Ella, vervelend van de blaasontsteking. Hoe gaat het nu? En hoe was de echo vandaag, of moet je nog? Hier kaartje via geboortelaartjes.nl hadden we bij l ook.

Ff, klinkt als een mooi gewicht...toch? Hier was l 3315 bij 38.3wkn. Fijn van de placenta!

Highway, hier op ipad net zo. Typ er nu ook op, en doe maar tekst invoeren ipv smileys hiernaast...anders kan ik niets meer typen. Stom ding. Hoe was het bij de cursus?

Juutje, fijn geshopt dus! Heb na volgende week ook verlof...gek idee he? Al denk ik wel dat het nu anders is, nu er al 1 rondloppt, heb jij dat idee ook?

Kwak, fijn dat beter gaat. Zit nu ook paar uurtjes in ziektewet en die tijd gebruik ikom alles even op orde te krijgen en te rusten. Op die manier iets meer geduld met l en rustiger in hoofd. Klinkt iig heel herkenbaar! Fijn dat kamertje bevalt, zag laatst foto in een topic van v
Muurafbeelding, leuk hoor.

Zo. Wat een lijst! Leuk straks al die babies uit dit topic! L slaapt nog heerlijk, dus nog even rust. Zo naar de bieb en vanavond proefdruk aanvragen van kaartje. Nog 5dgn werken...toch gek idee. Moet nog vanalles afronden en overdragen, blij als achter de rug is.
Hoef pas volgende week do maar de vk, en daarna keer om twee weken, daarna om de week. Binnenkort even bevalplan uitwerken, voornaamste is dat vriend graag baby wil opvangen indien mogelijk. Vind zo leuk dat hij dat wil! Gister zei hij spontaan " heb wel zin in januari...zo met baby erbij" I love you

Fijne dag allemaal!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Ella do 8 nov 2012 - 3:14

Kwak: he wat vervelend dat je er zo doorheen zat. Fijn dat het nu weer iets beter gaat.

Travelgurly: wat een mooie echo! Veel plezier het weekend!

Snoes: dan zou het ongeveer hetzelfde zijn qua gewicht want onze kleine zou vlgs de berekeningen 31 nog wat zijn en 1800 gram

Bolus: kan me wel voorstellen dat je het jammer vind als je geen babyshower krijgt. Maar misschien zijn ze er wel mee bezig joh ik had ook helemaal niks door.

Flower: heb je echo al gehad. Heb er vanmorgen over gepost.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 do 8 nov 2012 - 3:33

@ ella: wie weet;) als het niet zo is is het jammer, t gaat me niet echt om de babyshower zelf maar om t feitdat mensen de moeite doen om iets voor je te regelen.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L do 8 nov 2012 - 4:24

Oeps ella. Moest ook nog zoveel posts door haha
lag de baby vorige keer ook al enigszins voor op groei?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: